bujukris1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ale mowa była o umowie na 12 mscy, dekoderze i ofercie z neta po 119. Także kłamał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79Na połączenie czekałem około minuty. Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax Oferta dla mnie Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy. Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak Odmówiłem. Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davids80 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 ja właśnie za Canal+ Platinum z multiroom C+ i dekoderem PVR nie chciałbym płacić więcej niż 99 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Masz rację, ale sami są sobie winni. Jak się jest w gorącej wodzie kompany i chciało się mieć szybko platformę premium to już ich problem. Takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79Na połączenie czekałem około minuty. Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax Oferta dla mnie Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy. Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak Odmówiłem. Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji. Wlasnie na ten tydzien sa zapowiadane jakies zmiany, prawdopodobnie chodzi o polepszenie oferty cenowej wlasnie. A z ta renegocjacja to juz ladnie pojechales, kazdy kto podpisal umowe wiedzial co bral i za ile takze zadnej podstawy do renegocjacji umow nie bedzie. Jak idziesz do sklepu i kupujesz cos co za tydzien czy dwa jest tansze, tez idziesz prosic zeby zwrocili ci roznice w cenie? Pomysl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 @wilos, a kogo to obchodzi ''cierp ciało jak chciało'' na siłe nie migrowali,tylko ze swojego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzisiaj mój telefon do nc+ na numer dla n-kowiczów. 12-294-78-79Na połączenie czekałem około minuty. Posiadam aktualnie WPT+HBO+Cinemax Oferta dla mnie Canal+Platinum za 99zł umowa na 12 miesięcy. Więcej bonosów w postaci (HBO lub Filmbox-ów na 6 miesięcy gratis) -brak Odmówiłem. Pani powiedziała że moje wypowiedzenie zostało zarejestrowane w systemie. Powiedziała żebym czekał do końca kwietnia zadzwonią przebąkiwała coś o niższych cenach. Więc czekam Nie zmienią już cen pakietów - zrobili by za duże zamieszanie. Ludzie którzy podpisali umowy migracyjne by chcieli renegocjacji. Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No zobaczymy jak to będzie. Ja będę mógł zrezygnować , ponieważ u mnie popełnili błąd przy umowie na odległość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja czekam na platinum + hbo za 109, lub za 119 z MR. Nie jestem jakoś specjalnie wymagający myślę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf666 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Propozycja DUK: Platyna-99 gold-79 silver-64 univ.-49 Comfort-29 W maju słońce będzie świecić wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pryhu Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 I nowy kontrakt na 18 m-cy. Przez ten czas może się dużo zmienić....Nie wiem czy byłbym aż taki zadowolony Mi to akurat nie przeszkadza a to że na 18 miesięcy to w moim przypadku może akurat dobrze bo to się zbiega z pełnymi sezonami piłkarskimi Cena wątpie aby jakoś drastycznie spadła a 99 zł a dużą dawkę filmu (prawa npremium i C+) oraz największą dawkę piłki nożnej i w razie czego NBA, żużel (GP i liga) to już jakaś solida alternatywa dla moich obecnych 200 zł Patrząc na to ile teraz ma nc+ praw filmowych i sportowych to wątpie aby nagle obniżyli znacząco cenę abonamentu...... dlatego jestem raczej zadowolony ale się okaże Ja mam nc+ dla piłki nożnej i przy okazji trochę dla filmu a tego w c+ będzie nawet trochę co mi starczy To teraz czekaj na pierwszą fakturę i gwarantuje ci że będziesz miał 10 zł albo 20 zł wyższa Tak jak u mnie Ja skorzystalem z tej oferty bo taką miałem i pytałem 3 razy DUK czy całkowicie 119 powiedzieli mi tak i zadzowniłem drugi raz i inny konsultant mi powiedzał że tak jest 99 C+Platinum i 20 MR Premium .... Najwyżej bedą reklamacje ale jak już 3 konsultantów mi podało taką ofertę i 2 potwierdziło (bo z dwoma po aktywacji pakietu) no to bez jaj ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale... W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy. Tak ale mogę zrezygnować i wrócić do poprzedniego pakietu lub migrować z korektą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redlum Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy. Tak ale mogę zrezygnować i wrócić do poprzedniego pakietu lub migrować z korektą. tak na logikę to zrezygnować będziesz mógł jak będą szli w zaparte i będą chcieli ci tą kwotę na siłę wcisnąć; jeśli powiedzą że się pomylili i tej dopłaty nie będzie - czyli to co wynegocjowałeś to nie będziesz miał żadnych podstaw do zerwania umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale... W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować A tobie przyszła umowa - bo mi jeszcze nie przyszła pisemna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak popelnili blad, to bedziesz mogl chyba tylko skladac reklamacje, a nie zrezygnowac z umowy. Tak ale mogę zrezygnować i wrócić do poprzedniego pakietu lub migrować z korektą. tak na logikę to zrezygnować będziesz mógł jak będą szli w zaparte i będą chcieli ci tą kwotę na siłę wcisnąć; jeśli powiedzą że się pomylili i tej dopłaty nie będzie - czyli to co wynegocjowałeś to nie będziesz miał żadnych podstaw do zerwania umowy No właśnie pytałem się konsultanta i powiedział ze jek przyznają mi racje i będzie ich błąd to będę mógł zrezygnować całkowicie z migracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallncr Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A mówiło się, żeby nie spieszyć się i czekać z migracją: Dziękujemy za wszystkie uwagi. Prosimy o kilka dni cierpliwości. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniami, które przedstawimy w nadchodzącym tygodniu - poinformowała na Facebooku platforma nc+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Umowa była w pudełku od dekodera - nie wiem czy w ogóle kurier o tym wiedział. Ja nic nie podpisywałem, a konsultant nie poinformował mnie przez telefon że coś takiego jak "kanały niegwarantowane" w ogóle istnieje, także mam podstawę do rezygnacji z ich winy, jako że nie zostałem poinformowany o WSZYSTKICH warunkach umowy. Na potwierdzenie jest rozmowa telefoniczna. Do tego w umowie co innego, co innego uzgodniłem przez telefon. Póki mi to pasuje, póty przy tym zostanę, ale jak wejdą jakieś zniżki, promocje czy inne, lepsze opcje migracyjne to od ręki wykonam telefon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Ja miałem taką sytuację. Przy przedłużaniu umowy umówiłem sie z konsultantem na dzierzawę dekodera PVR za 0 zł m-cznie. Rachunek przyszedł , że mam płacić 20 zł m-cznie. Zgłosiłem reklamacje, zażądałem odsłuchania rozmowy i sprawa załatwiona. Uwzględnili reklamacje. Tak, że sprawa jest do wygrania. Po jakim czasie od zgłoszenie reklamacji miałeś na nią odpowiedź? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Niestety mylisz sie moga i zrobia a ci ktorzy sie pospieszyli z migracja to jak to mowia "kazdego szkoda" Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale... W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować Chyba mnie nie zrozumiales, pisalem odnosnie zmian cen pakietu ze moga i zrobia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A to sorry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Umowa była w pudełku od dekodera - nie wiem czy w ogóle kurier o tym wiedział. Ja nic nie podpisywałem, a konsultant nie poinformował mnie przez telefon że coś takiego jak "kanały niegwarantowane" w ogóle istnieje, także mam podstawę do rezygnacji z ich winy, jako że nie zostałem poinformowany o WSZYSTKICH warunkach umowy. Na potwierdzenie jest rozmowa telefoniczna. Do tego w umowie co innego, co innego uzgodniłem przez telefon.Póki mi to pasuje, póty przy tym zostanę, ale jak wejdą jakieś zniżki, promocje czy inne, lepsze opcje migracyjne to od ręki wykonam telefon Zdaje sie, ze jak dostajesz aneks to nie musisz go podpisywac. Zaakceptowales warunki nowej umowy w czasie rozmowy z konsultantem, wiec jesli cos sie nie zgadza to bedziesz mial jedynie prawo do reklamacji, a nie zmiany warunkow umowy czy cen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tyż prawda. Tej umowy nie musisz podpisywać bo jej nigdzie nie odsyłasz. To masz na pamiątkę udanych konsultacji z BOK , lub mniej udanych . Generalnie miałeś 10 dni na wypowiedzenie umowy, chociaż niektórzy uważają, że to był aneks więc nawet te 10 dni nie obowiązywało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deepblue Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Również się mylisz kolego. Ja migrowałem, i w teorii nie przysługuje mi rezygnacja bo minęło dni 10 dni, ale... W umowie nie mam tego co wynegocjowałem przez telefon /usługi VOD seriale+, prapremiery, Platinum vod/; do tego konsultant nie odczytał mi listy niegwarantowanych kanałów /nawet o niej nie wspomniał/; umowę mam w domu ale podpisałem jedynie potwierdzenie dla kuriera a nie KOPIĘ UMOWY dla nc+, tak więc znajdę xxx powodów by w dowolnym momencie umowy renegocjować co chcę pod groźbą rezygnacji z ich winy, a jak z listy wyleci choć jeden kanał to nawet nie będę musiał główkować Wystarczy nagranie ze zgodą. A powiedz mi, w którym miejscu umowy masz listę gwarantowanych kanałów? Reszty domyśl się sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.