Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też czekam już 2 zgłoszenia zostawiłem ale nikt nie dzwonił w sumie jest dużo czasu całe 30 dni więc...

Nsport dali więc we wtorek obejrzy się PSG-BARCELONA !!!

na nsport nie bedzie tego meczu tylko na npremium albo z npremium przerzucą na canal...także pooglądane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,

Ja mam tylko jedną uwagę dla tych co uważają, że tylko fanom sportu nC+ dało w twarz. Żeby obejrzeć najlepsze filmy, też trzeba wykupić pakiet platinum. Samego C+ nie ma w niższych pakietach. Na C+ film i C+ film 2 treści z C+ nie muszą być powtarzane (info z forum C+). Także, "filmowcy" i "sportowcy" są dokładnie w tej samej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonią do tych z ktorych sądzą że mogą najwiecej wyciagnac tzn: do tych ktorzy mieli wyzsze pakiety :-)

 

Boże co za bzdura.

 

do usunięcia

 

Nie będę juz Ci wyjaśniał kolego dlaczego do jednych dzwonią a do drugich nie...było już to kiedyś poruszanie w innym temacie. A z tym że dzwonia do tych z ktorych mogą wiecej wyciagnac to przecież była ironia!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w N wszystkie kanaly tematyczne za 59zł. proponowali mi silver za 69zł. Zadzwoniłem 2 dni temu i jedynie co mi zaoferowali to 64 zł i kategorycznie stwierdzili ze nie mam szans na pakiet Uniwersalny wiec podziękowałem. Przygotowałem sobie wypowiedznie, dzis miałem wysłac ale postanowiełem wykonac jeszcze jeden telefon i pani na infolinii, co prawda tez nic nowego nie powiedziała, ale juz tak kategoryczna nie była. Wpisała do systemu moje oczekiwania i powiedziała ze zostaną one przekazane do działu utrzymania czy jakos tak i beda do mnie dzwonic. Innymi słowy jest juz jakaś zmiana podejścia i moze cos sie ruszy.

 

Miałem identyczną sytuację, ale po dwóch rozmowach nie wierzę korzystne rozwiązanie i wczoraj wypowiedziałem umowę z winy nadawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam żadnej blokady............a zostawiałem im już 3 rożne numery 2 komórkowe i jeden stacjonarny więc....?

To teraz powiedz czy masz umowę z C czy N i ile do jej końca. Logiczne jest że pierw napierają do tych co mają bliski koniec umowy a później do tych co umowa im jeszcze potrwa. Listy też pierw poszły do N i pewnie dlatego do nich pierwszych dzwonią. Jest jeszcze sprawa tych co sami zadzwonili i do tych pewnie w wolnym czasie konsultanci oddzwaniają bo już mają namiar i nie odpuszczą prowizji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie tez nie zadzwonili a ze wczoraj przechodzilem w centrum handlowym obok punktu nc+, to zapytałem sie o oferte dla mnie. Ku mojemu zdziwieniu pan powiedział, że jestem na wypowiedzeniu umowy zatem on nie moze mi nic zaproponowac. Po tym jak powiedział ze od 5 kwietnia strace dostep do kanalow C+, poprosilem by zadzwonił na wewn. infolinie by dowiedziec sie o oferte dla mnie i czy rzeczywiscie strace bez uprzedzenia programy gwarantowane i to premium. Na infolinii dowedzial sie ze do mnie nikt nie zadzwoni, bo złożylem wypowiedzenie. Nie maja na to czasu i widocznie nie zalezy im na utrzymaniu klientów. Dla mnie to nonsens bo w pierwszej kolejknosci poiwnni dzwonic wlasnie do tych co złożyli wypowiedzenie a nie przekreslać ich. Oczywiscie byłem swiadkiem jak pewien człowiek przyszedł z otrzymana korespondencją z nc+i był wściekle oburzony (wspólczuje pracownikom nc+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdamU, ale jakie to ma znaczenie, do kiedy masz umowę, będąc w n, skoro w kwietniu zmieniają Ci ofertę i większość rozsądnych wypowie/wypowiada umowę? ;)

 

Może się źle wyraziłem... Wydaje mi się że w pierwszej kolejności lecą abonenci N oraz Ci z cyfry którzy na dniach mają zakończyć umowę. Później polecą cyfrowcy. Ja mam niedawno umowę przedłużoną z C+ i nikt nie dzwoni, więc dlatego myślę że taka jest kolejność.

 

Jeśli chodzi o tych co sami zadzwonili to powiem to z punktu widzenia kogoś kto pracował w CC, co prawda nie dzwoniłem do ludzi ale znałem tych co dzwonią. Niektórzy z nich notowali sobie numery do klientów (zwłaszcza tych którym można coś łatwo wcisnąć) i potem ich męczyli by mieć prowizje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AdamU, ja np. jestem enkowiczem, zostawiałem im numer jak tylko wystartowała ich strona, potem jeszcze raz, jak nc+ wystartowało z ofertą (z ciekawości, by sprawdzić co przygotowali dla mnie), parę dni temu wysłałem sms-a do nich o treści "ncplus" i dotąd nie dostałem ani jednego telefonu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...