Dez Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 To 3 miesiące czy 30 dni? Przy umowie na czas nieokreślony w standardzie jest to 3 miesiące , chyba że masz inaczej w umowie zaznaczone w co wątpię . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AA2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dzisiaj dostałem list: "CANAL+ Platinum + HBO" (21) Promocja umożliwia abonentowi korzystanie z: -CANAL+ Platinum -HBO -HBO OD -netVOD+ (konto podstawowe+kolekcje płatne) 129 zł Aktualnie mam Pełny pakiet N (Pakiety,HBO,Cinemax,Filmbox,nPremium,VOD) , bez erotyki, bez MR. 109 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A&G Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dziś wypadło na mnie. Godzina 14:00, numer prywatny (już wiedziałem co się święci ), telefon od miłego Pana i oferta "nie do odrzucenia" tylko dla mnie - All Inclusive za jedyne ... uwaga ... taaak 179 złotych! Grzecznie podziękowałem i powiedziałem, że ich 10% mnie nie interesuje i jak nie dostanę tak jak w Cyfrze+ 25% rabatu, to nie porozmawiamy. Na razie cisza. Czekam na drugie podejście (może jutro). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Bardzo ciekawa wypowiedź i podsumowanie stanu obecnego: http://owcastepowa.salon24.pl/496404,no ... e-monstrum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpeter Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Miałem Superpremium za 99pln do tego zaczeli mi od miesiaca naliczać za PVR 20 i wczoraj w APS dobrałem drugą kartę za 20.Umowa do końca marca, wypowiedziana.Dzisiaj migrowałem, po małych targach pakiet Platinum -cena standard 99+10multi+0 Pvr Pace500 na 18 m-cy. Wiem że to nie trendy, ale gdzie i u jakiego operatora miałbym full ofertę w tej cenie na pięciu TV (spliter)i do tego mam jeszcze karte dodatkowa na letnisko. Wy możecie jeszcze poczekać ale przez moje gapiowstwo ja nie Oferta HBO i reszty mnie nie zadowalała więc Platinum dla mnie wydaje się odpowiednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny2807 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Czyli z tego co widzę ja jako abonent i N i Cyfry nie dostałem żadnej zniżki bo dostałem list z propozycją Silver na 18 miesięcy za 79 zł. Super oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 http://img2.demotywatoryfb.pl/uploads/2 ... c1_600.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopoki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerlainn Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Zadzwoniłem dziś z pytaniem które zapomniałem zadać podczas poprzedniej rozmowy. Zapytałem czy jeśli teraz mam Superpremium HD to czy mogę wziąć tańszy pakiet np Comfort lub Universe. Padła odpowiedź że nie, więc zapytałem dlaczego nie mogę. No i padła odpowiedź, że nadal jestem w okresie promocyjnym i zgodnie z umową zawartą z Cyfrą+ nie mam możliwości przejścia na pakiet niższy Fajne wytłumaczenie Takie podejście wskazuje jednak na to, że raczej trudno będzie liczyć na jakieś znaczące rabaty, przynajmniej dla tych płacących najwięcej. Ja na chwilę obecną mógłbym dostać Platinium + HBO + MR + 2x Pace za 159 lub to samo bez HBO za 149 (10 zł mniej niż ostatnio). Znamienne były też słowa konsultanta że mają w tej kwestii bardzo sztywne i rygorystyczne odgórne polecenia szefostwa nowej platformy. Wygląda więc na to, że klienci płacący najwięcej zostali potraktowani najgorzej. To nie głupota, to celowe działanie. Zapytałem też kiedy listy o migracji otrzymywali będą abonenci Cyfry ale konsultant nie maił takich informacji. Ja na pewno żegnam się z firmą traktującą klientów w taki sposób. Bez telewizji da się żyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Moja oferta w N: pakiety z npremium i hbo za 79. Dostałem oferty: C+ Platinum za 99 C+Gold z HBO za 109 C+ Platinum z HBO za 129 Nie mogłem zejść niżej. Poszło wypowiedzenie. Efekt: dodatkowe opcje... C+ Silver 64 Universe+ 59 (12 mies.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Na chwilę obecną: -infolinia nie działa, cały czas jest "aktualizacja baz danych" -na stronie nc+ nie można zostawić kontaktu - przerwa techniczna, tylko przez sms -coś kombinowali, bo przez chwilę pojawiła się możliwość czatu z konsultantem, ale szybko zniknęła -biedną spółkę nawet nie stać na wysłanie listów priorytetem -dezinformacja pakietów, potrzeba było kilka dni żeby rozszyfrować "szare trójkąciki" - programy niegwarantowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopoki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte? Jeszcze nie można aż dostaniesz regulamin wraz z ofertą migracyjną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopóki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte?Teraz można wypowiedzieć tylko w terminie jaki masz w umowie. Dla nas oferta jeszcze się nie zmieniła. Dopiero w kwietniu można wypowiedzieć bez zachowania terminu wypowiedzenia, ale wypowiedzenie musi być datowane nie później niż bodajże do 18-19.04. Chyba, że umowa kończy Ci się z końcem kwietnia br. - wtedy już możesz wysyłać wypowiedzenie przy zachowaniu 1-miesięcznego terminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r0siu Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Dostałem ofertę pocztą i widzę że jest gorsza niż na www. Umowa na 18 mieś za 179zł + 20zł za multiroom standard HD czyli w moim przypadku 80zł bo mam 4 dodatkowe dekodery, co daje łącznie 259zł. Na www 12 mieś za 199zł + 10zł za multiroom standard HD (pierwszy dekoder gratis zapłacę za 3) co razem daje 229zł. Lepiej zerwać i podpisać od nowa Jak mogłeś dostać taką oferte jak multiroom jest za darmo do ALLINCLUSIVE FOTO: http://s6.ifotos.pl/img/1jpg_nprwqha.jpg Jak widać 179zł + 20zł "Opcja dodatkowa Mulitiroom Snadradr dla każdego kolejnego dekodera uzupełniającego" a za "Opcja dodatkowa Multiroom Premium" jest 0zł na www za standar maja 1 dekoder za 0zł a dodatkowe po 10zł. Ja ma 4 dodatkowe a tu nie ma info że 1=0zł a reszta po 20zł tylko ogólnie po 20 piszą "dla każdego dekodera dodatkowego" Co daje 179+80=259zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1t9o4s8 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Działa, tylko dzwonicie na nie te numery co trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielqs Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopoki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte? Jeszcze nie można aż dostaniesz regulamin wraz z ofertą migracyjną. Czyli z Cyfry zadne kanaly nie znikaja? Pytam, bo mowa jest ze w Cyfrze migracja ma sie zakonczyc z koncem czerwca, czyli listy niekoniecznie musza przyjsc od nich w przyszlym miesiacu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ola87 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 to na jaki mamy dzwonić? 310 47 47 nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopóki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte?Teraz można wypowiedzieć tylko w terminie jaki masz w umowie. Dla nas oferta jeszcze się nie zmieniła. Dopiero w kwietniu można wypowiedzieć bez zachowania terminu wypowiedzenia, ale wypowiedzenie musi być datowane nie później niż bodajże do 18-19.04. No tak, ale czy oni 5 kwietnia wyłączą wszystkim którzy nie migrowali wszystkie Canaly+? Bo tak jak mówię w n za nPremium dostaniesz paczkę C+ a co w samym C+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerlainn Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 No tak, ale czy oni 5 kwietnia wyłączą wszystkim którzy nie migrowali wszystkie Canaly+? Bo tak jak mówię w n za nPremium dostaniesz paczkę C+ a co w samym C+? Jeśli w Cyfrze masz pakiet z Canalami+ to bedziesz miał paczkę C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 No tak, ale czy oni 5 kwietnia wyłączą wszystkim którzy nie migrowali wszystkie Canaly+? Bo tak jak mówię w n za nPremium dostaniesz paczkę C+ a co w samym C+? Jeśli w Cyfrze masz pakiet z Canalami+ to bedziesz miał paczkę C+ Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AA2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Działa, tylko dzwonicie na nie te numery co trzeba To jakie aktualnie działają ? (dla abonentów n) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerlainn Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak. Nie mogą wyłączyć C+ użytkownikom mającym tę opcję w umowie bo wtedy nie zmieniliby umowy tylko ją zerwali. A wtedy możesz ich podać do sądu za niewywiązanie się z umowy. Gdyby mieli wyłączyć wszystkim C+ to musieliby o tym poinformować wcześniej dając możliwość wypowiedzenia. Dają nowe C+ wszystkim którzy mają C+ i za chwil każą Ci migrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jvc Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Mnie się kończy umowa w kwietniu, dziś dostałem propozycję listownie silver 23 za 79 zł tyle że wcześniej ustalone mam z konsultantem gold za 79 zł ( do negocjacji mam nadzieję) Okres wypowiedzenia na starej umowie 3 miesiące. Na szczęście w piśmie które dostałem jest napisane: Oświadczenie o rozwiązaniu umowy powinno być złożone w formie pisemnej do dnia dziewiętnastego kwietnia br. roku.Oświadczenie skutkować będzie na koniec okresu rozliczeniowego,w którym oświadczenie zostało złożone Więc jestem spokojny i mogę jeszcze 3 tyg. negocjować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Albo jak jesteś abonentem n-ki wypowiedzieć umowę z powodu wyłączenia z dniem 1 kwietnia br kanałów: Wojna i Pokój HD, Sundance Channel HD, UNiversal Channel, Sci Fi Universal, Religia.tv, Fightklub, Sportklub, ESPN America, lub od 5 kwietnia br 4 x nPremium HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico268 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak. Nie mogą wyłączyć C+ użytkownikom mającym tę opcję w umowie bo wtedy nie zmieniliby umowy tylko ją zerwali. A wtedy możesz ich podać do sądu za niewywiązanie się z umowy. Gdyby mieli wyłączyć wszystkim C+ to musieliby o tym poinformować wcześniej dając możliwość wypowiedzenia. Dają nowe C+ wszystkim którzy mają C+ i za chwil każą Ci migrować. Dzięki! Ale dlatego pytam, bo na infolinii mówią mi że wyłączą jeśli nie migruję... tragedia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.