Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po co dzwoniłeś. Lepiej napisz e-maila na ten adres informacje@cyfraplus.com.pl i poproś grzecznie o przedłużenie kanału nSport o dalsze sześć miesięcy jako gratis. Myślę, że te rozwiązanie jest skuteczniejsze. W razie odmowy za dzień lub dwa spróbuj ponownie.

I nie zapomnij podać numer abonenta.

Napisałem więc maila , grzecznie prosiłem , ale dostałem niestety taką odpowiedź ;

uprzejmie informuję, iż kanał nSport jest dostępny tylko w nowej ofercie nc+.

 

W związku z powyższym nie ma możliwości przedłużenia promocji na ten kanał

I zaczęta by zadzwonić pod numer 22 310 45 65.

Zastanawiam się , czy pisać jeszcze raz maila :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co dzwoniłeś. Lepiej napisz e-maila na ten adres informacje@cyfraplus.com.pl i poproś grzecznie o przedłużenie kanału nSport o dalsze sześć miesięcy jako gratis. Myślę, że te rozwiązanie jest skuteczniejsze. W razie odmowy za dzień lub dwa spróbuj ponownie.

I nie zapomnij podać numer abonenta.

Napisałem więc maila , grzecznie prosiłem , ale dostałem niestety taką odpowiedź ;

uprzejmie informuję, iż kanał nSport jest dostępny tylko w nowej ofercie nc+.

 

W związku z powyższym nie ma możliwości przedłużenia promocji na ten kanał

I zaczęta by zadzwonić pod numer 22 310 45 65.

Zastanawiam się , czy pisać jeszcze raz maila :(

Nic ciekawego na tym nsport jak jast c+sport. ważne żeby tych dodatkowych kanałów nie wyłączyli we wrzesniu bez migracji... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę z Cyfrą mam do końca września. Mam pakiet Canal+ Optimum za 78zł. Dziś dzwonił Pan z NC+ i zaproponował mi Universe lub Silver + 6C+ za 79zł w promocji. Na pytanie o MR powiedział że 99zł to minimum za wszystko, oczywiście odmówiłem. Czy jest szansa na Universe + 6C+ i MR za 59-69zł? Czy raczej opcja MR odpada? Mam Clona i starą kartę Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O multiromie nie rozmawiałem ( stwierdziłem iż jest nie przygotowany na rozmowę ze mną i oferta mi nie odpowiada i się rozłączyłem - dzwonił jeszcze 3 razy ale nie odebrałem tel ) , dekoder jaki posiadam sagem DS 183 CPL - próbować coś więcej czy nie ryzykować i brać co proponują ?

Próbować zawsze możesz, konsultant w końcu się ugnie i zaproponuje lepszą ofertę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna sciema. To na pewno nie platinium, tylko canal plus platyna. Cena nie ciekawa bo to daja za 59 bez HBO czyli wcisneli do ceny oplate 20zl za HBO.

 

Nie ściema proponowana ilość kanałów 116 ( Platinum - 112 + 4 HBO ) - niczego nie zmyślam tylko cytuję kolesia z biura utrzymania klienta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna sciema. To na pewno nie platinium, tylko canal plus platyna. Cena nie ciekawa bo to daja za 59 bez HBO czyli wcisneli do ceny oplate 20zl za HBO.

 

Nie ściema proponowana ilość kanałów 116 ( Platinum - 112 + 4 HBO ) - niczego nie zmyślam tylko cytuję kolesia z biura utrzymania klienta

 

 

Silver i pozostałe C+ i Twoje 3HBO też da 115 kanałów. Celowo piszę o 3 HBO bo HBO OD to VOD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to nie masz co migrować bo żadnej oferty rozsądnej nie dostaniesz, jedynie standard. A to- wg mnie- stanowczo za drogo. Ja gdybym miał umowe z CYfrą ważną tak długo, to miałbym w nosie nc+, jeszcze gdyby mi oferta cenowo w fajnej promocji odpowiadała, to bym nawet nie myślał o migracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmigrowałem i ja. Do tej pory kompakt+ z MR za srednio 56 zl miesiecznie. Dekodery sagemcom i philips 250 GB. Zmigrowałem na następujących warunkach:

- umowa na 12 m-cy

- pakiet Universe+ za 59 zł

- MR na kameleonach 0 zł

- 6xCanal+ 0 zł

- HBO na 6 m-cy 0 zł

- dekoder Pace 500 GB 0 zł /wymiana z obecnego sagemcoma/

- drugi dekoder niestety muszę kupić sam, upatrzyłem sagemcoma takiego jak mam w APS nc+ za 99 zł, zawsze to lepiej niż najem 20 zł miesięcznie.

 

Dziękuję bardzo wszystkim za opinie i pomoc. Dzięki forum wiem co roku o optymalnych na dany czas warunkach. Bez forum byłoby to niemożliwe, taka prawda, także jeszcze raz serdeczne dzięki !.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

po kilku głuchych telefonach w ciągu dnia udało nawiązać się w końcu połączenie i po mojej prośbie o przejście od razu do konkretów udało się (po standardowym "wyjściu" i pytaniu przełożonego) migrować na warunkach:

- umowa na 12 m-cy

- pakiet Universe+ za 59 zł

- MR na kameleonach 0 zł

- 6xCanal+ 0 zł (stamber, skopiowałem część Twojej treści, leń mnie dopadł i nie chce mi się klepać po swojemu ;))

Na wyposażeniu mam 2 karty kameleon i moduł CAM.

Nic nadzwyczajnego, ale dla mnie w zupełności wystarczy. Może udałoby się wymęczyć HBO, ale mam je z Polsatu Cyfrowego, więc nie widziałem sensu.

Zastanawia mnie jedna informacja, którą przekazała mi konsultantka podczas czytania warunków. Dla pewności poprosiłem o ponowne przeczytanie oraz wyjaśnienie. Chodzi o okres wypowiedzenia, który w/g niej wynosi 1 miesiąc. Owszem, wspomniała, że jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia, ale to tylko w momencie, jakbym chciał zrezygnować wcześniej, niż przewiduje to umowa. W przypadku jej wygasania wystarczy na nie mniej niż miesiąc wysłać wypowiedzenie. Ktoś z Was może to potwierdzić/zaprzeczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...