dartman Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Dać sobie spokój zakończyć współpracę i czekać na korzystną nową promocję. Przynajmniej ja tak zrobię. Idzie na lato po co się spieszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcho Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To dziwne podejście z ich strony wobec twojej osoby.A niby mieli walczyć o każdego klienta.Ja też wysłałem wypowiedzenie ciekawe czy bede miał jakies sensowne propozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację. Tylko teoretycznie. przykład : Zmigrowałeś o pakietu platinum + HBO za 129 zł. Ja ten pakiet dostane za powiedzmy dwa miesiące za 99 zł. Zapłacę akty3wacje 49 z ł ( a może mniej) i będę płacił czynsz najmu 10 zł miesięcznie . podlicz sobie i NIE STRASZ LUDZI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebooq Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 skoro jest gwiazdka to tam powinno byc napisane ze nie za pelny canal plus sie placi. a tam jest napisane tylko ze pozniej sie placi 20zl wiec universe+ za doplata 20zl bedzie z cala paczka canalplus. Te 20 zł to jest tylko umożliwienie przejścia na wyższy pakiet a nie dopłata do opcji C+... Czytaj ze zrozumieniem. Jest jasno napisane, że cała paczka C+ do końca kwietnia w gratisie, a potem 20 złotych lub telefon do BOK i rezygnujesz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavaliers_213 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Mam do Was pytanie. Umowa kończy mi się w maju, mam pakiet CANAL+ Start HD. Przed świętami wysłałem do nich wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru oraz żeby mi wskazali gdzie mam zwrócić sprzęt. Chciałbym dla uzyskać w rozmowie, gdy zwrócą się do mnie coś takiego: Platinum + Multiroom = 110 zł. W Multiroomie chciałbym 1 dekoder z nagrywarką i 2 zwykłe HD. Pytania do Was są takie: Czy jest szansa że zejdą z ceny za kupno dekoderów (wynajem też wchodzi w grę). Czy mogę liczyć na aneks umowy i czy "podpiszę" ją przez telefon czy w punkcie (nie chcę być oszukanym, jakieś drobne maczki itp.). No i przede wszystkim o czym nie można zapomnieć podczas rozmowy, na czym się skupić i o co zapytać. Chcę się dobrze do tej rozmowy przygotować, mam już pewien plan, ale wolę jeszcze zasięgnąć Waszej porady. Z góry wielkie DZIĘKI! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Osobiście nie wierze żeby NC+ podjęło takie praktyki że jak ktoś wysłał wypowiedzenie to jest już według nich stracony.Byłoby to bez sensu z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
real1231 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czytaj ze zrozumieniem. Jest jasno napisane, że cała paczka C+ do końca kwietnia w gratisie, a potem 20 złotych lub telefon do BOK i rezygnujesz! Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draven Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Właśnie dzwoniłem zapytać o universe w promocji i faktycznie za 20 zł dadzą tylko dwa kanały Familijne czyli przechodzi się na silver. Błąd na stronie po prostu ktoś nie poprawił. Poza tematem to miła pani konsultantka powiedziała , że mogę wziąć platinum za 99 zł plus 10 zł multiroom i dekoder sagecom za 0 zł Powiedziałą , że jeśli do tej pory odbierałem wszystko na antenie 60 cm nie muszę jej wymieniać na 80. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
real1231 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 draven mi jeszcze przed wypowiedzeniem proponowali palatium za 109 + multiroom 10 zł czyli dostałeś lepszą ofertę niż ja kiedy chciałem przedłużać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzane Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Niech ktoś mi wytłumaczy bo ja czegoś tu nie rozumiem: http://ncplus.pl/sklep/promocje/universeplus Universe z paczką darmowych C+ przez kwiecień a potem zgodnie z gwiazdką opłata za C+ wynosi 20 zł czyli mamy całość za 79 zł. http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplussilver Silver natomiast także mamy paczkę C+ przez miesiąc natomiast na dole w informacjach nie ma nic o cenie pakietu po tym okresie czyli teoretycznie mogą ją wyłączyć? I za to też mamy płacić 79 zł Wychodzi, że Universe z C+ jest lepszy niż Silver, który kosztuje tyle samo? Czy oni są tam nienormalni ? Co lepsze w goldzie też nie ma informacji o tym co z pakietem C+ po kwietniu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 błąd na stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Czytaj ze zrozumieniem. Jest jasno napisane, że cała paczka C+ do końca kwietnia w gratisie, a potem 20 złotych lub telefon do BOK i rezygnujesz! Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver. Od 1maja cała paczka canal+ za 79zl. w universe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bliski Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację. Tak tylko jak 80% enkowiczów z pakietem n premium złoży im wypowiedzenie (a to jest ok 400 tyś osó do 19 kwietnia to już tak cwani nie będą. Oni teraz troszkę nas tak sondują ile naprawdę tych wypowiedzeń będzie a decyzję o obniżce można podjąć w jeden dzień. Trzeba być twardym i do końca walczyć o swoje a nie pisać na forach że rezygnuje a za chwilę za 120 zeta pakiet brać. Prezes francuzik pisze że są przygotowani na odpływ 300-400tyś osób a jeszcze chwilę temu przy starcie nc- głosili że chcą utrzymać przy sobie 2.5 mln abo to jest następna ściema żadna platforma cyfrowa nie pozwoliła by sobie na utratę takiego abo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptaqx Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A propos wypowiedzen to ja już chyba tydzień temu pisałem że w aps usłyszałem przy okazji ze nie będzie ofert promocyjnych dla osób które wysylaja wypowiedzenia. Jak widać to się sprawdza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebooq Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver. Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavaliers_213 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Mam do Was pytanie. Umowa kończy mi się w maju, mam pakiet CANAL+ Start HD. Przed świętami wysłałem do nich wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru oraz żeby mi wskazali gdzie mam zwrócić sprzęt. Chciałbym dla uzyskać w rozmowie, gdy zwrócą się do mnie coś takiego: Platinum + Multiroom = 110 zł. W Multiroomie chciałbym 1 dekoder z nagrywarką i 2 zwykłe HD. Pytania do Was są takie: Czy jest szansa że zejdą z ceny za kupno dekoderów (wynajem też wchodzi w grę). Czy mogę liczyć na aneks umowy i czy "podpiszę" ją przez telefon czy w punkcie (nie chcę być oszukanym, jakieś drobne maczki itp.). No i przede wszystkim o czym nie można zapomnieć podczas rozmowy, na czym się skupić i o co zapytać. Chcę się dobrze do tej rozmowy przygotować, mam już pewien plan, ale wolę jeszcze zasięgnąć Waszej porady. Z góry wielkie DZIĘKI! Pomoże ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Proszę o krótką odpowiedź. Ojciec ma Cyfrę+ z umową " Cyfra+ Powrót " do 03.2014. Ma dekoder swój ( Technisat ) + moduł astoncrypt 2.26. Czy jeśli teraz przejdzie do NC+, to może zostać do końca umowy przy swoim sprzęcie , czy ( w momencie przejścia ) musi wziąć nowy dekoder NC+. Wiem,że gdzieś o tym było, ale proszę o odpowiedź. dalej może mieć swój sprzęt i po migracji do nc również. Dziękuję bardzo za odpowiedź. Rozumiem, że do końca umowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver. Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd. tak bylo do tej pory!!! od dzis sie przeciez to zmienilo...wiec jeszcze nawet konsultanci nie wiedza pewnie o tej zmianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bliski Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A propos wypowiedzen to ja już chyba tydzień temu pisałem że w aps usłyszałem przy okazji ze nie będzie ofert promocyjnych dla osób które wysylaja wypowiedzenia. Jak widać to się sprawdza. Niema do 20 kwietnia a pózniej zobaczysz a raczej usłyszysz przez telefon jak się będą prosić żeby zostać z nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver. Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd. Jeśli tak powiedziała to jest poważny błąd i może celowy, chyba chcą jeszcze bardziej nas skołować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 tak bylo do tej pory tzn do dzis. dzis jak wiadomo to sie zmienilo. spoko oni wiedza co robia dajac paczke do universe+. wedlug mnie to juz ta oferta jest do przyjecia wiec ludzie sie na nia rzuca co malo placili. i kazdy bedzie zadowolony. oni beda mieli odpowiedz dla ludzi. a to jest najwazniejsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaarcin Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mgdgdr, jurek1 - niektórzy próbowali wytłumaczyć, że jest to błąd na stronie i nie będziecie mieli universe+ z całą paczką canal+ za 79 zł (po co byłyby więc paczki silver i gold), ale widać do niektórych to nie dociera. konsultanci mówią prawdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 a skad masz taka informacje ze jest to blad na stronie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Porównaj wszystkie pakiety i wiadomo że to błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.