knaB Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 No i stało się Rozmowa z DUK. Umowa na 12m-cy: - UNIVERSE + - C+ Platinum (6xC+) - MR na dotychczasowych zasadach (Pace + Philips + 2 cameleony) Nie udało się wyrwać drugiego Pace-a - RedLightHD - 12m-cy/ 0zł - HBO 6 m-cy/0zł Wszystko za 69zł/m-c. Pozdrawiam i życzę cierpliwości i powodzenia!!! Jedyna rzecz, która mnie zaniepokoiła ale być może nie potrzebnie, że w czasie odczytywania warunków konsul wymienił kilka kanałów, których w tej chwili nie powtórzę, a które na moim sprzęcie nie będą działać. Może pomożecie koledzy i koleżanki? O co cho...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Chodzi między innymi o Polsat HD........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Universe + plus cała paczka C+ za 59zł/miec przy 12 mies. umowie to chyba nie jest jakaś super oferta bo dostałem ją bez wypowiedzenia po pierwszym kontakcie z konsultantem. Na wszelki wypadek poprosiłem o czas do namysłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Finch3 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Zadzwoń,niczym nie ryzykujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damson Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 czekaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigabajt Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch? Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barti015 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam. Mam pytanie: moja kuzynka migrowała na wiosnę z cyfry plus na nc+. jednak przy migracji nikt jej nie zaproponował nowego dekodera. teraz kupiła sobie nowy telewizor i chciała go podpiąć za pomocą HDMI ale stary dekoder go nie posiada. Stary dekoder to strong 6880. Czy teraz może poprosić o wymianę dekodera na nowszy ze złączem HDMI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaatu Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Ja również otrzymałem ten sms dzisiaj i też dzisiaj dzwonili , na ich nieszczęście byłem w pracy i mają zadzwonić później . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek19 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Z jakich numerów otrzymujecie ofertę Universe + 6x Canal+ + Pace PVR za 59zł? Sami dzwonicie? Już od dłuższego czasu próbuję ale nic nie mogę ugrać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Chodzi między innymi o Polsat HD........ Hmm, coś w tych kanałach jest wyjątkowego, że nie pójdą na sprzęcie Cyfry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian123 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch? Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam. Również dostałem sms. Po godzinie sami zadzwonili: oferta dla mnie to silver + 4xC+ wymiana dekodera z DSI83 na Pace PVR za 64pln. Pytałem o mulitiroom to jeżeli dobiorę kartę teraz to przy podpisaniu umowy będę miał za 0pln. Umowa na 12 miesięcy/ stała opłata przez cały rok. Ustaliłem że wybiorę się po kartę drugą do punktu sprzedaży a konsultant w piątek zadzwoni i dogramy szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Hmm, coś w tych kanałach jest wyjątkowego, że nie pójdą na sprzęcie Cyfry? Nie mają kodowania seca...... Witam. Dzisiaj otrzymalem sms od nc+ o tresci : "Potwierdzamy rozwiazanie Panstwa Umowy z dniem 31.08 br. Gdyby zmienili Panstwo decyzje, ptosimy o kontakt pod nr tel 222200191." Dzwonic czy czekac na ich ruch? Też przed chwilą dostałem identycznego sms-a i czekam. Również dostałem sms. Po godzinie sami zadzwonili: oferta dla mnie to silver + 4xC+ wymiana dekodera z DSI83 na Pace PVR za 64pln. Pytałem o mulitiroom to jeżeli dobiorę kartę teraz to przy podpisaniu umowy będę miał za 0pln. Umowa na 12 miesięcy/ stała opłata przez cały rok. Ustaliłem że wybiorę się po kartę drugą do punktu sprzedaży a konsultant w piątek zadzwoni i dogramy szczegóły. To standardowe powiadomienie wysyłane przez system Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Powiedzcie mi jak to jest, że dzwonie do Cyfry i przedstawiam, że chce pakiet Universe + paczka 6xC+ a konsultant (dział utrzymania klienta) nachalnie twierdzi, że takie coś mogę mieć za 99zł bo to jest platinum, i nie da sobie nic wmówić, że inni takie pakiety mają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Taką pracę ma i też chce zarobić. Im droższa umowa,tym większa prowizja dla niego....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prz3m3k1 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Tylko wiesz, 5 razy powtarzam , że w takim razie nie ma mowy o przedłużeniu umowy, skoro dla mnie jest tylko Platinium za 99zł, a on, że zaoferuje Komfort + C+ (ale tam brak Eurosportu2) , w sumie zostało na tym, że nie przejdę na inny abo niż Universe + 6xC+. Czekamy dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Jeśli nie ugrasz tego co chcesz,a masz dużo czasu jeszcze, to napisz meila do nich na 4 dni prze końcem umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 umowa nie wypowiedziana (jeszcze) - kończy się w październiku dziś telefon pierwszy ich (bo ja nie dzwoniłem tylko w punkcie podpytywałem) i gość gada jakieś dyrdymały, a że mi moja córa płacze - mówię, że jestem świadomym konsumentem i nie mam czasu na zabawę - chcę Universe+ z paczką C+ i do tego dek z nagrywarką (bo powyżej Universe to na sprzęcie C+ nie będzie wszystko i tak chodziło) - do niego tylko mam jedno pytanie: za ile to co chcę? gościa chyba lekko zatkało, ale odzyskał rezon... i zaczyna coś ściemniać, że w Universe to nie ma C+ - więc mu mówię, że może dołożyć pakiet, a on, że nie ma takiej opcji w ogóle - więc krótko mówię, że w takim razie nie dogadamy się i jeszcze coś chciałem powiedzieć, ale gość rozłączył się... Wnioski: - z konsulami ze sprzedaży nie ma co gadać, są nauczeni formułek kiepskiej negocjacji (wiem coś o tym, bo mam pracę, gdzie negocjacje są nieodzowne i rozmawiamy o poważniejszych sprawach), - formą negocjacji ze strony NC+ jest przerywanie rozmowy - stary numer i bez sensu, jak ktoś już to wie... (wcześniej też ktoś pisał, że się rozłączają), - kolejna rzecz - skoro są przypadki jak w poprzedzającym tiret - tzn. że prowadzą już lekko [beep]kie zagrywki do irytowania klientów (żenujące rozwiązanie jak już takie numery odchodzą) - to znaczy, że tam się już też irytują, że są w necie nauczeni klienci, - trzeba odczekać swoje, wypowiedzieć umowę i czekać na odpowiednią ofertę z DUK i to nawet po zakończeniu umowy - inaczej oferta będzie droga, a mi już bardziej o rzecz chodzi niż o kasę :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
himek72 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Umowa do końca Sierpnia,wysłane wypowiedzenie,telefon któryś z kolei,po ostatnim telefonie powiedziałem że nie mają co dzwonić jak nie dostanę pakietu universe ,bezpłatne użytkowanie pace 500 gb,+ 6 x canal +,i dodatkowa karta cameleon,no i dziś zdarzył się cud wszystko to co chciałem dostałem + dołożyli HBo na 3 miesiące,wszystko za 59 zł na okres 12- miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekzer Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Czy w przypadku migracji z Cyfry z pozostawieniem obecnego dekodera Pace karta podlega wymianie czy pozostaje ta sama? Jak to jest w tej chwili? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Karta zostaje ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llmario Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Umowa do końca Sierpnia,wysłane wypowiedzenie,telefon któryś z kolei,po ostatnim telefonie powiedziałem że nie mają co dzwonić jak nie dostanę pakietu universe ,bezpłatne użytkowanie pace 500 gb,+ 6 x canal +,i dodatkowa karta cameleon,no i dziś zdarzył się cud wszystko to co chciałem dostałem + dołożyli HBo na 3 miesiące,wszystko za 59 zł na okres 12- miesięcy. jaki pakiet miałeś dotychczas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
himek72 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 IImario -miałem pakiet canal+ optimum hd,a dzwonili z numeru 223104500.Konsultant w porządku szło się dogadać,oby więcej takich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Do mnie dzwonił bardzo uprzejmy i konkretny konsul, również z tego samego numeru. Migracja w zasadzie przebiegła bez żadnych durnych przepychanek i targów, ze wszelkimi wyjaśnieniami dotyczącymi np. konieczności wypowiedzenia HBO przeze mnie itp. Ja zaproponowałem co chcę i za ile i w zasadzie od razu była zgoda. Jak wspomniałem wcześniej nie udało się wytargować zmiany Philipsa PVR na Pace PVR ale z mojego punktu widzenia nie był to czynnik decydujący o migracji także olałem sprawę. Miałem wrażenie, że o ile rozmowy z Działem Promocji są pewnego rodzaju grą w kotka i myszkę i etapem, który trzeba przejść za każdym razem jeśli się chce coś więcej wytargować, o tyle telefon z DUK wyglądał jak rozmowa dwóch osób, które wiedzą o co chodzi bez zbędnego ściemniania Ze wcześniejszych postów wynika, że chyba nie wszyscy mogą odnieść podobne wrażenie . Wydaje mi się, że klucz do sukcesu tkwi w tym, że trzeba zawsze brać pod uwagę to co się miało do tej pory i ile się za to płaciło i uderzać mniej więcej w to samo + coś dodatkowego (np. HBO i redlight w moim przypadku). Za tą samą ceną lub nieco niższą niż do dej pory nie powinno być problemów z uzyskaniem oferty. Ta strategia sprawdziła się u mnie po raz drug z rzędu także chyba coś w tym jest :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Trzeba próbować różnych sposobów,aby ugrać to co sie chce. W tym wątku jest opisanych dożo zagrywek wykonanych przez abonentów,które doprowadziły do wymarzonej oferty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi