kjackiew Opublikowano 17 Września Udostępnij Opublikowano 17 Września jezeli aktywuję do 22 wrzesnia to wtedy: 22.09-22.10 będzie za 0zl 22.10-22.11 będzie za 25zł a wydaje mi sie że 23 września bedzie za pozno tzn bede musial czekac do 22 pazdziernika na aktywację i wtedy: 23.09-22.10 - oczekiwanie, brak dostępu 22.10-22.11 - dostęp, za 0zl 22.11-22.12 - dostęp, za 25zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września Może tak być, że w czasie oczekiwania włączą i będzie dostęp niepełny miesiąc za 0 zł, następnie pełny miesiąc oczekiwania darmowy.Po tym pełnym będzie już płatny. Ale gwarancji nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września @kjackiew jeżeli masz okres rozliczeniowy 22 każdego miesiąca, dany pakiet aktywujesz maksymalnie do 21 ponieważ 22 zaczyna się nowy i nie zostanie aktywowany. Najlepiej to już dzisiaj włączyć pakiet-miesiac będzie darmowy, kolejny jest płatny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjackiew Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września (edytowane) dostałem taką informację: 1. gdy pakiet nie był jeszcze aktywowany to po aktywacji zostanie udostępniony w ciągu 48h 2. gdy pakiet był już aktywowany to od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego. czyli pierwszy niepełny + pierwszy pełny miesiąc za 0 zł, więc zaryzykuję i poczekam do 23 września. Edytowane 18 Września przez kjackiew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 18 Września Udostępnij Opublikowano 18 Września Napisz jak tam Tobie poszło z tym uruchomieniem pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjackiew Opublikowano 23 Września Udostępnij Opublikowano 23 Września (edytowane) Dzisiaj napisałem na ICOK żeby aktywowali, po aktywacji minęło ok. 30 minut i miałem już ostęp do pakietu Polsat Sport Premium chociaż w systemie jest cały czas wpis: Oczekuje na aktywację z dniem 22.10.2024. Ale kanały dostępne zarówno na PBG i przez dekoder satelitarny. czyli od dzisiaj do 22 listopada za 0zł, a od 22 listopada - 25zł za miesiąc Edytowane 23 Września przez kjackiew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat1234 Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września (edytowane) 12 godzin temu, kjackiew napisał(a): Dzisiaj napisałem na ICOK żeby aktywowali, po aktywacji minęło ok. 30 minut i miałem już ostęp do pakietu Polsat Sport Premium chociaż w systemie jest cały czas wpis: Oczekuje na aktywację z dniem 22.10.2024. Ale kanały dostępne zarówno na PBG i przez dekoder satelitarny. Przy pierwszym włączeniu aktywacja jest w tym samym dniu natomiast przy kolejnym według ich polityki włączenie dodatkowego pakietu (aktywacja) następuje dopiero z kolejnym okresem rozliczeniowym. Edytowane 24 Września przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carmelo Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września Mam umowę, która już dawno temu przeszła na czas nieokreślony na jakiś najniższy pakiet z podstawowymi kanałami za który place 5 zł. Czy jest możliwość dobrania sobie do tego pakietu kanały polsat sport premium, ale tak zeby dalej umowa byla na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Września Udostępnij Opublikowano 24 Września (edytowane) 6 godzin temu, carmelo napisał(a): Czy jest możliwość dobrania sobie do tego pakietu kanały polsat sport premium, ale tak zeby dalej umowa byla na czas nieokreślony? Witam, w celu poznania oferty zapraszam do wiadomości prywatnej. Edytowane 24 Września przez Kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkmkbk Opublikowano 28 Września Udostępnij Opublikowano 28 Września Witam . Umowę miałem do 04.2025: pakiel L 70 zł Dekoder podstawowy 5zl Multiroom 10zl Suma 85 zł. 20.09 podpisany został aneks do umowy ; Wymiana dekoderów na 4k Pakiet L 70 zł nPVR 15 zł Multiroom 5 zł Suma 90zl. Nie używa nagrywania wcale . Chcę zerwać ten nowy aneks. Na co mogę liczyć ? Chciałbym pakiet L, Disney +, max . Jak by to wyglądało po zerwaniu tego aneksu ? I jeszcze jedna rzecz, od tygodnia nie mogę nic zmienić w ICOK bo pisze cały czas że są wprowadzane zmiany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskwicz Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Czy w związku z otrzymaną mailowo informacją o zmianie warunków umowy zgodnie z poniższym, dysponuje się prawem do odstąpienia od umowy na czas określony? "Zawiadomienie o zmianie umowy i regulaminu świadczenia usług dotyczących telewizji – nowe prawo komunikacji elektronicznej Informujemy, że w dniu 10 listopada 2024 r. wchodzi w życie ustawa Prawo komunikacji elektronicznej, która zastąpi obecnie obowiązującą ustawę Prawo telekomunikacyjne. Czego dotyczą zmiany? Zmiana przepisów powoduje konieczność modyfikacji warunków zawartych przez Państwa umów. Do informacji o zmianach na trwałym nośniku prowadzi bezpieczny link." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października W liście tradycyjnym na końcu widzę: "W przypadku braku akceptacji powyższych zmian przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych. Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone do dnia 10 listopada 2024." ale: "W przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia i rozwiązania umowy przed upływem czasu oznaczonego (okresu podstawowego) na jaki umowa została zawarta, Cyfrowy Polsat będzie miał prawo dochodzić od Państwa zapłaty kwoty wynikającej z udzielonej w umowie ulgi, pomniejszonej o jej proporcjonalną wartość za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwiązania." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października Ale pojawia się furtka na Disney+ gdyby ktoś chciał zrezygnować z tego streamingu. Niemniej abo z ofertą czasową dostaną plan premium. Więc rezygnacja to głupota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klopseł Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października W zamian za kanały z ekstraklasą wybrałem sobie maxa za free, niedawno przestały mi działać kanały HBO, max dalej działa, tak jak cinemax. Czym jest to spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JedynyTaki Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października Korzystaj dopóki działa i nie pytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 9 Października Udostępnij Opublikowano 9 Października Dokładnie. Ja tak mam od maja ubiegłego roku, kiedy to skończyła mi się umowa. Nawet myślałem że po przejściu z HBO Max na Max coś im tam przeskoczy i nie będę miał dostępu ale się myliłem. Dostęp cały czas jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano Czwartek o 17:07 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:07 @Klopseł W przypadku Cinemaxów wystarczy, że masz umowę podpisaną na 2 lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klopseł Opublikowano Czwartek o 17:21 Udostępnij Opublikowano Czwartek o 17:21 12 minut temu, neo_patryk napisał(a): @Klopseł wystarczy, że masz umowę podpisaną na 2 lata. Nową umowę, której nie podpisywałem. (Tzn. ja żadnej umowy nie podpisywałem....) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid88 Opublikowano 4 godziny temu Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Jak zrezygnować z Disney+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu @Dawid88To zależy co podpisałeś. Napisz coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.