Skocz do zawartości

Oferty - dla nowych abonentów platformy CANAL+


caesar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Dzisiaj bylem w punkcie i podpisalem umowe:

Uniwerse+

Hbo,Hbo2,Hbo Comedy(caly okres umowy)

C+sport,C+family,C+family2(caly okres umowy)

59zl miesiecznie

mediabox -5zlmiesiecznie

 

W sumie 64zl miesiecznie- umowa na 12 miesiecy

ps.ta opcja jest dostepna jeszcze tylko jutro w kazdym punkcie podobno.

Nie lepiej było zamówić przez infolinie.Umowę podpisać po 1 stycznia i mieć darmowy styczeń.Ja dostałem info że ta promocja ostatnie godziny od konsultanta.A na meila że do 31 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem i ja z ciekawości do NC+.Pytał konsultant z jakiego operatora korzystałem powiedziałem że CP,Cyfry i NC+Mixx.Specjalna oferta świąteczna dla mnie która jest ostatnie godziny.Univers+Family&Sport+HBO do tego dekoder box+.Na pytanie czy to nie aby 5800S po długim szukaniu odpowiedż tak ale ten mniejszy.Możliwość Redlight jest za 25 zł spytałem czy aby na pewno za 25zł a nie za 15.Powiedział po sprawdzeniu że mam rację że za 15zł na temat ceny promocyjnej za 9.90 już był całkiem zielony.Potwierdził że umowa podpisana np 2 stycznia rozpoczyna się dopiero w lutym tak samo Redlight i można go w każdej niby chwili wyłączyć.Trochę mało rozgarnięty konsultant i z jego wiedzą raczej nic bym u niego nie zamówił.O rachunku od konkurencji nic ani słowa.

 

Dekoder 5800s? No nie mów, że zamieniłem Mix'a na to samo? :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Dekodery ADB 5800S nie są już oferowane w standardowej ofercie nc+. Dekoder Box+ to w tym przypadku ADB 2850ST.

5800S są sprzedawane aktualnie jedynie w nc+MIX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno mam pytanie. Od kiedy liczy się umowa w przypadku podpisywania jej z konsultantem przez infolinię?

Od chwili tej rozmowy, od momentu jak podpiszę papiery u kuriera, czy od momentu jak kurier odeśle podpisane dokumenty?

Prosiłem konsultanta w piątek, żeby kurier przyjechał po nowym roku, "co by" nie płacić za styczeń, a dzisiaj dostałem informacje od UPS o przesyłce i przewidywanym terminie doręczenia na 31.12.2013. Możliwe, że jest to tylko informacja, że kurier został przez nich zamówiony, bo przez cały dzień widnieje informacja: "Etykieta wysyłkowa UPS została wygenerowana. Status monitorowania wraz z planowanym terminem doręczenia zostanie zaktualizowany gdy przesyłka dotrze do placówki UPS" (chyba, że to zaktualizują wieczorem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodatki do universe miałem aktywowane dopiero po 6 dniach
Powinny od razu śmigać,tak powinno być

 

Szwagier wczoraj wziął NC+ i też mu powiedziano że dodatki np:HBO będzie miał aktywne tak jak kolega @kfm877 napisał....

Konfigurowaliśmy jego mediabox na mojej antenie po 40 minutach śmigało ale nie wszystko więc pewnie po tych 6 dniach będzie miał całą ofertę(oby bo wyjeżdża za granice) i już go uprzedzałem że czasami niemiłe niespodzianki mogą się pojawić...

 

Dziwne jak można czekać do 7 dni na aktywacje jakiegoś pakietu dodatkowego który jest za free a do tego przy podpisaniu umowy jest ''odznaczany'' w systemie przez sprzedawce !!!

 

No ale cóż się dziwić to ''nc+'' i u nich zawsze wszystko musi być na odwrót

 

Ja byłbym za tym aby kanały ''niegwarantowane'' umowa były nie włączane z automatu tylko po kontakcie klienta z call center tak aby każdy kto nie doczyta miał świadomość na co sie pisze przy podpisaniu umowy czy aneksu do umowy

 

Ja umowę podpisałem w sobotę, wczoraj zadzwoniłem do BOK, od dzisiaj wszystko odbiera włącznie z paczkami Canal+ i HBO, więc nie jest tak źle jak opisujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@otasz kurierzy nie zawsze dzwonią do klienta, bo i takiego obowiązku brak-zależy od firmy. Masz numer przesyłki i monitorujesz, to i zadzwonić jutro rano do oddziału doręczającego czy BOK UPS możesz by przełożyć doręczenie.

 

No i lipa. dzwoniłem dzisiaj do oddziału i się okazuje, że nie mogę zatrzymać doręczenia przesyłki, bo kurier ma 3 próby na dostarczenie i jak nie uda mu się dzisiaj to spróbuje w czwartek. Dziwne mają zasady, mało oszczędne. Mnie w domu i tak nie ma, ale jest żona. I co, ma siedzieć cały dzień cicho w domu i nie otwierać nikomu drzwi :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@otasz kurierzy nie zawsze dzwonią do klienta, bo i takiego obowiązku brak-zależy od firmy. Masz numer przesyłki i monitorujesz, to i zadzwonić jutro rano do oddziału doręczającego czy BOK UPS możesz by przełożyć doręczenie.

 

No i lipa. dzwoniłem dzisiaj do oddziału i się okazuje, że nie mogę zatrzymać doręczenia przesyłki, bo kurier ma 3 próby na dostarczenie i jak nie uda mu się dzisiaj to spróbuje w czwartek. Dziwne mają zasady, mało oszczędne. Mnie w domu i tak nie ma, ale jest żona. I co, ma siedzieć cały dzień cicho w domu i nie otwierać nikomu drzwi :D.

 

Zwyczajnie żona mówi kurierowi że mąż zabronił odbierać jakiekolwiek przesyłki do niego. Mąż będzie w czwartek i sam odbierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie złożyłem zamówienie na NC+.Ale chcę się poradzić bo wiem że poleci reklamacja.Teraz pytanie kiedy ją proponujecie wysłać jak ma ona wyglądać.Konsultantka przedstawiła mi ofertę na cały okres umowy Univers+6C++HBO za 59 zł i do tego dobrałem Redlight.Powiedziała dwa lub trzy razy o całej paczce C+ do tego jeszcze ja spytałem czy aby na pewno cała paczka powiedziała tak.Do tego kolejny konsultant który twierdził ze box+ to dekoder 5800s.Ale jak powiedziałem że powinna być mydelniczka po długim sprawdzaniu potwierdziła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rano skorzystałem z oferty świątecznej i zamówiłem przez infolinię pakiet Universe+ wraz ze znanymi bonusami (premium film tylko do końca stycznia)

Wszystko ok, ale później zaczęła męczyć mnie myśl, że ja kilka razy mówiłem, że biorę dekoder BOX+, a konsultantka powtarzała newBOX...

Miałem przed sobą otwartą ofertę - zakładka Universe+

http://www.ncpluslodz.pl/oferta/oferta-swiateczna

gdzie jest wymieniony tylko BOX+, więc wtedy uznałem, że mówimy o tym samym modelu, jednak później zerknąłem na zakładkę Comfort+ i tam już są wymienione 2 modele i teraz pytanie:

czy mogą mi przysłać model newBOX? A jeśli tak, to jakie są różnice między nim, a BOX+? Czy jeśli jest on gorszy od BOX+, to czy mogę coś zrobić, żeby mimo wszystko dostać jednak BOX+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...