djadijos Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 https://www.netia.pl/fon1.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) ale czy możesz mi to objaśnić czy podczas zawierania umowy ten system w routerze mam zawarty już w umowie i czy muszę się dzielić swoim łączem ? -czy mogę go jakoś wyłączyć? Edytowane 21 Lutego 2018 przez m-mediol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 zakładka usługi> fon i jeśli masz wyłączony to go nie masz po zalogowaniu się jako l: admin h:admin_netia w spocie nie musisz się dzielić,ale wtedy też nie będziesz mógł używać innych sieci w społeczności fona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) -dzięki; czy odległość do centralki ma tutaj jakiś wpływ na szybkość łącza? kto będzie wiedział gdzie jest centralka?-technik?-ktoś jeszcze? Edytowane 22 Lutego 2018 przez m-mediol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Internet bdb, telewizja, to kompletne przeciwieństwo, czyli kompromitacja i zaścianek. Witam wszystkich użytkowników Internet z netii jest jak najbardziej ok. Jeden z lepszych dostawców internetu. Oczywiście z tych większych. Odpowiadając użytkownikowi m-mediol parametry PONa są następujące: 100 download i 50 upload 300 download i 50 upload 900 download i 100 upload Sam mam 900-tke i jest bardzo pozytywnie. Mam też TV i niestety przyłączam się do większości pojawiających się opinii. Nie wiem jak działa TV na ADSL czy VDSL ale na światłowodzie usługa jest na akceptowalnym poziomie. Niestety na sportowych brakuje przepływności. Dziwi mnie że po optycznych łączach dalej stosują kompresję. Tutaj możny być puścić wszystko bez kompresji... no ale ten typ tak ma. Patrząc na usługę TV to aktualnie nie są konkurencyjni cenowo do innych dostawców. Stad też baza abonentów TV zatrzymała się na 180 tys. Witam szanownych pracowników Netia Dzięki opatrzności Bożej nie posłuchałem waszych rad. Bóg mnie oświecił i podał rękę w postaci https://opiniuj.pl/netia-szybki-internet.html?sSort=recenzje Polecam lekturkę napalonym na NETIA. -na 15 stron przeczytanych przeze mnie opinii znalazłem może z kilka sztuk pozytywnych opinii. Leżą na każdej płaszczyźnie począwszy od spraw umów po serwis, zwroty sprzętu/niezawodność sprzętu, jakość usług. I nie piszę tutaj tylko o tv ale właśnie o internecie który potrzebuję. Te 15 stron które przeczytałem to nie są jakieś stare opinie-raptem od czerwca 2017 roku, więc to nie jest wina technologii,niedociągnięć,itd. Życzę wszystkim rozwagi i chłodnego umysłu przy podejmowaniu decyzji. Edytowane 22 Lutego 2018 przez m-mediol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Wiesz że w Internecie jest tak że ludzie zazwyczaj narzekają ?? Najczęściej narzekają na stare linie typu właśnie adsl czy to własne Netii czy dzierżawione od TP. Pracownikiem nie jestem Ba, według tej strony to chyba najlepiej wcale nie mieć internetu bo każdy zły Edytowane 22 Lutego 2018 przez djadijos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 -to poczytaj trochę bo narzekanie nie dotyczy tylko sprzętu ,usługi ale też bałaganu w papierach,traktowaniu klienta, czasu usuwania usterek, historii z odsyłaniem/zdawaniem sprzętu.Nie chce Ci się czytać-po prostu włącz lektora, posłuchaj jakie problemy mieli ludzie tacy ludzie jak ja i ty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 No dobra skarg jest wiele, jednak ludziom coś nie działa, nie potrafią sobie z czymś poradzić, i piszą żale na forach. A często to ich wina. pozostałe 95% ludzi nie ma problemu i nie wypowiada się w ogóle w necie. Mi tv na kanałach sportowych działała kiepsko to fakt, jednak wtedy oferta była spoko i poza kanałami sportowymi było ok. Net też spoko nie ma się do czego przyczepić. Oddawałem dwa dekodery jeden bez pilota, bez kabli i zero problemu. Wiele rzeczy zależy od szczęścia. Netii nie bronię swoje za uszami mają, ale te żale weź podziel przynajmniej przez trzy. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) Owszem mają, jak każda ogromna firma. Ale prawda jest taka że w Internecie najwięcej znajdziesz krytyki a pozytywnych opinii mniej zdecydowanie. P.S. Netia akurat jeśli chodzi o sprzęt nie daje sztywnego terminu byle by dostali sprzęt. Zresztą masz 14 dni na sprawdzenie jeśli coś nie odpowiada. Edytowane 22 Lutego 2018 przez djadijos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Ja miałem miesiąc na oddanie sprzętu. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Ale wycofaja ci karę jeśli oddasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Wiele rzeczy zależy od szczęścia. -haha-no właśnie-swojego szczęścia nie zamierzam testować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Rozumiem, ale możesz mieć pecha biorąc cokolwiek innego. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 -na pewno nie trafie na takie wierutne jaja jakie w linku z poprzedniej strony , nie mówię na [beep]o papu. Nie wiem co widzisz w tej Netii , ja już się naczytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Pisałem, masz możliwość 14 dni na odstąpienie. Coraz bardziej brzmi to po prostu jak hejt a nie konstruktywna krytyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m-mediol Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 -o.k.koniecTEMATU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brolly666 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Wpisałem na podanej przez ciebie stronie następujące firmy pierwsze lepsze świadczące tv i net jakie przyszły mi do głowy, Netia, Polsat, nc+, Vectra, multimedia, UPC. I Netia z wszystkich wymienionych ma najlepszą ocenę. Więc jak mówiłem nie sugeruj się tym. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 To tak samo jakby patrzył na posty na fb jakiegoś operatora. Tam to w ogóle padaka. Po prostu najgorsi sk...ele według ludzi pracują tam. A oczywiście klient jest zawsze bez winy Szczególnie świadczenie usługi po wifi. Tutaj to w ogóle każdy Somsiad wie najlepiej. Co mu tam będzie jakiś inżynierek z certyfikatami tłumaczył. Kupuje 300 mega to ma mieć tyle na wifi nawet w WC czy piwnicy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Powiedzcie mi moi drodzy czy jest możliwość w Netia Player wpisać ręcznie timer nagrywania oraz ustawić nagrywanie seryjne np. co tydzień, dodam że mam podłączony własny dysk na którym nagrywam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBoLaS Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 W starej wersji oprogramowania można było ,teraz już nie... jeszcze trochę i nie będzie można podłączać dysków zewnętrznych do Netia Playera w ogóle ,zostanie tylko Giganagrywarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Docelowo wszelkie nagrywanie będzie jako nPVR Zresztą z tego co pamiętam to.wszelkie nowe promocje miały mieć giganagrywarke mini czyli 100h i do 30 dni standardowo Edytowane 26 Lutego 2018 przez djadijos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cepcio Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Coś wiadomo kiedy HEVC w Netia, ewentualnie jakieś plany na nowy dekoder z 4K ? Wogóle mają jakieś plany z lepszym HD, bitrate, kodeki itp ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Teraz dopóki Cyfrowy Polsat całkowicie nie przejmie kontroli czyli około >50 % udziałów to raczej wątpię by była rewolucja. A w ciągu około 2 miesięcy uokik powinien dać zgodę na przejęcie albo i zakaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 djadijos a czy masz może możliwość zdobyć aktualną listę kanałów na których działa giganagrywarka? Widzę że nieźle się orientujesz w temacie netii więc może i tu pomożesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marenss Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Umowa przedłużona: 100Mbit/s - 39,90zł - 24 miesiące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.