essek Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam, proszę o radę. 28.01.2011r. kończy mi się umowa z Cyfrowym Polsatem. Zgodnie z informacjami zawartymi na tym forum wysłałem wypowiedzenie z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Czekam na telefon od nich. Posiadałem: familijny za 39,90zł i pakiet HBO HD za 25zł razem płaciłem 64,90zł oraz dekoder HD5000 (nie wiem czy mam go na własność czy nie). Proszę o radę czego się spodziewać lub co mogę wynegocjować przy umowie na 15m. Dodam, że nie interesuje mnie więcej kanałów, ewentualnie mogliby Cinemax dorzucić, a ze sprzętu to z dekodera jestem zadowolony, ale przydałby się do niego ten dysk zewnętrzny. Na jakie warunki liczyć, z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Zostałem nowym abonentem CP (pakiet familijny+ docelowo sport HD).W ranach promocji otrzymałem VOD,HBO i Cinemax oraz pakiety HD.Mam konto w iCOK.Muszę w terminie zrezygnować z pierwszych pakietów a później (do kwietnia) zostawić sport HD (opłata razem 59,90zł).Czy muszę udać się do APSu aby zgłosić rezygnację z pakietów cz też jest jakaś możliwość dokonać tych rezygnacji z poziomu iCOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 przez telefon najlepiej i najpewniej, możesz też napisać za pomocą kontaktu iCOK albo maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czucza2005 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 essek Kanału Cinemax o tym zapomnij, a dysk to na własność za 250zł lub w dzierżawę co miesiąc płacić za dysk. Dysk 320GB, wolałem kupić do TV za 225zł 500GB USB3.0. Dekoder w 50/50 będziesz musiał zwrócić. CP ma teraz bardzo kiepskie oferty, lepsze ma teraz n lub C+. tarantula Gratuluję i mam nadzieję że nic się nie będzie psuło [ jak u mnie ] wtedy się dowiesz jakie jest cudowny CP, nie jednych nerwów zjadłem. I teraz po 4.11 wieję do konkurencji, po 5 latach w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Więc tak , prosiłbym o poradę. Posiadam dekoder DSB h370g , w związku z możliwością rozwiązania umowy z n ... i ograniczeniem TV do minimum ( brak czasu ) rozmyślam nad wzięciem opcji MINI HD w CP. Wiem że mogę mieć to pre - paid , lub na umowę na czas określony i nieokreślony ... Jak to wygląda wszystko w praktyce ? Czas nieokreślony jaki ma okres wypowiedzenia ? Jakie są ceny ? Dostaje się coś gratis w przypadku opcji na umowę ? Powiedzmy miesiąc familijnego ? Jaka jest cena pakietu familijnego na czas nieokreślony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthías Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Nie możesz podpisać umowy na czas nieokreślony. Aby mieć umowę na czas nieokreślony musisz najpierw podpisać umowę na czas określony, a na miesiąc przed końcem okresu podstawowego czyli określonego wysyłasz do CP oświadczenie, że chcesz aby umowa przeszła na czas nieokreślony po zakończeniu czasu określonego czyli podstawowego. Pozostają Ci dwie opcje czyli pre-paid bądź umowa na czas określony. Pakiet Mini HD w opcji pre-paid to 19,90 zł na miesiąc. Jeśli chciałbyś podpisać umowę na czas określony na Samsunga to chyba najlepszym wyjściem jest przejście się do APS'u i sprawdzenie jaką ofertę ma dla Ciebie CP. Więcej pewnie napiszą pracownicy APS'ów, którzy tu regularnie zaglądają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 W takim wypadku wybiorę pre paid ... Czy mimo błędu 09 w DSB h370g związanego z kartą , mogę spokojnie słać przelew ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Tak , możesz . Musisz jeszcze zadzwonić do CP żeby ponowili Ci sygnał ( błąd 09 ) i żebyś mógł oglądać kanały FTA . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Posłałem więc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tarantula Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Do CSA Dzięki za poradę.Wydałem dyspozycję dotyczącą rezygnacji z pakietów (usług dodatkowych) z poziomu iCOK poprzez zakładkę kontakt.Dostałem błyskawiczną odpowiedź z Działu Obsługi Klienta,Sekcja Reklamacji,że moja dyspozycja została przyjęta.Cieszę niezmiernie z takiego sposobu komunikacji która jak widać w praktyce (CP) jest skuteczna.Dziękuję za podpowiedź i za szybkie,bezproblemowe załatwienie przez pracownika CP mojej dyspozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 czy można umowę zawartą przez internet rozwiązać po 12 miesiącach mimo iż została podpisana na 29 miesięcy ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobip Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 oczywiście że tak po wpłaceniu należnej kary umownej ja tak zrobiłem po wpłacie ponad 500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 to nie lepiej było opłacić pakiet do końca umowy i odsprzedać komuś dekoder z cesją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4flex Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 W takim wypadku wybiorę pre paid ... Czy mimo błędu 09 w DSB h370g związanego z kartą , mogę spokojnie słać przelew ? Sprawdź wersje oprogramowania czy jest aktualna. Ponów z icok i na 21. Zostałem nowym abonentem CP (pakiet familijny+ docelowo sport HD).W ranach promocji otrzymałem VOD,HBO i Cinemax oraz pakiety HD.Mam konto w iCOK.Muszę w terminie zrezygnować z pierwszych pakietów a później (do kwietnia) zostawić sport HD (opłata razem 59,90zł).Czy muszę udać się do APSu aby zgłosić rezygnację z pakietów cz też jest jakaś możliwość dokonać tych rezygnacji z poziomu iCOK? Czy napewno z HBO i Cinemax możesz zrezygnować? - sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 3. Ponadto w ramach Promocji Abonent, który nie ma żadnych zaległości płatniczych na rzecz Cyfrowego Polsatu, otrzymuje możliwość dokonywania wielokrotnych zmian zakresu Świadczonych Usług w trakcie trwania Umowy Abonenckiej – z wyłączeniem Okresu Promocyjnego polegającą na: a. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym utrzymaniu tej samej ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej; b. zmianie wybranych Pakietów Dodatkowych przy jednoczesnym zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Pakietów Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej. Niniejsze uprawnienie nie przysługuje Abonentom, którzy w ramach Umowy Abonenckiej otrzymali dostęp do Pakietu Familijnego HD z możliwością jego zmiany na Pakiet Mini HD jako Pakiet Podstawowy. Zmniejszenie ilości Pakietów Dodatkowych nie może polegać na zmniejszeniu minimalnej liczby Pakietów Dodatkowych określonej w Części A Umowy; c. zmniejszeniu/zwiększeniu ilości Usług Dodatkowych, do których Abonent uzyskał dostęp na podstawie Umowy Abonenckiej na czas nieokreślony. 4. Abonent może złożyć wniosek o zmianę zakresu świadczonych Usług: a. za pośrednictwem Internetowego Centrum Obsługi Klienta (dalej „ICOK”), b. telefonicznie, c. pisemnie przesyłając odpowiednie oświadczenie na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4a; 03– 878 Warszawa, d. a także osobiście w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. 5. W przypadku, o którym mowa w pkt. 4 lit. c., Cyfrowy Polsat świadczy wybrane przez Abonenta Usługi od pierwszego dnia najbliższego pełnego Okresu Rozliczeniowego, rozpoczynającego się nie wcześniej niż 14 dni od daty wpływu wniosku do Cyfrowego Polsatu. W przypadku wpływu wniosku o zmianę zakresu świadczonych Usług po upływie wskazanego powyżej terminu, zmiany wejdą w życie z początkiem kolejnego Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego Abonent złożył wniosek. 6. W przypadkach, o których mowa w pkt. 4 lit. a., b. i d., wniosek Abonenta powinien zostać złożony, co najmniej na 24 godziny przed rozpoczęciem kolejnego Okresu Rozliczeniowego. 7. W sytuacji, gdy wniosek zostanie złożony osobiście, za pośrednictwem ICOK bądź telefonicznie na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym: a. Cyfrowy Polsat zacznie świadczyć nowo wybrane Usługi zgodnie z poprzednim wnioskiem Abonenta złożonym Cyfrowemu Polsatowi w tym Okresie Rozliczeniowym, o ile taki wniosek został złożony, zaś: i. zmiana zakresu świadczonych Usług zgodna z wnioskiem złożonym na mniej niż 24 godziny przed kolejnym Okresem Rozliczeniowym zostanie wprowadzona z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek, o ile Abonent nie złoży następnego wniosku w tym kolejnym Okresie Rozliczeniowym; bądź b. zakres świadczonych Usług ulegnie zmianie z początkiem Okresu Rozliczeniowego następującego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, przed rozpoczęciem, którego (na mniej niż 24 godziny) Abonent złożył wniosek. Tekst z dokumentu, który powinieneś otrzymać wraz z umową (Promocyjne warunki Umowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Mam Samsunga DSB-H370G w pre-paid. Interesuje mnie Mini HD z możliwością zejścia na Familijny HD. Co mogę zyskać? Jaka umowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Przejrzyj wątek o ofertach dla obecnych abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Mam Samsunga DSB-H370G w pre-paid. Interesuje mnie Mini HD z możliwością zejścia na Familijny HD. Co mogę zyskać? Jaka umowa? w pre-paid piszesz że chcesz familijny hd i ci go zaznaczają w, jeśli zależy ci mniejsza kwota to tylko umowa, w pre-paid i tu masz manewr mini hd do familijny hd i wyżej i nizej za każdym razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Sory źle się wyraziłem interesuje mnie przejście na umowę z pre-paid. A i pytanie czy DSB-H370G "wytrzyma" 29 miesięcy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 wiesz, najlepiej zadzwoń i dowiesz się więcej niż tu poczytasz i może coś jeszcze zyskasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Sory źle się wyraziłem interesuje mnie przejście na umowę z pre-paid. A i pytanie czy DSB-H370G "wytrzyma" 29 miesięcy? Powinien bez problemu wytrzymac sam go mam ok.30 miesiecy najmniejszych problemow nie mialem .Wczesniej mialem dekoder ponad 8.5 roku tez bez usterek takze wbrew opiniom dekodery cp wcale nie sa zle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Ale to jest dekoder samsung a nie CP a swoją drogą to mój CP Mini też wcale nie ma ochoty się popsuć (od 2008r.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moryl Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Nie zrozumielismy sie mam 30 miesiecy DSB-H370G .Ponad 8.5 roku uzytkowalem inny dekoder dokladnie sagem.A wbrew opiniom dekodery cyfrowego polsatu wcale nie sa zle chyba ze ja trafilem na dobre modele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doris0075 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 nie ma takiej możliwości czytałem że umowy zawarte na odległość poza APSem można rozwiązać po 12 miesiącach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.