Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@qler85

Ja również przeżyłem podobny koszmar w CP . Żadnych opóźnień w opłatach abonamentowych nigdy nie miałem ( opłata z konta , zlecenie stałe i zawsze tydzień przed terminem ) , a komunikaty miałem przez dwa tygodnie . Telefony do CP nic nie dawały , napisałem reklamacje ( okres rozpatrzenia 1 miesiąc ) , reklamację uznano i zwrócono pieniądze za abonament , ale nadszarpniętego zdrowia i nerwów , niestety już nie . Takie postępowanie CP skłoniło mnie do zerwania umowy przy pierwszej nadarzającej się okazji ( usunięcie kanałów BBC ) i wcale nie żałuję .

A tak poza tym , po mimo rozwiązania umowy , do tej pory odbieram całą paczkę kanałów od CP . Współczuję i nie załamuj się .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie zalegasz to komunikat bedzie się pojawiał do momentu zapłaty (zaksięgowania wpłaty na koncie CP). Jeśli pieniądze zostały zaksięgowane jeszcze przed terminem płatności a mimo wszystko pojawia się komunikat windykacyjny to konsutant TCOK może takie komunikaty zablokować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do mojej wcześniejszej kwestii. W niedzielę rano o godz. 7:05 otrzymałam sms od firmy windykacyjnej cross przypominający mi o zapłacie kary za odesłany po terminie dekoder. W treści sms wpisali kwote i nr konta do zapłaty. Zaznaczam, ze ani CP ani firma Cross nie powiadomiła mnie wcześniej przy pomocy korespondencji listownej o jakiejkolwiek zaległościach czy zapłacie. Proszę, doradźcie mi jak postąpić i co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym podpisać umowę z CP na 18 miesięcy. Dlatego wszedłem na stronę CP i jedno jest dla mnie niezrozumiałe, dlaczego wybierając pakiet Familijny HD, za dekoder HD musimy płacić 5 zł miesięcznie, gdzie wybierając Pakiet Familijny HD + 2 pakiety dodatkowe, gdzie można mieć 0 pakietów dodatkowych, płacimy tylko jednorazowo za jego udostępnienie? Nie chciałbym płacić dodatkowo za dekoder, dlatego może mi ktoś to wytłumaczyć jak z tym jest? Interesuję mnie tylko umowa na 18 miesięcy, nie chcę się wiązać na aż 3 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Familijny HD, który wybrałeś i przy którym jest opłaca pięć złotych za dekoder to pakiet Familijny HD, z którego możesz zejść do samego pakietu Mini HD, ale nie możesz dokupić dodatkowych pakietów typu Sport HD czy Extra HD. W tym wypadku umowa tylko na 36 miesięcy.

Ten drugi pakiet to pakiet Familijny HD z którego nie możesz zejść do pakietu Mini HD, ale możesz do niego dokupywać dodatkowe pakiety. Tu umowy na 18 i 36 miesięcy.

W APS'ach jeśli się nie mylę to zamiast 36 można dostać 29 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale @szkodnikPL chce podpisać nową umowę na Familijny HD czyli chce mieć dwie umowy razem z Mini HD. Przynajmniej ja to tak zrozumiałem, a Ty mówisz o upgrade'ie przy ofercie utrzymaniowej. Do tego umowy są na 36 miesięcy, co szkodnikPL wyklucza, ale mogę się mylić, bo w APS'ie nie pracuję. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może masz racje. Ja zrozumiałem "szkodnika", że chce przejść z pakietu Mini HD na Familijny HD. Jako nowa umowa Familijny przy 18 miesiacach tylko z dekoderem HD za 49zł bez czynszu, jeden miesiąc gratis Familijnego HD i dwóch pakietów dodatkowych. Najpóźniej na 24 godziny przed zakoczeniem cyklu rozliczeniowego jeśli chcesz opłacać tylko Familijny HD musisz złożyć deklarację wyłączenia pakietów dodatkowych i ewentualnych usług dodatkowych. W przeciwnym wypadku od drugiego miesiąca pakiety dodatkowe kosztują Cię po 20zł (czyli 40zł) oraz HBO 25zł, Cinemax 16zł, Katalog VOD 20zł (te trzy ostatnie jeśli zostaną Ci włączone jako gratis przez pierwszy miesiąc podczas podpisywania umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, C+ nie zaproponował mi dobrych warunków przedłużeniu umowy na Kompakt +, dlatego chce przejść do Polsatu.

Ale na tej ich stronie bardzo słabe są informacje.

 

Tylko info w cenniku, jak rozumiem dla mnie jest cennik dla uzytkownika a nie dla abonenta?

 

Na stronie jest Familijny HD za 39,90 a w cenniku za sam Familijny tez 39,90 o co z tym chodzi? Czy moze to juz nieaktualne?

 

Zestaw rodzinny na lato po tym pół roku bez opłat ile bedzie kosztował w najtańszej opcji?

 

Czym się różni wariant elastyczny od oszczednego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

familijny hd i familijny to różne pakiety,

familijny hd to dodatkowe kanały w HD w umowie na czas określony kosztuje 39,90 zl,

familijny w okresie podstawowym kosztuje 37,90 a na czas nieokreślony 39,90, dla użytkownika cena pakietu to 42,90 zł,

W ofercie dla nowych Klientów nie ma już umów na pakiet familijny za 37,90 (tylko fam HD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dominik_fil

Wszystko zależy od tego czego potrzebujesz.

Elastyczny od oszczędnego różni się tym, że w pierwszym wypadku możesz wziąć pakiet Familijny HD z możliwością dokupienia dodatkowych pakietów typu Sport HD czy Extra HD, ale nie możesz zejść do pakietu Mini HD. W drugim przypadku możesz wziąć pakiet Familijny HD z możliwością zejścia do pakietu Mini HD, ale do Familijnego HD nie możesz dokupić dodatkowych pakietów np. Sport HD czy Extra HD.

Jeśli chodzi o cenniki to dla Ciebie jest cennik dla abonentów. Cennik dla użytkowników jest dla tych co nie mają już umów z Cyfrowym Polsatem, ale dysponują dekoderem, modułem z kartą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od 3,5 roku jestem abonentem CP (pakiet Familijny, tuner Echostar dsb 717). Moja obecna umowa dobiega końca dopiero pod koniec 2012 roku. Czy jest możliwość, aby w czasie trwania umowy przejść na pakiet Familijny HD, i wymienić obecny dekoder a ten z HD ? Pytam, gdyż nie tak dawno zakupiłem nowy telewizor i jestem zainteresowany kanałami w wysokiej rozdzielczości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Mam mały zgrzyt CP. W czerwcu biezacego roku skonczyla mi sie roczna umowa na Familijny SD. Zasatanwialem sie nad przedluzeniem umowy ale syfiaste nowe dekodery Polsatu ( w porowaniu do mojego Samusnga H370) skutecznie mnie do tego zniechecily.

Z poczatkiem maja na infolinii z 5 razy upewnialem sie iz po zakonczeniu okresu podstawowego przechodzi ona na czas nieokreslony (z 3 miesiecznym okresem wypowiedzenia), a cena wzrasta do 39.90 w zwiazku z tym iz Familijny (nie HD) zostaje wycofany z oferty.

Dodatkowo w czerwcu w systemie platnosci ICOK pojawila sie kwota 39.90 do zapłaty co utwierdzilo mnie w przekonaniu iz powyzsze warunki mnie obowiazuja.

W dniu dzisiejszym logujac sie na ICOK widze 6 zl nadplaty, po rozmowie z konsultantem dowiedzialem sie ze umowa automatycznie przedluzyla sie na 12 miesiecy, i obowiazuje mnie nowy regulamin (jedyny plus ze jest w nim zapis co do dozywotniej gwarancji na dekoder w razie czego), z familijnym SD za 37,90

Zadne pismo o zmianie lub zaakcpetowaniu regulaminu lub umowy do mnie nie dotarlo.

 

Myslicie ze da sie to jeszcze odkrecic??

 

W sumie jakos bardzo mnie nie wydymali :) ale dla zasady nie lubie byc tak robiony w konia.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...