Skocz do zawartości

Stanowisko platformy CANAL+ odnośnie abonentów z ważnymi umowami


z123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Tylko jedna rzecz teraz. Dajmy na to czekam do czerwca na bieżącej umowie i potem nie akceptuje migracji. To wychodzi na to,ze za lipiec i tak będę musiał zapłacić pełna sumę bo przecież nie cofnę się w czasie i rozwiązania umowy nie prześle.... :wink:

 

A czemu miałbys placic za lipiec? Piszesz im wypowiedzenie w czerwcu które wchodzi w życie od lipca i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Dzisiaj na infolini dowiedziałem się to samo co kolega napisał że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy.Niestety to jest Prawda.

 

I co, zbiło Was to z tropu, nie wiecie co w tej sytuacji należy zrobić? :)

 

Trzeba natychmiast po otrzymaniu tego pisma składać wypowiedzenie, a im więcej osób to zrobi, tym dla wszystkich lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti, mam Canal+HD Optimum.

Dzięki. :)

Czytałem tu na forum wielokrotnie, że te osoby, co mają CYFRĘ+, a w pakiecie mają też CANAL+ to będą migrowani przymusowo albo rezygnacja (do wyboru).

Natomiast te osoby, które nie mają CANAL+ (np. ja, mam "goły" pakiet Optimum HD), będą mogły pozostać na obecnych warunkach, z obecnym pakietem do końca aktualnej umowy. W moim przypadku to jest jeszcze 18 miesięcy, bo umowę z CYFRĄ+ przedłużyłem w dniu 1 marca br.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tego do [beep] nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili :D Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę :o

Też słyszalem o 14 dniach ( choc nie pamietam od kiedy liczone) ale jak to się do tego że jak nic nie zrobie to do konca czerwca utrzymam mój pakiet? Jak chcą to moge im wysłać w kwietniu wypowiedzenie ale obowiązujące od 1 lipca. Wtedy to ma sens. A od 1 lipca niech mi dają NC+ w rozsądnej cenie lub do widzenia.

 

Dzisiaj na infolini dowiedziałem się to samo co kolega napisał że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy.Niestety to jest Prawda

Czyli zostałem oszukany że mój pakiet C+optimum HD bedzie działał (jak nic nie zrobię) do Lipca? Też mi wspominano o 14 dniach ale tu może chodzi o to że trzeba podjąc decyzje w ciagu 14 dni czy od 1 lipca chcemy NC+ czy odchodzimy a do lipca pakiet jest pewny! Chyba ze chce ktoś przejść wczesniej. Tak to rozumiem. Na 100% nie trzeba w kwietniu przechodzić do NC+ pytałem o to wyraźnie. Do kiedy moge utrzymac swoj pakiet i wyraznie padła odpowiedź do 1 lipca!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Barti, mam Canal+HD Optimum.

Dzięki. :)

Czytałem tu na forum wielokrotnie, że te osoby, co mają CYFRĘ+, a w pakiecie mają też CANAL+ to będą migrowani przymusowo albo rezygnacja (do wyboru).

Natomiast te osoby, które nie mają CANAL+ (np. ja, mam "goły" pakiet Optimum HD), będą mogły pozostać na obecnych warunkach, z obecnym pakietem do końca aktualnej umowy. W moim przypadku to jest jeszcze 18 miesięcy, bo umowę z CYFRĄ+ przedłużyłem w dniu 1 marca br.

 

A u mnie konsultantka powiedziała wyraznie że zachowam WSZYSTKIE canal+ do konca czerwca jesli zechce bo to jest oferta mojego pakietu i nie mogą mi ich wywalić. Także nie zgadzam sie z tym co piszesz. Oni wywalają tylko kanały z którymi juz nie maja umowy (CBSy TCM itp) A canal+ jest pewne jak w banku! Aha powiedziala też ze fakt ze Canal+ beda mialy bogatszą oferte niz do tej pory ma byc dla mnie zachętą do przejscia do NC+ wiec to tak jakby w promocji moge je sobie do lipca ogladac w tej cenie co mam teraz. Także ludzie nie wierzcie w plotki- to co mówię to fakty ze źródła NC+.

 

Edit!! WAŻNE!!!

 

Jeszcze jedno mi sie przypomniało. Ta oferta o której mowie dotyczy tylko umów na długi okres jak u mnie 2014. Ci co maja do kwietnia-maja czy jakoś tak muszą szybciej przejsc do NC+. Nie wiem jak z umowami do np lipca , wrzesnia czy grudnia. Nie pytałem o to ale może Ci którym się konczą w tym roku nie mogą miec do lipca? Nie mam pewności. Powiedziała mi że pan ma umowe do 2014 wiec u pana Canal+ optimum HD moze byc najpozniej do lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dlatego nie ma tam po co dzwonić, chyba że ktoś jest zdecydowany na natychmiastową migrację do nc+.

 

Ja w każdym razie czekam cierpliwie na list od nich, bo w tych listach będzie ostateczne stanowisko nc+ co do migracji abonentów Cyfry+. Z powyższych "socjotechnicznych przecieków" wnoszę, że albo będzie od razu 14-30 dni na wypowiedzenie umowy, albo będzie na to czas do 1 lipca albo będzie można zostać na swoich umowach do końca okresu minimalnego na umowie z Cyfrą+.

 

Dla mnie po zerwaniu umowy z nc+ w przyszłości byłby taki problem, że kiedyś powrót wiązałby się z n-kowym multiroomem, na który wcale nie mam ochoty. Jednakże, biorąc pod uwagę jak to wszystko obecnie wygląda w nc+, będę raczej zmuszony przejść do CP. Tak czy siak wolę poczekać do 5 kwietnia, bo wtedy może nowa lista kanałów nc+ się ostatecznie ustabilizuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj jak dzwoniłem do nc+ (dodam ze próbowałem sie do nich dodzwonić od 21 marca od startu platformy) to konsultant mi powiedział ze wysłali list z ofertą i od czasu doręczenia mam 14 dni na rozwiązanie umowy...

 

A jak nie to co?? Automatycznie będziemy wcieleni w szeregi abonentów nc+ z narzuconym przez nich abonamentem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem umowę w lutym na 18 miesięcy na pakiet C+Kompakt i dodatki. Zapłaciłem z góry za cały okres umowy. I co? Jeżeli ja bym chciał wcześniej zerwać to płacę karę a oni mogą grać ze mną jak chcą? Panowie, to pod sąd idzie... Mam jeszcze pytanie. Czy działa jeszcze mail informacje@cyfraplus.pl? Jeżeli nie to gdzie pisać do nich? Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych z nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz napisac co Ci odpisali?

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że planowane jest wprowadzenie wzbogaconej oferty programów CANAL+.

 

Szczegółowe informacje na temat odbieranego aktualnie pakietu otrzyma Pani w korespondencji, która zostanie wysłana w najbliższym czasie do Abonentów.

 

W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt.

 

Z wyrazami szacunku,

 

Monika Królikowska

Specjalista ds. Relacji z Klientami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Nie musisz migrować do nc+

Jeśli jesteś abonentem Cyfry+ lub telewizji n to nie masz obowiązku migracji do nowej oferty przed zakończeniem swojej umowy. Do końca jej trwania możesz korzystać z usług platformy satelitarnej na warunkach takich, jakie zostały zawarte w umowie. W niektórych przypadkach (praktycznie u wszystkich abonentów n-ki) doszło do wycofania z oferty kanałów. Z tego powodu klientom przysługuje możliwość złożenia wypowiedzenia. Należy tego dokonać pisemnie w ciągu 14 dni od nastąpienia zmian.

http://www.spidersweb.pl/2013/03/to-mus ... -o-nc.html

 

 

Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki w nc+ informuje wirtualnemedia_pl, że najdłuższe obecnie zawarte umowy z obecnymi klientami wygasają za ok. półtora roku. Do tego czasu stare oferty Cyfry+ i n będą funkcjonować, a nowa platforma zachęcać będzie ich klientów do dobrowolnej migracji. Każdy z nich będzie mógł rozwiązać dotychczasową umowę i zostać abonentem nowych pakietów.

http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/nc ... t-z-orange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak moge zostać z moim C+optimum HD Do września 2014?? Hurrraa za 81zł wszystkie ligi +LM z multiroomem bez kilku gniotów typu CBS czy TCM haha a zatem jestem wielkim wygranym tej fuzji. W dodatku na własnym sprzęcie. Szkoda że tylko że wyłączą mi Nsport za pół roku ale tam raczej topowych meczy nie będzie. Brak Discovery Historia, TVP HIstoria i jakichs dzieciecych kanałów od Nki też przeżyję. :)

@ Lenny poprawiłeś mi humor masz u mnie piwo hehe :)

 

Edit: Własnie sobie skojarzyłem : po kiego grzyba oni wielu osobom którzy zdążyli przedłużyć umowę z Cyfrą dali Nsport i MGM na PÓŁ ROKU!!!! bez możliwości przedłużenia a teraz niby w kwietniu mieliby kazać przechodzić do NC+ albo do widzenia? Toż to się kupy nie trzyma! jak dla mnie fakt otrzymania Nsportu na pół roku świadzy o jednym : ŻAdna siła nie może mnie zmusić do zerwania umowy i przejścia automatycznie do NC+. I to co pisał USER19 czyli aspekty prawne. Oni pewnie wiedzą że byłyby pozwy do sądu od niezadolonych ludzi i marne szanse aby wygrali te sprawy więc NIKOGO NIE ZMUSZĄ NA SIŁĘ do przejscia do NC+ i MUSZĄ DOTRZYMAĆ OBOWIĄZUJĄCYCH UMÓW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać umowe od daty doręczenia nowego regulaminu.TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY.Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś otrzyma korespondencję od cyfry + to niech się podzieli z jej treścią na forum.

Ja osobiście mam pakiet Komfort+ i niestety nie posiadam paczki canal+, chciałbym wysłać im wypowiedzenie ale jak na razie nie ma ku temu okoliczności aby wypowiedzieć bez konsekwencji płacenia umownej kary 299zł. Czytając to forum natknąłem się na informację że kończą nadawanie CN, Universal Chanel oraz TCM. Tylko jak wiadomo, na forum jest mnóstwo plotek i niepotwierdzonych informacji.

Chciałbym zapytać czy coś ktoś konkretnie wie na ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać umowe od daty doręczenia nowego regulaminu.TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY.Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem..

 

A ja byłem w punkcie nc+ i gościu zapewnił mnie że mogę sobie spokojnie czekać z ew. migracją do końca trwania umowy czyli do końca sierpnia. Na pytanie czy po zmianie nazewnictwa kanałów C+ będę je miał dalej w ofercie Cyfry stwierdził że oczywiście. Posiadam pakiet C+Kompakt HD. Także to co kolega pisze wyżej diametralnie się różni od tego co piszę. Co czas pokaże zobaczymy. Pewno jest jedno - premium to nie wszystko. Zawsze jest internet + do tego wystarczy zwykła antena gwarantująca 15 podstawowych kanałów i płacisz tylko za neta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać ..Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem..

 

A ja byłem w punkcie nc+ i gościu zapewnił mnie że mogę sobie spokojnie czekać z ew. migracją do końca trwania umowy czyli do końca sierpnia. Na pytanie czy po zmianie nazewnictwa kanałów C+ będę je miał dalej w ofercie Cyfry stwierdził że oczywiście. Posiadam pakiet C+Kompakt HD. Także to co kolega pisze wyżej diametralnie się różni od tego co piszę. Co czas pokaże zobaczymy. Pewno jest jedno - premium to nie wszystko. Zawsze jest internet + do tego wystarczy zwykła antena gwarantująca 15 podstawowych kanałów i płacisz tylko za neta :)

 

Dzwoniłem do BOA i rozmawiałem z czterema konsultantami i każdy powidział mi tosamo.

TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY A KTO POSIADA PAKIET Z C+ MUSI PRZEJŚĆ DO NC+ LUB ZREZYGNOWAĆ Z OFERTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...