Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dziś dostałem email,że mają dla mnie przygotowaną super propozycje i mam zadzwonić pod numer 223104747.Dzwonie czekam 20 minut ale wreszcie konsultantka odebrała.Mówi tak mamy dla pana super oferte czyli Platinum+HBO za 149 zł na 18 miesięcy.Kazałem jej powtórzyć bo myślałem,ze się pomyliła.Powiedziałem jej tylko,ze nie maja sobie jaj z ludzi robić i wysyłać takich email bo nie dość,że czeka się na połączenie 20 minut to proponują oferty gorsze niż dla nowych.Jutro trzeba wysłać wypowiedzenie i do końca lipca jeszcze pooglądać sport a później mam ich gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka obrali strategię; oficjalnie rżną głupa i zasłaniają się "problemami technicznymi", ale moich znajomych też notorycznie rozłączają, gdy dzwonią z reklamacją, problemami czy innymi sprawami - o dziwo nikogo nie rozłączyło jak pytali o ofertę albo jak ktoś z nich migrował.

Dobrze wiedzą że szczególnie osoby z n-ki są na tych "dożywotnich" umowach, a inni w c+ na sam koniec podpisali umowy na 18-mc - przypuszczam że właśnie tym abonentom będą robili najwięcej problemów, by migrowali lub wypowiedzieli umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamacji nie załatwia się przez telefon.

 

Tylko dwie formy są skuteczne:

- pismo przesłane pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, albo złożone w APS z potwierdzeniem na kopii

- ostatecznie e-mail, który po wydrukowaniu, również stanowi dowód.

 

Poza tym, absolutnie konieczne jest przy kontaktach z konsultantami CTA, wymuszenie przedstawienia się przez nich z imienia i nazwiska, ale tak, żeby wiedzieli, że zapisujecie te dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w firmie kumpla, radcę prawnego, bardzo znudzonego prawem handlowym. On w ogóle nie ma tv (zboczeniec jeden), ale sam do mnie ostatnio przyczłapał i pyta na czym oglądam tv, czy czasem nie na "tej śmiesznej platformie, co to tak ostatnio rozrabia" . Mówię, że mam jeszcze cyfrę, a potem się żegnam z francuskim koncernem jakby się nie nazywał. A on mi na to "no co ty nie pękaj, choć im założymy jakąś sprawę, poczytałem trochę, sami aż się proszą, mogłaby być niezła zabawa, no co? Chodź coś zadziałamy." Pośmialiśmy się trochę i obiecałam, że pomyślę. Takie OT na dobranoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ste100, najszybsza forma to e-mail, no i masz wszystko czarno na białym na piśmie.

 

@melania, również i ja, konsultowałem już kwestie związane z nc+ z moją kancelarią prawną i jeśli zdecyduję się na przyłączenie do tej zabawy, to nc+ może się spodziewać pierepałek.

 

Chyba, że wyprostują regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ste100, najszybsza forma to e-mail, no i masz wszystko czarno na białym na piśmie.

 

@melania, również i ja, konsultowałem już kwestie związane z nc+ z moją kancelarią prawną i jeśli zdecyduję się na przyłączenie do tej zabawy, to nc+ może się spodziewać pierepałek.

 

Chyba, że wyprostują regulamin.

Do nc+ wysłałem łącznie 7 maili.

Odpowiedziano tylko na jednego, tego w którym zadeklarowałem chęć zapoznania się z nową ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... My abonenci jesteśmy nie do końca zadowoleni z oferty programowej NC+ ... Natomiast bardzo dobrym posunięciem było to, że abonenci N-ki czy to Cyfry+ mogą nadal korzystać z usług na dotychczasowych warunkach zgodnie z listem Prezesa Juliena Verleya i całego zarządu NC+ z dnia 12 kwietnia br. tj. :

 

> Rezygnujemy z procesu automatycznego przejścia do nc+. Każdy Klient ma czas do końca trwania obecnej umowy na podjęcie decyzji o wyborze docelowego pakietu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom. Oznacza to, że warunki Państwa umowy pozostają bez zmian, aż do końca jej trwania.

 

> Klienci, którzy dysponowali dostępem do starych kanałów CANAL+ i nPremium HD otrzymują dostęp do całej rodziny 6 nowych programów nc+: CANAL+ HD, CANAL+ Sport HD, CANAL+ Family HD, CANAL+ Family2 HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Film2 HD na warunkach obecnej umowy.

 

> Klienci platformy n otrzymują dostęp do kanałów MiniMini+ HD, ale kino+ HD, Kuchnia+ HD, DOMO+ HD, Planete+ HD, teleToon/Hyper+ HD na warunkach obecnej umowy (nie krócej niż do 30 czerwca 2013 r.). itd. ...

 

... Natomiast istotnym problemem jest nadal dość wysoka cena pakietów dla nowych abonentów, gdyż ceny zostały te same i nadal po dobraniu sobie dodatkowych opcji np. do Canal+ Platinum, abonament miesięczny będzie wynosił grubo ponad 150 zł a nawet w okolicach 200 zł zależy od doboru opcji ...

 

... Drugim i zarazem kluczowym problemem jest brak dodatkowych kanałów by zachęcić nowych abonentów do Waszych usług ... Wszystkie dotychczasowe kanały abonenci znają już czy to z Cyfry+ czy z N-ki i tak w sumie nastąpiło tylko zsumowanie dotychczasowych kanałów na Waszej platformie ... Natomiast dotychczasowi abonenci czy nowi klienci przed startem NC+ liczyli na nowe kanały w ofercie np. takie jak :

 

- MEZZO LIVE HD,

- MUSIC 6 HD,

- DJAZZ TV HD,

- MCM,

- PLANETE+ THALASSA HD,

- TCM,

- CARTOON NETWORK,

- TF1 HD,

- FRANCE 2 HD,

- M6 HD

... i wiele wiele innych kanałów związanych z CANAL+ ...

 

... Proszę powyższe wsiąść pod uwagę, bo na pewno nowe kanały w ofercie programowej bardzo by podniosły rangę Waszej firmy i większe zainteresowanie ze strony klientów ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to co oni teraz wyprawiają z nami to się w pale nie mieści ,to jest zemsta za nasz upór ,za listy i uokik itd.. długo tak nie pociągną .

No i czym się przejmować? Wypowiadać umowy! Nie migrować do nc+! Olać ich!!!

Platforma nc+ na szczęście nie jest jedyną w Polsce. :)

Ja wcześniej byłem w CYFRZE+. Też nosiłem się z zamiarem migracji do nc+, ale na skutek tych wszystkich "zawirowań" z tą ostatnią, postanowiłem jednak nie migrować i w dodatku rozwiązać umowę z dawną CYFRĄ+ z powodu usunięcia przez nią z dniem 1 kwietnia br. kanału 13th Street Universal. Z wielkim bólem, ale zdecydowałem się ostatecznie przejść do Cyfrowego Polsatu. :? Z pewnością będę tęsknił za dawną CYFRĄ+, z którą byłem związany od 5 lat, ale jej już nie ma. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam mówię, że w kolejnych tygodniach oferty NC+ dla nowych klientów i migrujących będą coraz lepsze.

Za dużo ludzi odeszło i NC+ będzie musiała zgadzać się na coraz więcej. I to nie żeby zyskiwać klientów ale żeby ich nie tracić.

 

Kutwa, a to takie proste. Julek and amici dostali od internautów wszystko na tacy.

Było ustalić cenę platyny na 70-80pln, dać najtańszy dekoder za darmo i samo by się wszystko sprzedało.

Bez tych śmiesznych drogich agencji od reklamy i PR, bez milionów na reklamy w tv,internecie i wszędzie indziej.

 

To co zrobili w erze internetu i coraz silniejszej tv cyfrowej to droga do upadku.

Przecież ludzie nie będą płacić po 130PLN za tv. To jeszcze kraj na dorobku.

 

Julek powinien robić tak jak dotychczas. Tylko na odwrót i będzie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Wszystkie dotychczasowe kanały abonenci znają już czy to z Cyfry+ czy z N-ki i tak w sumie nastąpiło tylko zsumowanie dotychczasowych kanałów na Waszej platformie ... Natomiast dotychczasowi abonenci czy nowi klienci przed startem NC+ liczyli na nowe kanały w ofercie np. takie jak :

 

- MEZZO LIVE HD,

- MUSIC 6 HD,

- DJAZZ TV HD,

- MCM,

- PLANETE+ THALASSA HD,

- TCM,

- CARTOON NETWORK,

- TF1 HD,

- FRANCE 2 HD,

- M6 HD

... i wiele wiele innych kanałów związanych z CANAL+ ...

 

... Proszę powyższe wsiąść pod uwagę, bo na pewno nowe kanały w ofercie programowej bardzo by podniosły rangę Waszej firmy i większe zainteresowanie ze strony klientów ...

I podniosłoby tez cenę. Pamiętaj, że każdy kanał to jakiś dodatkowy koszt dla platformy. Musiałbyś za to zapłacić.

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kutwa, a to takie proste. Julek and amici dostali od internautów wszystko na tacy.

Było ustalić cenę platyny na 70-80pln, dać najtańszy dekoder za darmo i samo by się wszystko sprzedało.

Bez tych śmiesznych drogich agencji od reklamy i PR, bez milionów na reklamy w tv,internecie i wszędzie indziej.

Ależ masz rację, sprzedałoby się. Ale to trochę tak, jakbyś chciał sprzedać miesięczny samochód za pół ceny. Chyba by Ci się to nie opłaciło?

 

Nie wiem, jakie oni maja koszty, ale jakieś mają i trudno, aby schodzili z ceny do nie wiadomo jakiego poziomu tylko po to, aby coś sprzedać. Ekstra ceny oferuje się wybranym, cała reszta musi to sfinansować. Nie od dziś wiadomo, że najczęściej ten kto dużo krzyczy, zyskuje. Ale zawsze kosztem cichej mniejszości.

 

Gdyby dali All Inclusive za 10 zl to Polsat poszedłby z torbami, ale nc+ niedługo później też... :lol2:

 

ArtS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jakie oni maja koszty, ale jakieś mają i trudno, aby schodzili z ceny do nie wiadomo jakiego poziomu tylko po to, aby coś sprzedać....

 

bez przesady.ceny maja zawyżone i to wszyscy wiedzą.cinemax15 zł? dlaczego w cyfrze można było go mieć bez promocji za 10 zł.? no tak,zapomniałem.przecież to platforma premium :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Wszystkie dotychczasowe kanały abonenci znają już czy to z Cyfry+ czy z N-ki i tak w sumie nastąpiło tylko zsumowanie dotychczasowych kanałów na Waszej platformie ... Natomiast dotychczasowi abonenci czy nowi klienci przed startem NC+ liczyli na nowe kanały w ofercie np. takie jak :

 

- MEZZO LIVE HD,

- MUSIC 6 HD,

- DJAZZ TV HD,

- MCM,

- PLANETE+ THALASSA HD,

- TCM,

- CARTOON NETWORK,

- TF1 HD,

- FRANCE 2 HD,

- M6 HD

... i wiele wiele innych kanałów związanych z CANAL+ ...

 

... Proszę powyższe wsiąść pod uwagę, bo na pewno nowe kanały w ofercie programowej bardzo by podniosły rangę Waszej firmy i większe zainteresowanie ze strony klientów ...

I podniosłoby tez cenę. Pamiętaj, że każdy kanał to jakiś dodatkowy koszt dla platformy. Musiałbyś za to zapłacić.

 

ArtS

 

Podniosłoby cenę? :shock: To ile wówczas kosztowałby full? 350 zł A Platyna 200 zł :chair: Ceny już teraz są o 30-40% za wysokie, ale to również wina abonentów. Jeśli niektórzy mówią, że dostali Platynę za 99 zł czy nawet 109 zł i dla nich jest to super oferta, to później rżną nas w biały dzień.

 

Tak wyglądają niektórzy klienci nC+. Julien natomiast chce, aby tak wyglądał każdy klient nC+

 

5ba739733feb673759cf4bc28279093c8877f58e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sądzę,że ceny są za wyoskie o 90 % - dlaczego tylko o 30???

Uwielbiam takich "znafców". :D Może jakieś dane. Tylko nie pisz, że wcześniej było taniej bo nie wiemy ile wtedy to ich kosztowało.

Stara zasada dana rzecz jest tyle warta ile klient za nią zapłaci

I na tę chwilę oferta nc+ jest tyle warta że idę do zębatego :brawo: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sądzę,że ceny są za wyoskie o 90 % - dlaczego tylko o 30???

Uwielbiam takich "znafców". :D Może jakieś dane. Tylko nie pisz, że wcześniej było taniej bo nie wiemy ile wtedy to ich kosztowało.

Stara zasada dana rzecz jest tyle warta ile klient za nią zapłaci

 

Zgadza się mądralo. Wszystko jest tyle warte, ile ktoś chce za to zapłacić. Ja nie zamierzam płacić, za to samo, co miałem do tej pory 40% więcej jeśli Ty zamierzasz, to twoja sprawa.

PS Popatrz sobie na obrazek powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...