Skocz do zawartości

Stanowisko platformy CANAL+ odnośnie abonentów z ważnymi umowami


z123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie było oficjalnego komunikatu ale wiedzą o tym dobrze zorientowani użytkownicy tego forum (wiadomo którzy), wie o tym administracja forum a mówią o tym też konkretni konsultanci. To jest pewne info. Dojechania do końca okresu minimalnego umowy na dotychczasowych warunkach będą mieć możliwość tylko abonenci pakietów Start, Kompakt oraz Optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było oficjalnego komunikatu ale wiedzą o tym dobrze zorientowani użytkownicy tego forum (wiadomo którzy), wie o tym administracja forum a mówią o tym też konkretni konsultanci. To jest pewne info. Dojechania do końca okresu minimalnego umowy na dotychczasowych warunkach będą mieć możliwość tylko abonenci pakietów Start, Kompakt oraz Optimum.

Na razie to jest pewne na dziś. Jutro może być już pewne co innego. Oni widzą jaka burza wśród internautów teraz, a za chwilę może być wśród ogółu abonentów jak dostaną pisemka. I w każdej chwili mogą zmienić decyzję.

A jak ktoś dostanie i nie przeczyta to się zdziwi przy zapłacie :lol2:

Jędras, jaki masz pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślisz,że pozwolą zostać na 18 miesięcy z pełnym pakietem Canal+ za 60 czy 70 zł miesięcznie?? :wink:

 

 

a to tanio?? Nie wiem u mnie w np w kablówce canal + jest po 29zł / HD za 37zł (uprzedzę pytanie - żeby go wziąć wystarczy mieć Internet 2MBit + pakiet taki w stylu "Start" z Cyfry+ za 37zł) także łącznie 66zł/74zł, więc jeśli teraz nc+ sprzedaje Canal+ za 60zł to nie oznacza wcale że tyle jest to warte i że wszyscy się na to rzucą :) . Wracając do tematu to oficjalne stanowisko c+ jest takie że każdy ma czas na przejście do nc+ do końca okresu minimalnego umowy (nawet 1.5 roku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy, Witam. Na moim koncie w ICA C+ pojawił sie problem bo doliczyli mi koszt najmu dekodera, a miałem 100% rabatu. Co zrobić, posłałem im maila ale cisza. na adres : reklamacje@cyfraplus.com.pl /zawsze działało/.Czy ktoś miał podobnie? W umowie pisze, że rabat do końca okresu minimalnego tzn. do 31.12.2013.

Drugie pytanie: czy jak informują, że rozmowa bedzie nagrywana to czy mam prawo żądać przesłania mi tej romowy / np. w pliku audio, mp3 czy w innym formacie/ na adres mailowy, bo to dotyczy moich danych osobowych a ja wg. ustawy mam prawo wglądu do zbioru moich danych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a cytowane wypowiedzi ich kierowników/menadżerów/dyrektorów w artykułach prasowych których - wybacz - nie będę teraz szukał, to takie tylko "kłapanie dziobem" ?

 

'Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki w nc+ informuje wirtualnemedia_pl, że najdłuższe obecnie zawarte umowy z obecnymi klientami wygasają za ok. półtora roku. Do tego czasu stare oferty Cyfry+ i n będą funkcjonować, a nowa platforma zachęcać będzie ich klientów do dobrowolnej migracji. Każdy z nich będzie mógł rozwiązać dotychczasową umowę i zostać abonentem nowych pakietów.'

 

Ogólnikowo to ładnie wygląda. Wystarczy jednak dorzucić,że te długie umowy nadal będą funkcjonować ,ale tylko u abonentów bez Canal+ i mamy zupełnie inną wartość tego przekazu.

Niestety,ale dopóki nie dostaniemy oficjalnego stanowiska nc+ n/t umów abonentów Cyfry to wiemy,że nic nie wiemy.....

 

Tez mam umowę podpisana do sierpnia 2014 roku i bardzo chętnie bym chciał na niej zostać, ale wygląda na to,ze już w kwietniu pożegnam się z częścią kanałów, więc mówienie o "funkcjonowaniu starych umów:" można między bajki włożyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może być tzw. półprawda, czyli przekładając na normalny język całe kłamstwo. A im płacą za to ciężkie pieniądze, podobnie jak politykom.

@cosma, w ICA nikt nie ma wpisanych rabatów, śpij spokojnie. Ważne co masz w aneksie, a nawet tam może nie być wszystkiego bo konsultant może jeszcze dać dodatkowy rabat "z ręki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy, Witam. Na moim koncie w ICA C+ pojawił sie problem bo doliczyli mi koszt najmu dekodera, a miałem 100% rabatu. Co zrobić, posłałem im maila ale cisza. na adres : reklamacje@cyfraplus.com.pl /zawsze działało/.Czy ktoś miał podobnie? W umowie pisze, że rabat do końca okresu minimalnego tzn. do 31.12.2013.

Drugie pytanie: czy jak informują, że rozmowa bedzie nagrywana to czy mam prawo żądać przesłania mi tej romowy / np. w pliku audio, mp3 czy w innym formacie/ na adres mailowy, bo to dotyczy moich danych osobowych a ja wg. ustawy mam prawo wglądu do zbioru moich danych.

Ja miałem podobny problem gdy wszedłem w okres wypowiedzenia, tzn. doliczyli mi opłatę za najem dekodera. Ja tam zadzwoniłem, poprosił konsultantkę o wyjaśnienie, ona coś tam ustaliła z przełożonym (niby) i mnie poinformowała, że ta kwota będzie odliczona. Ale teraz to ciężko Ci w ogóle podpowiedzieć, gdzie dzwonić, żeby to wyjaśnić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy, Witam. Na moim koncie w ICA C+ pojawił sie problem bo doliczyli mi koszt najmu dekodera, a miałem 100% rabatu. Co zrobić, posłałem im maila ale cisza. na adres : reklamacje@cyfraplus.com.pl /zawsze działało/.Czy ktoś miał podobnie? W umowie pisze, że rabat do końca okresu minimalnego tzn. do 31.12.2013.

Drugie pytanie: czy jak informują, że rozmowa bedzie nagrywana to czy mam prawo żądać przesłania mi tej rozmowy / np. w pliku audio, mp3 czy w innym formacie/ na adres mailowy, bo to dotyczy moich danych osobowych a ja wg. ustawy mam prawo wglądu do zbioru moich danych.

Tak! Masz prawo żądać przesłania nagranej rozmowy podczas zawierania umowy na odległość.

 

Adres do korespondencji

Dla Abonentów posiadających sprzęt CYFRY+ lub własny:

Skr. pocztowa nr 8

02-100 Warszawa

 

Teraz tylko tą drogą możesz się skontaktować i wyjaśnić swoje wątpliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wydaje się, że ważne:

To forum ncpytania.pl . Jeden z użytkowników zapytał: "Szanowny panie, czy osoby posiadające w pakiecie paczkę Canal+ dostaną automatycznie od 5.04 nowe kanały bez migracji? Drugie pytanie: Czy osoby posiadające pakiety z Canal+ będą mogły zostać na nich do końca okresu minimalnego? Warto byłoby to wyjaśnić, ponieważ docierają sprzeczne informacje. Z góry dziękuję za odpowiedź."

 

Otrzymał odpowiedź od nc+ Oficjalne konto: "Na oba pytania odpowiedź na dzień dzisiejszy brzmi "TAK".

Z jednym zastrzeżeniem - każdy z Abonentów dostanie wkrótce indywidualny list z opisem zmian w ofercie, więc proszę nie traktować tej odpowiedzi jako ostatecznej, chociaż o ile wiemy, ta nie powinna się zmienić."

 

P.S Teraz odpowiedni dział. Przepraszam za początkowe wklejenie tego w temacie migracji. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy z Abonentów dostanie wkrótce indywidualny list z opisem zmian w ofercie

A te zmiany to nic innego jak nowy cennik w zależności od przyjętej opcji z oferty nC+

Mam andzeiję że posypią im się wypowiedzenia w związku z nowym cennikiem. Jak nie dadzą (a pewienie nie dadzą) Canal + (Family + Film) i HBO z MR za 95 (no 99) zł to wysyłam wypowiedzenie. Zobaczymy czy skończę na DVB-T czy w objęciach CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...