Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane/zarejestrowane. Do tej pory:

 

-CANAL+OPTIMUM

-OPTIMUM HD PROMO za 0 zł

-PACE PVR 500 GB za 0 zł

-MGM/NSPORT za 0 zł

-drugi dekoder SAGEMCOM HD na własność (bez multiroom)

 

Chciałbym się dowiedzieć, co mogę MAKSYMALNIE UGRAĆ przy przedłużeniu umowy w granicach 70zł/mies.(jakie opcje dodatkowe, kanały itd). Dodam, że nie interesują mnie te wszystkie VOD netVOD itp. Z góry dziękuję za odpowiedź

Dodam, że do tej pory płacę za to 62 zł miesięcznie. Umowa na 12 miesięcy była.

Na przykład: Silver wraz z C+ X 6 za 64 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

obecnie posiadam umowę do końca września. kanały takie jak w ofercie Platinium (bez HBO) + opcja multiroom z dwoma niezależnymi dekoderami i dwoma kartami. Do tej pory płaciłem coś około 55 zl/m-c, ostatnie 3 miesiące umowy 112 zł.

Ostatnio dostałem telefon od nc+ z ofertą migracyjną za coś około 120 zl/m-c przy zachowaniu obecnych kanałów oraz multiroomu na dotychczasowych zasadach. Oczywiście się nie zgodziłem.

 

Proszę poradźcie mi co mogę wynegocjować obecnie? Tak na prawdę zależy mi praktycznie tylko na kanałach sportowych: tj. całej paczce C+, n sport, eurosportach.. oraz multiroomie (najlepiej na dotychczasowych zasadach, gdzie mam dwa dekodery z nagrywarką i niezależne dwie karty - ale w razie tańszej oferty mógłbym z tego zrezygnować i połączyć je kablem). Z tym, że nie zamierzam płacić tak kosmicznej ceny za ten pakiet..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie czekać. I nerwy trzymać na wodzy.

Samo sedno.

Właśnie zmigrowałem. Umowa do końca sierpnia i wypowiedzenie zarejestrowane. Wcześniej kilka telefonów z kiepskimi ofertami i oto dzisiaj znacząca poprawa.

Wcześniej C+Kompakt i Pace PVR - 51 zł, teraz Universe + CANAL+ Platinum OP (6xC+) i Pace - 59 zł

Da się. Pozdrawiam wytrwałych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój kolega z pracy ma optimum i płaci ok.100zł - umowa kończy mu się w październiku (podobnie jak mi) i nagle się konsultanci ożywili i w ciągu 24 godzin miał 6-7 telefonów - oczywiście z gorzej jak kiepskimi propozycjami, ale ta piana na jego ustach - bezcenny widok, jak ich opier... za to, że chyba nie zapisują, że dzwonią tyle do jednego człowieka w tak krótkim czasie i jednocześnie zła oferta goni gorszą... (platyna goła od 99zł + dodatki dodatkowo, jak nazwa wskazuje, płatne dodatkowo wg cennika, czyli jak za świeżo ścięte zboże) - oczywiście wysłani wszyscy na palmę - wypowiedzenia nie składał...

 

zastanawiam się, czy mam mu zazdrościć zainteresowaniem, bo do mnie jeden biedny telefon był (a ja nie rozumiem ich oferty, że U+6xC+ to nie ma takiej oferty!!!)? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak. Universe+, Silver+, Gold+, Platinum+, to baza, która przez konsultanta, jako siła przebicia, uzupełniana jest w różne "dodatki".

Jak to w końcu zostanie skonfigurowane zależy, to od nas samych.

A przecież "ludzie" mówią, że cierpliwość zawsze zostaje nagrodzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak prosto aż nie jest - z praktyki wynika, że dodatki są reglamentowane dla klientów (w odniesieniu do tego ile płacili i jaki jest status umowy) - żeby tak było jak piszesz, to negocjowalibysmy jedynie cenę - powiem szczerze - życzyłbym sobie tego by tak było jak piszesz... :)

tak... - ćwiczymy i gloryfikujemy tu cnotę cierpliwości ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z lektury forum wynika, że było ich kilka(naście?) i otrzymali wtedy świetne warunki - i podejrzewam, że już nie śledzą tego forum, bo mają co chcieli...

z tego wynika, że można i wcale nie musi być takich osób wiele, bo nie każdy ma cierpliwość do tego wystarczającą...

 

pytanie zadałbym inne - ile jest osób, które tak spróbowały wyczekać i nie mają nc+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem klientem C+, który zawarł nową umowę o zakończeniu poprzedniej. Nie mogłem się dogadać i z końcem czerwca wygasła mi umowa. Następnie wyłączyli mi sygnał i tego samego dnia zadzwonili z NC. W wyniku rozmowy z konsultantem doszliśmy do porozumienia odnośnie nowej umowy, tj. kwota abonamentu 59 zł, obejmujący program pakietu UNIVERSE+ wraz z dodatkowymi programami premium Canal+, Canal+ Sport HD, Canal+ Film HD, Canal+ Film2 HD, Canal+ Family HD, Canal+ Family 2 HD umowa na 12 miesięcy. W ICA mam w tej chwili wprowadzone PAKIETY:

CANAL+ SILVER109zł

OPCJE DODATKOWE:KANAŁY CANAL+ FILM I PREMIERE 40 zł.

Faktura za miesiąc sierpień wyniosła 59 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sandman5622 a wypowiedzenie wysłałeś? Jeśli nie to umowa przejdzie na bezterminową. Jeżeli wtedy wyślesz to przez 3 miesiące będziesz płacił prawie 2 razy tyle co teraz za to samo co masz teraz i będziesz miał nikłe szanse na coś dobrego. Jeżeli wypowiedzenie wyślesz teraz to kilka dni przed końcem umowy będziesz miał spore szanse wyrwać universe i 6 x C+ za 49-59 zł. lub skorzystać z oferty jaką dają ludziom w ramach ostatniej szansy utrzymania klienta po wygaśnieciu umowy przy zdawaniu sprzętu czyli Universe z 6 x C+ za 59,- zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...