Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też zadzwoniłem z ciekawości żeby sprawdzić czy coś ruszyło a tam figa z makiem. Obecnie mam CANAL+ Kompakt HD z opcją HD Kompakt oraz multiroomem.Płacę za to 92 zł a pół umowy miałem po 51 zł. Zaproponowali mi Platinum za 99 lub 109 z multiroomem. Innej ofert dla mnie nie ma,chyba że Gold za 89. Mam jeszcze 2 miesiące ale bez wypowiedzenia nic się nie ugra.YTrzeba się będzie bawić w ich bezsensowne gierki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą przedłużyłem umowę:

- pakiet universe+

- 6 razy Canal + (na cały rok)

- nie brałem od nich dekodera mam swój i żadnych multiroomów też nie brałem bo mi nie potrzeba,

- umowa na 12 m-cy począwszy od maja

- cena za ww. 49 zł przez 12 m-cy

Tylko trzeba pamiętać, że okres wypowiedzenia wynosi 3 m-ce.

 

Poprzednio miałem C+ Komfort HD (41 zł przez 9 m-cy i 3 m-ce 82 zł, ale na te 82 zł już się nie załapałem, bo wysłałem wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanałów od 1 kwietnia br.)

Jestem zadowolony. Bądźcie cierpliwi na pewno zadzwonią.

 

O takich warunkach to mogę chyba tylko pomarzyć. Do mnie już 3 raz dzwoni uparta konsultantka Żaneta (223104546) i za każdym razem 99zł za Platinium lub 79zł za Canal+Comfort. Uparcie twierdzi, że taniej nie ma szans (a chciałem to co n-kowcy). Nie wiem za bardzo co mam robić, mam 2tyg. do końca umowy (na wypowiedzeniu) i konsultantka powiedziała, że mam czas do poniedziałki - albo przyjmuję jej ofertę albo do widzenia. Może znacie jakiś pewny numer, pod którym można coś wywalczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O takich warunkach to mogę chyba tylko pomarzyć. Do mnie już 3 raz dzwoni uparta konsultantka Żaneta (223104546) i za każdym razem 99zł za Platinium lub 79zł za Canal+Comfort. Uparcie twierdzi, że taniej nie ma szans (a chciałem to co n-kowcy). Nie wiem za bardzo co mam robić, mam 2tyg. do końca umowy (na wypowiedzeniu) i konsultantka powiedziała, że mam czas do poniedziałki - albo przyjmuję jej ofertę albo do widzenia. Może znacie jakiś pewny numer, pod którym można coś wywalczyć?

 

kazała ci spadać w poniedziałek?! Chyba ją :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja umowa kończyła się w marcu i w kwietniu miałem zdać sprzęt (oczywiście przez to całe zamieszanie nawet listu nie wysłali z prośbąo zwrot), ale spokojnie czekałem co wyjdzie z tego wszystkiego. Jeszcze w marcu wydzwaniali i nic lepszego niż Canal+Platinium za 99 zł. + Pace PVR 0 zł. + multiroom (2 karty) 0 zł. nie było. Dzisiaj odebrałem telefon i zaakceptowana umowa od 30 kwietnia na następujących warunkach: Canal+Silver 64 zł. + darmowy multiroom (dwie karty) 0 zł. + Pace PVR 5 zł. + paczka 6 x C+ na 18 m-cy. Pierwsza propozycja w trakcie rozmowy była na 79 zł. za to samo. W trakcie rozmowy padło pytanie czy mają uruchomić już teraz czy od 1 maja, ale ponieważ za te 10 dni kwietnia miała być opłata 64 zł. zrezygnowałem. Konsultant na koniec rozmowy polecił uruchomienie dekodera na TVP Info w celu aktywacji, po 15 minutach wszystko gra (mam nadzieję, że bez opłat skoro tak ustalone). Negocjacja oferty trwała ok. 5 min, a pozostały czas z ponad 30 minutowej rozmowy to odczytywanie reguł itd. itp. bla bla bla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kazała ci spadać w poniedziałek?! Chyba ją :censored:

 

W zasadzie tak. Już dzisiaj przy rozmowie chciała zaznaczyć w systemie, że ostatecznie nie jestem zainteresowany migracją (choć jestem zainteresowany, ale nie na tak niesprawiedliwych warunkach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie płacę 104zł za SuperpremiumHD + MR + 2x PVR. Chciałbym dostać Univers + 6xC+ + MR standard i chciałbym przejść na MediaBox.

Mam umowę do końca lipca i zastanawiam się czy teraz słać wypowiedzenie czy spokojnie czekać i wysłać je na przełomie maja/czerwca ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skontaktowali się ze mną (już po raz drugi) z ofertą - od razu zaznaczyłem, że czytam fora i od 1 maja chce być abonentem Polsatu (Premium). Dodam, że do tej pory miałem C+ Optimum HD z MR za 62 zł. Wypowiedzenie wysłane.

Na dzisiaj propozycja: C+ Silver z pełną paczką Canal+, do tego MR na cameleonach i HBO - łącznie 89 zł na 18 miesięcy.

 

Pan był miły i otwarty i podczas rozmowy dowiedziałem się, że część konsultantów jest jakby ze strony c+ i maja takie a nie inne możliwości dawania paczek, a część z Nki z innymi promocjami. Największy problem dotyczy ponoć sprzętu - chciałem wymiany beznadziejnego PACE PVR na Mediaboxa+ z MR Standard - niestety nie ma i ponoć nie będzie dla "cyfrowców" bezpłatnej wymiany (jedynie pełna aktywacja 199 zł + 49 zł za MR i 10 zł/miesięcznie). Może to ktoś potwierdzić ? Albo inaczej - dostał ktoś bezpłatną wymianę czegoś z cyfry na ADB ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pachol83, jesteś pewny, że chcesz przejść na sprzęt ADB i oddać cameleony?

tak jestem - akurat u mnie cameleony wykorzystywane są tylko w jednym domu ;) nie planuje się nim dzielić więc mnie to rybka, że mediaguarda zmienie na parowanego z dekoderem conaxa - prędzej czy później i tak to na nas wymuszą. A sam Pace doprowadza mnie do szewskiej pasji, więc oddam go z pocałowaniem ręki... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Dodam, że do tej pory miałem C+ Optimum HD z MR za 62 zł. Wypowiedzenie wysłane.

Na dzisiaj propozycja: C+ Silver z pełną paczką Canal+, do tego MR na cameleonach i HBO - łącznie 89 zł na 18 miesięcy.

 

 

No i powiedzcie, gdzie tu sprawiedliwość?

Ja płaciłem i płacę więcej (128 złotych Superpremium+HBO) i nie mogę ponoć zejść niżej niż Platinum. Kolega ma więcej za 89 złotych niż ja za mniej kanałów.

Wygląda na to, że jestem [beep]em, bo płaciłem więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takich warunkach to mogę chyba tylko pomarzyć. Do mnie już 3 raz dzwoni uparta konsultantka Żaneta (223104546) i za każdym razem 99zł za Platinium lub 79zł za Canal+Comfort. Uparcie twierdzi, że taniej nie ma szans (a chciałem to co n-kowcy). Nie wiem za bardzo co mam robić, mam 2tyg. do końca umowy (na wypowiedzeniu) i konsultantka powiedziała, że mam czas do poniedziałki - albo przyjmuję jej ofertę albo do widzenia. Może znacie jakiś pewny numer, pod którym można coś wywalczyć?

Przede wszystkim nie daj się podbierać na te tanie marketingowe sztuczki które konsultanci nc+ przerabiają na tych swoich pseudo treningach - jesteś w końcu klientem czy petentem ? Stoisz w kolejce do ZUS'u czy oglądasz towar za który chcesz zapłacić ? Więcej szacunku do samego siebie kolego. Czekaj do OSTATNIEGO DNIA. A jeśli będzie trzeba, czekaj i kilka dni po wygaśnięciu umowy. Zadzwonią. Zawsze dzwonią. Jak już będziesz miał wygasającą umowę, dostaniesz lepsze warunki - bo lepiej mieć klienta co mniej płaci, niż nie mieć go wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń 222200191

 

Zadzwoniłem. Na początku konsultant (bardziej konkretny od Pani Żanety) też twierdził, że może mi zaproponować to co koleżanka, ale się trochę pożaliłem, że jestem dla nich abonentem gorszej kategorii itd. i okazało się, że jednak można.

Dostałem Universe+ za 59zł + multiroom 10zł + 6xC+. Umowa na 12 miesięcy. Co prawda chciałem z początku wymienić na sprzęt ADB (zależało mi na odbiorze na 3 TV), ale okazało się, nie da rady przy tym pakiecie. Dobre i to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...