Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie moge znalesc info czy jest w nc+ jakis canal 3D ? czy bedzie cos puszczane w 3d moze na canal +famili???

 

 

Nie będzie kanału 3d

zgadza się. Dziś pytałem się konsultanta. 4 kwietnia wyłączą Canal+3D i koniec. Nie będą nadawać programów w 3D. Szkoda. A przecież taki szum robili uruchamiając ten kanał. Komunikaty prasowe i szum medialny. Teraz do śmietnika.

 

Nawet nie oto chodzi wez konferencje promujaca nc+ Miszczak wyraznie tam mowi TECHNOLOGIA 3D, czy to są zlodzieje i ludzie bez rozumow :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według info na stronie ncplus te kanały są niegwarantowane niezależnie od pakietu - czyli mogą bez konsekwencji wyłączyć z każdego pakietu, nawet All Inclusive.

 

Myślę jednak, że nie będzie masowego wyłączania, bo oznaczać do będzie dla nich odpływ masy klientów po zakończeniu umowy.

Tu akurat się zabezpieczają gdyz zapewne nie maja podpisanych długoterminowych umów z tymi nadawcami także sądzę to nie zła wola ale obawa o ewentualny brak porozumienia na dalszą wspólprace z nadawcami

Tak, wiem o tym, ale część osób na forum obawia się o masowe wyłączenia. Z jednej strony się nie dziwię po tym jaka oferta została zaprezentowana, ale z drugiej - większość nadawców ma paczkę kanałów niegwarantowanych - o ile nie wszyscy. Z tego co obecnie jest w nc+ obawiałbym się w tej chwili tylko o kanały Polsatu (bo przecież to jedyna w tej chwili konkurencja w zakresie płatnej telewizji satelitarnej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według info na stronie ncplus te kanały są niegwarantowane niezależnie od pakietu - czyli mogą bez konsekwencji wyłączyć z każdego pakietu, nawet All Inclusive.

 

Myślę jednak, że nie będzie masowego wyłączania, bo oznaczać do będzie dla nich odpływ masy klientów po zakończeniu umowy.

Tu akurat się zabezpieczają gdyz zapewne nie maja podpisanych długoterminowych umów z tymi nadawcami także sądzę to nie zła wola ale obawa o ewentualny brak porozumienia na dalszą wspólprace z nadawcami

 

Tak jest. I dlatego mogą wypierniczyć prawie 30 kanałów ze swojej oferty a abonent może sobie co najwyżej powiedzieć: ojej!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanały nie gwarantowane - to te na które w niedługim czasie kończy im się umowa z dostawcą tych kanałów; zabezpieczają się aby ludzie nie mogli zrezygnować z umowy; przy okazji mają lepsze pole do negocjacji z dostawcami tych kanałów - mogą ich "szantażować" jak nie to nie - najwyżej waszych prpgramów nie będzie u nas - my na tym nie stracimy bo jesteśmy zabezpieczeni tylko wy nie dostaniecie kasy

 

PS na nce tez kiedyś był kanał 3D - a teraz od czasu do czasu leci coś w 3D na nPremium; pewnie będzie tak samo na nowych kanałach Canal +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie było że taki "zacofany" CP uruchomi swój kanał 3D a platforma premium nie będzie mieć...

Też nie wiadomo czy zaraz tego nie wprowadzą. W FAQ na stronie jest taka oto informacja:

 

Cały czas pracujemy nad naszą ofertą. Nie wykluczamy, że w przyszłości poszerzymy naszą obecną ofertę o specjalny kanał, na którym będzie można obejrzeć jedynie treści w 3D.

 

Oczywiście zero konkretów, ale może przywrócą Canal+ 3d pod inną nazwą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już się w ogóle zaczyna robić wesoło! Teraz nawet bez względu na ceny z tak wieloma niepewnymi kanałami w ofercie bardzo trudno się zdecydować na umowę z nc+, szczególnie na pakiety non-premium. Z tych wszystkich kanałów najbardziej zaboli odłączenie Eurosportów oraz ew. Discovery Historia. Gdyby jednak poleciała cała niegwarantowana paczka Polsatu to już byłaby niezła wtopa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według info na stronie ncplus te kanały są niegwarantowane niezależnie od pakietu - czyli mogą bez konsekwencji wyłączyć z każdego pakietu, nawet All Inclusive.

 

Myślę jednak, że nie będzie masowego wyłączania, bo oznaczać do będzie dla nich odpływ masy klientów po zakończeniu umowy.

Tu akurat się zabezpieczają gdyz zapewne nie maja podpisanych długoterminowych umów z tymi nadawcami także sądzę to nie zła wola ale obawa o ewentualny brak porozumienia na dalszą wspólprace z nadawcami

 

Tak jest. I dlatego mogą wypierniczyć prawie 30 kanałów ze swojej oferty a abonent może sobie co najwyżej powiedzieć: ojej!!!

Ależ kolego ja nic takiego nie napisałem. To jak napisałem, celowy zabieg na okoliczność ich braku porozumienia z nadawcą a naszym ew. roszczeniem. A że to cwaniactwo z ich strony to już inna para kaloszy która owszem nadaje sie do UOIK na przykład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uporządkujmy wątek na godzinę 1.00 24.03.2013 (Usunąłem bajki i urban legends)

 

34 zł dla migrujących do Comfort+ (trudno potwierdzić tą ofertę ponieważ mało osób migruje do tego pakietu ze względu na fakt że konsultanci nie dają możliwości zejścia do niższego pakietu oraz nie ukrywajmy na bardzo niekorzystny współczynnik jakość/cena )

49 zł dla migrujących do Universe+

64 zł dla migrujących do Canal+ Silver (bez multiroom)

79 zł dla migrujących do Canal+ Gold (bez multiroom)

89 zł dla migrujących do Canal+ Gold z multiroom

99 dla migrujących do Canal+ Gold z HBO

99 dla migrujących do Canal+ Platinum (bez multiroom)

109 dla migrujących do Canal+Platinum z multiroom

129 dla migrujących do Canal+ Platinum z HBO (multiroom)

169 dla migrujących do All Inclusive+ z multiroom

 

PS. Cennik nie obejmuje ewentualnych opłat za użytkowanie tunerów PVR należących do operatora.

 

Umowy na 12 lub 18 miesięcy, można uzyskać 6 miesięcy HBO gratis.

 

Dostępne opcje (trudno stwierdzić od którego pakietu, każdy konsultant mówi co innego):

 

Multi+ - 10 zł (do Comfort+)

Redlight HD - 15zł

Opcja NOC - 25zł

TV France - 10zł

Mezzo - 5zł

History HD - 1,99zł

HBO - 25zł, (ale można uzyskać za 20 zł)

Filmbox - 15zł

Cinemax - 15zł

Sudance HD - 2,99zł

 

UWAGA: Są to najniższe uzyskane ceny na chwilę obecną, jak widać oferta na chwilę obecną jest po prostu dramatyczna. Najlepiej nie dzwonić i czekać na lepsze oferty, na chwilę obecną nie wiadomo nic 100% pewnego o przymusowej migracji, oni chyba obecnie sami nie wiedzą co zrobić z tak negatywnym oddźwiękiem wśród abonentów, którego skutkiem może być niekontrolowana falą rezygnacji z usług.

 

Od nowego tygodnia „ponoć” obniżki, oby to była prawda :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie to każdy dzwoni- nie wiadomo po co, sprawiając wrażenie ze jest mega zainteresowanie ofertą. choc podejrzewam ze duzo osób dzwoni tylko po to by: zapytac za ile mozna by przejść, a potem dac upust swojej frustracji lub w najlepszym wypadku zaśmiać sie do słuchawki :) pozdro i czekamy dalej na rozsądne obnizki. jak przyslą te tajemnicze pisma o zmianach do każdego, to będziemy reagować. póki co: keep calm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...