Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak na 100% to czytaj dokumenty jakie dostałeś do tej umowy. Część B umowy mówi:

 

...Umowa abonencka zawarta na okres podstawowy ulega przedłużeniu na kolejne 12 miesięczne okresy (zwane dalej okresami dodatkowymi), chyba, że w PWU przewidziano inny czas trwania okresu dodatkowego.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kończy mi się umowa z cp w tym miesiącu co się stanie jeśli nie napiszę do nich rezygnacji ? umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony ?

Automatycznie ci się zroluje, teraz i tak za późno na wypowiedzenie bo to trzeba było zrobić 3 mies. temu, teraz to pisz szybko wypowiedzenie z powodu LOVE ( oczywiście o ile go miałeś) i to Ci d :censored: uratuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kończy mi się umowa z cp w tym miesiącu co się stanie jeśli nie napiszę do nich rezygnacji ? umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony ?

 

 

Umowa się automatycznie przedłuży o 12 miesięcy. Chyba, że Twoje wypowiedzenie dotrze do CP przed ostatnim dniem okresu rozliczeniowego "starej umowy". Wtedy zapłacisz 3 opłaty abonamentowe w cenie "standardowej" a nie promocyjnej i będzie rozwiązana. Jeżeli się spóźnisz umowa się zrolluje i zapłacisz 3 opłaty abonamentowe plus kara umowna w zależności od promocji którą posiadasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem. 13 grudnia wysłano wypowiedzenie z powodu wycofania Love. Okres rozliczeniowy to 15. dzień m-ca. Przed chwilą brak programów i komunikat Nagra - karta nieaktywna. Mogli tak sobie wyłączyć? Przecież płacę abonament "z góry"? List wysłany w piątek, do niedzieli dotarł, widoczny w systemie i umowa rozwiązana? Nie jest to umowa na mnie, więc szczegółów nie dowiem się. Czy można dzwonić do DUK i coś z tym zrobić? Dzięki za pomoc. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem już nowe PWU, załączona tam jest Tabela Skład Pakietów - nazwa pakietu, opcji dodatkowej i kanały jakie zawiera, czy kanały wszystkie tam wyszczególnione to kanały gwarantowane? Gdzie są wyszczególnione kanały niegwarantowane?

 

 

W wypowiedzeniu piszę się że wypowiadam umowę nr XXX zawartą dnia XXX, teraz gdy ją przedłużyłem(aneksowałem?) (12/5) nadal w wypowiedzeniu piszę się nr starej umowy, a datę zmienia się na datę aneksowania przez telefon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie stresuję, przed wysłaniem wypowiedzenia wydzwaniałem na BOK i pytałem czy ten kanał w moim PWU był gwarantowany i każdy mówił, że tak, i nawet kilku wspomniało, że dla pewności wczytuje się w PWU i kazali czekać i każdy potwierdził, że tak. Każdą rozmowę rejestrowałem, więc dodatkowo mam podkładkę, dodatkowo w wypowiedzeniu był warunek, że wypowiedzenie należy potraktować jako niezasadne, jeśli pociągnęłoby za sobą karę dla klienta.

 

Wysłałem maila o kopię umowy, wysłali mi, jednak nie dali tam całego PWU, tylko to co dostałem w APS, na prośbę o pełne PWU pracownik stwierdził, że dostałem wszystko. Poszła skarga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...