Skocz do zawartości

Netia


Rekomendowane odpowiedzi

Internet bdb, telewizja, to kompletne przeciwieństwo, czyli kompromitacja i zaścianek.

 

 

Witam wszystkich użytkowników :) Internet z netii jest jak najbardziej ok. Jeden z lepszych dostawców internetu. Oczywiście z tych większych. Odpowiadając użytkownikowi m-mediol parametry PONa są następujące:

100 download i 50 upload

300 download i 50 upload

900 download i 100 upload

Sam mam 900-tke i jest bardzo pozytywnie. Mam też TV i niestety przyłączam się do większości pojawiających się opinii. Nie wiem jak działa TV na ADSL czy VDSL ale na światłowodzie usługa jest na akceptowalnym poziomie. Niestety na sportowych brakuje przepływności. Dziwi mnie że po optycznych łączach dalej stosują kompresję. Tutaj możny być puścić wszystko bez kompresji... no ale ten typ tak ma. Patrząc na usługę TV to aktualnie nie są konkurencyjni cenowo do innych dostawców. Stad też baza abonentów TV zatrzymała się na 180 tys.

 7029185667.png

 

Witam szanownych pracowników Netia

Dzięki opatrzności Bożej nie posłuchałem waszych rad.

Bóg mnie oświecił i podał rękę w postaci https://opiniuj.pl/netia-szybki-internet.html?sSort=recenzje

​Polecam lekturkę napalonym na NETIA.

​-na 15 stron przeczytanych przeze mnie opinii znalazłem może z kilka sztuk

​pozytywnych opinii.

Leżą na każdej płaszczyźnie począwszy od spraw umów po serwis, zwroty sprzętu/niezawodność sprzętu, jakość usług.

I nie piszę tutaj tylko o tv ale właśnie o internecie który potrzebuję.

​Te 15 stron które przeczytałem to nie są jakieś stare opinie-raptem od czerwca 2017​ roku, więc to nie jest wina technologii,niedociągnięć,itd.

Życzę wszystkim rozwagi i chłodnego umysłu przy podejmowaniu decyzji.

Edytowane przez m-mediol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz że w Internecie jest tak że ludzie zazwyczaj narzekają ;) ??

 

Najczęściej narzekają na stare linie typu właśnie adsl czy to własne Netii czy dzierżawione od TP.

 

Pracownikiem nie jestem ;)

Ba, według tej strony to chyba najlepiej wcale nie mieć internetu bo każdy zły ;)

Edytowane przez djadijos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-to poczytaj trochę bo narzekanie nie dotyczy tylko sprzętu ,usługi ale też bałaganu w papierach,traktowaniu klienta, czasu usuwania usterek, historii z odsyłaniem/zdawaniem sprzętu.Nie chce Ci się czytać-po prostu włącz lektora, posłuchaj jakie problemy mieli ludzie tacy ludzie jak ja i ty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra skarg jest wiele, jednak ludziom coś nie działa, nie potrafią sobie z czymś poradzić, i piszą żale na forach. A często to ich wina. pozostałe 95% ludzi nie ma problemu i nie wypowiada się w ogóle w necie. Mi tv na kanałach sportowych działała kiepsko to fakt, jednak wtedy oferta była spoko i poza kanałami sportowymi było ok. Net też spoko nie ma się do czego przyczepić. Oddawałem dwa dekodery jeden bez pilota, bez kabli i zero problemu. Wiele rzeczy zależy od szczęścia. Netii nie bronię swoje za uszami mają, ale te żale weź podziel przynajmniej przez trzy.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem mają, jak każda ogromna firma. Ale prawda jest taka że w Internecie najwięcej znajdziesz krytyki a pozytywnych opinii mniej zdecydowanie. P.S. Netia akurat jeśli chodzi o sprzęt nie daje sztywnego terminu byle by dostali sprzęt.

 

Zresztą masz 14 dni na sprawdzenie jeśli coś nie odpowiada.

Edytowane przez djadijos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisałem na podanej przez ciebie stronie następujące firmy pierwsze lepsze świadczące tv i net jakie przyszły mi do głowy, Netia, Polsat, nc+, Vectra, multimedia, UPC. I Netia z wszystkich wymienionych ma najlepszą ocenę. Więc jak mówiłem nie sugeruj się tym.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak samo jakby patrzył na posty na fb jakiegoś operatora. Tam to w ogóle padaka. Po prostu najgorsi sk...ele według ludzi pracują tam. A oczywiście klient jest zawsze bez winy ;)

 

Szczególnie świadczenie usługi po wifi. Tutaj to w ogóle każdy Somsiad wie najlepiej. Co mu tam będzie jakiś inżynierek z certyfikatami tłumaczył. Kupuje 300 mega to ma mieć tyle na wifi nawet w WC czy piwnicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...