Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Uważam, że do póki nikt nie ma tego na papierze to nic nie jest pewne. Sam wiem z doświadczenia, że nie raz słyszałem od konsultanta, że coś jest a później jak przychodzi umowa to okazuje się co innego.

Ostatnio przedłużałem umowę z siecią komórkową i cztery razy pytałem konsultanta czy umowa jest na rok co konsultant potwierdzał, a jak przyszła umowa pocztą okazało się, że umowa jest na 18 miesięcy. Wiem, że telefonia komórkowa nie ma nic wspólnego z tym wątkiem, ale każdy mówi, że coś dostał za 49 czy 59 zł, ale wszystko zweryfikują dokumenty.

Tak jak pisałem wcześniej miałem też propozycje migracji za 69 zł i konsultant powiedział ze Silver, ale tak naprawdę Platinum. Wiec pytam konsultanta w czym jest problem żebym dostał Platinum z 30 złotowym rabatem ? Dlaczego umowa jest jako Silver ? Nawiązując to do już przytaczanej sieci komórkowej, tam dostałem abonament z 15 złotowym rabatem, dlaczego w nc+ jest tak, że niby masz Silver, ale będziesz miał Platinum ?

ot słuszny post :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jestem abonentem Cyfry+ od początku jej istnienia z pakietem prestiż. Umowę mam do końca lipca tego roku.Ponoć 1 lipca mają wycofać kanały TCM i Cartoon Network,są to kanały gwarantowane w Cyfrze+. Kiedy złożyć wypowiedzenie aby nie przechodzić na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wykonałem ostatni telefon i znowu nie udało mi się nic wynegocjować. Idę na pocztę i wysyłam poleconym wypowiedzenie z powodu niezaakceptowanych przeze mnie zmian. Mam pytanie, udało się komuś cokolwiek ugrać bez wcześniejszego wysłania wypowiedzenia? W moim przypadku jakby mówił do ściany, nawet argument, że wiem o tym dobrze, że może mi coś innego zaproponować bo moi znajomi też negocjowali nie przemawia. Jak mówię, że w takim razie rezygnuję to "rozumiem, trudno". Mam nadzieje, że jak poślę papier to coś ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja krotka historia:

- przedtem Superpremium + pace za 109,

- wypowiedzenie 4.04.13 ze względu na tcm,

- 7 telefonów z boku, brak oferty spełniającej moje wymagania (to samo co mam, ale z wymianą dekodera na mediabox za mniej),

- w sobotę zmęczyli mnie i przyjęta oferta, Platinum na 12 msc, HBO na 12 msc free, Filmbox na 6 msc free, wymiana na mediaboxa - 109 pln, mam koniecznie w poniedziałek lub wtorek zgłosić się do punktu po dekoder,

- dziś w punkcie okazało się, że nie jestem zmigrowany, nie mam przedłużonej umowy i nie ma dla mnie dekodera.

 

Na ofertę standardową z punktu stwierdziłem, że spotkamy się przy zdawaniu sprzętu :)

Witaj Polsacie :)

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Jestem abonentem Cyfry+ od początku jej istnienia z pakietem prestiż. Umowę mam do końca lipca tego roku.Ponoć 1 lipca mają wycofać kanały TCM i Cartoon Network,są to kanały gwarantowane w Cyfrze+. Kiedy złożyć wypowiedzenie aby nie przechodzić na czas nieokreślony.

Spokojnie w czerwcu napisz wypowiedzenie.. Jak przejdziesz wcześniej do NC+ TCM nie obejrzysz.. I dopiero ewentualnie w lipcu do 31 masz czas migruj do nc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem abonenetem N, ale rodzice mają C+ jeszcze rok i ze względu na kiepskie dekodery (własne) chcieliby otrzymać nowe (1xHD + 1xSD do MR).

warto wysłać wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanałów?

jakie kanały wyłączają?

do kiedy jest czas na wysłanie wypowiedzenia?

Ja ci radzę skoro mają jeszcze rok to wyp. wysłać po 1.07. z powodu wył . kan. CNN ,CARTOON N.,TCM. ewent . dzisiaj z powodu wył. 13 street,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem sobie sprawę i znając [beep]ość CenKI to wykalkulowali sobie świetny plan. Jak może być ?

Teraz aby zatrzymać abonentów przy sobie oraz ugasić pożar medialny, rozdają do niższych pakietów (Univers, Silver, Gold) paczkę kanałów C+ (6 sztuk). Teoretycznie przy pakiecie Gold abonent ma kanały, które wyglądają na pakiet Platinium (oprócz wodotrysków), lecz w dalszym ciągu jest to Pakiet Gold. Cel zosanie osiągnięty w dwa-trzy miesiące: uciszenie szumu i zatrzymanie (na 12 lub 18 mcy) klienta. Absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Zarząd nc+ np w sierpniu w ramach rozwijania platformy dodał następny kanał (np. Canal+ Ekstraklasa, lub Canal+ Premier League, lub chociażby Canal+Sport2), który będzie dołączony do Pakietu Platinium. Te osoby, które do tej pory mogły się cieszyć wszystkimi treściami sportowymi 6 programów C+ w ramach Pakietu Gold nagle znowu stracą możliwość oglądania treści przeniesionych do nowych kanałów. Oczywiście, będzie możliwość zmiany pakietu na wyższy, lecz bez hałasu i szumu. To samo może być z dziś niegwarantowanymi Eurosportami, które mogą być dołączone do Pakietu Platinium z argumentacją, że nc+ poniosła koszty przedłużenia umowy na pokazywanie tych kanałów.

Także myślę sobie, że zgadzanie się na Gold z 6C+ (lub podobne) może być ryzykowne i niekoniecznie może się opłacać w przyszłości. Obym się mylił. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanie: mam do odebrania dekoder typu UltraBOX+ (czyli Pace'a, innego nie wezmę). Obdzwoniłem trzy punkty w Dąbrowie Górniczej, jeden w Olkuszu, jeden w Sosnowcu, trzy w Czeladzi, dwa w Będzinie. Wszędzie mi mówiono, że:

 

a) nie dosłali im

B) nie mają pocyfrowych dekoderów

c) nie odbierają (już na majówkę pojechali, WTF?!)

d) są byłym punktem platformy N, więc patrz punkt B)

 

I co teraz zrobić? Dzwonić na infolinię? Dział techniczny? DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bigalf:

Z Eurosportami czy innymi kanałami, które może NC+ przenieść do wyższych pakietów - to nie takie proste.

Przeniesienie ich do wyższych jest typowym działaniem niedozwolonym. Do UOKiK - i tyle.

UOKiK dziś zakazał też, jako klauzula niedozwolona, brak wyszczególnienia za co płaci abonent. Nie ma czegoś takiego jak kanał niegwarantowany.

NC+ ma to zmienić od dziś w trybie natychmiastowym!!!

Zapis na str. 25 decyzji: http://uokik.gov.pl/download.php?plik=13185

http://uokik.gov.pl/download.php?plik=13183

Jak ma coś niepewnego - powinna sygnować to jako testowy, premiowy czy inaczej go nazywając.

O ile nie zmieni - proszę informować na bieżąco UOKiK lub rejonowych rzeczników konsumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeanalizowałem sobie sprawę i znając [beep]ość CenKI to wykalkulowali sobie świetny plan. Jak może być ?

Teraz aby zatrzymać abonentów przy sobie oraz ugasić pożar medialny, rozdają do niższych pakietów (Univers, Silver, Gold) paczkę kanałów C+ (6 sztuk). Teoretycznie przy pakiecie Gold abonent ma kanały, które wyglądają na pakiet Platinium (oprócz wodotrysków), lecz w dalszym ciągu jest to Pakiet Gold. Cel zosanie osiągnięty w dwa-trzy miesiące: uciszenie szumu i zatrzymanie (na 12 lub 18 mcy) klienta. Absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Zarząd nc+ np w sierpniu w ramach rozwijania platformy dodał następny kanał (np. Canal+ Ekstraklasa, lub Canal+ Premier League, lub chociażby Canal+Sport2), który będzie dołączony do Pakietu Platinium. Te osoby, które do tej pory mogły się cieszyć wszystkimi treściami sportowymi 6 programów C+ w ramach Pakietu Gold nagle znowu stracą możliwość oglądania treści przeniesionych do nowych kanałów. Oczywiście, będzie możliwość zmiany pakietu na wyższy, lecz bez hałasu i szumu. To samo może być z dziś niegwarantowanymi Eurosportami, które mogą być dołączone do Pakietu Platinium z argumentacją, że nc+ poniosła koszty przedłużenia umowy na pokazywanie tych kanałów.

Także myślę sobie, że zgadzanie się na Gold z 6C+ (lub podobne) może być ryzykowne i niekoniecznie może się opłacać w przyszłości. Obym się mylił. Pozdrawiam.

bez urazy.BZDURA. kanał niegwarantowany to jak z nim cos ma być to tylko zniknąć całkowicie z oferty operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest decyzja UOKiK. Jest kara i parę nakazów. Nie wiem, o której ogłoszona - a razie reakcji nc+ brak. Nie wiadomo czy będą się odwoływać. Nakazano im przeprowadzenie kilku działać wobec abonentów. Jak to się ma do takiej styytuacji jak moja - złożone, zarejestrowane i ciągle"rozpatrywane" wypowiedzenie (wypowiedzenie z powodu znikających kanałów) , które powinno skutkować rozwiązaniem umowy z dniem jutrzejszym? Zero telefonów od nich. Zero komunikatów mejlowych czy tv jakie otrzymali niektórzy z abo, o przedłużeniu sygnału na maj dla wypowiadających. Pora chyba zadzwonić ale w tym momencie to pewnie nie ma sensu - zapewne siedzą teraz i kombinują więc ich "telefoniści" zgłupieli pewnie do reszty albo wogóle nie wiedzą jeszcze, że mają być zmiany. Chaos i [beep] na całej linii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...