Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście uważam, że umowa na czas określony powinna wygasać z automatu, chyba że obie strony będą zainteresowane kontynuacją. To byłoby zdrowe podejście. A nie jakieś przedłużanie się o miesiąc, czy więcej,bo klient zapomniał! Sam dostawca usługi powinien informować o końcu umowy i podjąć kroki "utrzymania" klienta.

 

wygasa - tylko firmy wpisują klauzule z automatem - że trzeba oświadczenia woli, by nie przechodziła na czas nieokreślony... jakby tych klauzul nie byłoby - byłoby jak chcesz :)

co do tej informacji o końcu - to teoretycznie powiadamiają, bo dzwonią zazwyczaj pod koniec umowy i przypominają próbując wycisnąć z klienta więcej kasy za "lepsze" oferty... (chociaż zazwyczaj za późno już na wysłanie wypowiedzenia) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kibo no Hikari

Dobrze abonentowi? Może takiemu, co mu zależy na tym, by się nie obudzić pięknego dnia z czarnym ekranem na tv z napisem "brak uprawnień do...". Większość klientów jak już się żegna z operatorem, jest tego świadoma.

A ceny pakietów po zakończonej, a nie wypowiedzianej umowie to zbrodnia! Tym mógłby się zająć Urząd od ochrony praw konsumenckich. Tyle, że w sumie klient podpisując umowę, godzi się na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 a może takiemu co podpisuje umowę na 18 m-cy bo chce mieć dłużej spokój?

 

Ja o swój interes zadbać potrafię-toteż mnie jest wszystko jedno czy umowa się automatycznie przedłuża czy nie,ale przede wszystkim prawo powinno dbać o słabszego i tu nie mam gotowych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz a do mnie jak umowa dobiegla konca nawet maila nie napisali ja dopiero sam po 4 miesiacach odezwalem sie do nich. A 4 telefony to tylko oznacza ze nic nie maja z promocji.

 

Stale sie zastanawiam czy isc na poczatku listopada po karte do MR czy dopiero w grudniu bo i tak promocje swiateczne beda kierowane do nowych abo z dekoderami ADB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w podobnej sytuacji jak @Big Show.

Universe + 6xC+ + 3xHBO +FILMBOX+ MR + PACE (w koncu odebrany po 2 tygodniach czekania) za 49 zl na 18 miesięcy.

Teraz w zakładce Moja oferta za wszystko liczą sobie 229 złotych.

Kwota która została wynegocjowana dopiero ukaże się po wystawieniu faktury na nowy miesiąc, czyli 1 lub 2 listopada.

Dopiero wtedy okaże się czy wszystko jest ok, czy trzeba będzie dzwonić i reklamować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przedłużenie wynegocjowano kiedy stara umowa jeszcze obowiązywała i konsultant był rzetelny to nie powinno być problemu. Zresztą chyba dostaliście warunki na maila przed powiedzeniem TAK. Jak Wam to spać po nocach nie daje to szybki mail do moderatora forum NC+ rozwieje wasze wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...