Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

@Kibo "Full Extra" bez VOD.... to już nie "Full Extra" a jakiś "Mini Full" lub "Platyna" :wink:

mało realne ,choć może na święta coś takiego Julek wymyśli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj otrzymałem smsa, że przyjęli moją rezygnację i że jeśli zmienię zdanie, to żebym zadzwonił.

 

Właśnie sobie przypomniałem, że w skład mojego Funpacka z Orange oprócz Internetu i telefonu wchodzi również tv. Przejrzałem ofertę i dla nowych za dopłatą 84 zł można otrzymać dostęp do Canal+ Platinum. Czy uważacie, że to dobry argument w negocjacjach? Czy np. jeśli im o tym powiem, to oni uznają "A to sobie bierz tego funpacka, bo część kasy z tego abonamentu i tak trafi do nas"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przeniosłem się z Cyfry kompakt + MR + 6xC+ płaciłem 64 zł teraz w połowie października wziąłem na kolejny rok ofertę Silver + 6xC+ MR + filmbox 6mcy gratis + pace... wszystko ładnie, pięknie za 74 zł zgodziłem się, ostatnio wchodzę ICA C+ a tam rachunek do zapłaty 94 zł !!! a pytałem w rozmowie na pewno 74 zł miesięcznie nie będzie żadnych haczyków dodatkowych dopłat itp. to konsultant odpowiedział nie na pewno 74 zł i widzicie co mam z 74 zrobiło się 94 zł... reklamacja złożona do 31 dni ma się wszystko wyjaśnić...

Rozmowa była nagrywana, więc jeśli masz pewność, że tak ci konsultant obiecał, to napisz reklamację.Miałem ten sam przypadek.Powołałem się m.in. na nagraną rozmowę i reklamacje uznano.Płacę 64 zl a policzyli mi 80 zl.

 

 

Witam nie pisałem reklamacji tylko był do nich tel. w sobotę reklamacja złożona konsultant ją przyjął, powiedziałem mu że nigdy bym się nie zgodził na abo za 94 zł bo wiem że można mieć za max 79 zł, abo za lis. zapłaciłem 74 zł, a nie 94 zł (tak mi powiedział konsultant zobaczymy co zrobią po 18) jakby nie chcieli uwzględnić to jeszcze raz zadzwonię i powołam się na rozmowę... trzeba uważać na nich bo robią w balona klientów, radzę uważać żeby was to nie spotkało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arek89

Musisz wziąć tez pod uwagę ze za kilka dni mogą wrzucić do jednego worka kanały premium czyli C+ oraz 3xHBO a wtedy juz nie bedzie widełek jak na chwile obecna czyli 6xC+ do tego jak uda Ci sie HBO. Może okazać sie tak że jesli chcesz C+ to bedziesz musial mieć i HBO a co za tym idzie cena będzie na pewno wyższa. Jeszcze gorsza opcja jest taka jak wydziela kanały sportowe C+ do innego worka wtedy ofera bedzie bardziej elastyczna ale droższa dla tych co będą chcieli mieć all.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

arek89 - mnie spotkała podobna "przyjemność", ale bez nerwów, wiesz na co się zgodziłeś, więc na pewno skorygują to szybko. Pozostaje kwestia rekompensaty za stracony czas na infolinii itd, ale wątpię czy ich stać na eleganckie zachowanie i dorzucenie np jakiegoś czasowego gratisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zauważyłem, że część ludzi co czyta to forum i się uczy staje się bezczelna w stosunku do konsultantów. Na wstępie przerywają rozmowę i mówią swoja ofertę jaka wyczytali na forum, albo wysyłają maila z żądaniami. Najlepiej max za 49-59 zł. Tak to przedstawiło kilka osób na tym forum (nie wiem jak ci którzy nie są zalogowani). Jeśli konsultanci odmawiają to wielki foch. Ludzie płacili super abonamenty za 130 zł a teraz chcą mieć to samo za 49 zł bo inni tak mają. Wspominałem o tym, że nie bądźmy zachłanni. Ja wytargowałem w miły sposób z 125 na 69 PLN i jestem super zadowolony mimo tego że inni mieli to za 49 zł. Proponuje tym płaczkom, którym wydaje się że płacą dużo, spojrzeć ile płacą nowi klienci bo wcale nie mało. Oni nie mają darmowego MR czy Pace. Do tego abo nie należą do tanich. Nowy klient za to co mam musiałby zapłacić 129 (abo)+20(MR)+10(Pace). Więc tych którym 69-79 PLN za dużo zapraszam to wypowiedzenia umowy i kupno nowego abonamentu...

 

Czy uważasz oferty dla mnie interesujące? Ja płacę 96 zł za Optimum hd MR i ostatnie 2 propozycje to 79 zł za 6c+ i MR (najpierw gold, później universe) i dywagacje konsula jaka to super oferta, i tłumaczenie, że niegwarantowane to tak musi być, bo umowy do sierpnia (roczne), i że lepszej oferty nie będzie. Odpowiedziałem, że albo się dogadamy, albo nie i pożegnaliśmy się. Niby ma dzwonić. Odnoszę wrażenie, że to forum jest permanentnie inwigilowane czynnie i biernie! Ostatnie sugestie o złych ofertach dla długoletnich abonentów mają swoje odzwierciedlenie w teoriach konsulów(choć używane dla takich jak ja 2 letnich cyfrowiczów). Jedyny argument dla wielu to, że nc+ ma ligii piłki nożnej, dla mnie mało przekonujący przy internecie 60MB/s. I tak ledwie 2 mecze obejrzę w tygodniu (rodzina, praca i poziom ekstraklasy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Po złozonym wypowiedzeniu otrzymałem kilka propozycji. Pierwsza w cenie 109 zł. (dotychczas korzystałem z pakietu Optimum z Canal + i Promo HD zz 69 zł.). Za 99 zł. - zaproponowano Uniwerse+ 6xC+ HBO (6 m-cy) i MR. Nie przyjalem. Kolejna propozycja za to samo - w cenie 79 zł. Ostatnia jaką dostałem to juz 84 zł. za U+ 6xC+ HBO (6mcy) i MR (z aktywacją 99 zł.). Nie przyjałem. 1 listopada umowa wygasła. I takim oto sposobem po 14 latach przestałem byc abonentem Cyfra+ / NC+. Przyznam teraz po kilku dniach, że bez żalu i wcale nie odczuwam "straty". Ktos mial rację pisząc: "Nie telewizją człowiek żyje" (bo to telewizja żyje dzięki nam - abonentom). Jesli nie NC+ - to cos innego. Szkoda się denerwować. Ale mam jedna uwagę - poziom arogancji, braku kompetencji i ignoranctwa aktualnych konsultantów jest niesamowity. Za czasów Cyfry+ konsultanci byli kulturalni, kompetentni i "życiowi". Te czasy juz skonczyly sie (niestety). Akle dzięki temu można inaczej spojrzec na telewizję. Można obyć sie bez platformy. Dodam jeszcze, ze nikt nie oddzwonił po 1 listopada, ja równiez nie próbwałem - bo jesli sprzedającemu nie zalezy, to kupujacemu - tym bardziej. Alternatywy na szczeście są. Póki co dekoder spakowany czeka na zaniesienie do punktu NC+ (jak przestanie padać).

Wniosek jest jeden - nic na siłę, bo sa rzeczy wazniejsze. A zmiany sa potrzebne (po 14 latach chyba nawet pożądane) :)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

absolut26

Szacun dla Ciebie za Twoje podejście i postawę! Pierwsza propozycja dla mnie od encepence to 179 zł. [beep]two i beszczelność! Zgadzam się że to tylko tv, akurat jestem "uzależniony od internetu", a dla rodziny są inne alternatywy telewizyjne, ja już nawet sobie upatrzyłem jaki pakiet i jakie dekodery mogę wziąć od innego operatora. Daj im szansę i zadzwoń na nr 22 22 00 191

i zapytaj gdzie zdać sprzęt, podobno oddzwaniają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać nie może być dostępny skoro produkt w całości na sprzęcie Cyfry by nie działał.

 

 

kto za to odpowiada za ten [beep] syf za te smietnisko biurokracyjne skoro nadal duzo konsultantow twierdzi ze polsat hd dziala na kartach cyfry.

Ci konsule to pewnie z iti,bo ci z cyfry to o tym wiedzą............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@absolut26 ja mimo wszystko mając miesiąc czasu na zdanie sprzętu tak szybko bym się z nim nie rozstawał ;-) fakt, że przede wszystkim nie tv człowiek żyje,ale może jeszcze zadzwonią a jak nie to ostatecznie samemu przed zdaniem sprzętu tyrknąć wolno.

 

To tylko opcja oczywiście.

 

P.S.

Łączę się z Wami Panowie w bólu-co ta Cyfra z ITI zrobiła to przechodzi ludzkie pojęcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...