Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wysłałem wypowiedzenie 26.04.2013 o rezygnacji z minimalnym okresem wypowiedzenia. Umowę miałem do końca kwietnia więc koniec sygnału ostatniego maja. Wypowiedzenie raczej już rozpatrzone ,bo uwaga!! wykasowano mi wszystkie opcje promocyjne a APS . Nikt do mnie nie zadzwonił jeszcze po wypowiedzeniu, raz tylko dużo wcześniej z ofertą gorsza niż w APS potem miał dzwonić potwierdzić opcje i tyle go słyszeli .Najlepsze jest to że teraz jak do końca maja nikt nie zadzwoni to już mam po nc+, gdyż od czerwca jako nowy klient to tylko na ich sprzęcie .Także wypowiadając się tu nie zawsze wypowiedzenie jest dobrym wyjściem. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiołek - Ty dzwoniłeś czy oni? chodzi o wcześniejsze negocjacje. oferta bajka :)

Ja zadzwoniłem, niby pod pozorem ustalenia czy rozpatrzono już moje wypowiedzenie choć wiedziałem, że umowa zakończona bo od wczoraj nie mogłem zalogować się do ICA. Wypowiedzenie wysłałem 25 kwietnia, a zostało doręczone 29 kwietnia, list polecony priorytetowy bez żadnych Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru skoro datę doręczenia listu można sprawdzić na stronie usługodawcy czyli Poczty Polskiej.

 

ps. Jeśli chodzi o wcześniejsze negocjacje to około 10 kwietnia wysłałem wypowiedzenie umowy mojego znajomej i po kilku dniach napisałem maila z zapytaniem czy dotarło i jest skuteczne. Odpisali, że tak i umowa wygaśnie z końcem kwietnia. Potem dwa, trzy telefony z jakąś lipną ofertą, a później sami proponowali to czego żądałem od początku czyli pakiet Universe plus pełna paczka Canal+ plus paczka HBO HD na 6 miesięcy za 0zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja też dzwoniłem.. !! Na umowie zawartej w punkcie na pierze mam umowę na 18 miesięcy . Pytałem niejako o sprawy techniczne ( o nc go miedzy innymi) i przy okazji o długość moje umowy . Jakież było moje zdziwienie ,że w systemie NC+ figuruje na 12 miesięcy..!! Czyli oni z tego bajzlu nie wyjdą za lata świetlne..!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiołek - Ty dzwoniłeś czy oni? chodzi o wcześniejsze negocjacje. oferta bajka :)

Ja zadzwoniłem, niby pod pozorem ustalenia czy rozpatrzono już moje wypowiedzenie choć wiedziałem, że umowa zakończona bo od wczoraj nie mogłem zalogować się do ICA. Wypowiedzenie wysłałem 25 kwietnia, a zostało doręczone 29 kwietnia, list polecony priorytetowy bez żadnych Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru skoro datę doręczenia listu można sprawdzić na stronie usługodawcy czyli Poczty Polskiej.

Ale to był pierwszy telefon do nich? czy wcześniej też się z nimi już "rozmawiałeś"? znaczy się od pierwszego strzału taka oferta? fiu fiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka prawda ,iti przejeli stery i chcą tych właśnie z długim stażem się pozbyć , u mnie rozpatrują wyp. a w c+ 5 lat , także jestem przygotowany na papa ,CP stoi otworem haha.

 

Nie rozumie tutaj tylko jednej rzeczy Kto ma więcej udziałów w spółce C+ czy n , bo mnie wydaję się że 51 % c+ więc dlaczego dają se wchodzić na głowę. Masz w zupełności rację nie szanują bywalców C+ z długim czasem bycia w platformie. W Cyfrze tam byliśmy szanowani tu nie. Gdybym wiedział iż tak to będzie wyglądać wolał bym wszystko po starości bez fuzji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtas co racja to racja. Szkoda trochę sportu z Cyfry ale z drugiej strony pies ich ganiał. I tak już nie oglądam tego tyle co kiedyś :] . Wychodzi na to, że ITI skasowało Cyfre ale jakim cudem? przecież nawet 3 udziałowiec cały ten Liberty Global od UPC jest równocześnie udziałowcem Canal+ Cyfrowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiołek - Ty dzwoniłeś czy oni? chodzi o wcześniejsze negocjacje. oferta bajka :)

Ja zadzwoniłem, niby pod pozorem ustalenia czy rozpatrzono już moje wypowiedzenie choć wiedziałem, że umowa zakończona bo od wczoraj nie mogłem zalogować się do ICA. Wypowiedzenie wysłałem 25 kwietnia, a zostało doręczone 29 kwietnia, list polecony priorytetowy bez żadnych Zwrotnych Potwierdzeń Odbioru skoro datę doręczenia listu można sprawdzić na stronie usługodawcy czyli Poczty Polskiej.

Ale to był pierwszy telefon do nich? czy wcześniej też się z nimi już "rozmawiałeś"? znaczy się od pierwszego strzału taka oferta? fiu fiu

To był pierwszy telefon po wprowadzeniu wypowiedzenia do systemu bo wcześniej gdy 2-3 razy pytałem o ofertę przedłużeniową (nawet wtedy kiedy w systemie widniała już informacja, że dotarło ode mnie jakieś pismo, ale wypowiedzenie niby nie było rozpatrzone bo w ICA cały czas miałem do zapłaty za maj kwotę 144zł) to za każdym razem miałem przedstawianą jakąś kosmiczną cenę i nie docierało do konsultantów to, że już wcześniej wynegocjowałem takie warunki na innym kontrakcie. Moim zdaniem najważniejsza nie jest ilość telefonów, ani to kto do kogo dzwoni lecz to czy umowa została wypowiedziana i w związku z tym kiedy się kończy oraz to na jakiego człowieka trafimy po drugiej stronie telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby koleś z nc+ potrafił mi jakoś sensownie wytłumaczyć czemu nie mogę mieć np. HBO na pół roku za darmo albo czemu pejsa nie dostanę to pewnie migrowałbym tak jak koledzy piszecie "dla sportu" ;). Diabli mnie wzieli ino na to "dla Pana nie ma takiej opcji". Kilkakrotnie przedłużałem umowy z cyfrą, zawsze była "marchewka". A teraz? czytając to forum mam wrażenie, że ITI chce się pozbyć ludzi z długim stażem w Cyfrze? a jak jeszcze trafi się taki koleś z umową powyżej 10 lat (łącznie no) który płacił ponad 100 zł to już w ogóle mają go w d. Gdzie tu sens? Że co? płaciłem tyle lat to i teraz będę? a tyle.

 

Oni poprostu myślą iż jeśli płaciłeś im taką kwotę tyle czasu to teraz i tak do nich przyjdziesz i będziesz tyle bulić . Ale się grubo mylą co do mnie. Ja jesli nie zaoferują mi tego co n-kowiczą za mniejsze pieniądze to będę pisać skargę dlaczego są równi i równiejsi w platformie nc+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiołek ale to jest jakieś :censored: . Nawet odliczając 20 zł za drugiego deka to i tak to co Ty masz za 49 zł mnie koleś dawał za 84 zł. I podpierał się tekstem "dla Pana nie ma takiej opcji". Miszczu! musisz zadzwonić w moim imieniu! :twisted::lol2::brawo::mrgreen: A serio to sam nie wiem - czekać do końca maja czy spróbować jeszcze raz? bo z jednej strony to tylko tv a z drugiej zobaczyć jak Chicago leje Miami ... ot, dylemat :crazy:

 

Wojtas to, że nie ma takiej siły żebym płacił więcej tylko dlatego i wyłącznie dlatego, że "nie ma takiej opcji dla Pana" to nie ma nawet o czym mówić. Zastanawiam się tylko czy jeszcze powalczyć :] A może poczekać i zobaczyć czy sami coś zaproponują?. Sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie podać jakiś wzór wypowiedzenia? Mam umowę do lipca, ligi powoli się kończą, więc można składać i zobaczymy co mi zaoferują.

 

Jeszcze jedno pytanie, jak zmienić nr telefonu, na który dzwonią ludzie z nc+?

http://dokumenty.nf.pl/Dokument/419/Rez ... -zerwanie/

 

Kiedys mozna bylo to zrobic przez ICA, teraz trzeba dzwonic do CTA aby zmodyfikować dane.

Ewentualnie napisz im meila ze zmiana numeru telefonu, moze to wystarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie mam c+ optimum z MR za 82 zł, dzisiaj kolejna propozycja silver z MR na starych dekoderach za 99 zł czas chyba na CP, a pan z infolini powiedział że na forum to ludzie kłamią o niskich abonamentach przy migracji.:)

Ponieważ nie słyszałem Twojej rozmowy, więc nie mogę wykluczyć z całą pewnością, że ktoś Ci taką ofertę próbował wcisnąć. Jednak dziś już ktoś pisał o podobnej ofercie, a potem przepraszał, bo zapomniał dopisać, że do tego dorzucano paczkę Canal+. Wystarczy policzyć. Gdyby nawet wziąć ceny ze strony internetowej, to za diabła nie zlepisz z gołego Universe i MR ceny 99 zł, no chyba, że ci policzyli 20 zł za MR i jeszcze 20 za dekodery. Jeśli tak, to żadna łaska z ich strony.

 

ArtS

 

 

Tak na ich dekoderach wszystko na wynajem za 99zł -taką dali propozycje oczywiście bez paczki C+ , w CP mam pełny pakiet kanałów z MR i dekoderami hd z nagrywaniem, mam w d.. nc + i radze wam też się wymiksować z tych umów póki można, bo jak na początku walą nas to później będzie tylko gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto moja historia migracji do nc+: 25.03 2013 po raz pierwszy zmigrowałem na pakiet universe+ za 49zł na 12 m-sc i nawet mi to pasowało ale gdy 12.04.2013 szanowny Julek ogłosił bonusy dla osób migrujących przed 12.04 i pominą w nim mój pakiet czyli universe+ to się lekko :censored: ,chciałem dostać chociaż c+ famili1,2,ale jak dzwoniłem na infolinię to najpierw mi mówili że pracują nad bonusami do mojego pakietu a potem [beep]ki konsultant stwierdził że universe+ jest tak bogatym pakietem za swoją cenę że żadnych bonusów nie będzie,no i w ten sam dzień czyli 20.04.2103 zleciłem na ilfolini powrót do oferty z cyfry+ bo po decyzji Julka z 12.04 miałem do tego prawo,następnie 26.04 wysłałem wypowiedzenie ze względu na zmiany w ofercie(regulaminie).Wypowiedzenie zarejstrowano dzisiaj i zaraz zadzwoniłem do DUK ,no i przed chwilą ponownie zmigrowałem do nc+ na następujących warunkach :Pakiet Universe+ opcja canal+ Platinum na 12 msc, HBO na 6 msc gratis,no i Pace PVR 500GB całość za 59 na 12msc.Pomyśleć że wystarczyło mi dać bonus w postaci c+ famili1,2 do poprzedniej oferty i bym był happy a tak nc+ wyruchało samo siebie :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o podanie linka, gdzie znajdę informację mówiącą, że umowy wypowiedziane do 30 kwietnia dostają maj za free.

Właśnie zauważyłem, że nie mogę zalogować się do ICA, czyli w końcu zarejestrowali wypowiedzenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie myślę że jak ktoś wycofał wypowiedzenie w związku z wycofaniem 13street to znaczy że zaakceptował nowy regulamin i nie ma możliwości złożenia wypowiedzenia w lipcu z powodu usunięcia CN i TCM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@clf, no nie bardzo, bo 13. ulicy nie ma już od kwietnia, a TCM, czy CN mają zniknąć z produktu Cyfry dopiero od 1 lipca br.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@ircios, Vivendi i ITI coś tutaj ewidentnie rozgrywają i wygląda na to, że nie dobro swoich klientów mają na względzie.

 

Dlatego trzeba się starać, żeby jak najmniej umoczyć kasy w nc+, jeśli już ktoś zdecyduje się na ten produkt.

 

Np.ja celuję w pakiet Universe+ i jeśli dostane do niego promesę paczki C+, w cenie, to będę happy.

 

60 zeta jestem w stanie zaryzykować w tym stanie rzeczy, ale ani grosza więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Doprecyzuje moje pytanie o multiroom. Obecnie mam jeszcze stary mediasat SD bez MR. Chciałbym go teraz wymienić na dekoder turbobox/mediabox i dobrać do niego 3xBOX w MRstandard. Na infolinii powiedziano mi, że mogę to dostać dopiero od pakietu gold. Też mi się wydaje, że lecą ze mną w kulki, bo przecież nawet nowi klienci dostają MR od Comfortu, ale trudno znaleźć analogiczną sytuację w postach z ostatnich kilkudziesięciu stron, które przejrzałem, więc pytam czy ktoś z Was miał podobnie i dostał MR z wymianą dekodera na ADB przy pakiecie niższym niż gold? np. Universe?

 

2. Czy tą opcję dodatkową 6xC+ dostają też abonenci, którzy wcześniej nie mieli Canal+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

@gesioo, do tej pory MR z dwoma kartami można było dobrać TYLKO do umów z Cyfrą+, spróbuj może jeszcze Ci się uda.

 

Po migracji do nc+, MR TYLKO na dekoderach ADB, chyba, że ktoś miał już MR w Cyfrze na dwóch Cameleonach, to wówczas zostawiają je i do umów w nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o podanie linka, gdzie znajdę informację mówiącą, że umowy wypowiedziane do 30 kwietnia dostają maj za free.

Właśnie zauważyłem, że nie mogę zalogować się do ICA, czyli w końcu zarejestrowali wypowiedzenie :)

Zajrzyj tutaj. We wskazanym poście mojego autorstwa znajdziesz wzory dwóch wiadomości e-mail rozsyłanych przez operatora do niektórych abonentów. Pamiętaj jednak, że nie jest to standardowa procedura i dlatego nie jest ona skierowana do wszystkich klientów Cyfry+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...