Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kurrubi jesteś dobrym przykładem jak brać delikwenta na zmęczenie aż się w końcu zgodzi na "jedyną taką wyśnioną" ofertę...

 

Przepraszam bardzo,ale pokaż jaja :mrgreen: i nie daj się naciągnąć.

 

 

Jak bardzo chcesz to za jakiś punkt odniesienia weź to:

 

http://media2.pl/media/105431-Pakiet-Fu ... tow-n.html

 

Dzięki za linkę!

Jaj nie pokażę, bo z przyczyn biologicznych nie mam ale trafili na uparte babsko ;) Będzie gorąco do samego końca :D

 

Podnoszę poprzeczkę- własnie dobrałam drugiego Pejsa. Z tych, co to ich już dawno nigdzie nie ma i niemożliwe jest dobranie :) Dzięki za wszystkie rady, Pejsa mam dzięki @ircios

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jestem po umowie od maja i nie bardzo chce ryzykowac bo co przyjma mi wypowiedzenie dostane smsa ze dziekuemy umowa rozwiazna czesc czapka i tak sie to skonczy.

 

Ja rozumiem ze co niektorzy odbieraja telefonu z haslem ale przed koncem.

 

"co mozemy zrobic by pan u nas zostal" ale jakos mi sie nie chce wiezyc ze ja bym takie cos otrzymal.

Nie przesadzaj. Przecież nc+ nie oddaje żadnego abonenta. Bez wypowiedzenia nic dobrego nie ugrasz

 

Do tej pory czytajac tutaj juz niemal 1000 postow byl ktos komu przyjeli wypowiedzenie podziekowali i nie bylo telefonu i ten ktos takze byl lekko skrzywiony.

 

Sek w tym ze na maila napisali mi miesieczny okres wypowiedzenia [bo juz po umowie]

 

Jesli chodzi o wypowiedzenie to prosilbym o jakis PDF bo na necie kraza rozne i mowia ze niewlasciwe .Mam takze 2 adresy.

http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/

Wysyłasz na adres który jest tam podany tylko zamiast Sp.z o.o. wpisujesz S.A. (poleconym za potwierdzeniem odbioru)

Oczywiście obowiązuje cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsza propozycja:

Universe+

6x Canal+

HBO

mr

dekoder Pace PVR

 

79zł m-c

 

Propozycja odrzucona...

Umowa do 31 grudnia

 

To co wyżej ale HBO na 6 m ( nie zależało mi) umowa wypowiedzana do konca listopada dzisiaj 59 pln i przedłużona , wcześniej kilkanaście tel z gorszymi ofertami , wypowiedzenie zmiękczyło opór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Tak jak już pisałem, w sobotę przedłużyłem telefonicznie umowę (Univ+6xC+HBO+Filmbox+MR za 64 zł na 12 mies). Pan konsultant powiedział mi, że aktywuję nową ofertę w momencie, jeżeli z punktu NC+ odbiorę kartę do MR. Odebrałem ją w środę, dodatkowo zadzwoniłem do centrum abonenta i o tym poinformowałem. Konsultant powiedział mi, że "operacja musi zostać dokończona wyłącznie przez konsultanta, z którym przedłużał pan umowę". Nikt nie dzwoni, mam kanały z dawnego pakietu, zbliża się koniec miesiąca. Co robić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory czytajac tutaj juz niemal 1000 postow byl ktos komu przyjeli wypowiedzenie podziekowali i nie bylo telefonu i ten ktos takze byl lekko skrzywiony.

 

Sek w tym ze na maila napisali mi miesieczny okres wypowiedzenia [bo juz po umowie]

 

Jesli chodzi o wypowiedzenie to prosilbym o jakis PDF bo na necie kraza rozne i mowia ze niewlasciwe .Mam takze 2 adresy.

http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/

Wysyłasz na adres który jest tam podany tylko zamiast Sp.z o.o. wpisujesz S.A. (poleconym za potwierdzeniem odbioru)

Oczywiście obowiązuje cię 3-miesięczny okres wypowiedzenia

 

 

sprawdze jeszcze w mailu  co mi napisali jak im raz zagrozilem wypowiedzeniem na ktore nie zrobilo to wiekszego wrazenia   tylko ze jest nam przykro i podali adres wysyllki            nie wiem czy nie ma tam miesiaca zamiast 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do 31/1o, wypowiedzenie wysłałem w połowie wrzesnia. Juz przed jego wysłaniem dzwonili do mnie jak po[piiiiiiii] po 3 razy dziennie. Potem po odbiorze wypowiedzenia kilkakrotnie. Kazda oferta gorsza od poprzedniej. Oczywiscie standardowe 2 smsy, potwierdzamy rozwiazanie umowy z dniem 31/10.......oraz potwierdzamy przyjecie wypowiedzenia informacje nt. zwrotu sprzetu, bla bla nr tel 22 2200191. Ostatni raz dzwonili w sobote 19/10. Od tego momentu cisza. Ciekawe, czy sie jeszcze odezwa - zostało 6 dni. Do tej pory C+ optimum HD, pace, mr za 62 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do 31/1o, wypowiedzenie wysłałem w połowie wrzesnia. Juz przed jego wysłaniem dzwonili do mnie jak po[piiiiiiii] po 3 razy dziennie. Potem po odbiorze wypowiedzenia kilkakrotnie. Kazda oferta gorsza od poprzedniej. Oczywiscie standardowe 2 smsy, potwierdzamy rozwiazanie umowy z dniem 31/10.......oraz potwierdzamy przyjecie wypowiedzenia informacje nt. zwrotu sprzetu, bla bla nr tel 22 2200191. Ostatni raz dzwonili w sobote 19/10. Od tego momentu cisza. Ciekawe, czy sie jeszcze odezwa - zostało 6 dni. Do tej pory C+ optimum HD, pace, mr za 62 PLN.

Do mnie też się nie odzywają, a jestem w podobnej sytuacji. Faktycznie, gdyby już nie dzwonili pewnie sam to zrobię. W sumie pogodziłem się z faktem, że jak oni to mówią "kończymy współpracę", ale ostatecznej oferty chętnie wysłucham.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pikoz11 i tu traktują klientów na dwa sposoby...sygnał dostajesz od razu,nowa umowa obowiązuje de facto od grudnia,ale za listopad liczą albo promocyjnie albo tak jak w umowie na czas nieoznaczony. W tej drugiej wersji rachunek tylko za listopad wzrasta i albo machasz na to ręką albo składasz reklamację.

 

Właściwie powinienem napisać, że składasz reklamację-oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...