Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację.

Tylko teoretycznie. przykład : Zmigrowałeś o pakietu platinum + HBO za 129 zł. Ja ten pakiet dostane za powiedzmy dwa miesiące za 99 zł. Zapłacę akty3wacje 49 z ł ( a może mniej) i będę płacił czynsz najmu 10 zł miesięcznie . podlicz sobie i NIE STRASZ LUDZI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jest gwiazdka to tam powinno byc napisane ze nie za pelny canal plus sie placi. a tam jest napisane tylko ze pozniej sie placi 20zl wiec universe+ za doplata 20zl bedzie z cala paczka canalplus.

 

Te 20 zł to jest tylko umożliwienie przejścia na wyższy pakiet a nie dopłata do opcji C+...

 

Czytaj ze zrozumieniem. Jest jasno napisane, że cała paczka C+ do końca kwietnia w gratisie, a potem 20 złotych lub telefon do BOK i rezygnujesz!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie. Umowa kończy mi się w maju, mam pakiet CANAL+ Start HD. Przed świętami wysłałem do nich wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru oraz żeby mi wskazali gdzie mam zwrócić sprzęt. Chciałbym dla uzyskać w rozmowie, gdy zwrócą się do mnie coś takiego: Platinum + Multiroom = 110 zł. W Multiroomie chciałbym 1 dekoder z nagrywarką i 2 zwykłe HD. Pytania do Was są takie: Czy jest szansa że zejdą z ceny za kupno dekoderów (wynajem też wchodzi w grę). Czy mogę liczyć na aneks umowy i czy "podpiszę" ją przez telefon czy w punkcie (nie chcę być oszukanym, jakieś drobne maczki itp.). No i przede wszystkim o czym nie można zapomnieć podczas rozmowy, na czym się skupić i o co zapytać. Chcę się dobrze do tej rozmowy przygotować, mam już pewien plan, ale wolę jeszcze zasięgnąć Waszej porady. Z góry wielkie DZIĘKI!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwoniłem zapytać o universe w promocji i faktycznie za 20 zł dadzą tylko dwa kanały Familijne czyli przechodzi się na silver. Błąd na stronie po prostu ktoś nie poprawił.

Poza tematem to miła pani konsultantka powiedziała , że mogę wziąć platinum za 99 zł plus 10 zł multiroom i dekoder sagecom za 0 zł ;) Powiedziałą , że jeśli do tej pory odbierałem wszystko na antenie 60 cm nie muszę jej wymieniać na 80. Prawda to?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech ktoś mi wytłumaczy bo ja czegoś tu nie rozumiem:

 

http://ncplus.pl/sklep/promocje/universeplus

 

Universe z paczką darmowych C+ przez kwiecień a potem zgodnie z gwiazdką opłata za C+ wynosi 20 zł czyli mamy całość za 79 zł.

 

http://ncplus.pl/sklep/promocje/canalplussilver

 

Silver natomiast także mamy paczkę C+ przez miesiąc natomiast na dole w informacjach nie ma nic o cenie pakietu po tym okresie czyli teoretycznie mogą ją wyłączyć? I za to też mamy płacić 79 zł

 

Wychodzi, że Universe z C+ jest lepszy niż Silver, który kosztuje tyle samo?

 

Czy oni są tam nienormalni ? :D

 

Co lepsze w goldzie też nie ma informacji o tym co z pakietem C+ po kwietniu :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytaj ze zrozumieniem. Jest jasno napisane, że cała paczka C+ do końca kwietnia w gratisie, a potem 20 złotych lub telefon do BOK i rezygnujesz!

 

Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver.

Od 1maja cała paczka canal+ za 79zl. w universe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ot wychodzi na to, że można przecwanić - niestety. Cyfra nauczyła się już, że sporo osób wypowiedzenie traktowało jako swoistą formę nacisku i chyba postanowiono to ukrócić. No i teraz ten kto faktycznie chciał zakończyć umowę to ok. ale ci pozostali będą w plecy. Bo jak będą chcieli zawrzeć na nowo zapłacą do ceny pakietu dodatkowo opłaty za dekoder i aktywację.

Tak tylko jak 80% enkowiczów z pakietem n premium złoży im wypowiedzenie (a to jest ok 400 tyś osóB) do 19 kwietnia to już tak cwani nie będą. Oni teraz troszkę nas tak sondują ile naprawdę tych wypowiedzeń będzie a decyzję o obniżce można podjąć w jeden dzień. Trzeba być twardym i do końca walczyć o swoje a nie pisać na forach że rezygnuje a za chwilę za 120 zeta pakiet brać. Prezes francuzik pisze że są przygotowani na odpływ 300-400tyś osób a jeszcze chwilę temu przy starcie nc- głosili że chcą utrzymać przy sobie 2.5 mln abo to jest następna ściema żadna platforma cyfrowa nie pozwoliła by sobie na utratę takiego abo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver.

 

Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do Was pytanie. Umowa kończy mi się w maju, mam pakiet CANAL+ Start HD. Przed świętami wysłałem do nich wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru oraz żeby mi wskazali gdzie mam zwrócić sprzęt. Chciałbym dla uzyskać w rozmowie, gdy zwrócą się do mnie coś takiego: Platinum + Multiroom = 110 zł. W Multiroomie chciałbym 1 dekoder z nagrywarką i 2 zwykłe HD. Pytania do Was są takie: Czy jest szansa że zejdą z ceny za kupno dekoderów (wynajem też wchodzi w grę). Czy mogę liczyć na aneks umowy i czy "podpiszę" ją przez telefon czy w punkcie (nie chcę być oszukanym, jakieś drobne maczki itp.). No i przede wszystkim o czym nie można zapomnieć podczas rozmowy, na czym się skupić i o co zapytać. Chcę się dobrze do tej rozmowy przygotować, mam już pewien plan, ale wolę jeszcze zasięgnąć Waszej porady. Z góry wielkie DZIĘKI!

Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o krótką odpowiedź. Ojciec ma Cyfrę+ z umową " Cyfra+ Powrót " do 03.2014. Ma dekoder swój ( Technisat ) + moduł astoncrypt 2.26. Czy jeśli teraz przejdzie do NC+, to może zostać do końca umowy przy swoim sprzęcie , czy ( w momencie przejścia ) musi wziąć nowy dekoder NC+. Wiem,że gdzieś o tym było, ale proszę o odpowiedź.

dalej może mieć swój sprzęt i po migracji do nc również.

 

Dziękuję bardzo za odpowiedź. Rozumiem, że do końca umowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver.

 

Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd.

tak bylo do tej pory!!! od dzis sie przeciez to zmienilo...wiec jeszcze nawet konsultanci nie wiedza pewnie o tej zmianie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos wypowiedzen to ja już chyba tydzień temu pisałem że w aps usłyszałem przy okazji ze nie będzie ofert promocyjnych dla osób które wysylaja wypowiedzenia. Jak widać to się sprawdza.

Niema do 20 kwietnia a pózniej zobaczysz a raczej usłyszysz przez telefon jak się będą prosić żeby zostać z nimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Za 20 zł dostajesz canal+ family i family2 nic więcej czyli po prostu masz silver.

 

Jeden wielki cyrk i nic więcej. Właśnie potwierdziłem to w rozmowie z konsultantką - za 20 złotych nabywasz canal+ family i family2. Zasugerowałem jej aby zmodyfikowali ten zapis, bo ewidentnie wprowadzają potencjalnych klientów w błąd.

Jeśli tak powiedziała to jest poważny błąd i może celowy, chyba chcą jeszcze bardziej nas skołować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bylo do tej pory tzn do dzis. dzis jak wiadomo to sie zmienilo. spoko oni wiedza co robia dajac paczke do universe+. wedlug mnie to juz ta oferta jest do przyjecia wiec ludzie sie na nia rzuca co malo placili. i kazdy bedzie zadowolony. oni beda mieli odpowiedz dla ludzi. a to jest najwazniejsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...