Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez MR.
ja tez 179. trzy telefony z ich strony z ta sama oferta.

koniec umowy za 5 dni.

I wypadałoby zadać pytanie po kiego wała dzwonić trzy razy z tym samym, skoro klient już powiedzał, że za tą cenę nie chce!?!

Zawsze tak jest dzwonią po prostu inne osoby, a w systemie nie można odnotować, że tej propozycji już abonent nie zaakceptował, u[beep]liwość firm wynajętych przez platformy cyfrowe jest znana od dawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, rozumiem, a teraz jeszcze jedno pytanie odnośnie dekodera: interesuje mnie mediabox+. Dają go za te 199zł i 10 miesięcznie czy można coś wytargować?

 

mi daja 179 za pakiet + mediabox za 10 zl lub jednorazowa opata chyba 149

chce all za 159 na dekoderach cyfry lub all za 169 z mediaboxem i jednorazowa 49

na razie konczy sie na 'chce':):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę przesadzają z tymi cenami. Ja bym chciał za 159 albo 169 z mediaBOX+. Czekam na te indywidualne propozycje, które mają nam składać. Pewnie jednak szybko się nie doczekam, bo umowę mam do czerwca. A muszę wziąć jakiś dekoder, bo obecnie korzystam z opticuma x402p.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nc+ zapowidalo na konferencji 21 marca ze to jest elastyczna platforma i pakiety a tu sie okazuje ze to oni sami narzucaja co dany abonent od nich dostanie! Teraz to jestem wkurzony na maksa ! To ja nie moge sobie wybrac co ja chce tylko oni mi sami wybieraja co mam ogladac ! I to jest elastyczna telewizja ! To jest doslownie Bialorus !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do końca lutego miałem w n pakiet z HBO i npremium za 68 zł (18miesięcy) - nie wypowiedziałem umowy czekając na korzystną ofertę przejścia do nc+ mimo iż po okresie promocji wskoczyłęm na 137zł - 10zł rabatu. Po pierwszych dniach promocji i śledzenia forum wczoraj (poniedziałek) wysłałem wypowiedzenie w trybie natychmiastowym tj. z dniem likwidacji co niektórych kanałów - zgodnie z prawem przysługującym mi w stosunku do informacji na blankiecie wpłat z 13 marca. Dziś dostałem nowe warunki migracji wysłane w międzyczasie do wszystki abonetów byłej n-ki czyli pakiet Canal+ Silver za 79zł na 18m. i książeczkę opłat dodatkowych - na razie trudno się połapać co do czego się odnosi. W stosunku do mojej poprzedniej umowy promocyjnej oferta beznadziejna i droższa, lecz w stosunku do oferty po okresie promocji warunki nienajgorsze. Problem w tym, że w starej n miałem dokładnie to co chciałem - czyli i tvp sport i sportklub i axn i npremium i universalchannel i bajki dla dzieci. W tym sezonie ze względu na ligę żużlową z chęcią bym wzioł canal+ - czyli idealny pakiet dla mnie to Universe+ bez pakietu rozrywka moda muzyka (muzyki w tv nie słucham a reszta jest na naziemnej) plus Canal+ i Canal+Sport ze względu na SGP i Ligę Zużlową (piłka nożna mnie zupełnie nie interesuje). SportKlub liczę, że jednak znajdzie się w pakiecie, npremium i uniwersalchannel jestem w stanie przeboleć ( seriale i filmy są na necie). Wszystko to za nie więcej niż 89-99zł na 18m bez żadnych ukrytych opłat (dekodery, dzierżawa, aktywacja). Z n byłem bardzo zadowolony, z turbodekodera jeszcze bardziej - zwłaszcza z opcji nagrywania, a tu bym zyskał jeszcze minimini dla dziecka (jego ulubiona stacja). Przy elastycznej ofercie nie powinno być problemu - ale przy dzisiejszym podejściu platformy do klienta wydaje się to raczej nie możliwe. Jutro idę na rozmowę do UPC - mam u nich już internet, jest też u mnie jeszcze 2 kablówka i mam naziemną z 2 nadajników, wypowiedzenie wysłane czekam do 12 kwietnia i jak nikt nie zadzwoni, nawet jak nie znajdę nic lepszego to oddaje dekoder. Podwyższe tylko pakiet internetowy by w spokoju pooglądać wszystkie interesujące mnie transmisję i filmy na necie. A i mam jeszcze dostęp ze względu na rodziców którzy mają CP do pełne Ipla (oni nie komputerowi, a w pakiecie mają). Życzę powodzenia i szczęścia w negocjacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, poziom negocjacji z nimi jest ŻENUJĄCY. Oni w ogóle nie chcą rozmawiać - narzucają Ci jedną, według nich właściwą ofertę i masz się zgodzić - koniec, kropka. Nic nie można negocjować - dekodera, MR.

W dobrej sytuacji są Ci którzy w poprzedniej umowie mieli MR i PVR za darmo - mają szanse ugrać to samo - ale jeśli wcześniej nie miałeś PVR i MR - to teraz NIE MA SZANS dostał choć jedną z tych opcji za 0 zł. To kpina, bo ja np. ostatnio podpisując z cyfrą dostałem ofertę PVR za 0 zł ale zrezygnowałem, bo mam swój dekoder. Teraz z kolei patrząc na recenzje mediaboxa myślę o wymianie - 10zł - i nic poza tym.

 

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Jak dla mnie to wygląda na politykę która ma w szybkim czasie doprowadzić do rozpadu firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę przesadzają z tymi cenami. Ja bym chciał za 159 albo 169 z mediaBOX+. Czekam na te indywidualne propozycje, które mają nam składać.

Ja też wziąłbym za 159 złotych, szczyt marzeń to 149,- (-25% więc teoretycznie nic nadzwyczajnego - norma w Cyfrze+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę przesadzają z tymi cenami. Ja bym chciał za 159 albo 169 z mediaBOX+. Czekam na te indywidualne propozycje, które mają nam składać.

Ja też wziąłbym za 159 złotych, szczyt marzeń to 149,- (-25% więc teoretycznie nic nadzwyczajnego - norma w Cyfrze+).

 

Poza tym ja jestem abonentem od grudnia 2007r. Ciekawe, czy dla nich ma to jakieś znaczenie? Nie oczekuję czegoś za bezcen, ale 200zł miesięcznie to jednak dużo. W biznesie nie ma sentymentów - niech jednak nc+ pamięta, że ta zasada działa w obie strony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Pozwólcie, że zacytuję: nie oddamy żadnego klienta. Cha, cha, cha!!!!! :lol2::lol2::lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w n pakiet z HBO i npremium i jeszcze jakimiś kanałami - pogubiłem się w "promocjach" za 5 miesiączną walkę o hbo za które płaciłem a nie miałem - za 89zł +10 zł dziś znalazłem w skrzynce ofertę migracji do c+ gold +hbo za wyjątkową cenę ...... 159 zł. Zawsze wiedziałem że C+ to zł ......je ale ta promocja to już przegięcie. Jutro wysyłąm rezygnację + pismo o odszkodowanie za zerwanie umowy - jeszcze 8 m-cy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Pozwólcie, że zacytuję: nie oddamy żadnego klienta. Cha, cha, cha!!!!! :lol2::lol2::lol2:

 

Mońka wiecznie żywa :lol2: W sumie na satelicie alternatywy obecnie nie ma, w słoneczku nie ma Canalu+, ale myślę jeszcze poważnie nad Jamboxem - tam mogę wybrać kanały, które chcę oglądać i które rzeczywiście mi się przydadzą. Czekam na razie na te indywidualne oferty z nc+, ponoć każdemu mają zaproponować coś ekstra :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam pakiet C+OPTIMUM + hd optimum + multiroom + pace pvr hd i place za to 62zl. Dzis dzwonil konsultant i zapytal co mnie interesuje, ja mu na to, ze interesuje mnie sport i film to zaproponowal pakiet platinum z multi za 119 zl, spytalem go czy widzi jaki mam rabat na wszystko, odpowiedzial ze tak, wtedy powiedzial ze proponuje mi pakiet platinum z multi na dotychczasowych zasadach (czyt. 2 karty) za 99 zl na 12miesiecy. Powiedzialem ze za drogo i spytalem kiedy bedzie przymusowa migracja, odpowiedzial ze wlipcu. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem TNK HD później podpisałem na ten dekoder umowę w promocji Świat HD dekoder na własność przysłali mi teraz ofertę na Canal + Silver za 64zł w umowie na 18 miesięcy co w przypadku jak np za pół roku dekoder się popsuje wymienią mi czy na swój koszt muszę naprawiać? Dekoder to model 2850.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Pozwólcie, że zacytuję: nie oddamy żadnego klienta. Cha, cha, cha!!!!! :lol2::lol2::lol2:

 

Mońka wiecznie żywa :lol2: W sumie na satelicie alternatywy obecnie nie ma, w słoneczku nie ma Canalu+, ale myślę jeszcze poważnie nad Jamboxem - tam mogę wybrać kanały, które chcę oglądać i które rzeczywiście mi się przydadzą. Czekam na razie na te indywidualne oferty z nc+, ponoć każdemu mają zaproponować coś ekstra :lol2:

 

Wcześniej (według ciebie) też nie było alternatywy bo n-ka też nie miała Canal+. Twoja wypowiedź powinna brzmieć: chcę oglądać Canal+ dlatego tylko Cyfra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...