kurrubi Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 @kurrubi jesteś dobrym przykładem jak brać delikwenta na zmęczenie aż się w końcu zgodzi na "jedyną taką wyśnioną" ofertę... Przepraszam bardzo,ale pokaż jaja i nie daj się naciągnąć. Jak bardzo chcesz to za jakiś punkt odniesienia weź to: http://media2.pl/media/105431-Pakiet-Fu ... tow-n.html Dzięki za linkę! Jaj nie pokażę, bo z przyczyn biologicznych nie mam ale trafili na uparte babsko Będzie gorąco do samego końca Podnoszę poprzeczkę- własnie dobrałam drugiego Pejsa. Z tych, co to ich już dawno nigdzie nie ma i niemożliwe jest dobranie Dzięki za wszystkie rady, Pejsa mam dzięki @ircios Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Niemożliwe stało się możliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Jestem po umowie od maja i nie bardzo chce ryzykowac bo co przyjma mi wypowiedzenie dostane smsa ze dziekuemy umowa rozwiazna czesc czapka i tak sie to skonczy. Ja rozumiem ze co niektorzy odbieraja telefonu z haslem ale przed koncem. "co mozemy zrobic by pan u nas zostal" ale jakos mi sie nie chce wiezyc ze ja bym takie cos otrzymal. Nie przesadzaj. Przecież nc+ nie oddaje żadnego abonenta. Bez wypowiedzenia nic dobrego nie ugrasz Do tej pory czytajac tutaj juz niemal 1000 postow byl ktos komu przyjeli wypowiedzenie podziekowali i nie bylo telefonu i ten ktos takze byl lekko skrzywiony. Sek w tym ze na maila napisali mi miesieczny okres wypowiedzenia [bo juz po umowie] Jesli chodzi o wypowiedzenie to prosilbym o jakis PDF bo na necie kraza rozne i mowia ze niewlasciwe .Mam takze 2 adresy. http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ Wysyłasz na adres który jest tam podany tylko zamiast Sp.z o.o. wpisujesz S.A. (poleconym za potwierdzeniem odbioru) Oczywiście obowiązuje cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek88 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Dzisiejsza propozycja: Universe+ 6x Canal+ HBO mr dekoder Pace PVR 79zł m-c Propozycja odrzucona... Umowa do 31 grudnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Tylko sie odwrócę! I już tu bałaganem wieje. Przywołuję do porządku. Rezygnacje są w innym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Dzisiejsza propozycja:Universe+ 6x Canal+ HBO mr dekoder Pace PVR 79zł m-c Propozycja odrzucona... Umowa do 31 grudnia To co wyżej ale HBO na 6 m ( nie zależało mi) umowa wypowiedzana do konca listopada dzisiaj 59 pln i przedłużona , wcześniej kilkanaście tel z gorszymi ofertami , wypowiedzenie zmiękczyło opór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 @maniek88. Strasznie drogo,ale do końca grudnia zaproponują coś ciekawego. Dobra decyzja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masters147 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Witam ponownie. Tak jak już pisałem, w sobotę przedłużyłem telefonicznie umowę (Univ+6xC+HBO+Filmbox+MR za 64 zł na 12 mies). Pan konsultant powiedział mi, że aktywuję nową ofertę w momencie, jeżeli z punktu NC+ odbiorę kartę do MR. Odebrałem ją w środę, dodatkowo zadzwoniłem do centrum abonenta i o tym poinformowałem. Konsultant powiedział mi, że "operacja musi zostać dokończona wyłącznie przez konsultanta, z którym przedłużał pan umowę". Nikt nie dzwoni, mam kanały z dawnego pakietu, zbliża się koniec miesiąca. Co robić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk67 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Spróbuj zrobić reaktywacje karty przez ICA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Przy odebraniu drugiej karty wszystko powinno pójść z automatu. Zaraz po pojawieniu się 2 cameleona w systemie uprawnienia odrazu są wysyłane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masters147 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Spróbuj zrobić reaktywacje karty przez ICA Problem w tym, że przy logowaniu do ICA.cyfraplus wyskakuje mi "nieprawidłowy kod błędu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 @Masters147 może spróbuj utworzyć konto na ICA jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masters147 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 @Kibo no Hikari wygląda na to że nie jestem już w cyfrze, ale jeszcze nie dobiegłem do nc+. Ponowne założenie konta kończy się komunikatem: Nieprawidłowy nr PESEL i nr umowy. Parodia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi77 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Obecnie C+ Prestige HD, MR Cameleon, umowa do 31.11.2013r. - cena 133 zł. W ostatnim czasie kilkanaście tel od konsulów - ich oferta C+, HBO, FILMBOX, CINEMAX, REDLIGHT - 149 zł i nic taniej się nie da. We wtorek posłałem wypowiedzenie bo to rozbój w biały dzień! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Teraz czekaj spokojnie na listopadową ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi77 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Teraz czekaj spokojnie na listopadową ofertę. Jasne, że czekam. Z tego co wyczytałem na forum, to ich propozycję można wywalczyć za połowę ich kwoty, czyli jakieś 70 - 80 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Przy odrobinie szczęścia i ogarniętym konsulu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asiafan Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 Do tej pory czytajac tutaj juz niemal 1000 postow byl ktos komu przyjeli wypowiedzenie podziekowali i nie bylo telefonu i ten ktos takze byl lekko skrzywiony. Sek w tym ze na maila napisali mi miesieczny okres wypowiedzenia [bo juz po umowie] Jesli chodzi o wypowiedzenie to prosilbym o jakis PDF bo na necie kraza rozne i mowia ze niewlasciwe .Mam takze 2 adresy. http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/ Wysyłasz na adres który jest tam podany tylko zamiast Sp.z o.o. wpisujesz S.A. (poleconym za potwierdzeniem odbioru) Oczywiście obowiązuje cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia sprawdze jeszcze w mailu co mi napisali jak im raz zagrozilem wypowiedzeniem na ktore nie zrobilo to wiekszego wrazenia tylko ze jest nam przykro i podali adres wysyllki nie wiem czy nie ma tam miesiaca zamiast 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJK Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Umowa do 31/1o, wypowiedzenie wysłałem w połowie wrzesnia. Juz przed jego wysłaniem dzwonili do mnie jak po[piiiiiiii] po 3 razy dziennie. Potem po odbiorze wypowiedzenia kilkakrotnie. Kazda oferta gorsza od poprzedniej. Oczywiscie standardowe 2 smsy, potwierdzamy rozwiazanie umowy z dniem 31/10.......oraz potwierdzamy przyjecie wypowiedzenia informacje nt. zwrotu sprzetu, bla bla nr tel 22 2200191. Ostatni raz dzwonili w sobote 19/10. Od tego momentu cisza. Ciekawe, czy sie jeszcze odezwa - zostało 6 dni. Do tej pory C+ optimum HD, pace, mr za 62 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Odezwą się,cierpliwości. 6 dni to dużo czasu. Nie zapomnij,że w najgorszym przypadku,możesz migrować w listopadzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @DJK Ostatniego dnia możesz w razie co sam zadzwonić z zapytaniem, gdzie zdać sprzęt. wtedy powinna się też znaleźć jakaś dobra oferta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Umowa do 31/1o, wypowiedzenie wysłałem w połowie wrzesnia. Juz przed jego wysłaniem dzwonili do mnie jak po[piiiiiiii] po 3 razy dziennie. Potem po odbiorze wypowiedzenia kilkakrotnie. Kazda oferta gorsza od poprzedniej. Oczywiscie standardowe 2 smsy, potwierdzamy rozwiazanie umowy z dniem 31/10.......oraz potwierdzamy przyjecie wypowiedzenia informacje nt. zwrotu sprzetu, bla bla nr tel 22 2200191. Ostatni raz dzwonili w sobote 19/10. Od tego momentu cisza. Ciekawe, czy sie jeszcze odezwa - zostało 6 dni. Do tej pory C+ optimum HD, pace, mr za 62 PLN. Do mnie też się nie odzywają, a jestem w podobnej sytuacji. Faktycznie, gdyby już nie dzwonili pewnie sam to zrobię. W sumie pogodziłem się z faktem, że jak oni to mówią "kończymy współpracę", ale ostatecznej oferty chętnie wysłucham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Nawet i na forum są przykłady gdzie umowę wznawiano tuż po jej zakończeniu-czas na tego typu akcje to aż miesiąc czasu po zakończeniu umowy,bo tyle macie na zdanie sprzętu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @Kibo no Hikari. A dajmy na to, że dogadamy się z nimi dopiero w listopadzie to jak liczą umowę? Od listopada? Jak z płatnościami wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 @pikoz11 i tu traktują klientów na dwa sposoby...sygnał dostajesz od razu,nowa umowa obowiązuje de facto od grudnia,ale za listopad liczą albo promocyjnie albo tak jak w umowie na czas nieoznaczony. W tej drugiej wersji rachunek tylko za listopad wzrasta i albo machasz na to ręką albo składasz reklamację. Właściwie powinienem napisać, że składasz reklamację-oczywiście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi