Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wpisanie daty nie jest problemem. Poza tym teraz kurierzy pilnują żeby umowa była wszędzie podpisana, bo jeżeli to należało to do klienta to w większości przypadków umowa nie była prawidłowo wypełniona ;)

 

@tomaszzz A skąd babka na infolinii wie kiedy dostaniesz dekoder ? Jeżeli masz podmianę z dekoderem na udostępnienie to umowa z podmiany wchodzi w życie z dniem otrzymania dekodera i podpisania umowy u kuriera ;) A stara umowa jest rozwiązywana z końcem aktualnie trwającego okresu rozliczeniowego. Nie wiem jak to prościej wytłumaczyć... :?

 

borys19 a jaką podmianę robiłeś ? na udostępniony/własnościowy dekoder ? wejdź na icok i zobacz jaki masz dokładnie okres rozliczeniowy. A jeżeli rzeczywiście by tak było jak opisujesz to bardzooo dziwne :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to wszystko jasne, pozostaje czekać na przesyłkę. Ja się chyba przesłyszałem, bo pewnie ten 3.02.2011 to maksymalny dzień otrzymania przesyłki, faktycznie wychodzi 14 dni.

Niemniej jednak 14 dni roboczych to strasznie dużo jak na kuriera za 25zł. Oni tak zawsze się zabezpieczają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie i Panie ( jeśli takowe tu są :P )Mam mały dylemacik otóż w listopadzie przedłużyłem umowę na CP , wziąłem Sagema z twardym dyskiem a echostar poszedł do szafy... Z racji że ów CP jest w domu rodzinnym w którym bywam raz na miesiąc nie miałem czasu wcześniej tego sprawdzić tak z ciekawości co kochany CP zostawił na tamtej karcie. I dziś po podłączeniu okazało się , że odbiera wszystko to co odbierało przed deaktywacją karty na tamtym dekoderze. I tak myślałem , że może coś jest nie tak i lada dzień przyjdzie mi jakieś wezwanie do zapłaty za rachunek za ubiegłe dwa miesiące. Udając "głupa" dzwonie do biura obsługi i pytam się o o stan konta itp i tak z tego co mi Pani powiedziała tamten dekoder jest nieaktywny i będę płacił dopiero w lutym z racji promocji 4 miesiące za free.I teraz czy ktoś miał takową sytuację ? myślałem nad zakupem drugiej anteny itp i oddanie tego bratu ale nie wiem czy warto bo to pewnie skończy się lada dzień... Mam nadzieje , że żaden pracownik CP tego nie czyta i nie będzie taki że z rana poleci i zrobi z moim kontem porządek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

borys19 a jaką podmianę robiłeś ? na udostępniony/własnościowy dekoder ? wejdź na icok i zobacz jaki masz dokładnie okres rozliczeniowy. A jeżeli rzeczywiście by tak było jak opisujesz to bardzooo dziwne :?

Podpisałem nową umowę na Familijny HD z możliwością zejścia na Mini HD. Wziąłem na własność M100. Dzisiaj dzwoniłem i zmieniłem na niższy pakiet. Kasę wysłałem już w piątek. W icok nie odnotowali tego. Poczekam jeszcze parę dni, może trzeba dać CP trochę czasu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się teraz zastanawiam, umowa podpisana w lipcu zeszłego roku na pakiet familijny z dekoderem echostar 400

mogę przejść na Familijny HD z opcją zejścia do Mini HD??

No i kolejne pytanie, co za dekoder HD tam dają? ten sam co mam obecnie? bo troche irytujący jest brak wyświetlacza w tym wyżej wspomnianym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lukasz149: Jeżeli wziąłeś dekoder na udostępnienie i jesteś w okresie podstawowym to raczej wątpię żebyś miał jakąś ofertę na podmianę.

 

@borys19: To kiedy otrzymałeś dekoder i jaki dzień przypada okres rozliczeniowy i jaką zawarłeś umowę (pakiet, prezent, długość) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ...dziś myślę podłącze drugi raz starego echostara i karte która straciła ważność w listopadzie i niestety CP pewnie zablokował kartę bo nic nie odbiera i pokazuje się "błąd 09" Jednak w tym kraju nic nie ma za darmo ...Szkoda że wczesniej nie zobaczyłem że do tej pory CP normalnie odbierał bym miał 3 miesiące za friko :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj maz nie zyje a umowa z Cyfrowym Polsatem byla podpisana przez meza. Do tej pory tego nie zglosilam ale nadal oplacam abonament i korzystam z telewizji. Umowe ktora maz podpisal przedluzyli automatycznie poniewaz nie zglosilam rezygnacji. Teraz nie wiem wiem czy jak to zglosze to czy nie bede miala problemow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy wysłać kopię aktu zgonu do CP na Łubinową 4A.

 

@lukasz430 szukaj w umowie pozycji: Ulga przyznana abonentowi, podziel ją przez ilość miesięcy na które zawarłeś umowę podstawową i pomnóż wynik dzielenia przez ilość miesięcy, które pozostały Ci do końca okresu podstawowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety ...dziś myślę podłącze drugi raz starego echostara i karte która straciła ważność w listopadzie i niestety CP pewnie zablokował kartę bo nic nie odbiera i pokazuje się "błąd 09" Jednak w tym kraju nic nie ma za darmo ...Szkoda że wczesniej nie zobaczyłem że do tej pory CP normalnie odbierał bym miał 3 miesiące za friko :P

 

Jeżeli masz dekoder pre-paidowy, FTA, po rozwiązanej umowie (nawet jak jest umowa) to jeżeli dekoder jest odłączony powyżej ok. 1 m-ca to u każdego taki błąd się pojawi, może być inny komunikat ale każdy świadczący o braku uprawnień. I CP nie zablokowało Ci karty (jakie to CP złe i niedobre, zauważyło że nie korzystasz to bachhh blokujemy :twisted: ). Wystarczy ponowić uprawnienia. Błąd ten może też świadczyć o braku uprawnień jak i nieprawidłowej wersji oprogramowania. Ostatni sporo dekoderów miało aktualizacje oprogramowania.

 

I jeżeli rozwiązałeś umowę to masz dwie opcję: 1) ponowisz uprawnienia i będą kanały FTA, 2) ponowisz i będzie wszystko grało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli umowa została zakończona prawidłowo i nie ma żadnych zaległości na koncie to Cyfrowy Polsat ma obowiązek ponowienia sygnały na dekoder, abyś mógł odbierać kanały FTA. Jezeli dekoder leży dłuższy czas nie używany to pojawia się błąd 09. Wystarczy zadzwonić do Cyfrowego Polsatu podać numer karty i ponowią sygnał na dekoder. Sam tego nie możesz zrobić w ICOK bo nie mas umowy i zablokowana jest taka opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można wziąć pakiet familijny hd na 15 miesięcy, z dekoderem pvr i drugim dekoderem z pakietem extra mini hd? Ile to będzie kosztować? Na stronie Polsatu, znika mi dekoder pvr, gdy tylko zaznaczę pakiet familijny hd. Teraz mam pakiet familijny z dekoderem f300, ale w związku z usunięciem paczki bbc, zastanawiam się nad rozwiązaniem obecnej umowy i zawarciem nowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jestem zielony w tym temacie więc proszę o wyrozumiałość :)

Chcę zamówić dziś CP Familijny HD za 39,90 ze zmiana na Mini HD, umowa 29 mieś.

jest tam dekoder SD za 1zł, i Antena 50 zł, czyli łącznie podliczyło mi 39,90/m-c i 51 zł do zapłaty za antenę i dekoder,

i teraz moje pytanie :) czy oprócz tych 51 zł dla kuriera będę musiał jeszcze ponieść jakieś koszty aktywacyjne czy coś w tym stylu?

czy kurier jest darmowy ?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mu się gdzieś na jesieni.Stary dekoder już raczej nie długo pociągnie.Nie raz trzeba czekać pół godziny aż zagada po włączeniu do prądu.Dekoder jest użytkowany od 3 lat i raz już był w serwisie.Teraz trzeba pomyśleć o wymianie.Muszę do nich jutro zadzwonić.Jakie są koszty hd pvr przy familijnym? Chodzi mi żeby nie było opłat za dekoder co miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...