ironman Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 @SlaWasII @ircios Mnie też irytuje brak gwarancji na dostępność wielu kanałów. Według mnie idea "fuzji" platform cyfrowych w generaliach powinna polegać na poszerzeniu oferty programowej, a nie jej skurczeniu. I tak trochę jest w przypadku nc+. A brak gwarancji dla obu eurosportów, brak choćby TCM, Cartoon Network, Extreme Sport, czy sportklub powoduje u mnie niemały grymas. I nie ważne jaka była jakość tych kanałów - ale chodzi o pewne zasady. Stąd wykorzystam to w ewentualnych "negocjacjach" z DUK nc+ . Ups... zdradziłem swoją taktykę względem nc+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 W dniu wczorajszym wreszcie dotarła długo oczekiwana umowa na piśmie, trwało to ponad 7 tygodni.Teraz już jest jasność co do mojej oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro.p Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 na jakiego maila wyslac reklamacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomal72 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Ja przed chwilą przedłużyłem na takich warunkach miałem pakiet start i do tego dekoder sd a konsultant mi zaproponował universe plus multiroom którego nie miałem (zmienił mi obecną taryfę na optimum abym mógł odebrać jutro multiroom i pace którego też nie miałem z APS a w sobotę ma mi zrabatować multiroom i pace ) na koniec powiedział że jeszcze mi coś dorzuci i dał HBO na 6 miesięcy i to wszystko za 49 złociszy, wydaje mi się że to dobra oferta i wziąłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapitanbols Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 witam,ja mam umowę do końca sierpnia, a wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. W wypowiedzeniu zawarłem informację, że interesuje mnie universe plus 6xC+ plus MR za 59 zł na obecnych dekach i cameleonach /obecnie mam kompakt+, MR i jeden z dekoderów pace/. Jeszcze przed zarejestrowaniem dzwonili i proponowali kosmiczne ofety za ponad 100 zł, dziś dzwonił gościu ze może dać universe ale z 4 C+ za 59 zł plus multiroom za 20 zeta i jak odmówiłem to się zaśmiał, że choćby chciał to więcej dać nie może bo system go nie przepuszcza. Pół godziny później zadzwoniła babka świadoma propozycji jaką zawarłem w wypowiedzeniu i spytała czy chcę to za 59 zł. Ja jej na to, że tak, a ona, że to jest nierealne. Kiedy powiedziałem, że w rodzinie taką ofertę teściowa otrzymała, to powiedziała, że jak się zmieni oferta to zadzwonią i się rozłączyła jakby obrażona. Też tak mieliście ? Dokładnie do mnie dzwonią z takimi samymi propozycjami. Mogą do Universe dać tylko 4 Canal Plus w cenie 79 zł i wciskają mi, że to super oferta nie do odrzucenia. Jak chce mieć 6 C+ to mam wziąć Silver za 89 zł. Umowa do końca sierpnia. Wypowiedzenie wysłane. Od września nie będę miał Cyfry no chyba, że się ugną. Bez telewizji też w końcu można żyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba8 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Umowa podpisana Silver+6xC+,multi 2 karta camela, posiadany przeze mnie Philips 500gb za 0zł,HBO na 6 miesięcy wszystko za 79zł na 12 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
josina Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 @stamber, kapitanbols - olejcie ich. Cała zabawa zacznie się po 25 sierpnia. U mnie w ogóle miało się nie dać łączyć Universe z pakietem 6xC+. Okazało się, na dwa dni przed końcem umowy, że się da i to za 59 złotych z dekoderem Pace. Gdybym ich męczył jeszcze to pewnie coś by dorzucili, z tym że ja w ogóle już nic nie potrzebowałem. Jeszcze 3 dni wcześniej Pan zapewniał mnie, że nic taniej i korzystniej niż Comfort z pakietem 6xC+ za 55 złotych nie da się. I też się obrażali. Bez obaw, tylko trzeba ich cierpliwie do końca przeczekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Bo oni nastawieni są na prowizje z umów,i jest jak jest. Dopiero na sam koniec konkretni konsule się odzywają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 4 czerwca (drugi raz zawarta umowa) mial byc aneks w ciagu 10 dni. Wyslalem meila upomnialem sie dostalem odpowiedz ze list zostal wyslany 22 lipca Mamy sierpien starsznie dlugo list leci pewnie golebiem pocztowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrus25 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Gołębiem już by doleciał. To pewnie wrubelek pocztowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz141084 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja mam nową umowę za 49 zł (pakiet Universe + 6xC+ + 3xHBO + Filmboxy na pół roku. Zostałem ze starym dekoderem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knaB Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Jakieś szczegóły? Kiedy migrowałeś, z jakiego pakietu, po ilu rozmowach? Może jakieś namiary na konsula? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz141084 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Zmigrowałem w przedostatni tydzień lipca. Wcześniej miałem Superpremium za 99 zł. Dzwonili do mnie ze 4 razy, z czego dwa razy z identyczną propozycją. Wcześniej dzwoniły konsultantki. Ostatnim razem zadzwonił konsultant z zespołu utrzymania przedstawiając ofertę z powyższego posta. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scroll Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Witam Zmigrowalem Wczesniej canal+superpremium HBO MR Pace Lacznie placilem 128zl Umowa byla do konca lipca. Wypowiedzenie wyslalem juz chyba w maju. Pierwsze kontakty tel byly inicjowane przeze mnie. Poprotu pytalem czy wypowiedzenie dotarlo. Oferty slyszalem rozne. Zalezalo mi na zachowaniu tego samego co mam, czyli Canale, HBO, MR, pace. Drugi dek wlasny. Pierwsze oferty rozne: 144zl 139zl, czasami 129 Ostatnio gdy juz mi zalezalo na dopieciu wszytskiego przed wykazdem na urlop bylo kilka polaczen z mojej jak i ich strony. Oferty w lipcu: - 99 za platyne+ hbo (10zl) + MR+pace =109 Bylo tez to co wyzej ale HBO platne dopoero od 7-12 miesiaca ale za 20/mc (czyli kwotowo to samo w ciagu 12 miesiecy) Powiedzialem ze ok, bede placil 99 ale HBO ma byc za free na 12 miesiecy. Konsultantka powiedziala ze zobaczy co da sie zrobic i oddzwoni. Oddzwonila. HBO za free na 12 miesiecy. Umowy jednak odrazu (mimo iz mi kwota odpowiadala) nie przedluzylem, a powod opisalem na koncu postu. Tak wiec w podsumowaniu mam obecnie to: Platyna 99 Hbo 0 Mr 0 Dek 0 Umowa na 12. Takk wiem, niektorzy mnie zjada ze moglem wysepic jeszcze mniej, ale jak widac po postach dlla niektorych nawet te 99 jest marzeniem i celem. Tak wiec dla tych co utargowali silvery, goldy, z c+ i nawet HBO za 59-69 jestem pewnie [beep]em, ale moge byc przykladem dla tych co oferuje im sie oferty za 129, 139zl. Majac MR place tylko polowe czyli ~50. Druga polowe placa rodzice ktorzy mieszkaja gdzies indziej Sa osoby ktore placa za wszystko 59/69zl ale MR maja w 1 domu. Ja mam 1 tv w domu tak wiec z wlasnej kieszeni place i tak mniej niz coniektorzy co maja wszytsko za 59/69 i placa sami. I jeszcze jedno. Wielu z Was ma watpliwosci co do przedstawianej oferty i jak widac w ciagu dnia potrafi dzownic kilku konsultantow z roznymi ofertami i kazdy twierdzi ze to ta najlepsza dla mnie. Ja robie zzawsze tak. Zapamietuje/zapisuje nazwisko abonenta i jesli przedsawia mi juz oferte ktora mi odpowiada (przykladowo 99/mc) umawiam sie z tym konsultantem ale aby zadzownil do mnie za 3-4 dni gdyz w tym czasie - mowie mu wprost- zadzownie jeszcze z 3-4 razy na DOK i bede chcial od kilku konsultantow potwierdzenie telefonicznego ze taka oferta jest dla mnie. Jesli wszyscy mi potwierdza taka oferte to skutecznie bede im odmawial i bede czekal wlasnie na tego poerwszego konsultanta. Jesli zaczna mi przedstawiac oferty gorsze tzn ze klamie. On czuje sie wtedy doceniony i zobowiazany zadzownic za te 3-4 dni. Ja staram sie tez miec pewnosc ze wszyscy mowili to samo. Umowe przedluzelm 26lipca, 27 nie bylo mnie w kraju. Po powrocie wsytsko gra i trabi wiec pisze tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voorhees84 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Do tej pory miałem Optimum HD. Umowa skończyła się 31. lipca. Po napisaniu maila do nich, że chcę Universe/Silver +6C+ MR za 60-70 zł (wcześniej oczywiście wysłane wypowiedzenie), dostałem telefon 30. lipca po 20, że się zgadzają na to - miał być Platinum za 69 zł. Ale jak czytał konsultant, to wyszło, że nie ma MR. Powiedział, że na koncie może w ciągu jednego dnia wykonać jedną operację na moim koncie i albo MR, albo przedłużenie. Nie zgodziłem się, bo na forum piszą ludzie, że MR przecież jest za darmo do wyciągnięcia. 31. lipca podszedłem do konsultanta w galerii handlowej i się pytam, jak to jest z tą akcją na koncie klienta - pokręcił głową, że nie ma 2 akcji ale dotyczących jednej operacji np ktoś bierze MR i nie może oddać go w tym samym dniu. Stanęło na tym, że dziś odebrałem umowę: Universe+z usługą Platinum+MR za 59 na rok. I jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian-k Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Czyli uzyskałes taka oferte bezpośrednio w punkcie nc+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 @Scroll, oferta ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Każdy kto rozwiązał umowę i wyłączono mu sygnał może otrzymać w ciągu miesiąca ofertę w APS: Universe+ Canal+ Platinum + MR (2 karty Cameleon) za 59 zł bez negocjacji z BOK Ta oferta już jest w punktach od dłuższego czasu Dodatkowo można dobrać HBO za 23 zł Do tej pory miałem Optimum HD. Umowa skończyła się 31. lipca. Po napisaniu maila do nich, że chcę Universe/Silver +6C+ MR za 60-70 zł (wcześniej oczywiście wysłane wypowiedzenie), dostałem telefon 30. lipca po 20, że się zgadzają na to - miał być Platinum za 69 zł. Ale jak czytał konsultant, to wyszło, że nie ma MR. Powiedział, że na koncie może w ciągu jednego dnia wykonać jedną operację na moim koncie i albo MR, albo przedłużenie. Nie zgodziłem się, bo na forum piszą ludzie, że MR przecież jest za darmo do wyciągnięcia. 31. lipca podszedłem do konsultanta w galerii handlowej i się pytam, jak to jest z tą akcją na koncie klienta - pokręcił głową, że nie ma 2 akcji ale dotyczących jednej operacji np ktoś bierze MR i nie może oddać go w tym samym dniu. Stanęło na tym, że dziś odebrałem umowę: Universe+z usługą Platinum+MR za 59 na rok. I jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Dzieki cyfra.tv za info z pewnoscia przyda sie ludziom. Szkoda ze ludzie o tym nie wiedza a infolinie wciskaja nam takie dziwne ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumis10 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 do fazafm witaj ,2 dni temu pisałem na forum o tym iż jak skończy sie umowa to w aps można dostać platinum za 59 zł . plus hbo za 23 zl. w sumie 82 zl. to mi nie wierzyłeś ,a od tego czasu kilka osób to potwierdziło takze i cyfra.tv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voorhees84 Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 adrian-k - tak uzyskałem bezpośrednio w punkcie nc+. Przez telefon pewnie też by się dało to wyciągnąć, ale z działu utrzymania klienta jak się umowa kończy/skończyła się. Z nikim innym nie ma sensu gadać, by dostać taką ofertę. Wcześniej jak każdemu usiłowano wtrynić najlepszą ofertę za 149 a potem za 129 - Plat+HBO cyfra.tv - mi nawet na sekundę nie wyłączono sygnał 1 sierpnia i rano dzisiaj miałem chyba extra gratis. Umowę załatwiałem o kilkadziesiąt km od swojej miejscowości. Jak wróciłem miałem już przestawione, chociaż dla mnie to żadna różnica. No różnica będzie cenowa - ponad połowa taniej niż teraz gumis10 - o HBO nie pytałem dodatkowo. Tylko o Redlight - jest za 15 zet dodatkowo. Wcześniej przy Optimum miałem Hustlera za 5-tkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 aktualnie mam po migracji pakiet UNIVERSE+ a dodatkowo: CANAL+ FAMILY CANAL+ MIX PREMIUM przekładając na POLSKIE mam Canal + Canal Film1+ Canal Family1+ Canal Sport+ czy powinienem mieć dostęp do www.cyfraplusonline.pl ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Ja również przyłączam się do pytania zadanego wcześniej. Dlaczego wielu ludziom mającym "pocyfrowy" sprzęt tak bardzo zależy , żeby mieć normalne Platinum zamiast Universe wraz z Platinum OP tańsze o 50,- zł? Bo argument, że do Platinum może kiedyś dorzucą jakieś inne kanały , których nie będzie w Universe Platinum OP wydaje się mocno naciągany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Zapewne chodzi głównie o pozycje w negocjacjach na kolejny "sezon", zakładając że zostawią sprzęt Cyfry to zawsze ten MR jest lepszy niż ten n-kowy. Jeśli zostawia Cyfrowy sprzęt, to będą zmuszeni dogadać sie z nadawcami odnośnie kodowania- choćby Polsatu HD czy innych. A dostawca softu będie musiał w końcu tak je zmodyfikować ze będzie możliwość odbierac jakieś VoD-otryski. Negocjując poźniej nową umowe , to za coś co masz już i miałes taniej/darmo raczej nie bedziesz chciał płacić nawet symbolicznej kwoty. Albo taniej, albo ten sam pozom opłat- czyli jesteś wygrany w obu przypadkach. A choćby wymieniali sprzęt, to dlaczego masz płacić za to skoro oni "nakażą" wymiane? Trzeba myśleć szerzej do przodu niż tylko na 1 rok umowy pozdro.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m134 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Mam jedno pytanie odnośnie przedłużenia umowy w aps (universe + 6x c+ + mr za 59). Czy pierwszy rachunek płacimy w takim wypadku już za ten miesiąc, dopiero od następnego jak to zawsze było z nowymi umowami czy może proporcjonalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi