Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam czas na migrację jeszcze równy rok :) Dwa własne dekodery w MR, Canal + Kompakt HD razem za 69 zł/mies. Chyba nie mam co migrować jeszcze. :)

no nie masz po co ;) siedź jak najdłużej z tym co masz

 

witajcie, mam pytanie

do końca lipca mam pakiet KompaktHD z C+, z Cyfrą jestem od 6 lat, moja obecna umowa trwała 12 m-cy, przez 9 m-cy płaciłem 41 zł potem trzy m-ce 82 zł.

interesuje mnie pakiet Univers z paczką C+

za ile mogą mi go dac, lub co mogę wynegocjować?

HBO, Cinemax i inne opcje dodatkowe mnie nie interesują. wypowiedzenie zostało zarejestrowane, wczoraj proponowali mi gold za 85 zł i umowa na 18 m-cy.

masz szanse na universe z canalami + od 49zł do 69 zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@llmario

Możesz nie wierzyć, ja sam nie wierzyłem w to, a byłem bez sygnału i nadszedł dzień oddania sprzętu. Postanowiłem ostatni raz zadzwonić, no i się udało. Oczywiście trzeba też umieć wyczuć, kiedy faktycznie będzie to już ostateczna oferta dla danej osoby. Gro moich znajomych rozstało się z cyferką, bo nie zdążyli przejść do NC+, gdyż myśleli, że dostaną jeszcze lepsze oferty od tych, które zostały im zaproponowane. Cóż mogę poradzić ? Albo trafiasz na dobrego konsula za X razem, albo pa pa i trzeba rozstać się z cyferką, tudzież NC+. Pamiętajcie, wszystko też zależy od poziomu rozmowy.

 

@clf

Bez wypowiedzenia zapomnij, chyba że spróbujesz to załatwić w ostatni dzień miesiąca. Dlaczego? Nietrudno jest domyśleć się, ale też nie dam głowy, że Ci się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@llmario

Możesz nie wierzyć, ja sam nie wierzyłem w to, a byłem bez sygnału i nadszedł dzień oddania sprzętu. Postanowiłem ostatni raz zadzwonić, no i się udało. Oczywiście trzeba też umieć wyczuć, kiedy faktycznie będzie to już ostateczna oferta dla danej osoby. Gro moich znajomych rozstało się z cyferką, bo nie zdążyli przejść do NC+, gdyż myśleli, że dostaną jeszcze lepsze oferty od tych, które zostały im zaproponowane. Cóż mogę poradzić ? Albo trafiasz na dobrego konsula za X razem, albo pa pa i trzeba rozstać się z cyferką, tudzież NC+. Pamiętajcie, wszystko też zależy od poziomu rozmowy.

 

To już nawet nie o to chodzi, że nie wierzę, ale jak przekonać konsultanta, że takie oferty są i że można... z człowieka z tego co widzę próbują robić idiotę - stwierdzeniami, że czegoś takiego nie ma (czyt. nie wyświetla mu się)... a potem okazuje, że się da... zastanawiam się od czego to zależy?

wynika, że zdawanie sprzętu po wygaśnięciu umowy jest tym impulsem, ale może inni mają inaczej? nie wydaje mi się, że 100 (więcej) konsultantów siedzi a każdy ma co innego, jeśli już obstawiam, że mają to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilmaro. Bo takiej oferty jak Universe z paczka C+ nie ma w "ich systemie ofert". Konsul nie kłamał. To jest indywidualnie wynegocjowany pakiet utrzymaniowy. I dają to tylko tym, którzy wzbudzili całkowite przekonanie u konsultanta, że odchodzą. Trzeba po prostu poinformować ich, że się rezygnuje i trafić na takiego co się zapyta: "a czy możemy coś panu zaoferować, żeby Pan z nami został?". Tyle tylko, ze dawniej każdy konsul w dziale utrzymania klienta miał możliwość dawania dobrych ofert rezygnującym klientom a teraz siedzi tam sporo panienek, które mają uprawnienia tylko do dawania ofert narzucanych przez system a nie posiadających uprawnień do dawania ofert indywidualnych. Musisz trafić na konkretnego konsultanta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś patrzę w rachunek od cyferki a tam opłata za MGM i nsport - 5zł z rabatem 5zł... Czyli we wrześniu (dla tych którzy to włączyli w promocji tuż przed startem NC+) MGM i nsport mogą zostać ale za opłatą 5zł!

 

Druga sprawa, tak popatrzyłem na moje rabaty, na optimum HD za 107zł mam rabatu 50zł... Platyna dla cyfrowicza to 99zł czyli cena zbliżona optimum HD, dla nowego 119zł czyli trochę już zdzierają :). Przecież gamonie mogły zmigrować ludzi udzielając im adekwatnych rabatów do już posiadanych i nic by nie stracili... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilmaro. Bo takiej oferty jak Universe z paczka C+ nie ma w "ich systemie ofert". Konsul nie kłamał. To jest indywidualnie wynegocjowany pakiet utrzymaniowy. I dają to tylko tym, którzy wzbudzili całkowite przekonanie u konsultanta, że odchodzą. Trzeba po prostu poinformować ich, że się rezygnuje i trafić na takiego co się zapyta: "a czy możemy coś panu zaoferować, żeby Pan z nami został?". Tyle tylko, ze dawniej każdy konsul w dziale utrzymania klienta miał możliwość dawania dobrych ofert rezygnującym klientom a teraz siedzi tam sporo panienek, które mają uprawnienia tylko do dawania ofert narzucanych przez system a nie posiadających uprawnień do dawania ofert indywidualnych. Musisz trafić na konkretnego konsultanta.

 

sugerujesz, aby wypowiedzieć, a nawet odczekać do wygaśnięcia umowy i telefonu wtedy - gdzie mam zdać sprzęt i liczyć, że co zaproponują?

platyna za 99zł mnie nie interesuje, jak również Komfort + 6xc+, bo nie ma całego sportu... najwyżej będę w necie siedział ;)

 

BTW - Twoje warunki z podpisu - bardzo by mnie satysfakcjonowały...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś patrzę w rachunek od cyferki a tam opłata za MGM i nsport - 5zł z rabatem 5zł... Czyli we wrześniu (dla tych którzy to włączyli w promocji tuż przed startem NC+) MGM i nsport mogą zostać ale za opłatą 5zł!

a jak ci włączali,to konsul nie czytał ci formułki,że to tylko na pół roku i,że po tym czasie nawet za opłatą jak byś chciał to nie dostaniesz?bo mi czytał.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilmario, ja umowę wypowiedziałem w kwietniu z powodu zaprzestania emisji kanałów gwarantowanych. Miałem Kompakt HD za 44 zł /39 abonament i 5 zł za PACE/ . Na początku maja zadzwoniłem z pytaniem o ofertę dla mnie . Odpowiedz: goły Universe z Pace za 49,- zł . Podziękowałem bo mnie nie satysfakcjonowała taka propozycja. W połowie darmowego maja zadzwoniłem do nich pytając gdzie mam zdać sprzęt. Konsultant zapytał się mnie co by mnie przekonało do pozostania. Odparłem, że Universe z 6x C+ bo od gołego Universe wole CP i do nich przechodzę. Odpowiedź. Nie ma takiej oferty. Grzecznie podziękowałem, poinformowałem że rezygnuję i się rozłączyłem. W tym samym dniu telefon od tego samego konsultanta i pytanie: Czy Pana decyzja jest ostateczna? Odpowiedź: Tak, odchodzę. Konsul: w takim razie chce Panu zaoferować to co Pan chciał czyli Universe z 6xC+. I tu doszliśmy do porozumienia. Byłem na tyle zirytowany na nC+, ze byłem zdecydowany odejść do CP a jednak mnie przekonali do pozostania. Nie mieli na mnie "haka" bo sport olewam a oferta CP jest całkiem dobra dla tych, którym na sporcie nie zależy. Myślę, że jeśli konsul "wyczuje" , że klientowi zależy na pozostaniu w nC+ tylko się targuje, to takiej oferty nie dostanie. Ale to moje osobiste spostrzeżenie i nie każdy musi się z nim zgadzać. Z treści tego forum wynika, że oferty podobne do mojej dostali tylko ci, którzy mieli blisko do końca umowy lub nawet byli po jej końcu ale sprzętu jeszcze nie zdali i bez tych ofert utrzymaniowych zwyczajnie by odeszli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heban - to pięknie rozegrane...

czekam tylko, aż mnie zirytują i będą bez końca mówić, że nie mają dla mnie odpowiedniej oferty - to pewnie się wkurzę na ich elastyczność i z pewnością wyczują, że nie będę przedłużał... w sumie to mamy kryzys i powinienem oszczędzać na przyjemnościach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym w 100%. Mnie nawet ostatniego dnia proponowali to samo czyli platynowy za 99 lub comfort z 6C+. Powiedziałem, że chcę universe z 6C+ za 69 i oczywiście się nie zgodziła, była wręcz nie miła i powiedziała, że jutro pójde do punktu i będę to miał w standardowej ofercie za 119. :D Zapytała jeszcze raz czy się decyduję po czym poinformowała, że to ostatni telefon i podziękowała za współpracę. Po 2 dniach od wyłączenia sygnału zadzwoniłem z pytaniem gdzie mam oddać kartę i od razu zaproponowali silver + 6C+ za 69zł i podstawowy dekoder gratis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym w 100%. Mnie nawet ostatniego dnia proponowali to samo czyli platynowy za 99 lub comfort z 6C+. Powiedziałem, że chcę universe z 6C+ za 69 i oczywiście się nie zgodziła, była wręcz nie miła i powiedziała, że jutro pójde do punktu i będę to miał w standardowej ofercie za 119. :D Zapytała jeszcze raz czy się decyduję po czym poinformowała, że to ostatni telefon i podziękowała za współpracę. Po 2 dniach od wyłączenia sygnału zadzwoniłem z pytaniem gdzie mam oddać kartę i od razu zaproponowali silver + 6C+ za 69zł i podstawowy dekoder gratis.

 

też ładnie - w sumie to nie na antenie sat. też jakieś programy lecą więc bez niczego całkiem się nie zostanie... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj konsultant obiecał universe z 6c + filmbox 6 miesiecy gratis za 49,99 dzis dzwonię upewnić się i mam tylko universe, konsultant twierdzi że innej opcji dla mnie nie ma, mogę złożyć reklamację, co wy na to? kłamią!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie

reklamacyjne zostało zarejestrowane i przekazane do rozpatrzenia.

 

Odpowiedź zostanie udzielona w terminie regulaminowym.

 

W przypadku pojawienia się pytań, zapraszam do kontaktu.

 

Z wyrazami szacunku

 

Czyli mam czekać 30 dni na reklamację w sprawie płatności którą teoretycznie można wyjaśnić w jeden dzień. Nie wiem czy śmiać się czy płakać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj konsultant obiecał universe z 6c + filmbox 6 miesiecy gratis za 49,99 dzis dzwonię upewnić się i mam tylko universe, konsultant twierdzi że innej opcji dla mnie nie ma, mogę złożyć reklamację, co wy na to? kłamią!!!!

Z racji tego że jesteś nowym kolegą poczytaj troche stron z tym wątkiem. Bardzo często ludzie którzy wytargowali universe + 6xcanal za 49-59zł piszą że czegoś im tam nie włączyli bądź jest inna cena itd. itp. Reklamacja tylko i wyłącznie. Zmigrowałeś czy to była tylko oferta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytajcie uważnie przecież napisał że zmigrował.

 

Ja ich trzymam ze względu na extraklase więc zależało mi tylko na canal+ family i sport co do innych kanałów mogłoby ich nie być dlatego nie targowałem się mocno i wziełem to co w podpsie. Wszystko świeci od 1 lipca zgodnie z tym co ustaliłem. Jedyny minus to że coś pokręcili z płatnościami ale myśle że z czasem to się wyjaśni :] .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reklamacja na ofertę,której nie przjąłeś? zapomnij

 

Reklamacja na oferte :) no w [beep] sie juz niektorym przewraca chyba ...

 

Piszecie tylko by nabić posty :twisted: Przecież @Stani napisał że migrował, ale opcje się nie zgadzają.@stani zgloś reklamacje jeśli w czasie migracji konsultant Ci coś obiecał to po odsłuchaniu rozmowy raczej to dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...