Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79

Na połączenie czekałem około minuty.

 

Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax

 

Oferta dla mnie

Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy.

Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak

 

Odmówiłem.

Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam :)

 

 

Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79

Na połączenie czekałem około minuty.

 

Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax

 

Oferta dla mnie

Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy.

Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak

 

Odmówiłem.

Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam :)

 

 

Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji.

 

Wlasnie na ten tydzien sa zapowiadane jakies zmiany, prawdopodobnie chodzi o polepszenie oferty cenowej wlasnie. A z ta renegocjacja to juz ladnie pojechales, kazdy kto podpisal umowe wiedzial co bral i za ile takze zadnej podstawy do renegocjacji umow nie bedzie. Jak idziesz do sklepu i kupujesz cos co za tydzien czy dwa jest tansze, tez idziesz prosic zeby zwrocili ci roznice w cenie? Pomysl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79

Na połączenie czekałem około minuty.

 

Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax

 

Oferta dla mnie

Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy.

Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak

 

Odmówiłem.

Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam :)

 

 

Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji.

Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nowy kontrakt na 18 m-cy. Przez ten czas może się dużo zmienić....

Nie wiem czy byłbym aż taki zadowolony

Mi to akurat nie przeszkadza a to że na 18 miesięcy to w moim przypadku może akurat dobrze bo to się zbiega z pełnymi sezonami piłkarskimi ;) Cena wątpie aby jakoś drastycznie spadła a 99 zł a dużą dawkę filmu (prawa npremium i C+) oraz największą dawkę piłki nożnej i w razie czego NBA, żużel (GP i liga) to już jakaś solida alternatywa dla moich obecnych 200 zł

Patrząc na to ile teraz ma nc+ praw filmowych i sportowych to wątpie aby nagle obniżyli znacząco cenę abonamentu...... dlatego jestem raczej zadowolony ale się okaże :)

Ja mam nc+ dla piłki nożnej i przy okazji trochę dla filmu a tego w c+ będzie nawet trochę co mi starczy :)

 

To teraz czekaj na pierwszą fakturę i gwarantuje ci że będziesz miał 10 zł albo 20 zł wyższa :jupi: Tak jak u mnie

 

Ja skorzystalem z tej oferty bo taką miałem i pytałem 3 razy DUK czy całkowicie 119 powiedzieli mi tak i zadzowniłem drugi raz i inny konsultant mi powiedzał że tak jest 99 C+Platinum i 20 MR Premium ....

Najwyżej bedą reklamacje :D ale jak już 3 konsultantów mi podało taką ofertę i 2 potwierdziło (bo z dwoma po aktywacji pakietu) no to bez jaj .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" :D

 

Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale...

W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy.

 

Tak ale mogę zrezygnować i wrócić do poprzedniego pakietu lub migrować z korektą.

 

tak na logikę to zrezygnować będziesz mógł jak będą szli w zaparte i będą chcieli ci tą kwotę na siłę wcisnąć; jeśli powiedzą że się pomylili i tej dopłaty nie będzie - czyli to co wynegocjowałeś to nie będziesz miał żadnych podstaw do zerwania umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" :D

 

Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale...

W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować :)

 

A tobie przyszła umowa - bo mi jeszcze nie przyszła pisemna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy.

 

Tak ale mogę zrezygnować i wrócić do poprzedniego pakietu lub migrować z korektą.

 

tak na logikę to zrezygnować będziesz mógł jak będą szli w zaparte i będą chcieli ci tą kwotę na siłę wcisnąć; jeśli powiedzą że się pomylili i tej dopłaty nie będzie - czyli to co wynegocjowałeś to nie będziesz miał żadnych podstaw do zerwania umowy

 

No właśnie pytałem się konsultanta i powiedział ze jek przyznają mi racje i będzie ich błąd to będę mógł zrezygnować całkowicie z migracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa była w pudełku od dekodera - nie wiem czy w ogóle kurier o tym wiedział. Ja nic nie podpisywałem, a konsultant nie poinformował mnie przez telefon że coś takiego jak "kanały niegwarantowane" w ogóle istnieje, także mam podstawę do rezygnacji z ich winy, jako że nie zostałem poinformowany o WSZYSTKICH warunkach umowy. Na potwierdzenie jest rozmowa telefoniczna. Do tego w umowie co innego, co innego uzgodniłem przez telefon.

Póki mi to pasuje, póty przy tym zostanę, ale jak wejdą jakieś zniżki, promocje czy inne, lepsze opcje migracyjne to od ręki wykonam telefon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taką sytuację.

Przy przedłużaniu umowy umówiłem sie z konsultantem na dzierzawę dekodera PVR za 0 zł m-cznie.

Rachunek przyszedł , że mam płacić 20 zł m-cznie. Zgłosiłem reklamacje, zażądałem odsłuchania rozmowy i sprawa załatwiona. Uwzględnili reklamacje.

Tak, że sprawa jest do wygrania.

Po jakim czasie od zgłoszenie reklamacji miałeś na nią odpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" :D

 

Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale...

W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować :)

Chyba mnie nie zrozumiales, pisalem odnosnie zmian cen pakietu ze moga i zrobia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa była w pudełku od dekodera - nie wiem czy w ogóle kurier o tym wiedział. Ja nic nie podpisywałem, a konsultant nie poinformował mnie przez telefon że coś takiego jak "kanały niegwarantowane" w ogóle istnieje, także mam podstawę do rezygnacji z ich winy, jako że nie zostałem poinformowany o WSZYSTKICH warunkach umowy. Na potwierdzenie jest rozmowa telefoniczna. Do tego w umowie co innego, co innego uzgodniłem przez telefon.

Póki mi to pasuje, póty przy tym zostanę, ale jak wejdą jakieś zniżki, promocje czy inne, lepsze opcje migracyjne to od ręki wykonam telefon :)

 

Zdaje sie, ze jak dostajesz aneks to nie musisz go podpisywac. Zaakceptowales warunki nowej umowy w czasie rozmowy z konsultantem, wiec jesli cos sie nie zgadza to bedziesz mial jedynie prawo do reklamacji, a nie zmiany warunkow umowy czy cen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyż prawda. Tej umowy nie musisz podpisywać bo jej nigdzie nie odsyłasz. To masz na pamiątkę udanych konsultacji z BOK , lub mniej udanych :] . Generalnie miałeś 10 dni na wypowiedzenie umowy, chociaż niektórzy uważają, że to był aneks więc nawet te 10 dni nie obowiązywało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale...

W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować :)

 

Wystarczy nagranie ze zgodą.

A powiedz mi, w którym miejscu umowy masz listę gwarantowanych kanałów?

Reszty domyśl się sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...