Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też wykonałem tel. co z wyp. wysłanym 27.04. odp. nima , powiedziała konsulka żeby się dowiedzieć po świętach ,chyba jest ich tam nie za wiele w tych dniach ,nawet na e-maila od 3 dni brak odp.

Samo księgowanie u nich trwa około tygodnia. Ja oddałem w punkcie 30.04 a 01.05 już zmigrowałem z aktywnym wypowiedzeniem i super jak dla mnie ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie skończyła się komuś umowa 30.04 ? Obiecali gratis miesiąc dotychczasowej oferty (maj) + C+Family i C+Family 2.Wszystko działało tak jak trzeba a tu 2.05 ok 17.00 myk i brak kanałów dostęp do ICA zablokowany i nic nie można zrobić.Jest ktoś w podobnej sytuacji ?

Ja jestem w identycznej sutuacji.

Dzwoniłem dzisiaj do nich i obiecali mi przywrócenie sygnału w ciągu 36 godzin. Maj za darmo

Zadzwoniłem do nich,to samo powiedzieli że sygnał przywrócą w przeciągu 36H.Praktycznie większość kanałów działa oprócz najważniejszych C+Family i jeszcze paczka Discovery,NG a reszta działa.Dzwonić do nich jeszcze raz czy cierpliwie czekać bo nie powiem wieczorny mecz TME miałbym ochotę obejrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie, mając Pace warto myśleć o jakichkolwiek wyższych pakietach? Czytam i już się zakrecilem czym różnią się dla posiadacza Pace pakiety Universe, Silver czy Gold? Zwłaszcza w kontekście promocji z Universe i 6 C+?? Co tracę z takim dekoderem upierajac się przy pakiecie Universe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam inne pytanie, bo przez te wszystkie strony nie zauważyłem takiego przypadku. Mam w tej chwili MR od Cyfry, jednego Pace'a i drugi dekoder własny, czy jest taka możliwość, że dostanę od nich drugi najprostszy dekoder HD? Wziąłbym sobie coś, bo mam Philipsa SD, ale nie chcę za to dodatkowo 20 zł płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiedzcie, mając Pace warto myśleć o jakichkolwiek wyższych pakietach? Czytam i już się zakrecilem czym różnią się dla posiadacza Pace pakiety Universe, Silver czy Gold? Zwłaszcza w kontekście promocji z Universe i 6 C+?? Co tracę z takim dekoderem upierajac się przy pakiecie Universe ?

Moim zdaniem nic nie tracisz a programy masz wszystkie te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i spółka akcyjna, to jedynie formy prawne podmiotu gospodarczego. Kluczowe w tym wypadku jest to, że Canal+ Cyfrowy sp. z o.o. przekształcił się w Canal+ Cyfrowy S.A. To jest nadal ta sama firma, więc naprawdę nie ma znaczenia, jak będzie napisane na kopercie. Może być tylko Canal+ Cyfrowy bez dodatków, byle z poprawnym adresem i też dojdzie. To nie jest wpis w księgach wieczystych, to zwykłe pismo.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gnębi mnie jedna kwestia. Czy podczas migracji do nc+ do All można dostać dekoder mediabox gratis?

Nie! Ponieważ dekoderów tych jest jak na lekarstwo. Celem fuzji było na niej zarobić a potem się dosprzętowić.

Cóż! Wiemy jak jest. I jeszcze ta kara, to ciemność widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, teraz w nim są wszystkie kanały. Ale nie ma pewności, że tak pozostanie.

Jeśli coś zmienią to muszą dać ci możliwość wypowiedzenia umowy... to chyba oczywiste.

Nic nie będą zmieniać, na dzień dzisiejszy oni się cieszą że w ogóle jeszcze egzystują po całej tej kampanii opartej na oszustwie i dezorientacji klienta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam czy ludziom, którzy migrowali np. na pakiet universe + 6xc+ nc+ nie zrobi psikusa i jakieś nowe kanały które dodadzą w przyszłości będą dostępne od wyższych pakietów? Co o tym myślicie ?

Kto wie, chociaz watpie tym bardziej po takim (fail)starcie jaki zafundowali abonentom to nie beda chcieli znow narazac sie na kolejne klopoty, teraz to oni musza zadbac o poprawe opini co nie bedzie takie proste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja formalnie już nie jestem ich abo. wyp. wysłane 27.04. doręczone 30.04 o godz. 12.17 , jeszcze wsio świeci ,po tel. jeszcze brak rejestracji ,to wszystko się bujnie po tym najdłuższym weekendzie nev. Europy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

z przykrością przyjąłem informację o rezygnacji z abonamentu.

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Na podstawie Pana pisma, rozwiązanie Umowy nastąpiło z dniem 1 maja 2013 roku.

Do 31 maja 2013 roku na dekoderze dostępny będzie sygnał w ramach którego będzie miał Pan bezpłatny dostęp do kanałów ze swojej dotychczasowej oferty i 6 kanałów CANAL+.

Przedłużyliśmy czas zwrotu kart Multiroom do 14 czerwca 2013 roku.

Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

Wierzę, że nasza długoletnia współpraca i przygotowana dla Pana wyjątkowa oferta promocyjna spowoduje zmianę decyzji i dalsze korzystanie z naszych usług. Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 47 48. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

 

Mam pytanie czy skoro umowa jest rozwiązana, można dzwonić do DUK i się targować, raczej nie, więc po co podają nr. kontaktowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

z przykrością przyjąłem informację o rezygnacji z abonamentu.

Odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że wypowiedzenie zostało zarejestrowane. Na podstawie Pana pisma, rozwiązanie Umowy nastąpiło z dniem 1 maja 2013 roku.

Do 31 maja 2013 roku na dekoderze dostępny będzie sygnał w ramach którego będzie miał Pan bezpłatny dostęp do kanałów ze swojej dotychczasowej oferty i 6 kanałów CANAL+.

Przedłużyliśmy czas zwrotu kart Multiroom do 14 czerwca 2013 roku.

Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce JAK KUPIĆ NC+. Poszczególni przedstawiciele oznaczeni są dopiskiem PUNKT SERWISOWY.

Wierzę, że nasza długoletnia współpraca i przygotowana dla Pana wyjątkowa oferta promocyjna spowoduje zmianę decyzji i dalsze korzystanie z naszych usług. Wszelkie informacje na ten temat dostępne są pod numerem telefonu 22 310 47 48. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty, w godzinach 9.00-21.00.

 

Mam pytanie czy skoro umowa jest rozwiązana, można dzwonić do DUK i się targować, raczej nie, więc po co podają nr. kontaktowy ?

Jak Ci zależy to można dzwonić. Napewno dostaniesz dobrą ofertę, a najlepiej sam im zaproponuj czego oczekujesz i w jakiej cenie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...