Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To fakt, poziom negocjacji z nimi jest ŻENUJĄCY. Oni w ogóle nie chcą rozmawiać - narzucają Ci jedną, według nich właściwą ofertę i masz się zgodzić - koniec, kropka. Nic nie można negocjować - dekodera, MR.

W dobrej sytuacji są Ci którzy w poprzedniej umowie mieli MR i PVR za darmo - mają szanse ugrać to samo - ale jeśli wcześniej nie miałeś PVR i MR - to teraz NIE MA SZANS dostał choć jedną z tych opcji za 0 zł. To kpina, bo ja np. ostatnio podpisując z cyfrą dostałem ofertę PVR za 0 zł ale zrezygnowałem, bo mam swój dekoder. Teraz z kolei patrząc na recenzje mediaboxa myślę o wymianie - 10zł - i nic poza tym.

 

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Jak dla mnie to wygląda na politykę która ma w szybkim czasie doprowadzić do rozpadu firmy.

 

Zależy im ale na normalnych a nie wiecznie niezadowolonych. Chyba kpisz sobie z MOńki że dadzą ci Platynę za 79 zł. Spadaj do Zygmunta i nie płacz.

Jeśli to nie ironia, to jesteś zwykłym BURAKIEM który daje (i lubi to) robić z siebie idiotę. Jeśli źle odebrałem Twoją wypowiedź, nie bierz moich słów do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, poziom negocjacji z nimi jest ŻENUJĄCY. Oni w ogóle nie chcą rozmawiać - narzucają Ci jedną, według nich właściwą ofertę i masz się zgodzić - koniec, kropka. Nic nie można negocjować - dekodera, MR.

W dobrej sytuacji są Ci którzy w poprzedniej umowie mieli MR i PVR za darmo - mają szanse ugrać to samo - ale jeśli wcześniej nie miałeś PVR i MR - to teraz NIE MA SZANS dostał choć jedną z tych opcji za 0 zł. To kpina, bo ja np. ostatnio podpisując z cyfrą dostałem ofertę PVR za 0 zł ale zrezygnowałem, bo mam swój dekoder. Teraz z kolei patrząc na recenzje mediaboxa myślę o wymianie - 10zł - i nic poza tym.

 

A najgorsze jest to że konsultanci dają nam strzał w pysk - nie podoba się ? Pisz pan wypowiedzenie i do widzenia. Czy im w ogóle zależy na abonentach ?

Jak dla mnie to wygląda na politykę która ma w szybkim czasie doprowadzić do rozpadu firmy.

 

Zależy im ale na normalnych a nie wiecznie niezadowolonych. Chyba kpisz sobie z MOńki że dadzą ci Platynę za 79 zł. Spadaj do Zygmunta i nie płacz.

Dobrze, ale zgodzisz się, że niezbywalnym prawem konsumenta jest możliwość negocjacji ceny, zwłaszcza jeżeli jest się abonentem od kilku dobrych lat?

Nie możemy zgadzać się na wszystko, bo za dwa miesiące okaże się, że All Inclusive+ kosztuje 299zł i też będziemy musieli płacić bez narzekania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w czwartek migrowałem z N to nc+. Wziąłem Platynkę z HBO oraz netVOD+ za 129. Dzisiaj dzwoniłem do Cyfry z ciekawości o migrację. Obecnie mam Optimum, Canal+, HD Optimum oraz Philips PVR HD. Proponowali mi przejście na Platynę za 99zł i dodatkowo HBO na pół roku. Umowa na 12 miesięcy. Na razie się nie zgodziłem, bo chyba Cyfrę wymienię na Polsat z pakietem Mini HD

Dodam jeszcze, że dzwoniłem na numer 223104560 i czekałem niecałą minutę na połączenie z konsultantem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam to moj piewszy post ale obserwuje to forum od dluzszego czasu

umowa do konca 03.2013

abo OPTIMUM C+ 75 zl z MR 0zl, 1 dekoder 0zl, 2 deko na wlasnosc (wkrecili mnie w zeszlym roku z podwyzka i od tego czasu juz maja :censored: )

wypowiedzenie wyslane

 

nie przyjalem oferty OPTIMUM c+ z MR za 65zl + inne dodatki znane tu z forum,

 

dzisiaj oferta z NC+

pakiet SILVER za 64zl + MR 0zl (2 kartyz C+ cameleon) + wymiana na dekoder pvr 0zl (abo rowniez 0 zl)

na pytanie o np pakiet univers + paczke C+ - nie maja takiej oferty

pakiet Platinium za 109zl + MR 0zl (2 kartyz C+ cameleon) + wymiana na dekoder pvr 0zl (abo rowniez 0 zl)

 

na zadane pytanie co z kanalami niegwarantowanymi mila Pani odpowiedziala, ze one zawsze beda ale zabezpieczja sie na wypadek gdyby ktorys kanal zakonczyl swoja dzialalnosc to na to nie maja wplywu, zapytalem ja jak ona sobie wyobraza ze eurosport zniknie, predzej oni cos wykombinuja i znikna ja eurosport,

 

oczywiscie oficjalnie zastanawiam sie nad ich oferta (maja dzwonic w piatek) a tak naprawde (miedzy nami nie mowcie nikomu) zastanawiam sie kiedy zaswieci mi sloneczko

 

ps. dostalem dzis SMS z nc+ aby zadzw po nr tel 222200191 w sprawie oferty

oferta z nr 223104500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecznie niezadowolonych ? Człowieku, jestem z Cyfrą 5 lat. Negocjowanie z nimi zawsze było miłe i przyjemne - czasem trzeba było wysłać wypowiedzenie - ale zawsze był zachowany wysoki poziom, można było porozmawiać, dowolnie zmieniać pakiety, dobierać opcje itd. a teraz co ? Jakiś burak po drugiej stronie, który na co drugie moje pytanie odpowiada NIE WIEM /to po co tam siedzi ???/, mówi mi mam dla Pana jedną jedyną wspaniałą, absolutnie nienegocjowalną ofertę. Więc się pytam - z czego mam być zadowolony, skoro nawet nie zdążę przejść do opcji dodatkowych, bo już na pakiecie rozmowa się kończy ?

 

Chcę migrować, ale nie na zasadzie że nie mam w temacie nic do powiedzenia.

Jeśli to się nie zmieni, realnie zacznę rozglądać się za innymi opcjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketingowo wizerunek nc+ legł w gruzach 8) Poza nielicznymi wyjątkami napaleńców i nkowiczów, którym po prostu opłacało się przejść za symboliczną podwyżkę Ci co i tak się skuszą (bo nie mają wyjścia, są fanatykami piłki) będą jak najgorzej o tej platformie myśleć :twisted: Wizerunek buduje się latami, wydając ciężkie pieniądze nieraz na jego budowanie, o wiele większe, niż musielibyśmy płacić abonamentu 8)

Wzięli co najgorsze z enki (sprzęt) i cyfry (drożyzna) zamiast co najlepsze z enki (pakietyzacja) i cyfry (Canal+ za normalną cenę) i oni chcą myśleć o sukcesie :brawo:

 

Wilos - to chyba Mońka kpi z nas jakimś marketingową ściemą nie odpuścimy żadnego klienta bla bla bla, o cenniku nie wspomnę :] Oni sa nastawieni na ludzi, którzy ochoczo zapłacą 1500 zł rocznie za telewizję, a reszta niech się :censored:

Tylko ciekawe co się okaże, jeżeli takich abonentów gotowych tyle płacić jest jakieś 750 tysięcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecznie niezadowolonych ? Człowieku, jestem z Cyfrą 5 lat. Negocjowanie z nimi zawsze było miłe i przyjemne - czasem trzeba było wysłać wypowiedzenie - ale zawsze był zachowany wysoki poziom, można było porozmawiać, dowolnie zmieniać pakiety, dobierać opcje itd. a teraz co ? Jakiś burak po drugiej stronie, który na co drugie moje pytanie odpowiada NIE WIEM /to po co tam siedzi ???/, mówi mi mam dla Pana jedną jedyną wspaniałą, absolutnie nienegocjowalną ofertę. Więc się pytam - z czego mam być zadowolony, skoro nawet nie zdążę przejść do opcji dodatkowych, bo już na pakiecie rozmowa się kończy ?

 

Chcę migrować, ale nie na zasadzie że nie mam w temacie nic do powiedzenia.

No właśnie. Negocjowanie polega na tym, że ja mówię, iż chcę dać 149 zeta, a oni, że dadzą za 179. I spotykamy się w połowie (jakieś 160). Negocjacje to nie odpowiedź na moje propozycje "niestety nie da się" i "nie mam dla Pana innej oferty"! Co to za negocjacje?!? Nie mam dla Pana innej oferty (poza jedyną słuszną)?!? To jest negocjowanie??? Sorry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogli zastosować kilka nowych rozwiązań, trochę odświeżyć ofertę i byłoby ok. Na chwilę obecną to wygląda, jak z Kolejami Śląskimi w grudniu - nc+ sprawia wrażenie kompletnie nieprzygotowanego na nową sytuację. Zgadzam się, że z Cyfrą można było zawsze spokojnie i kulturalnie ponegocjować, w miłej atmosferze. Jak jest teraz - nie wiem, z nikim po tamtej stronie jeszcze nie rozmawiałem, ale z tego, co tu piszecie, to jest raczej niesympatycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogli zastosować kilka nowych rozwiązań, trochę odświeżyć ofertę i byłoby ok. Na chwilę obecną to wygląda, jak z Kolejami Śląskimi w grudniu - nc+ sprawia wrażenie kompletnie nieprzygotowanego na nową sytuację. Zgadzam się, że z Cyfrą można było zawsze spokojnie i kulturalnie ponegocjować, w miłej atmosferze. Jak jest teraz - nie wiem, z nikim po tamtej stronie jeszcze nie rozmawiałem, ale z tego, co tu piszecie, to jest raczej niesympatycznie.

Niesympatycznie to mało powiedziane. Mam wrażenie że usunięto wszystkich poprzednich konsultantów z Cyfry i N, bo Ci z mojego doświadczenia, i zaczytanych informacji popełniają kardynalne błędy - na wejściu witam, N lub C+ eeeee NC+ i tego typu; jakieś dziwne gadki zamiast sensownych negocjacji; co niektórzy legalnie wyśmiewają ofertę swojego pracodawcy; przypomina to bardziej bazar niż infolinie, jakby tym konsultantom w ogóle nie zależało, pewnie mają umowy czasowe więc mają w d czy przedłużysz czy nie; a najgorsze, że na każde prawie pytanie odpowiedź to NIE WIEM...

dramat, po prostu dramat.

 

Ok, ja dostałem ofertę 99 zł za platynę, jak próbowałem poruszyć temat mediaboxa laska stwierdziła że słabo mnie słyszy i się rozłączyła.

Oto moje negocjacje migracyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogli zastosować kilka nowych rozwiązań, trochę odświeżyć ofertę i byłoby ok. Na chwilę obecną to wygląda, jak z Kolejami Śląskimi w grudniu - nc+ sprawia wrażenie kompletnie nieprzygotowanego na nową sytuację. Zgadzam się, że z Cyfrą można było zawsze spokojnie i kulturalnie ponegocjować, w miłej atmosferze. Jak jest teraz - nie wiem, z nikim po tamtej stronie jeszcze nie rozmawiałem, ale z tego, co tu piszecie, to jest raczej niesympatycznie.

 

Gadanie trzy po trzy. A czemu winien konsultant? Wtedy miło, teraz niemiło. Totalne bzdury. I te żale nieustanne że jest drogo. Jak nie chce tyle płacić to rezygnuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w n pakiet z HBO i npremium i jeszcze jakimiś kanałami - pogubiłem się w "promocjach" za 5 miesiączną walkę o hbo za które płaciłem a nie miałem - za 89zł +10 zł dziś znalazłem w skrzynce ofertę migracji do c+ gold +hbo za wyjątkową cenę ...... 159 zł. Zawsze wiedziałem że C+ to zł ......je ale ta promocja to już przegięcie. Jutro wysyłąm rezygnację + pismo o odszkodowanie za zerwanie umowy - jeszcze 8 m-cy

Pokaż skan, dopóki nie zobaczę, nie uwierzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z n kończy mi się w czerwcu. W sobotę wysłałem wypowiedzenie (jeszcze nie wiedziałem o tej przymusowej migracji) - zostało zarejestrowane. Pytałem o opcję Platinum - tylko za 99zł na 18msc. Szkoda, że nie ma 89zł/18 msc albo choćby 99zł/12msc.

Teraz w kwietniu muszę pisać drugi papier, bo ten będzie już nieważny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się dziś dowiedziałem że są dla mnie przygotowana dwie "oszałamiające" promocje:

 

- Canal+ Platinium z HBO i MR za 159 zł / 18 m-cy = 2862 zł

- All Inclusive za 179 zł / 9 m-cy + 199 zł / 9 m-cy = 3402 zł

 

Teraz płacę 99 zł/m-c więc w sumie to podwyżka o 60% według tej pierwszej opcji a te ceny nie obejmują cen najmu dekoderów, które ewentualnie mógłby wziąć! A przecież to co teraz płace to nie jest raczej mały abonament. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w n pakiet z HBO i npremium i jeszcze jakimiś kanałami - pogubiłem się w "promocjach" za 5 miesiączną walkę o hbo za które płaciłem a nie miałem - za 89zł +10 zł dziś znalazłem w skrzynce ofertę migracji do c+ gold +hbo za wyjątkową cenę ...... 159 zł. Zawsze wiedziałem że C+ to zł ......je ale ta promocja to już przegięcie. Jutro wysyłąm rezygnację + pismo o odszkodowanie za zerwanie umowy - jeszcze 8 m-cy

Pokaż skan, dopóki nie zobaczę, nie uwierzę.

Nie mam terez dostępu do skanera ale jutro mogę przesłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...