Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dostałem list:

 

"CANAL+ Platinum + HBO" (21)

Promocja umożliwia abonentowi korzystanie z:

-CANAL+ Platinum

-HBO

-HBO OD

-netVOD+ (konto podstawowe+kolekcje płatne)

 

129 zł

 

Aktualnie mam Pełny pakiet N (Pakiety,HBO,Cinemax,Filmbox,nPremium,VOD) , bez erotyki, bez MR. 109 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wypadło na mnie. Godzina 14:00, numer prywatny (już wiedziałem co się święci :wink: ), telefon od miłego Pana i oferta "nie do odrzucenia" tylko dla mnie - All Inclusive za jedyne ... uwaga ... taaak 179 złotych! Grzecznie podziękowałem i powiedziałem, że ich 10% mnie nie interesuje i jak nie dostanę tak jak w Cyfrze+ 25% rabatu, to nie porozmawiamy.

 

Na razie cisza. Czekam na drugie podejście (może jutro).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem Superpremium za 99pln do tego zaczeli mi od miesiaca naliczać za PVR 20 i wczoraj w APS dobrałem drugą kartę za 20.Umowa do końca marca, wypowiedziana.Dzisiaj migrowałem, po małych targach pakiet Platinum -cena standard 99+10multi+0 Pvr Pace500 na 18 m-cy.

Wiem że to nie trendy, ale gdzie i u jakiego operatora miałbym full ofertę w tej cenie na pięciu TV (spliter)i do tego mam jeszcze karte dodatkowa na letnisko.

Wy możecie jeszcze poczekać ale przez moje gapiowstwo ja nie

Oferta HBO i reszty mnie nie zadowalała więc Platinum dla mnie wydaje się odpowiednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś z pytaniem które zapomniałem zadać podczas poprzedniej rozmowy. Zapytałem czy jeśli teraz mam Superpremium HD to czy mogę wziąć tańszy pakiet np Comfort lub Universe. Padła odpowiedź że nie, więc zapytałem dlaczego nie mogę. No i padła odpowiedź, że nadal jestem w okresie promocyjnym i zgodnie z umową zawartą z Cyfrą+ nie mam możliwości przejścia na pakiet niższy :D Fajne wytłumaczenie :D Takie podejście wskazuje jednak na to, że raczej trudno będzie liczyć na jakieś znaczące rabaty, przynajmniej dla tych płacących najwięcej. Ja na chwilę obecną mógłbym dostać Platinium + HBO + MR + 2x Pace za 159 lub to samo bez HBO za 149 (10 zł mniej niż ostatnio). Znamienne były też słowa konsultanta że mają w tej kwestii bardzo sztywne i rygorystyczne odgórne polecenia szefostwa nowej platformy. Wygląda więc na to, że klienci płacący najwięcej zostali potraktowani najgorzej. To nie głupota, to celowe działanie. Zapytałem też kiedy listy o migracji otrzymywali będą abonenci Cyfry ale konsultant nie maił takich informacji. Ja na pewno żegnam się z firmą traktującą klientów w taki sposób. Bez telewizji da się żyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chwilę obecną:

-infolinia nie działa, cały czas jest "aktualizacja baz danych"

-na stronie nc+ nie można zostawić kontaktu - przerwa techniczna, tylko przez sms

-coś kombinowali, bo przez chwilę pojawiła się możliwość czatu z konsultantem, ale szybko zniknęła

-biedną spółkę nawet nie stać na wysłanie listów priorytetem

-dezinformacja pakietów, potrzeba było kilka dni żeby rozszyfrować "szare trójkąciki" - programy niegwarantowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopóki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte?
Teraz można wypowiedzieć tylko w terminie jaki masz w umowie. Dla nas oferta jeszcze się nie zmieniła. Dopiero w kwietniu można wypowiedzieć bez zachowania terminu wypowiedzenia, ale wypowiedzenie musi być datowane nie później niż bodajże do 18-19.04. Chyba, że umowa kończy Ci się z końcem kwietnia br. - wtedy już możesz wysyłać wypowiedzenie przy zachowaniu 1-miesięcznego terminu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dostałem ofertę pocztą i widzę że jest gorsza niż na www.

 

Umowa na 18 mieś za 179zł + 20zł za multiroom standard HD czyli w moim przypadku 80zł bo mam 4 dodatkowe dekodery, co daje łącznie 259zł.

Na www 12 mieś za 199zł + 10zł za multiroom standard HD (pierwszy dekoder gratis zapłacę za 3) co razem daje 229zł.

 

Lepiej zerwać i podpisać od nowa

 

Jak mogłeś dostać taką oferte jak multiroom jest za darmo do ALLINCLUSIVE

 

 

FOTO: http://s6.ifotos.pl/img/1jpg_nprwqha.jpg

 

Jak widać 179zł + 20zł "Opcja dodatkowa Mulitiroom Snadradr dla każdego kolejnego dekodera uzupełniającego" a za "Opcja dodatkowa Multiroom Premium" jest 0zł na www za standar maja 1 dekoder za 0zł a dodatkowe po 10zł. Ja ma 4 dodatkowe a tu nie ma info że 1=0zł a reszta po 20zł tylko ogólnie po 20 piszą "dla każdego dekodera dodatkowego" Co daje 179+80=259zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopoki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte?

Jeszcze nie można aż dostaniesz regulamin wraz z ofertą migracyjną.

 

Czyli z Cyfry zadne kanaly nie znikaja? Pytam, bo mowa jest ze w Cyfrze migracja ma sie zakonczyc z koncem czerwca, czyli listy niekoniecznie musza przyjsc od nich w przyszlym miesiacu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogole to jest jakas podstawa do wypowiadania umowy z Cyfra dopóki nie dostaniemy tego listu o migracji na nowa oferte?
Teraz można wypowiedzieć tylko w terminie jaki masz w umowie. Dla nas oferta jeszcze się nie zmieniła. Dopiero w kwietniu można wypowiedzieć bez zachowania terminu wypowiedzenia, ale wypowiedzenie musi być datowane nie później niż bodajże do 18-19.04.

No tak, ale czy oni 5 kwietnia wyłączą wszystkim którzy nie migrowali wszystkie Canaly+? Bo tak jak mówię w n za nPremium dostaniesz paczkę C+ a co w samym C+

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale czy oni 5 kwietnia wyłączą wszystkim którzy nie migrowali wszystkie Canaly+? Bo tak jak mówię w n za nPremium dostaniesz paczkę C+ a co w samym C+

?

Jeśli w Cyfrze masz pakiet z Canalami+ to bedziesz miał paczkę C+

Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak.

Nie mogą wyłączyć C+ użytkownikom mającym tę opcję w umowie bo wtedy nie zmieniliby umowy tylko ją zerwali. A wtedy możesz ich podać do sądu za niewywiązanie się z umowy. Gdyby mieli wyłączyć wszystkim C+ to musieliby o tym poinformować wcześniej dając możliwość wypowiedzenia. Dają nowe C+ wszystkim którzy mają C+ i za chwil każą Ci migrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się kończy umowa w kwietniu, dziś dostałem propozycję listownie silver 23 za 79 zł tyle że wcześniej ustalone mam z konsultantem gold za 79 zł ( do negocjacji mam nadzieję)

Okres wypowiedzenia na starej umowie 3 miesiące. Na szczęście w piśmie które dostałem jest napisane:

 

Oświadczenie o rozwiązaniu umowy powinno być złożone w formie pisemnej do dnia dziewiętnastego kwietnia br. roku.Oświadczenie skutkować będzie na koniec okresu rozliczeniowego,w którym oświadczenie zostało złożone

 

Więc jestem spokojny i mogę jeszcze 3 tyg. negocjować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że tylko na ten miesiąc tak jak z n, tak? A masz gdzieś jakieś oficjalne info na ten temat? Bo oczywiście jak dzwoniłem do dobrze poinformowanego nc+ to na zapytanie: czy jeśli nie migruję to 5 kwietnia wyłączycie mi Canaly+, dostałem odpowiedź: tak.

Nie mogą wyłączyć C+ użytkownikom mającym tę opcję w umowie bo wtedy nie zmieniliby umowy tylko ją zerwali. A wtedy możesz ich podać do sądu za niewywiązanie się z umowy. Gdyby mieli wyłączyć wszystkim C+ to musieliby o tym poinformować wcześniej dając możliwość wypowiedzenia. Dają nowe C+ wszystkim którzy mają C+ i za chwil każą Ci migrować.

Dzięki! Ale dlatego pytam, bo na infolinii mówią mi że wyłączą jeśli nie migruję... tragedia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...