jaco78 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Tylko jedna rzecz teraz. Dajmy na to czekam do czerwca na bieżącej umowie i potem nie akceptuje migracji. To wychodzi na to,ze za lipiec i tak będę musiał zapłacić pełna sumę bo przecież nie cofnę się w czasie i rozwiązania umowy nie prześle.... A czemu miałbys placic za lipiec? Piszesz im wypowiedzenie w czerwcu które wchodzi w życie od lipca i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Dzisiaj na infolini dowiedziałem się to samo co kolega napisał że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy.Niestety to jest Prawda. I co, zbiło Was to z tropu, nie wiecie co w tej sytuacji należy zrobić? Trzeba natychmiast po otrzymaniu tego pisma składać wypowiedzenie, a im więcej osób to zrobi, tym dla wszystkich lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ncplus.tv Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Wypowiedzenie wchodzi w życie na koniec okresu rozliczeniowego następującego po otrzymaniu wypowiedzenia, jednak nie wcześniej niż 30 dni po otrzymaniu wypowiedzenia. Profesjonalnie: obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 I co, zbiło Was to z tropu, nie wiecie co w tej sytuacji należy zrobić? Trzeba natychmiast po otrzymaniu tego pisma składać wypowiedzenie, a im więcej osób to zrobi, tym dla wszystkich lepiej. ja tak robie, i kij bez Premium tez można zyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 @Barti, mam Canal+HD Optimum. Dzięki. Czytałem tu na forum wielokrotnie, że te osoby, co mają CYFRĘ+, a w pakiecie mają też CANAL+ to będą migrowani przymusowo albo rezygnacja (do wyboru). Natomiast te osoby, które nie mają CANAL+ (np. ja, mam "goły" pakiet Optimum HD), będą mogły pozostać na obecnych warunkach, z obecnym pakietem do końca aktualnej umowy. W moim przypadku to jest jeszcze 18 miesięcy, bo umowę z CYFRĄ+ przedłużyłem w dniu 1 marca br. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ja już tego do [beep] nie rozumiem! Zadzwoniłem pod 22 310 45 46 zostałem połączony automatycznie, nie czekałem ani chwili Miła Pani powiedziała, że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy. Już wiele wersji słyszałem, że zostajemy przy tym co mamy do końca umowy, że do końca kwietnia należy się zdecydować albo że do końca czerwca, ale o 14 dniach pierwszy raz słyszę Też słyszalem o 14 dniach ( choc nie pamietam od kiedy liczone) ale jak to się do tego że jak nic nie zrobie to do konca czerwca utrzymam mój pakiet? Jak chcą to moge im wysłać w kwietniu wypowiedzenie ale obowiązujące od 1 lipca. Wtedy to ma sens. A od 1 lipca niech mi dają NC+ w rozsądnej cenie lub do widzenia. Dzisiaj na infolini dowiedziałem się to samo co kolega napisał że w kwietniu dostane nowy regulamin i mam 14 dni aby się do tego odnieść. Po 14 dniach albo nc+, albo rozwiązanie umowy.Niestety to jest Prawda Czyli zostałem oszukany że mój pakiet C+optimum HD bedzie działał (jak nic nie zrobię) do Lipca? Też mi wspominano o 14 dniach ale tu może chodzi o to że trzeba podjąc decyzje w ciagu 14 dni czy od 1 lipca chcemy NC+ czy odchodzimy a do lipca pakiet jest pewny! Chyba ze chce ktoś przejść wczesniej. Tak to rozumiem. Na 100% nie trzeba w kwietniu przechodzić do NC+ pytałem o to wyraźnie. Do kiedy moge utrzymac swoj pakiet i wyraznie padła odpowiedź do 1 lipca!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areczek396 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Jeśli pakiet nie obejmuje paczki Canal + także do tych osób będzie wysłany nowy regulamin świadczenia usług? Mam nadzieję że także i będzie możliwość wysłania wypowiedzenia, moze to ich trochę zmotywuje do działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 @Barti, mam Canal+HD Optimum. Dzięki. Czytałem tu na forum wielokrotnie, że te osoby, co mają CYFRĘ+, a w pakiecie mają też CANAL+ to będą migrowani przymusowo albo rezygnacja (do wyboru). Natomiast te osoby, które nie mają CANAL+ (np. ja, mam "goły" pakiet Optimum HD), będą mogły pozostać na obecnych warunkach, z obecnym pakietem do końca aktualnej umowy. W moim przypadku to jest jeszcze 18 miesięcy, bo umowę z CYFRĄ+ przedłużyłem w dniu 1 marca br. A u mnie konsultantka powiedziała wyraznie że zachowam WSZYSTKIE canal+ do konca czerwca jesli zechce bo to jest oferta mojego pakietu i nie mogą mi ich wywalić. Także nie zgadzam sie z tym co piszesz. Oni wywalają tylko kanały z którymi juz nie maja umowy (CBSy TCM itp) A canal+ jest pewne jak w banku! Aha powiedziala też ze fakt ze Canal+ beda mialy bogatszą oferte niz do tej pory ma byc dla mnie zachętą do przejscia do NC+ wiec to tak jakby w promocji moge je sobie do lipca ogladac w tej cenie co mam teraz. Także ludzie nie wierzcie w plotki- to co mówię to fakty ze źródła NC+. Edit!! WAŻNE!!! Jeszcze jedno mi sie przypomniało. Ta oferta o której mowie dotyczy tylko umów na długi okres jak u mnie 2014. Ci co maja do kwietnia-maja czy jakoś tak muszą szybciej przejsc do NC+. Nie wiem jak z umowami do np lipca , wrzesnia czy grudnia. Nie pytałem o to ale może Ci którym się konczą w tym roku nie mogą miec do lipca? Nie mam pewności. Powiedziała mi że pan ma umowe do 2014 wiec u pana Canal+ optimum HD moze byc najpozniej do lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Tak sobie układam wasze informacje, którymi się tu dzielicie i, jeśli są "prawdziwe" - to widać wyraźnie, że konsultanci w nC+ są nieźle napakowani socjotechniką i, którą omamiają natarczywych zainteresowanych. Pranie mózgów przecież nie boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 I dlatego nie ma tam po co dzwonić, chyba że ktoś jest zdecydowany na natychmiastową migrację do nc+. Ja w każdym razie czekam cierpliwie na list od nich, bo w tych listach będzie ostateczne stanowisko nc+ co do migracji abonentów Cyfry+. Z powyższych "socjotechnicznych przecieków" wnoszę, że albo będzie od razu 14-30 dni na wypowiedzenie umowy, albo będzie na to czas do 1 lipca albo będzie można zostać na swoich umowach do końca okresu minimalnego na umowie z Cyfrą+. Dla mnie po zerwaniu umowy z nc+ w przyszłości byłby taki problem, że kiedyś powrót wiązałby się z n-kowym multiroomem, na który wcale nie mam ochoty. Jednakże, biorąc pod uwagę jak to wszystko obecnie wygląda w nc+, będę raczej zmuszony przejść do CP. Tak czy siak wolę poczekać do 5 kwietnia, bo wtedy może nowa lista kanałów nc+ się ostatecznie ustabilizuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski22222 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Dzisiaj jak dzwoniłem do nc+ (dodam ze próbowałem sie do nich dodzwonić od 21 marca od startu platformy) to konsultant mi powiedział ze wysłali list z ofertą i od czasu doręczenia mam 14 dni na rozwiązanie umowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 A jak sam nie rozwiążesz to co będzie po tych 14 dniach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disnemar Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Dzisiaj jak dzwoniłem do nc+ (dodam ze próbowałem sie do nich dodzwonić od 21 marca od startu platformy) to konsultant mi powiedział ze wysłali list z ofertą i od czasu doręczenia mam 14 dni na rozwiązanie umowy... A jak nie to co?? Automatycznie będziemy wcieleni w szeregi abonentów nc+ z narzuconym przez nich abonamentem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMicek Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Przedłużyłem umowę w lutym na 18 miesięcy na pakiet C+Kompakt i dodatki. Zapłaciłem z góry za cały okres umowy. I co? Jeżeli ja bym chciał wcześniej zerwać to płacę karę a oni mogą grać ze mną jak chcą? Panowie, to pod sąd idzie... Mam jeszcze pytanie. Czy działa jeszcze mail informacje@cyfraplus.pl? Jeżeli nie to gdzie pisać do nich? Pozdrawiam wszystkich niezadowolonych z nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad930 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Wczoraj z tego emaila do mnie odpisali odnosnie tego jak bedzie wygladac C+ dla obecnych abo Cyfry po 5.04, wiec chyba dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 możesz napisac co Ci odpisali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad930 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 możesz napisac co Ci odpisali? odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że planowane jest wprowadzenie wzbogaconej oferty programów CANAL+. Szczegółowe informacje na temat odbieranego aktualnie pakietu otrzyma Pani w korespondencji, która zostanie wysłana w najbliższym czasie do Abonentów. W razie pojawienia się pytań, proszę o kontakt. Z wyrazami szacunku, Monika Królikowska Specjalista ds. Relacji z Klientami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lenny Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 1.Nie musisz migrować do nc+ Jeśli jesteś abonentem Cyfry+ lub telewizji n to nie masz obowiązku migracji do nowej oferty przed zakończeniem swojej umowy. Do końca jej trwania możesz korzystać z usług platformy satelitarnej na warunkach takich, jakie zostały zawarte w umowie. W niektórych przypadkach (praktycznie u wszystkich abonentów n-ki) doszło do wycofania z oferty kanałów. Z tego powodu klientom przysługuje możliwość złożenia wypowiedzenia. Należy tego dokonać pisemnie w ciągu 14 dni od nastąpienia zmian. http://www.spidersweb.pl/2013/03/to-mus ... -o-nc.html Artur Przybysz, wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki w nc+ informuje wirtualnemedia_pl, że najdłuższe obecnie zawarte umowy z obecnymi klientami wygasają za ok. półtora roku. Do tego czasu stare oferty Cyfry+ i n będą funkcjonować, a nowa platforma zachęcać będzie ich klientów do dobrowolnej migracji. Każdy z nich będzie mógł rozwiązać dotychczasową umowę i zostać abonentem nowych pakietów. http://www.wirtualnemedia_pl/artykul/nc ... t-z-orange Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 http://media2.pl/media/101472-Canalplus ... Sport.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Czyli jednak moge zostać z moim C+optimum HD Do września 2014?? Hurrraa za 81zł wszystkie ligi +LM z multiroomem bez kilku gniotów typu CBS czy TCM haha a zatem jestem wielkim wygranym tej fuzji. W dodatku na własnym sprzęcie. Szkoda że tylko że wyłączą mi Nsport za pół roku ale tam raczej topowych meczy nie będzie. Brak Discovery Historia, TVP HIstoria i jakichs dzieciecych kanałów od Nki też przeżyję. @ Lenny poprawiłeś mi humor masz u mnie piwo hehe Edit: Własnie sobie skojarzyłem : po kiego grzyba oni wielu osobom którzy zdążyli przedłużyć umowę z Cyfrą dali Nsport i MGM na PÓŁ ROKU!!!! bez możliwości przedłużenia a teraz niby w kwietniu mieliby kazać przechodzić do NC+ albo do widzenia? Toż to się kupy nie trzyma! jak dla mnie fakt otrzymania Nsportu na pół roku świadzy o jednym : ŻAdna siła nie może mnie zmusić do zerwania umowy i przejścia automatycznie do NC+. I to co pisał USER19 czyli aspekty prawne. Oni pewnie wiedzą że byłyby pozwy do sądu od niezadolonych ludzi i marne szanse aby wygrali te sprawy więc NIKOGO NIE ZMUSZĄ NA SIŁĘ do przejscia do NC+ i MUSZĄ DOTRZYMAĆ OBOWIĄZUJĄCYCH UMÓW! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adff Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać umowe od daty doręczenia nowego regulaminu.TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY.Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areczek396 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Jeśli ktoś otrzyma korespondencję od cyfry + to niech się podzieli z jej treścią na forum. Ja osobiście mam pakiet Komfort+ i niestety nie posiadam paczki canal+, chciałbym wysłać im wypowiedzenie ale jak na razie nie ma ku temu okoliczności aby wypowiedzieć bez konsekwencji płacenia umownej kary 299zł. Czytając to forum natknąłem się na informację że kończą nadawanie CN, Universal Chanel oraz TCM. Tylko jak wiadomo, na forum jest mnóstwo plotek i niepotwierdzonych informacji. Chciałbym zapytać czy coś ktoś konkretnie wie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam5 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać umowe od daty doręczenia nowego regulaminu.TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY.Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem.. A ja byłem w punkcie nc+ i gościu zapewnił mnie że mogę sobie spokojnie czekać z ew. migracją do końca trwania umowy czyli do końca sierpnia. Na pytanie czy po zmianie nazewnictwa kanałów C+ będę je miał dalej w ofercie Cyfry stwierdził że oczywiście. Posiadam pakiet C+Kompakt HD. Także to co kolega pisze wyżej diametralnie się różni od tego co piszę. Co czas pokaże zobaczymy. Pewno jest jedno - premium to nie wszystko. Zawsze jest internet + do tego wystarczy zwykła antena gwarantująca 15 podstawowych kanałów i płacisz tylko za neta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adff Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 każdy kto ma starą umowe i w pakiecie posiada CANAL+ to będzie musiał obowiązkowo migrować do NC+ lub ma prawo w ciągu 14 dni rozwiązać ..Tak mnie poinformowali na infolini jak mnie chcieli przekonać po przejścia do NC+.Odpowiedziałem im że jeśli dostane taką samą oferte i za takie same pieniądze co mam teraz to się zgodze jeśli nie to rezygnuje.Zostałem poinformowany że takiej samej oferty w takiej samej cenie niema szans dostać.Mam CANAL+SUPERPREMIUM HD +MR+XXX UMOWA DO 09.2014r..Niestety się rozstaniemy odpowiedziałem.. A ja byłem w punkcie nc+ i gościu zapewnił mnie że mogę sobie spokojnie czekać z ew. migracją do końca trwania umowy czyli do końca sierpnia. Na pytanie czy po zmianie nazewnictwa kanałów C+ będę je miał dalej w ofercie Cyfry stwierdził że oczywiście. Posiadam pakiet C+Kompakt HD. Także to co kolega pisze wyżej diametralnie się różni od tego co piszę. Co czas pokaże zobaczymy. Pewno jest jedno - premium to nie wszystko. Zawsze jest internet + do tego wystarczy zwykła antena gwarantująca 15 podstawowych kanałów i płacisz tylko za neta Dzwoniłem do BOA i rozmawiałem z czterema konsultantami i każdy powidział mi tosamo. TYLKO TE OSOBY CO NIE POSIADAJĄ W PAKIECIE CANAL+ MOGĄ ZOSTAĆ NA DOTYCHCZASOWYCH WARUNKACH DO KOŃCA UMOWY A KTO POSIADA PAKIET Z C+ MUSI PRZEJŚĆ DO NC+ LUB ZREZYGNOWAĆ Z OFERTY. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil8962 Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 czyli na razie ligo Angielska zegnaj ;/;/ ,jedyne co w tej cyfrze ogladalem, no chyba ze dostane max za 99 zl platyne z obecnym mr....13 zl podwyzki jestem w stanie zaakceptowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.