zmigrod73 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Czy w multiroomie kanały aktywują się na wszystkich dekoderach w jednym czasie czy jest to niezależne? Bo na głównym aktywowali mi jakies 15 minut temu a na dodatkowym jeszcze nie... muszą pobrać aktualizacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 gość mnie rozwalil na infolinii. zapytal się czy ogladalem mecz polski ja mowie ze tak a on ze takich "sz.m.a.c.i.a.r.z.y" na boisku jeszcze nie widział normalnie mnie zatkalo jak to powiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 W takim razie zadzwoń i powiedz że odstępujesz od umowy, bo masz na to 10 dni.Gwarantuję Ci że momentalnie okaże się możliwe dokupienie multiroomu. no bo jak może dokupi jak już ma. przecież to chore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Czy wszystkie kanały z oferty nc+ ją już dostępne po migracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 u mnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Widzę że połowa tych co jeszcze wczoraj się burzyła dziś zmigrowała. Ciekawe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja też zmigruję, ale do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszncplus Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 nie mam multiroomu po migracji dostalem pakiet all inclusive+ migrowalem z N a tam mialem dekoder turbo dzis chcialem dokupic multiroom i okazalo sie to niemozliwe dla mnie to troche bez sensu co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Obecnie mam Optimum HD + Optimum Promo + MR + 2 deki z HDD = 82 zł./miesięcznie Propozycja nc+: Platinum + MR + 2 deki z HDD za 139 złotych na 18 miesięcy. Wyśmiałam i poprosiłam o formularz rezygnacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja też zmigruję, ale do CP. migruj na co czekasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 "Nie cytujemy ostatniego posta w całości" Jeśli będziecie uporem maniaka to dalej czynić, to polecą kary. Żeby nie było, że nie ostrzegałem. Już mi ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgdgdr Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 można otrzymać nagranie z rozmowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja też zmigruję, ale do CP. migruj na co czekasz Aż mi się skończy dotychczasowa oferta, która mnie satysfakcjonowała. A Ty się zdecyduj, bo na jednym forum piszesz, że już zmigrowałeś do nc+, a na drugim, że jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Takiego bałaganu to jeszcze nie widziałem... Zadzwonił do mnie konsultant i mówi: "Dzwonię z Cyfry+...yyy...nc+, przepraszam", a potem czyta formułkę jakie to epokowe wydarzenie na rynku telewizyjnym bla bla bla, aż w końcu pyta się czy wolę sport czy filmy, by wreszcie zorientować się, że system nie działa i nic mi nie może zaproponować. Szybkie do usłyszenia i zakończenie rozmowy. Co oni tam wyprawiają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cien Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Każdy ucieka do CP a co wy myślicie że tam za darmo będzie wszystko ? Tutaj każdy taki cwaniak co on nie powiedział biednemu szeregowemu pracownikowi BOK !! Nie których to mi żal na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Przyszla kolej na mnie W koncu doczekalem sie telefonu . Wspolczuje tym konsultantom w kolko to samo gadaja jak zaprogramowane maszynki ( regulki wykute na pamiec az musialem przerwac ), tylko ze nie rozumieja co do nich sie mowi. Wiem wiem dobrze dobrze rozumieja tylko tak im kazano. Ale przejdzmy do konkretow: Pakiet Platinum z dekoderami i multiroom wersja 2 karty rewelacyjan cena 104 zl i ani zety mniej . (... ale Pan nie wie jaka bogata jest to oferta oczywiscie ze wiem zawiera mniej niz mam a jest taka droga ) - nie wiem czy Pani byla swiadoma co aktualnie posiadam bo zaproponowalo ta cene mowiac 104 zl z dekoderem ( moje pytanie przeciez ja mam 2 dekodery Panstwa i multiroom wiec to tez jest w tej cenie ? - chwila zastanowienia i odpowiedz tak. Jednak juz w tej chwili balbym sie zawrzec umowe przez telefon bo pozniej okazalo by sie ze na aneksie jest cos innego ) Zapytalem jeszcze o opcje All Inclusive - Cena 174 lub 175 zl i dostanie Pan od nas dwa dekodery na ktorych bedzie mial Pan dostepn do opcji internetowych - Ale ja nie chce Panstwa dekoderow .... te co mam mi wystarcza i nie mam zamiaru ich zmieniac . W poludnie proforma wyslalem jednak wypowiedzenie zobaczymy czy zmieni to cos w negocjacjach jesli nie to papa NIC + PS: Ja nie moge z migrowac do Cyfrowego Polsatu ... bo juz tam jestem i jakos przeżyję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baca90 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 można otrzymać nagranie z rozmowy? Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Takiego bałaganu to jeszcze nie widziałem... Zadzwonił do mnie konsultant i mówi: "Dzwonię z Cyfry+...yyy...nc+, przepraszam", a potem czyta formułkę jakie to epokowe wydarzenie na rynku telewizyjnym bla bla bla, aż w końcu pyta się czy wolę sport czy filmy, by wreszcie zorientować się, że system nie działa i nic mi nie może zaproponować. Szybkie do usłyszenia i zakończenie rozmowy. Co oni tam wyprawiają? Teraz rozmawiałeś??? No to wychodzi na to, że palant strzelił mi ofertą z sufitu. Jakieś pół godziny temu system już nie działał. Skoro teraz mi coś oferowali to myślałam, że system ruszył. Ale jak czytam to nadal nie śmiga. Ch.joza złamana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ste100 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Takiego bałaganu to jeszcze nie widziałem... Zadzwonił do mnie konsultant i mówi: "Dzownię z Cyfry+...yyy...nc+, przepraszam" Mi jakaś nastolatka walnęła na dzień dobry :telewizja N, w czym mogę eeeee znaczy nc+". A w rozmowie padało bardzo ciekawe słownictwo typu "he", "no co Ty" itp. Czułem się jakbym rozmawiał z kimś na imprezie a nie z konsultantem na infolinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Le0nGC Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 W liście do migrujących napisali, że od 5 do 30 kwietnia w ramach dotychczasowego abonamentu udostępnią pełny dostęp do paczki Canal+. Z listu wynika, że jak się nie wypowie umowy w kwietniu, to od maja umowa przejdzie na taką jaką zaproponowali w liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Każdy ucieka do CP a co wy myślicie że tam za darmo będzie wszystko ?Tutaj każdy taki cwaniak co on nie powiedział biednemu szeregowemu pracownikowi BOK !! Nie których to mi żal na tym forum. Nie za darmo, tylko za 60 zł jest oferta, która z braku laku mnie zadowoli, tym bardziej jak dostanę multi za free. I nikt nie robi ze mnie głupka, że zrywa ze mną dotychczasową umowę i wciska kit, że nie zrywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 ni z tąd,ni z owąd dzwoni telefon kilka min.temu.nr prywatny.odebrałem,a tu pani z nc+.trochę się zdziwiłem,bo nie prosiłem o rozmowę.zapytała,czy mam płaski telewizor,a ja zapytałem,czy wie jaki mam pakiet.powiedziała canal+superpremium.czyli widziała co mam.złożyła mi ofertę: Pltyna + HBO=129zł.szału nie ma, standardowa oferta. zapytałem o cinemax i filmbox. opowiedź że mogę wziąść,za każdy po 15 plnów .zapytała czy chcę multiroom,a ja na to że mam:).znikło jej to w systemie. propozycja MR 10zł i pace za 0. zapytałem,że np.godzę się na platynę i hbo za 129,czy w takim razie za miesiąc lub 2, będę mógł dobrać do pakietu cinemax i np po 2,czy 3 miesiącach z tej opcji zrezygnować.powiedziała,że nie ma problemu.propozycja full 179 pln.na dzień dzisiejszy podziękowałem.zapytała,czy może zadzwonić w innym terminie.pewnie,że tak . jestem 10 latek z c+ i dostałem standard tak jak inni.szału niema,[beep] nie urywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmigrod73 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja też zmigruję, ale do CP. migruj na co czekasz Aż mi się skończy dotychczasowa oferta, która mnie satysfakcjonowała. A Ty się zdecyduj, bo na jednym forum piszesz, że już zmigrowałeś do nc+, a na drugim, że jeszcze nie. ja migrowałem do nc+ i nie narzekam początkowo miałem mieszane odczucia ale teraz jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 witam wczoraj zmigrowalem z platformy N do Nc+ wczesniej mialem obydwie platformy i w obu full opcje cyfre+ wypowiedzialem zmigrowalem z N zeby zachowac mojego turboboxa dostalem pakiet all inclusive+ za 179 zl i tak mniej place niz za dwie platformy razem. Dzisiaj zadzwonilem by dokupic sobie multiroom jednak okazalo sie ze jest to niemozliwe i nie mozna nic dokupic. CZY WIECIE O CO TUTAJ CHODZI??? mial ktos z Was taki przypadek? prosze o odpowiedz a na stronie ncplus przy pakiecie all inclusive+ stoi jak byk MR w cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas876 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Takiego bałaganu to jeszcze nie widziałem... Zadzwonił do mnie konsultant i mówi: "Dzwonię z Cyfry+...yyy...nc+, przepraszam", a potem czyta formułkę jakie to epokowe wydarzenie na rynku telewizyjnym bla bla bla, aż w końcu pyta się czy wolę sport czy filmy, by wreszcie zorientować się, że system nie działa i nic mi nie może zaproponować. Szybkie do usłyszenia i zakończenie rozmowy. Co oni tam wyprawiają? Teraz rozmawiałeś??? No to wychodzi na to, że palant strzelił mi ofertą z sufitu. Jakieś pół godziny temu system już nie działał. Skoro teraz mi coś oferowali to myślałam, że system ruszył. Ale jak czytam to nadal nie śmiga. Ch.joza złamana. Rozmawiałem dziś ok. 19:45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.