Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

CANAL+ Cyfrowy S.A.

Skr. pocztowa nr 8

02-100 Warszawa

 

Ale myślę, że teraz również można wysłać i na ten adres:

 

kontakt listowny:

 

nc+

Skr. pocztowa nr 8

02-100 Warszawa

 

kontakt telefoniczny:

 

Telefoniczne Centrum Abonenta

tel. 801 044 944

tel. 22 310 47 47

 

INFOLINIA DSL

tel. 801 055 066

tel. 22 310 48 48

 

Osobiście, to ja wyślę jednak na ten adres:

CANAL+ Cyfrowy S.A.

Skr. pocztowa nr 8, 02-100 Warszawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przedłużyłem umowę,

wysłane wypowiedzenie (poprzez autoryzowany punkt nc+).

 

Do tej pory:

C+ Optimum

multiroom (2 karty)

pace pvr

hd optimum

za 10x53,5 , 2x107

Dzisiaj przedluzylem:

universe +

canal plus platinium (6xc+)

multiroom 2 karty

pace pvr

za 59zł na 12 miesiecy.

 

Udało się ominąć jedną pełną 107zł :)

Napisałem maila na informacje@cyfraplus.com.pl czy doszło wypowiedzenie. Na ich pozytywną odpowiedź, odpisałem, że mogę zostać na w/w warunkach, dzisiaj był telefon od nich i podpisane.

Dzięki serdeczne, bo to dzięki społeczności satkuriera można mieć super umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mogę zrobić, składałem reklamację 7 lipca. Chodzi o wynegocjowaną cenę miałem płacić ostatecznie 49zł. Okazało się, że jest 69zł bo doliczają za dekoder pvr 20zł. Jeden rachunek za 69zł zapłaciłem, teraz 7 sierpnia minęło 30 dni i nie mam żadnej odpowiedzi. Do zapłaty mam znowu 69zł, termin płatności 18-ty. Czy jak nie dostałem odpowiedzi w 30 dni, to mam uznać że reklamacja jest uznana? Tylko co z tym saldem konta, do zapłaty jest cały czas 69zł. A powinienem mieć nadpłatę 20zł, i do zapłaty w tym m-cu 29zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie, od podpisania umowy zmienił mi się adres zamieszkania w punkcie zmienili mi tylko adres korenspondencyjny czy w wypowiedzeniu lepiej pisać stary adres taki jak widnieje w umowie czy lepiej nowy bo boję się, że jak wpiszę nowy to odrzucą wypowiedzenie za niezgodność z danymi z umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanie, od podpisania umowy zmienił mi się adres zamieszkania w punkcie zmienili mi tylko adres korenspondencyjny czy w wypowiedzeniu lepiej pisać stary adres taki jak widnieje w umowie czy lepiej nowy bo boję się, że jak wpiszę nowy to odrzucą wypowiedzenie za niezgodność z danymi z umowy.

 

Mi zmienił się adres z umowy bo zmieniłem adres zameldowania na ten, na który jest faktycznie świadczona usługa i wypowiedzenie nie zostało odrzucone.

Najważniejszy jest chyba numer abonenta, to on identyfikuje cię w ich systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jedno pytanie dotyczące przedłużenia umowy z multirumem na dwóch niezależnych kartach.

Mam obecnie Paca PVR 500 i Philipsa PVR 250. Czy jest szansa tego Philipsa zamienić na drugiego Pace 500?

I ta oferta którą dostał jeden z forumowiczów

 

universe +

canal plus platinium (6xc+)

multiroom 2 karty

pace pvr

za 59zł na 12 miesiecy.

 

dotyczy jednego dekodera /drugi prywatny/?

 

Ten zestaw co powyżej ale jeszcze z HBO występował w takiej konfiguracji? Jeżeli tak to w jakiej cenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca pazdziernika. Jakie było moje zdziwienie kiedy dzisiaj odebralem telefon z nc + . Propozycja gold za 89 zl ale pani konsultatka slabo rozgarnieta wiec nawet nie pytalem o pakiet universe +6x canal +. Mam nadzieje ze za 59 zl jeszcze idzie go wyrwać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś przedłużyłem umowę, która wygasła z końcem lipca.

Universe + 6xCanal+ + multiroom za 59zł na 12 miesięcy w punkcie nc+. Wczoraj w innym aps Pani próbowała mi wmówić, że 69zł za to (mr 10zł) to najtaniej i nie ma szans na niższą ofertę, dziś w innym bardzo konkretny facet bez problemu przygotował taką umowę jak chciałem. Miałem dotąd stronga sd i nie udało się go zamienić na nowy tuner - gościu pokazywał mi jak to wygląda na monitorze i w kwestii nowego tunera były tylko do wyboru nowe sprzęty nc+ co wiązałoby się z nową kartą i multiroomem, tak to przynajmniej wyglądało.

Wielokrotne telefoniczne negocjacje nie powiodły się, a w ostatnim tygodniu to już chyba ani razu nie dzwonili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek
... Miałem dotąd stronga sd i nie udało się go zamienić na nowy tuner - gościu pokazywał mi jak to wygląda na monitorze i w kwestii nowego tunera były tylko do wyboru nowe sprzęty nc+ co wiązałoby się z nową kartą i multiroomem, tak to przynajmniej wyglądało..

 

dzwoń do nc+, powinni dać Sagemcoma HD w nieodpłatne użytkowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...