Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Myslalem, ze zapomnieli o mnie, bo cisza od ponad tygodnia, ale chyba troche namokli/zmiekli i telefon znowu drynda. Paniusia zapytala czego brakowalo w ofertach, ze rezygnuje. Krotka pilka - za krotka umowa. Pakiet u+ z canalami, hbo i mr za 59 jak najbardziej ok. Ma sie dowiedziec i odezwac. Czekam dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób które negocjowały, gdy im już wyłączono sygnał: na jakie numery dzwoniliście?

 

Bo ja próbuję już drugi dzień i niestety zlewają mnie. Jak pytam gdzie zwrócić to podaje mi gdzie i żadnej inicjatywy, jak sam mówię że może bym przedłużył to jedyne co proponują to Universe+ z HBO na 6m. + PACE + MR za 49 zł. Wcześniej za tyle oferowała mi konsultantka Univ+ z Canal+ i HBO + Mr + Pace, ale chciałem drugi dekoder za który za dużo chciała. Kilka razy dzwoniłem pod różne numery i nic nie da się lepszego wydusić a to są warunki dla nowych. Mam też wrażenie że konsule z 'zastrzeżonego' byli bardziej elastyczni niż ludzie spod numerów DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie smieje z tej ceny bo skoro full extra ktory jest WYLACZNIE dostepny dla userow N jest w cenie 89zl czyli 20zl taniej dodajmy do tego drugi deko PACA i mamy 109zl a skoro 129zl za calosc to nadal oznacza skandal ze cyfrowicze sa dojeni

eh to ITI.

A weźmy teraz przykład Comfort+

 

Nkowcy maja to najtaniej za 29zl i bez multi

 

Cyfrowicze 19.90zl z opcja multi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości przy tym pakiecie otrzymania 2x Pejs za 0zl

 

Owszem Główny Pejs za 0zl

Ale ten do MR po prostu nie zrabatuja ci go nawet w systemie

 

Były nieliczne wyjątki ze przy wysokim abo ktoś otrzymał 0zl.

Nie chciałem drugiego Pace, chciałem najprostszy. Zresztą to już nieważne.

 

Pytanie było o coś innego, z kim teraz rozmawiać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tego nie rozumie CANAL+ w nc+ ma 51% udziałów a oferty dla abonentów byłej już niestety Cyfry+ gorsze niż dla abonentów upadłej n-ki która posiada miej procent głosów w nc+ i gdzie tu logika :/ miejmy nadzieje że kiedyś będzie tak samo dla każdego abonenta czyli równe warunki współpracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo polityka pakietowa zostala wybrana wlasnie od ludzi ITI zrobili 5 pakietow potem usuneli 1 a miedzy 2 i 4 nie ma roznicy zadnej tylko cenowa. idzie 8 miesiac istnienia nc+ a nadal slyszymy to samo

 

" nie da sie" " nie ma opcji" brak polsatu hd history hd

 

znajomi mowia ze ludzie z iti niszcza canal+

 

oni powinni wyleciec juz dawno na zbity pysk jak widac gora toleruje wszystko. Zadowolony jest tylko ten i siedzi cicho co zalicza bledy systemu / reklamacje i dostaje wiecej za mniej.

Jazda to bedzie jak sie wszystkim tym co poprzedluzali na dni przed fuzja umowy pokoncza.

 

Ja osobiscie czekam na jakies newsy w sprawie "swiatecznych promocji" bo to sie pojawi jeszcze w listopadzie i bedzie obowiazycac chyba nawet do lutego/marca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda to bedzie jak sie wszystkim tym co poprzedluzali na dni przed fuzja umowy pokoncza.

 

Dokładnie. Jestem z Cyfrą nieprzerwanie od fuzji z Wizją ale w kwietniu pass !!!! Dość oszustw (m.in. z Polsat HD na Pace) i karygodnego nierównego traktowania abonentów. Jeden płaci 120 a drugi za to samo 60-70 zł. Ten co był lojalny i od razu zmigrował dostał w nagrodę abonament w wysokości ponad 100 zł. a potem za to samo było ok. 60. Nie samą TV człowiek żyje. Od maja będę wolny od nc+. Wolę 123 zł. miesięcznie przeznaczyć np.na ratę za jakiś konkretny sprzęt do domu niż płacenie za powtórki powtórek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 1,5 tyg. milczenia telefon z nc+…

Oczywiście miły konsultant informuje, że to w związku z przesłanym wypowiedzeniem.

Powód złożenia wypowiedzenia? mówię oczywiście że aktualna cena (mam kompakt+hd za 82zł) oraz podpowiedź z forum :wink: że oglądam 4 może 5 kanałów… i tu zdziwienie konsula bo przecież w ofercie są takie fajne kanały tematyczne no i pakiet canal+ jest w ogóle naj naj…

Propozycja: 59 zł za universe bez programów canal+

następnie: pakiet silver z canal+familyhd i canal+family2hd za 64 zł… odrzucone

zażądałem jeszcze 3xhbo no i po konsultacji z przełożonym usłyszałem 89 zł :( a o pejsie w ogóle nie ma mowy

 

Grzecznie zaproponowałem konsulowi żeby to przemyśleli i ma dzwonić w piątek… zobaczymy bo nie chciałbym więcej płacić jak 59/69 zł zwłaszcza że głównie w tv leci minimini i tvn turbo a raz na miesiąc może jakiś film z canal+

 

Zastanawiam się czy opcja universe/6xC+/3xHBO prezjdzie nawet za 69zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ciągle cisza, od wczoraj sygnał wyłączony i jestem ciekawy czy postawili już na mnie krzyżyk czy jeszcze jestem na liście osób "do obdzwonienia"?

 

Ostatni telefon miałem ok. 27 października z ofertą 79zł za pakiet comfort+ 6xC, od początku liczyłem na Universe + 6xC+ za ok. 69, ale wygląda na to że jest to mało realne w moim przypadku. W rozmowie mało kulturalny Pan powiedział, że oferty za 49 i 59 zł nie istnieją, miałem wrażenie totalnej olewki moich argumentów - mało tego że nie dawał dojść do słowa to jeszcze zupełnie jakby czytał z jakiegoś scenariusza i dawał tylko gotowe odpowiedzi, śmiechu warte.

 

Moje pytanie więc, czy jest tutaj ktoś komu skończyła się umowa z końcem października i otrzymał telefon od NC z ofertą już w listopadzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj po 1,5 tyg. milczenia telefon z nc+…

Oczywiście miły konsultant informuje, że to w związku z przesłanym wypowiedzeniem.

Powód złożenia wypowiedzenia? mówię oczywiście że aktualna cena (mam kompakt+hd za 82zł) oraz podpowiedź z forum :wink: że oglądam 4 może 5 kanałów… i tu zdziwienie konsula bo przecież w ofercie są takie fajne kanały tematyczne no i pakiet canal+ jest w ogóle naj naj…

Propozycja: 59 zł za universe bez programów canal+

następnie: pakiet silver z canal+familyhd i canal+family2hd za 64 zł… odrzucone

zażądałem jeszcze 3xhbo no i po konsultacji z przełożonym usłyszałem 89 zł :( a o pejsie w ogóle nie ma mowy

 

Grzecznie zaproponowałem konsulowi żeby to przemyśleli i ma dzwonić w piątek… zobaczymy bo nie chciałbym więcej płacić jak 59/69 zł zwłaszcza że głównie w tv leci minimini i tvn turbo a raz na miesiąc może jakiś film z canal+

 

Zastanawiam się czy opcja universe/6xC+/3xHBO prezjdzie nawet za 69zł?

 

 

to zaczyna być dość irytujące... jakby czytali to forum...? może uczą się...? tylko na razie nie podejścia do klienta, ale dojenia klienta... ostatnio zauważyłem, że się usztywnili w negocjacjach... albo więc pogodzili się z kiepską sprzedażą i teraz próbują ceną wyrównać stratę abonentów wysokimi opłatami, albo też spadła im ARPU zanadto... trudno z naszego poziomu to stwierdzić, ale optymistycznie to nie wygląda... nam pozostaje upierać się przy swoim...

a jak już wiele osób wcześniej wspomniało - nie samą tv żyje człowiek...

NC+ to już ITI i ich podejście do tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swirpac

Jeśli jesteś zainteresowany migracją do nc+ to nie czekaj aż szanowni zadzwonią bo na 90% nie otrzymasz już telefonu od nich :!:

W moim przypadku nie było żadnych telefonów z ich strony i nie było by do samego końca tylko dzięki temu że pierwszy wyszczekany konsul wpakował mi notkę w kontrakcie "abonent chce pakiet all za 99zł" przy czym dodam że nigdy takiej propozycji im nie składałem :read:

25 października zadzwoniłem sam i trafiłem na takiego z którym dało pogadać się jak z człowiekiem i wziąłem to co miałem w C+ za mniejszą kwotę tj. 129zł

Po odczytaniu aneksu porozmawiałem jeszcze chwilę z konsulem na temat tego dlaczego nikt nie dzwonił z propozycjami jak to miało miejsce dawnej w przypadku umowy z C+ i efekt końcowy był był by taki jak się spodziewałem. Czekali na zwrot sprzętu a z dniem 1.11.2013 sygnał został by wyłączony być może były by telefony ale już po tym jak by zarejestrowali że oddałem sprzęt :lol2:

Także jeśli chcesz migrować do nc+ to załóż sobie kwotę i ofertę jaką jesteś w stanie zapłacić im i nie sugeruj się tym że skoro pan X dostał Universe + 6C+ HBO i MR za 59zł to i Ty tak dostaniesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak miałem uwierz mi dzwoniłem dwa razy (z wypowiedzeniem) aby pozostać z tym co miałem w C+ chcieli jeszcze więcej. Dzwoń co kilka dni i trafisz na kogoś kto zgodzi się na to czego oczekujesz (w granicach rozsądku). Bierz pod uwagę to co masz na chwilę obecną ile za to płacisz i z racji migracji poproś o to samo z upustem cenowym ewentualnie z dodatkiem.

Jaki pakiet opłacałeś w C+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie z tego sprawę że moja oferta nie jest super tania i że nie ma się czym chwalić bo inni mają podobnie za 59zł czy 69zł ale nie o to w tym chodzi.

Za 129zł dostałem Univese+ z C+ HBO Filmbox, Cinemax, pakiet Noc, Pace oraz MR czyli nawet więcej niż to co miałem w C+ z rabatem 20zł za mc. Wiem że inni mają podobnie za 59zł ale mnie to co mam satysfakcjonuje bo z racji migracji mam rabat tak jak było dawniej w C+. Nie oczekiwałem aby ze 149zł zejść na 69zł z tą samą ofertą programową bo wiem że było by to nie możliwe.

Pewnie było by deczko taniej jak bym odjął pakiet Noc ale konsul zapytał czy interesuje mnie ta opcja odpowiedziałem zależy w jakiej cenie, udał się do przełożonego wrócił z ceną 129zł jest rabat jest OK biorę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już dokładnie nie pamiętam, ale chyba HD optimum czy coś takiego + jakaś paczka żeby był eurosport2 no i dekoder co dawało w sumie 96zł.

Od początku jak trafiłem tu na forum to te oferty za 59 zł wydawały mi się mało możliwe, ale byli tacy którzy radzili twardo czekać nawet po okresie umowy, więc czekałem...

 

Póki co nie zanosi się na 59zł, co więcej wygląda na to że granica 79zł może być nie do zdobycia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...