Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do kiedy zdać dekoder to raczej kwestia indywidualna - pisałem o tym parę stron wcześniej.

Ja osobiście dostałem list od nc+ z informacją o rozwiązaniu umowy i podanym terminem zwrotu sprzętu.

Przy rozmowach migracyjnych konsultant najpierw sprawdzał czy mam dekoder... i sam stwierdził, że póki mam sprzęt to może mi przedstawić ofertę migracji.

Jak zdasz sprzęt to po migracji, jesteś nowym klientem na innych zasadach ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 1 maja nie jestem już ich abonentem, tak mnie informowali z DUK, tydzień temu proponowali U+ i 6xC+ za 59 , ale odmówiłem, gdyż nie interesuje mnie umowa na 12 m-cy. Dzisiaj ostatni dzień darmowego oglądania i do 14-go mam zdać sprzęt. Mieli zadzwonić, tak obiecali, ale nie zadzwonili. Byłem dziś w APS i nie można było sprzętu zdać, bo mieli jakąś awarie systemu, zapewne zaplanowane to było, bo masa ludzi chciała złożyć wypowiedzenia, ale koleś nie przyjmował, ze względu na rzekomą awarię.

Jutro dzień dziecka i super oferta dla nowych abonetów, 12 m-cy darmowego HBO, to tak jak ktoś byłby ciekawy. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę tak jest, że mimo, iż jutro przestaje mnie obowiązywać umowa, którą wypowiedziałem, to jeszcze przez jakiś czas mogą mi próbować złożyć ofertę? Jaki to czas? I do kiedy muszę oddać dekoder?

Tak, moga dzwonic jeszcze z oferta do czasu zdania sprzetu

Sprzet musisz oddac do 30 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, ostrzegam przed migracją przez telefon. W środę wynegocjowałem Universe, 6x Canal+ i HBO na 6 mcy multiroom i Pace gratis, to wszystko za 59zł. Umowa weszła w życie, a jedyne co się zgadza to goły Universe+. Pozostawię to bez komentarza. Dodatkowo konsultanci podają fikcyjne nazwiska, aby nie można było dotzreć do ich rozmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgłoś reklamację - jaką alternatywną formę migracji proponujesz ?

W punkcie NC+ "na mieście" raczej dobrej oferty nie dostaniesz.

 

Ręce i nogi opadają. Do końca nie można ufać nikomu. Z perspektywy czasu, jak podliczę stracony czas i nerwy, to nie dziwię się "naiwnym", którzy w punkcie biorą z marszu Platinum z Sagemcomem za 99zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym dzwonieniem to różnie bywa

Dlatego napisałem moga a nie ze zadzwonia :>

Uwaga, ostrzegam przed migracją przez telefon. W środę wynegocjowałem Universe, 6x Canal+ i HBO na 6 mcy multiroom i Pace gratis, to wszystko za 59zł. Umowa weszła w życie, a jedyne co się zgadza to goły Universe+. Pozostawię to bez komentarza. Dodatkowo konsultanci podają fikcyjne nazwiska, aby nie można było dotzreć do ich rozmów.

A w jaki inny sposob chcesz migrowac? tutaj wszyscy robia to telefonicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że cudowne warunki (lepsze niż w punktach), które obiecują na infolinii to wielki blef. Bo jak inaczej tłumaczyć, że rozmowa nagrywana i dwa razy powtarzane warunki były, a w systemie "nic nie ma"...

 

zaczerpnięte z ncplus forum: "konsultanci potrafią obiecywać więcej niż mogą i kończy się to korygowaniem oferty przez ich przelożonych. Wtedy emigrantowi pozostaje pisemna reklamacja , a po 30 dniach odsłuchiwanie rozmowy. Jak ktoś lubi kopać się z koniem , to niech dzwoni"

Odpowiedź z Cytatem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałem,że z Krakowa,bo podczas rozmów z konsulami z Wawy zawsze byli w temacie.przynajmniej w moim przypadku,a ci z Krakowa to miałem wrażenie,że sami nie wiedzieli co mówią,a do tego jeszcze dzwonienie do abonenta z zastrzeżonego. profesjonalny brak szacunku dla klienta przez iti.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dalej w ICA nie ma, że włączone mam 6xC+ ale wszystko śmiga. Więc się tego już nie czepiam. Cena 64zł za to co w podpisie też się zgadza.

 

PS. W środę przedłużyłem siostrze umowę bo była na wypowiedzeniu. Za: Universe+ | 6xC+ | Multiroom (2xCameleon) | Pace PVR płaci ... 49 zł. Wszystko śmiga i wszystko w ICA się zgadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rachunek OK. Ale dziwne bo z konsultantem w czasie migracji umawiałem się na Canal+Silver (i mam go na fakturze za maj), a po reklamacji w sprawie 6Xcanal+ i odsłuchaniu (niby) nagrania, przeproszono mnie za błędy systemowe. Włączono 6XCanal+ i zmieniono na pakiet Universe+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...