Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ściemniam ! po co miałbym to robić? podałem numer i mnie przłączyli. :)

 

zaraz wejde na ica zobacze czy coś się zmieniło

 

a gdzie cie przełączyli??

 

nie mam pojęcia , gdzie powiedzieli że do działu utrzymania klienta.

musiałem tam czekać około 2 minut na połaczenie z konslutantem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem: 22 310 45 65 Ceny standard. Nic sie nie zmienilo. To co moge o kazdej godzinie dostac. Platinum 109 i all inclusive 179zl + oczywiscie aktywacje itd. Jesli przechodzilbym na sprzet nki. Jakos w super oferty dla cyfrowiczow nie wierze.

 

Mario ? Automat kazal ci czekac na polaczenie z konsultantem 2 minuty ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysięgam, że dostałem taką ofertę, jesli tylko przyjdzie na papierze zrobię zdjęcie !

ja miałem wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane , może dlatego.

Przysięgam, że dostałem coś takiego ! zaraz zrobię zdjęcie i pokaże ze z nimi rozmawiałem i ile czasu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysięgam, że dostałem taką ofertę, jesli tylko przyjdzie na papierze zrobię zdjęcie !

ja miałem wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane , może dlatego.

Przysięgam, że dostałem coś takiego ! zaraz zrobię zdjęcie i pokaże ze z nimi rozmawiałem i ile czasu !

 

Może tak być tez muszę złozyć wypowiedzenie ale najwcześniej w sobotę nie dam rady wczesniej praca koliduje otwarcie APS We Wrocławiu.

Może jak wyślę wypowiedzenie to coś się zmieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wypowiedzenie zlozone i ciagle to samo . Zaczynaja od opcji dla nowych abonentow. Konsultant twierdzil ze nie ma pakietu all inclusive :) musial sprawdzac haha caly dzien na infolini siedzi i musi sprawdzac jaja jakies.

 

Moja rozmowa trwala 10 minut lacznie z czekaniem az sie ktos zglosi :) wiec jakbym sie bardziej chcial dopytywac to do 20 bym dociagnal dziekujac za oferte mialem odczucie ze konsultant dostaje taka odpowiedz milion razy dziennie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wypowiedzenie zlozone i ciagle to samo . Zaczynaja od opcji dla nowych abonentow. Konsultant twierdzil ze nie ma pakietu all inclusive :) musial sprawdzac haha caly dzien na infolini siedzi i musi sprawdzac jaja jakies.

 

Dużo zależy na kogo trafisz i jaki kierwonik bedzie obok więc trzeba czekac na kolejne telefony albo samemu dzwonić ale bez wypowiedzenia chyba nic nie ugramy drodzy Cyfrowicze więc wysyłajmy wypowiadajmy w APS i może się ruszy

Życzę jak najniższych ofert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem do nich meila dwa dni temu, że oczekuję tego co Nkowicze , dzisiaj zadzwoniłem, Pan mnie wysłuchał, powiedziałem, że jeśli tego nie dostanę, to dzisiaj podpisuje umowe przez internet z CP, bo póżniej nie będe miał czasu, bo weekend majowy i chcę oglądać tv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwonilem jeszcze do innego konsultanta potwierdzic ta oferte i stwierdzil, ze jest taka mozliwosc, ze gold za 79 i do tego po 10 za kazdy z tunerow.

O dziwo stwierdzil ze nie ma szans na to iz gold jest z cala paczka canalu plus i ze kolezanka mnie wprowadzila w blad i za 2 tygodnie bede wysylal reklamacje.

na pytanie czy moge dostac to co kolega mario76 stwierdzil ze tak ale hbo tylko na 6 mies. i tylko wtedy jezeli wczesniej mial optimum.

jezeli ktos placil ok.100 tak jak ja to ciezko bedzie zjechac nizej.

 

mario co miałes wczesniej? i czy dekodery masz stare czy nowe od ncplus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario 76 idż na inne forum i opowiadaj swoje bajeczki.. Ciekawe czemu ci jeszcze do tego gratis pakietów noc nie dołożyli .. Pewnie byś zgłupiał do reszty..!!

Ludzie nie wierzcie takim [beep]om co to za 60 zeta dostają to co innym dają za o wiele więcej..!! i To migrującym z cyfry z nką jest deczko inaczej.. Tam powrócono niejako do starych umów z nki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie jest sens wysłania wypowiedzenia umowy z Cyfry+ (z powodu wyłącznie kanałów 13th street)? Będzie wtedy możliwość utargowania jakiegoś Universe z 6x Canal+? Aktualnie mam Canal+ Optimum za 10x53,50 2x107.

 

Mimo, że mam pewne wątpliwości co do tych wspaniałych ofert :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem: 22 310 45 65 Ceny standard. Nic sie nie zmienilo. To co moge o kazdej godzinie dostac. Platinum 109 i all inclusive 179zl + oczywiscie aktywacje itd. Jesli przechodzilbym na sprzet nki. Jakos w super oferty dla cyfrowiczow nie wierze.

 

Mario ? Automat kazal ci czekac na polaczenie z konsultantem 2 minuty ?

 

Ja przed chwilą migrowałem.Też dzwoniłem na ten nr.Spytałem się czy to dział utrzymania klienta i konsultantka przełączyła mnie dopiwro do tego działu.Dostałem C+Silver+6C+,HBO na 6 miesiecy,MR i Pace 500 i Philips 250 za 89zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mario 76 idż na inne forum i opowiadaj swoje bajeczki.. Ciekawe czemu ci jeszcze do tego gratis pakietów noc nie dołożyli .. Pewnie byś zgłupiał do reszty..!!

Ludzie nie wierzcie takim [beep]om co to za 60 zeta dostają to co innym dają za o wiele więcej..!! i To migrującym z cyfry z nką jest deczko inaczej.. Tam powrócono niejako do starych umów z nki

 

 

Nawet nie wiesz jaką będę miał przyjemność pokazać ci umowę :) Napisze do nich żeby szczegóły nowej umowy przesłali mi na meila:) poczekaj chwilę :) mam nadzieje że jeszcze dziś odpiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...