FoX12345 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No czeka sie długo, bo niepotrzebnie sie wszyscy rzucili jak szczerbaty na suchary. Jak jest ok 2,5 mln ludzi zainteresowanych i każdy zacznie dzwonic nawet ze zwykłym zapytaniem, nie mówiąc o wysłuchaniu oferty, i to wszystko w jednym czasie to nie może przynieść nic dobrego ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sky Hunter Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 I nic nie przyniesie przy takich cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dbc09 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Przepraszamy, problemy z call center. Zostawcie namiaryW sobotę, 23 marca ok. godz. 16.00 pojawił się kolejny oficjalny wpis platformy. Tym razem odnosił się do zablokowanych infolinii: „Ze względu na wyjątkowo duże zainteresowanie ofertą nc+, znacznie wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z Centrum Abonenta. Zostawiajcie proszę swoje dane na stronie http://www.ncplus.pl/migracja , a my skontaktujemy się z Wami najszybciej, jak to będzie możliwe. edit: źródło: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/692229,nc_odpowiada_na_krytyke_dzieki_chyba_nie_zrozumieliscie_oferty.html Wiedzą jak wybrnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 nawet oficjlnie kłamią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jestem już w nc+. Migrowałem wczraj z cyfry+ z pakietu optimum hd plus paczka multi ( hbo, cinemax, filmboxy ) + multiroom ( 2 cameleony) oraz dekodery sagemcom hd PVR i własny arriva ( abonament 145 zł ). Wynegocjowałem kwotę 99 złotych na całe 12 miesięcy w pakiecie platynowym z multiroomem na cameleonach i dwóch na własność dekoderach. Multiroom za 0 zł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1970 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wredziak to ladnie CI aie udalo ja wynegocjowalem kwote 119 zl czyli 109 platinium 10 zl multirom na 2 kartach i pacehd wynajem 0.To nie jest tak zle tym bardziej wiadomo jak to jest multiromem........szwagier nie rodzina ale do czegos sie przyda......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglarski_85 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie i Panie Czy w dniu dzisiejszym można spodziewać się telefonu lub dodzwonić do nc+? Czy mają wolne od Nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wredziak Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Jestem już w nc+. Migrowałem wczoraj z cyfry+ z pakietu optimum hd plus paczka multi ( hbo, cinemax, filmboxy ) + multiroom ( 2 cameleony) oraz dekodery sagemcom hd PVR i własny arriva ( abonament 145 zł ). Wynegocjowałem kwotę 99 złotych na całe 12 miesięcy w pakiecie platynowym z multiroomem na cameleonach i dwóch na własność dekoderach. Multiroom za 0 zł! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Panowie i Panie Czy w dniu dzisiejszym można spodziewać się telefonu lub dodzwonić do nc+? Czy mają wolne od Nas? Teoretycznie to można liczyć na telefon od nich, a jak chcesz to możesz dzwonić lecz uważaj na czas bo wynosi 45 minut. Pracują cały czas dbając o rozrywkę abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Za Platnium wynegocjowaliście 99 to nie negocjacje, tyle dają od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo828 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Za Platnium wynegocjowaliście 99 to nie negocjacje, tyle dają od razu. No nie wiem czy tak od razu dostaniesz Platinum+multiroom za 99zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszekk Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czy jak chce zadzwonić, żeby migrować to pod numer 222200000? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dostanie dostanie napewno będzie taniej już zaczynają zjeżdżać z tonu jak dają multi i dekodery za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Przepraszamy, problemy z call center. Zostawcie namiaryW sobotę, 23 marca ok. godz. 16.00 pojawił się kolejny oficjalny wpis platformy. Tym razem odnosił się do zablokowanych infolinii: „Ze względu na wyjątkowo duże zainteresowanie ofertą nc+, znacznie wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z Centrum Abonenta. Zostawiajcie proszę swoje dane na stronie http://www.ncplus.pl/migracja , a my skontaktujemy się z Wami najszybciej, jak to będzie możliwe. edit: źródło: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/692229,nc_odpowiada_na_krytyke_dzieki_chyba_nie_zrozumieliscie_oferty.html Wiedzą jak wybrnąć Chyba nie zrozumieliśmy oferty? Czyli jesteśmy [beep]lami, durniami, głupkami, ze nie bierzemy 6 kanałów za 60 zł w promocji :) Pan prezes i pani wice powinni za coś takiego polecieć na zbity pysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuchnet Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Oczywiście że traktują nas jak [beep]i od których można doić kasę... http://biznes.wp.tv/i,Miszczak-o-nc-to- ... 0#m1202053 Wychodzi człowiek do ludzi mówi do nich i trzyma rękę w kieszeni ... jak to skomentować chyba każdy wie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglarski_85 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Goldsat Wiem, że czekać trzeba, bo wczoraj czekałem ok 35 na rozmowe. Na szczęście mam taryfe bez limitu i mogę do Nich co godzinę dzwonić i odmawiać... Nie wiem czy to ma jakiś sens, czy dać sobie spokój... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Daj sobie spokój. Sami zadzwonią,po co pokazywać że Ci zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 To pakiety są nieedopracowane i skomplikowane, a ceny dobijają. @ weglarski_85 Na razie odpuść dzwonienie do nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kall Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wiadomo już o jakiś promocjach albo zniżkach ceny ? 2 dni już nie interesowałem się tym tematem. Komuś udało się wynegocjować Platinum poniżej 100 zł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja ci zagwarantuje, że tak. Molestują mnie mniej więcej dwa-trzy razy dziennie. W innym wątku dałem screena z telefonu ile razy potrafią dzwonić do biednego człowieka. Raz odebrałem, gość właził mi do [beep]ki ale ja jestem nieugięty, i dalej dzwonią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ebola1972 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wiadomo już o jakiś promocjach albo zniżkach ceny ? 2 dni już nie interesowałem się tym tematem. Komuś udało się wynegocjować Platinum poniżej 100 zł ?? strona do tyłu masz - platinum i 2 karty cameleon do MR (dekodery własne) - wszystko za 99zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek9341 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Przepraszamy, problemy z call center. Zostawcie namiaryW sobotę, 23 marca ok. godz. 16.00 pojawił się kolejny oficjalny wpis platformy. Tym razem odnosił się do zablokowanych infolinii: „Ze względu na wyjątkowo duże zainteresowanie ofertą nc+, znacznie wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z Centrum Abonenta. Zostawiajcie proszę swoje dane na stronie http://www.ncplus.pl/migracja , a my skontaktujemy się z Wami najszybciej, jak to będzie możliwe. edit: źródło: http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/692229,nc_odpowiada_na_krytyke_dzieki_chyba_nie_zrozumieliscie_oferty.html Wiedzą jak wybrnąć Chyba nie zrozumieliśmy oferty? Czyli jesteśmy [beep]lami, durniami, głupkami, ze nie bierzemy 6 kanałów za 60 zł w promocji :) Pan prezes i pani wice powinni za coś takiego polecieć na zbity pysk. Przeglądam ten wątek i własnym oczom nie wierzę: 144 strony , 2145 odpowiedzi , 114346 wyświetleń w niecałe 3 dni od założenia. Temat wałkowany w kółko aż do znudzenia , a wielu łyka "promocję" , płaci 60 zł za 6 kanałów i jeszcze się tym chwali. Gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Czy ktoś negocjował All inclusive z MR na dwóch kartach (c+), ale bez kanałów dla dorosłych i VoD, na własnym sprzęcie? Jeśli tak, to za jakie pieniądze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Łapa w kieszeni - zero kultury Miszczaka , jeszcze gumę mógł żuć. Widać jak podchodzą do klienta. Powinien powstać wątek gdzie były by tylko przedstawione oferty przez konsultantów bez komentarzy - komentarz - usunięcie. Tak to tylko śmietnik się robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Śmieszą te niektórych "negocjacje" Przecież dzwoni konsultant ma przed sobą komputer a w nim oferty dla klienta jeden ma ich 4 inny 24 i jedzie po kolei od tej z cyklu najbardziej wydoić aż jak klient się nie godzi do tej gdzie ma powiedziane przez szefów absolutne minimum... Proste? Jak wy chcecie negocjować coś z konsultantem który ma tam tyle do gadania ile ja w USA ....Może ktoś lepiej się poczuje jak coś wynegocjuje S-F... Co konsultant może zrobić poza ofertami które mu się wyświetlają? NIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.