Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przed chwilą dzwoniłem do DUK n. Miałem ofertę świat HD za 59zł + n premium 4 miesiące gratis + reszta 10zł. Wypowiedzenie nie zostało jeszcze zarejestrowane, ale ja pierwsze co to mówiłem że dzwonię w celu potwierdzenia wypowiedzenia umowy. Konsultant za zaznaczenie, że rezygnacja nie będzie uznana, zaproponował Universe + 6Canal Plus za 59zł 12miesięcy. Póki co mi odpowiada, tylko jestem ciekaw co będzie za rok o tej porze:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed chwilą dzwoniłem do DUK n. Miałem ofertę świat HD za 59zł + n premium 4 miesiące gratis + reszta 10zł. Wypowiedzenie nie zostało jeszcze zarejestrowane, ale ja pierwsze co to mówiłem że dzwonię w celu potwierdzenia wypowiedzenia umowy. Konsultant za zaznaczenie, że rezygnacja nie będzie uznana, zaproponował Universe + 6Canal Plus za 59zł 12miesięcy. Póki co mi odpowiada, tylko jestem ciekaw co będzie za rok o tej porze:D

Ja kto co to samo :) Wypowiedzenie telefon do DUK lub z DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Wszystkich, którzy przeszli do NC+ i sprawdzają swój zamówiony pakiet W ICA:

już o tym pisałem :/ :uzgodnione przez Was z konsultantem dodatkowe programy zobaczycie w swoim ICA po 1 maja,

bo wtedy zostaną one oficjalnie właczone.[/

Marcin91280 Mi dziś włączyli hbo i w ica miałem wpisane po 5mi od telefonu

 

Tak, ale ja mam HBO+Cinemax+ 6x C+ ( za 4x Npremium-po wyłaczeniu tych programów ) przez cały czas.

Czyli nie było,co dopisywać w ICE teraz. Moja nowa umowa zacznie obowiązywać od 01.05, stąd może ta różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam pytanie: Umowa z Cyfrą kończy mi się 31 maja, mam pakietm C+ komfort z multiroomem za 67zł miesięcznie. Nie dostałem do dzisiaj żadnego listu z nc+ ani żadnego telefonu. Chciałbym wypowiedzieć umowę, żeby nie przechodzić na nowe warunki niezależnie jakie one będą. Moje pytanie kiedy mam wysłać wypowiedzenie i o jakiej treści.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

Pismo, że umowa nie będzie kontynuowana powinno do nich dotrzeć jeszcze w tym miesiącu. W przeciwnym razie skończy się okres promocji i wzrośnie cena za pakiet, a do tego będzie obowiązywał 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta sprzed chwili: Universe goły 49zł/12m-cy, Gold 79zł/18m-cy. Brak możliwości doboru paczki Canal+, multiroom standard 10zł za każdy dekoder. Na dobór pakietu Canal+ padła również odpowiedź że nie miał Pan w przeszłości takiego (widocznie dla nich to oznacza ze jak nie miałem to juz nie bede miał)

 

Dodam że jestem klientem C+ umowa do końca kwietnia, wypowiedzenie zarejestrowane w styczniu. Dotychczasowy pakiet C+ Optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś u nich chyba upadł na głowę, żeby w ten sposób różnicować klientów. Jakby to złotówka od dawnego abonenta n-ki była więcej warta od złotówki abonenta Cyfry+.

 

Do wczoraj byłem skłonny dać 99 zł za pakiet platinum + 200 jednorazowo za mediabox. Dzisiaj, po tym jak zaczęli oferować klientom n-ki praktcznie fulla za mniejszą opłatę, nie ma siły żebym placił 99 za platinum. Dam sobie spokój z tą platformą, bo to jest po prostu niepoważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy udało się komuś bez wypowiedzenia? (Pytając, co ma się zrobić itd.) Przynam, że nie chce mi się biegać na pocztę... + ponawiam pytanie czy dot. to również tych, którzy mieli 2 kanały n premium?

Jestem w cyfrze, ale tez napisałem maila że nie chce biegać na pocztę żeby dostać taniej..to paranoja jakaś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Mnie też się nie chce lecieć do punktu złożyć wypowiedzenia tym bardziej że do końca lipca będę miał za 80zł HBO i Canal+ i w perspektywie mogę niedługo już złożyć wypowiedzenie ze względu na koniec umowy. W Nce zawsze już na 3 miesiące wcześniej były nowe oferty przedłużeniowe przygotowane więc pewnie i jakieś oferty migracyjne się znajdą. Tylko zastanawiam się czy bez złożonego wypowiedzenia opłaca się do nich dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie jak chcą rozwiązać problem z tymi którym tak jak mnie nie opłaca się migrować, mam superpremium HD, MR + 2 dekoder Pace PVR, HBO na cały okres 18 miesięcznej umowy ( zawarta w styczniu 2103 ) i Cinemax + Filmbox na 9 m-cy za 114 PLN. Nie mogą chyba wyłączyć mi programów Cyfry tłumacząc się, że to nowe kanały ? Jedyne czego mi będzie brakowało to nSportu który to włączyli ponoć tylko do końca czerwca. Może to być też przyczyną mniejszej liczby wypowiedzeń ze strony abonentów Cyfry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety chore jest ze ktoś dostaje za 49 zł za ten sam pakiet co ty płacisz 109 zł. To się nadaje do UOKIK-u

Rozumiem 20 zł róznicy ale nie 60- 70 zł, przecież ludzie którzy zmigrowali będa słac reklamacje i rezygnacje z migracji albo renegocjacje warunków.

A jak idziesz do sklepu na zakupy w czwartek a w piątek wchodzi promocja np. towary za pół ceny to też lecisz potem z reklamacjami że to nie fair i inni maja taniej? Trzeba było poczekać i tyle, ludzie płaca takie ceny jakie były w danym dniu dostępne, UOKiK nic tu nie pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tutaj nie macie racji bo mam możliwość powrotu do oferty cyfry ze względu na dwie reklamacje, które pewnie wygram. :brawo:

No to w czym masz problem? wrócisz sobie do swojej starej umowy, dociągniesz do końca, na koniec wyślesz wypowiedzenie i wytargujesz taniej jak reszta...

P.S. Mamy rację, to że akurat w Twoim indywidualnym przypadku, o którym nie raczyłeś wspomnieć wcześniej jest inaczej, nic tu nie zmienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Panowie z Cyfry+ walczcie o swoje, powołujcie się na bardzo bardzo korzystne warunki i oferty dla abonentów N-ki ... Jestem abonentem N-ki i solidaryzuje się z Wami ! Dla mnie to świństwo ze strony NC+, że nie traktują wszystkich jednakowo ! Chyba zapomnieli już o porażce jaka ich dotknęła ! ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak idziesz do sklepu na zakupy w czwartek a w piątek wchodzi promocja np. towary za pół ceny to też lecisz potem z reklamacjami że to nie fair i inni maja taniej? Trzeba było poczekać i tyle, ludzie płaca takie ceny jakie były w danym dniu dostępne, UOKiK nic tu nie pomoże...

 

to nie to samo.

to jest sytuacja, w której stoisz w jednej kolejce, w jednej chwili, w tym samym sklepie i jednemu oferuje się produkt z gratisem, bo ma zielone oczy, a innemu bez, bo ma niebieskie.

nie widzisz nierównego traktowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w tej chwili fulla N (WPT+npremium+hbo+cinemax+filmbox) z umowa na czas nieokreslony za 99 zl - wypowiedzenia nie wysylalem bo Julian zdazyl sie wycofac sie z przymusowej migracji i w tej chwili w sumie pasuje mi to co mam, ale chcialbym dobrac sobie do tego Multiroom i zaczynaja sie schody, bo zapewne bez migracji sie nie da.

Zadzwonie dzisiaj na infolinie zapytac co maja do zaproponowania w tej sytuacji, bo wczesniej byla tylko gola Platyna za 99, a reszta jak za zboze. Jezeli nic sie nie zmienilo to jeszcze jutro wysle fax z wypowiedzeniem i niech DUK sie stara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...