Skocz do zawartości

Sport na platformie CANAL+


Martinos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie liczą na większą frekwencje na stadionie, trudno inaczej uzasadnić brak meczów sobotnich w tv.

Oni normalni to tam chyba nie są, najpierw mówią, że nc+ jest patronem medialnym imprezy i wszystkie mecze w TV, a nagle się wycofują i pokazują tylko mecze decydujące o zajęciu pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth
Nieoficjalnie : Dariusz Tuzimek szefem żużla w nc+ ....:)

 

 

"""""Marcin Majewski został nowym szefem do spraw żużla na platformie nc+, która od tego sezonu pokazywana jest na antenie kanału nSport HD. Zmiana to jeden z efektów reorganizacji redakcji sportowej nc+. Celem Majewskiego będzie między innymi podniesienie atrakcyjności transmisji Enea Ekstraligi""""

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komunikat Ekstraklasy S.A.:

 

"240 rozegranych meczów, 32 760 minut transmisji, 12,5 miliona osób w wieku powyżej czterech lat widziało przynajmniej pięć minut jakiekolwiek meczu w telewizji, średnio 1,6 miliona widzów przed telewizorami w każdej kolejce. Tak w skrócie przedstawia się oglądalność T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2012/13.

A szczegóły? Najwięcej widzów zgromadziła kolejka numer 12 – w sumie oglądało ją 3,28 milionów osób. Właśnie w tej serii spotkań odbył się szlagier jesieni, w którym Lech Poznań grał z Legią Warszawa. Mecz pokazywany był na żywo na trzech antenach: Canal+ Sport, Polsat Sport i TVP 1 i zgromadził łączną widownię na poziomie nieco ponad dwóch milionów (dokładnie 2 056 000). To rekord poprzedniego sezonu. Zresztą drugim najchętniej oglądanym spotkaniem był rewanż w Warszawie – mecz w sumie na tych samych trzech antenach oglądało 1 765 000 widzów.

 

Z kolei spotkanie Śląska Wrocław z Legią Warszawa było najchętniej oglądanym przy okazji transmisji na dwóch antenach: Polsatu Sport i Canal+ Sport. Łącznie zasiadło przed telewizorami 610 tysięcy osób. W ogóle mecze Śląska pokazywane na dwóch antenach gromadziły liczną publikę. Spotkanie z Jagiellonią Białystok we Wrocławiu oglądało 457 tysięcy widzów, natomiast z Koroną w Kielcach 444 tysiące. Dużą widownię (492 tysiące) zgromadził także mecz wrocławian z Górnikiem Zabrze, ale transmitowany był na trzech kanałach – Polsacie Sport, Canal+ Family oraz nSporcie.

 

Jeśli chodzi natomiast o średnią oglądalność meczów T-Mobile Ekstraklasy w poszczególnych kanałach, wyglądała ona następująco:

 

Polsat Sport 167 000

Canal+ 141 000

Canal+ Family 122 000

Canal+ Sport 110 000

Polsat Sport Extra 83 000

nSport 46 000

 

Co ważne, T-Mobile Ekstraklasa cieszy się większą popularnością niż inne ligi zagraniczne. Mecze angielskiej Premier League w stacjach Canal+ oglądało w zeszłym sezonie średnio 36 tysięcy widzów, hiszpańskiej Primera Division 49 tysięcy, a francuskiej Ligue 1 5 tysięcy. Z kolei polska pierwsza liga miała średnią oglądalność na poziomie 44 tysięcy widzów..............."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...