Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:twisted: No i stało się :twisted:

Rozmowa z DUK.

Umowa na 12m-cy:

- UNIVERSE +

- C+ Platinum (6xC+)

- MR na dotychczasowych zasadach (Pace + Philips + 2 cameleony) Nie udało się wyrwać drugiego Pace-a

- RedLightHD - 12m-cy/ 0zł

- HBO 6 m-cy/0zł

Wszystko za 69zł/m-c.

Pozdrawiam i życzę cierpliwości i powodzenia!!!

Jedyna rzecz, która mnie zaniepokoiła ale być może nie potrzebnie, że w czasie odczytywania warunków konsul wymienił kilka kanałów, których w tej chwili nie powtórzę, a które na moim sprzęcie nie będą działać. Może pomożecie koledzy i koleżanki? O co cho...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch?

Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.:) Mam pytanie: moja kuzynka migrowała na wiosnę z cyfry plus na nc+. jednak przy migracji nikt jej nie zaproponował nowego dekodera. teraz kupiła sobie nowy telewizor i chciała go podpiąć za pomocą HDMI ale stary dekoder go nie posiada. Stary dekoder to strong 6880. Czy teraz może poprosić o wymianę dekodera na nowszy ze złączem HDMI?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch?

Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam.

 

Również dostałem sms. Po godzinie sami zadzwonili: oferta dla mnie to silver + 4xC+ wymiana dekodera z DSI83 na Pace PVR za 64pln. Pytałem o mulitiroom to jeżeli dobiorę kartę teraz to przy podpisaniu umowy będę miał za 0pln. Umowa na 12 miesięcy/ stała opłata przez cały rok.

Ustaliłem że wybiorę się po kartę drugą do punktu sprzedaży a konsultant w piątek zadzwoni i dogramy szczegóły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, coś w tych kanałach jest wyjątkowego, że nie pójdą na sprzęcie Cyfry?

Nie mają kodowania seca......

 

 

Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch?

Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam.

 

Również dostałem sms. Po godzinie sami zadzwonili: oferta dla mnie to silver + 4xC+ wymiana dekodera z DSI83 na Pace PVR za 64pln. Pytałem o mulitiroom to jeżeli dobiorę kartę teraz to przy podpisaniu umowy będę miał za 0pln. Umowa na 12 miesięcy/ stała opłata przez cały rok.

Ustaliłem że wybiorę się po kartę drugą do punktu sprzedaży a konsultant w piątek zadzwoni i dogramy szczegóły.

To standardowe powiadomienie wysyłane przez system

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jak to jest, że dzwonie do Cyfry i przedstawiam, że chce pakiet Universe + paczka 6xC+ a konsultant (dział utrzymania klienta) nachalnie twierdzi, że takie coś mogę mieć za 99zł bo to jest platinum, i nie da sobie nic wmówić, że inni takie pakiety mają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko wiesz, 5 razy powtarzam , że w takim razie nie ma mowy o przedłużeniu umowy, skoro dla mnie jest tylko Platinium za 99zł, a on, że zaoferuje Komfort + C+ (ale tam brak Eurosportu2) , w sumie zostało na tym, że nie przejdę na inny abo niż Universe + 6xC+.

Czekamy dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa nie wypowiedziana (jeszcze) - kończy się w październiku

 

dziś telefon pierwszy ich (bo ja nie dzwoniłem tylko w punkcie podpytywałem) i gość gada jakieś dyrdymały, a że mi moja córa płacze - mówię, że jestem świadomym konsumentem i nie mam czasu na zabawę - chcę Universe+ z paczką C+ i do tego dek z nagrywarką (bo powyżej Universe to na sprzęcie C+ nie będzie wszystko i tak chodziło) - do niego tylko mam jedno pytanie: za ile to co chcę? gościa chyba lekko zatkało, ale odzyskał rezon... i zaczyna coś ściemniać, że w Universe to nie ma C+ - więc mu mówię, że może dołożyć pakiet, a on, że nie ma takiej opcji w ogóle - więc krótko mówię, że w takim razie nie dogadamy się i jeszcze coś chciałem powiedzieć, ale gość rozłączył się...

 

Wnioski:

- z konsulami ze sprzedaży nie ma co gadać, są nauczeni formułek kiepskiej negocjacji (wiem coś o tym, bo mam pracę, gdzie negocjacje są nieodzowne i rozmawiamy o poważniejszych sprawach),

- formą negocjacji ze strony NC+ jest przerywanie rozmowy - stary numer i bez sensu, jak ktoś już to wie... (wcześniej też ktoś pisał, że się rozłączają),

- kolejna rzecz - skoro są przypadki jak w poprzedzającym tiret - tzn. że prowadzą już lekko [beep]kie zagrywki do irytowania klientów (żenujące rozwiązanie jak już takie numery odchodzą) - to znaczy, że tam się już też irytują, że są w necie nauczeni klienci,

- trzeba odczekać swoje, wypowiedzieć umowę i czekać na odpowiednią ofertę z DUK i to nawet po zakończeniu umowy - inaczej oferta będzie droga, a mi już bardziej o rzecz chodzi niż o kasę :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca Sierpnia,wysłane wypowiedzenie,telefon któryś z kolei,po ostatnim telefonie powiedziałem że nie mają co dzwonić jak nie dostanę pakietu universe ,bezpłatne użytkowanie pace 500 gb,+ 6 x canal +,i dodatkowa karta cameleon,no i dziś zdarzył się cud wszystko to co chciałem dostałem + dołożyli HBo na 3 miesiące,wszystko za 59 zł na okres 12- miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca Sierpnia,wysłane wypowiedzenie,telefon któryś z kolei,po ostatnim telefonie powiedziałem że nie mają co dzwonić jak nie dostanę pakietu universe ,bezpłatne użytkowanie pace 500 gb,+ 6 x canal +,i dodatkowa karta cameleon,no i dziś zdarzył się cud wszystko to co chciałem dostałem + dołożyli HBo na 3 miesiące,wszystko za 59 zł na okres 12- miesięcy.

 

jaki pakiet miałeś dotychczas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzwonił bardzo uprzejmy i konkretny konsul, również z tego samego numeru. Migracja w zasadzie przebiegła bez żadnych durnych przepychanek i targów, ze wszelkimi wyjaśnieniami dotyczącymi np. konieczności wypowiedzenia HBO przeze mnie itp. Ja zaproponowałem co chcę i za ile i w zasadzie od razu była zgoda. Jak wspomniałem wcześniej nie udało się wytargować zmiany Philipsa PVR na Pace PVR ale z mojego punktu widzenia nie był to czynnik decydujący o migracji także olałem sprawę. Miałem wrażenie, że o ile rozmowy z Działem Promocji są pewnego rodzaju grą w kotka i myszkę :crazy: i etapem, który trzeba przejść za każdym razem jeśli się chce coś więcej wytargować, o tyle telefon z DUK wyglądał jak rozmowa dwóch osób, które wiedzą o co chodzi bez zbędnego ściemniania :wink:

Ze wcześniejszych postów wynika, że chyba nie wszyscy mogą odnieść podobne wrażenie :? . Wydaje mi się, że klucz do sukcesu tkwi w tym, że trzeba zawsze brać pod uwagę to co się miało do tej pory i ile się za to płaciło i uderzać mniej więcej w to samo + coś dodatkowego (np. HBO i redlight w moim przypadku). Za tą samą ceną lub nieco niższą niż do dej pory nie powinno być problemów z uzyskaniem oferty.

Ta strategia sprawdziła się u mnie po raz drug z rzędu także chyba coś w tym jest :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...