Krzysztof.K Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego I co ja mam teraz zrobić?Dekoder nie działa, a w punkcie nie mają i nie wiadomo kiedy będą mieli na wymianę.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego (edytowane) Jeżeli masz podpisaną aktualną umowę z operatorem, a sprzęt nie działa to przysługuje Ci prawo do wymiany wadliwego sprzętu w ramach obowiązującej umowy. Edytowane 13 Lutego przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 5 godzin temu, Krzysztof.K napisał(a): I co ja mam teraz zrobić?Dekoder nie działa, a w punkcie nie mają i nie wiadomo kiedy będą mieli na wymianę.. Składaj reklamację. Mnie wymienili bez aneksu. Umowa na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 14 Lutego Udostępnij Opublikowano 14 Lutego Dzwon na infolinie i wymienia 222127222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opolsky Opublikowano 23 Marca Udostępnij Opublikowano 23 Marca (edytowane) Mam dwie umowy i mam pewien problem Umowa 1 podpisana w październiku -> pakiet L + HBO z HBO Max. Założone konto HBO Max Umowa 2 aneksowana dzisiaj -> pakiet L + Disney + HBO z HBO Max. Nie mogę założyć konta HBO Max, bo krzyczy, że już mam przecież konto via operator. Niemniej umowy różnią się numerem karty i numerem konta. Czy ktoś miał coś podobnego i może podrzucić rozwiązanie problemu? Infolinia HBO Max nie widzi żadnego problemu w tym, żeby można było mieć dwa konta, jeśli są dwie usługi. W warunkach usługi HBO Max też nie ma słowa o tym, że usługa jest przypisana do abonenta. Mowa o usłudze telewizyjnej, więc mając dwie usługi telewizyjne nie powinno być problemu z dwoma kontami HBO Max. W sumie przeżyję, gdyby był taki problem Każdą z usług HBO mam po 10 zł (w sumie 20 zł na dwie umowy). Niemniej uważam, że zostałem zrobiony lekko w konia :D Okazuje się też, że jak jeden abonent ma dwie umowy i zechce do nich dwie usługi Disney+ [dlaczego by nie?], to będzie taki sam problem... Edytowane 23 Marca przez opolsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek298 Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia Posiadam umowe na czas nieokreslony,chcę wymienic swojego PVR HD 7000 na jakis nowszy. Prosze czy istnieje mozliwosc wymiany bez zmiany abonamentu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 1 minutę temu, jacek298 napisał(a): Prosze czy istnieje mozliwosc wymiany bez zmiany abonamentu bez aneksu się nie obejdzie i raczej będziesz miał wyższe abo ale niewiele - po złożeniu wypowiedzenia dostaniesz 6 miesięcy free więc cenowo to się jakoś wyrówna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) Witam. Posiadam umowę na czas nieokreślony od 2022 roku na Pakiet Familijny Max HD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Cinemax HD, Pakiet Polsat Sport Premium, Pakiet Ekstraklasa, Pakiet Eleven Sports HD i płacę za to 130 zł. Chciałem przedłużyć umowę wtedy kiedy ona się skończyła z mniejszym pakietem ale Pan na infolinii oznajmił że nie może tego zrobić ponieważ system nie puszcza go z tym dekoderem jest to Sagemcom ESI 88 i trzeba wymienić sprzęt. Czy jest to w ogóle możliwe ? Powiedział że mam do wyboru różne dekodery w zależności od pakietu jaki wybiorę. Edytowane 6 Kwietnia przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 10 minut temu, roc45 napisał(a): Powiedział że mam do wyboru różne dekodery w zależności od pakietu jaki wybiorę. To jaki jest problem wybrać odpowiedni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 1 godzinę temu, roc45 napisał(a): Witam. Posiadam umowę na czas nieokreślony od 2022 roku na Pakiet Familijny Max HD, ... Nie ma już takiego pakietu-teraz jest jego odpowiednik L. Nie polecam dekoderów 4K-chyba, że wolisz się denerwować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Zależy mi na dekoderze z nagrywarką. Są podobno do wyboru EVOBOX PVR z 500 GB albo Polsat Box 4K z 1 TB i nie wiem który wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Napisałem, że 4K ma zjechany soft i są problemy które techników przerastają na tę chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia (edytowane) A czy orientuje się ktoś czy można dobrać dekoder z nagrywarką do pakietu S lub M ? Z tego co pamiętam jak brałem obecny dekoder to musiała to być oferta Premium aby był dostępny ale nie wiem jak jest teraz. Edytowane 6 Kwietnia przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 6 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia Pakiet M sport lub L posiada takowy dekoder no chyba, że wynegocjujesz z konsultantem na innych warunkach przy aneksie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek1077 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Witam Czy w związku z utratą ligi mistrzów od przyszłego sezonu, będzie można wypowiedzieć umowę, jeśli posiada się ja w pakiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia A masz ja gwarantowaną w umowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 10 minut temu, slawek1077 napisał(a): Witam Czy w związku z utratą ligi mistrzów od przyszłego sezonu, będzie można wypowiedzieć umowę, jeśli posiada się ja w pakiecie Jeśli kanały PSP zostaną wycofane to jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Witam Czy orientuje się ktoś czy pomimo tego że w październiku 2022 roku dostałem odmowę przy przedłużeniu umowy ze względu na posiadany na sprzęt, to czy jeśli bym ponownie zadzwonił na infolinie to jest taka opcja że by się dało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia @roc45ale dokładniej o co chodzi? Chciałeś przedłużyć umowę i nowy sprzęt dostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roc45 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia (edytowane) @Gizior89według Polsatu nie mogę przedłużyć umowy z obecnym dekoderem który posiadam, przynajmniej tak mi powiedzieli w październiku 2022, moje pytanie czy istniała by jednak taka możliwość ? Według mnie zmuszają mnie do wymiany dekodera, spokojnie przedłużają na inne dekodery np. HD 5000 a on mniej więcej wszedł na rynek tak samo jak ten co mam. Edytowane 7 Kwietnia przez roc45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 7 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia Może i dałoby radę podpisać aneks na ten stary mniej zawodny dekoder lecz on już jest bez wsparcia technicznego i dlatego Polsat nie zgadza się na takie warunki. Po drugie wszystko zależy od tego na jakiego trafisz konsultanta-mój teściu ma HD6000 i już 2x rozmawiał w sprawie aneksu. 1 rozmowa proponowali mu wymianę na Evobox z jednorazowa opłatą 29zł bez czynszu; 2 rozmowa dekoder HD6000 zostaje dalej u niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cp.go Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia @roc45 napisz na priv numer karty, pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.