Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ostatnio tydzień temu mój tata chciał wziąć pakiet HBO na jeden miesiąc.Mam pakiet familijny i mam pytanie czy można nabyć pakiet HBO tylko na 1 miesiąc po faceci powiedzieli w APS że trzeba wziąć jakiś dodatkowy pakiet (mówili chyba o nowych pakietach).Jak to jest bo ja już nie wiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dają HBO i Cinemax gratis w ten sposób, że możesz sobie oglądać za darmo i zrezygnować. HBO i Cinemax to usługi dodatkowe i musisz na nie podpisać umowę na czas określony i wtedy masz przez kilka miesięcy gratis, ale potem musisz płacić do końca umowy i nie możesz zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale wlasnie daja do tej promocji Nowy Cyfrowy Polsat. Pani z APSu przy podpisywaniu umowy chyba mi o tym zapomniala powiedziec, ale jak bylem pare dni wczesniej tam to stojac w kolejce slyszalem jak mowila innej klientce o tym, ze trzeba do miesiaca zadzwonic w sprawie tego HBO. A chcialem sie tylko upewnic, ale w sumie i tak bede musial sie chyba przejsc do APSu bo cos z kolei iCOK nie chce mnie zarejestrowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mam takie zapytanie czy ktoś orientuje się co oznacza kod promocyjny ET04? Który znajduję się w listopadowej promocyjnej ofercie cyfrowego polsatu.Chodzi mi czy mogę zrezygnować z dodatkowych pakietów extra takich jak SPORT HD, EXTRA HD, VOD i pozostać tylko przy pakiecie Familijny HD?Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym zapytać (zanim zacznę kopać po regulaminach) czy można wypowiedzieć umowę z CP w czasie nawet krótszym niż 24h od momentu zakupienia od nich abonamentu ?

 

CP mam już od kilku dobrych lat, parę dni temu zepsuł się dekoder (samsung dsb h370G) a że jest już po okresie gwarancyjnym podobno nie przysługuje mi żaden sprzęt zastępczy gdybym zdecydował się wysłać mój do serwisu (naprawa odpłatna). Sprzedawca zaproponował więc nowy dekoder z nowym abonamentem uzasadniając, że "starego dekodera na pewno mi nikt w okolicy nie naprawi bo to jest uszkodzony procesor i 120 nóżek do lutowania, a serwis skasuje 150zł minimum + czas oczekiwania". Więc daliśmy się naciągnąć.

Mój błąd, ponieważ standardowy komentarz sprzedawcy diagnozującego usterkę której nawet nie widział i nie wie w jakich warunkach wystąpiła, standardowo obwiniający procesor "o cale zło na świecie" dał mi na miejscu za mało do myślenia.

Po spisaniu dokumentów i powrocie do domu z nowym nabytkiem, otworzyłem elektrodę, znalazłem odpowiedź na moją usterkę i wymieniłem kondensator w przetwornicy starego samsunga... i działa, tylko trochę za późno.

 

Jest szansa wymigać się ze świeżych dokumentów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

typowa usterka Samsunga, te informacje o procesorach to jacyś nawiedzeni bajarze pisali na różnych forum, brałeś w APSie, co za dekoder dostałeś?

 

Ewidentnie sprzedawca wprowadził Cię w błąd, od razu skieruj sprawę do rzecznika praw konsumenta, umowa została zawarta z naruszeniem prawa, informacja o cenie naprawy została wzięta z sufitu, zawsze jak oddajesz do serwisu sprzęt objęty umową długoterminową przysługuje Ci prawo do sprzętu zastępczego. Pytanie co masz za dekoder bo Sagem ESI-88 jest lepszy, HD5000 jest sprzętem gorszym niż posiadany, bo nie ma componenta. Inny H370G to dokładnie to samo co już masz, tu będzie chyba najgorsza sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest szansa wygrać, osobiście ja bym zgłosił takie działanie do prokuratury, jeden chłopak zrobił tak i goście z cyfry mają sprawę

 

na pewno HD5000 jest dekoderem o mniejszych możliwościach niż H370G (aktualnie, bo ma nieaktywne USB i nieaktywny Ethernet - nie wiadomo czy to kiedykolwiek będzie działać a nie ma componenta), czyli dostałeś sprzęt gorszy niż miałeś a oczekiwałeś wymiany na sprzęt tego samego typu, dodatkowo okazało się że naprawa sprzętu posiadanego była łatwa i nie wymagała serwisu, więc wymiana nie była konieczna, zawsze możesz stwierdzić że coś tam pogrzebałeś wyczyściłeś i działa, zajęło Ci to 10 minut, na pewno możesz zarzucić sprzedawcy złą diagnozę, co wprowadziło Cię w błąd.

 

Wiadomo przecież że sprzedawca chce tylko sprzedać ale wcale nie stoisz na straconej pozycji biorąc pod uwagę że diagnoza sprzetu była zła a podpisanie nowej umowy to jej następstwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy coś wiadomo w sprawie opłat za abonament Cyfrowego Polsatu po 1 stycznia 2011 (wzrost o 1% podatku VAT). Czy CP szykuje podwyżkę abonamentu a może przerzuca na siebie tą podwyżkę tak by zachować dotychczasowe opłaty za abonament dla swoich abonentów (tak zrobiła np. N-ka). Jest może jakieś oficjalne stanowisko w tej sprawie??? :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...