Skocz do zawartości

Wymień SD na HD - oferta dla klientów TNK.


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

@lordzie wejdź na stronę TnK , a tam jest regulamin akcji.

Samo posiadanie karty nie daje możliwości wymiany: trzeba mieć opłacane conajmniej 3 m-ce (ale poza okresem startowym).

Zysk: 1 miesiąc pakietu z nfilmami i premium HD oraz kurier gratis + 4 kanały stajni Fox do 15.V. (bo koszt 219,90 za pełny rok abonamentu).

W Twym przypadku sprzedaj kartę SD i dorzuć resztę, a taki zestaw z kartą do 31.01.2013 kosztuje około 240 zł ale bez łaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no to może podsumuje:

wydaje mi się ,że akcja ta ma na celu wyłudzenie danych osobowych na potrzeby komercyjne, a nie faktyczną obsługę klienta.

Pisałem już , że 1. podejście miało miejsce 17.12.2011, niestety nie doczekałem się realizacji, a konsultanci (totalnie niekompetentni) nie byli w stanie powiedzieć coś sensownego. Odpuściłem i kupiłem znajomej zestaw na allegroszu na podobnych warunkach od reki.

Do tematu powróciłem w lutym, gdy znalazł się chętny na taki zestaw(a oferent przedłuzył akcję promo do 31.03.). Złozyłem kolejne zamówienie poprzez aplikację internetową.

NIC, nie ruszyło, zero odzewu. Mądrzejszy o doświadczenia z 1. podejscia drążyłem temat w dziale sprzedaży.

ZERO postepu (karta SD OK, nadaje sie, klient OK( gdzieś przepadały zgłoszenia, doradzono bym ponawiał aplikacje (sumie pewnie z 10 razy wypełniałem formularz, potem dzwoniłem z potwierdzeniem, zeby nie wzięto mnie za jajcarza.

NIC, ZERO, KLAPA. Wreszcie tydzień temu 1 z konsultantów (a potem jeszcze konsultantka) wzięli na siebie zobowiązanie (po akceptacji kierownika), że wyjaśnią sprawę i ODDZWONIĄ.

ZERO honoru u tych szmacianych handlowców; mimo zapewnień nikt nie dotrzymał słowa. ZERO kontaktu.

Zakończyłem ten chocholi taniec z NAJGORSZĄ firmą i najgorszymi pracownikami obsługi klienta jakich znam. (w końcu takie zestawy są dostępne bez ich łaski i niepotrzebnie mnie zwodzili).

Kogokolwiek spotkam powiem, że obsługa w "N" to dno, ludzie niekompetentni i bez honoru. Nigdy tej firmy nie chcę w domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie mam zadziwiającego pecha.

Ja zamówiłem w luty i po tygodniu nawet nie całym miałem tuner w domu, aktywowałem i wszystko działa jak należy.

 

Niestety i w dobrych firmach zdarzają się problemy... Nie miałem nigdy kontaktu z bok więc nie wypowiadam się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie... podziele sie z Wami swoimi uwagami. Pomimo wczesniejszego zamowienia tuner na swieta nie doszedl... ale grzecznie Pani zadzwonila i przeprosila... trudno sie mowi... to maly pikus. Przeboje zaczely sie z chwila podlaczenia tunera do satelity. Na poczatku jako tako dzialalo, pozniej problemy z glosem, nastepnie z obrazem HD, pozniej obraz zanikal... az zdechlo calkowicie... oczywiscie infolinia... 2h godziny na telefonie problem nie zostal rozwiazany, jednakze Pan stwierdzil, ze to moja wina i musze szukac przyczyny u siebie. Na cale szczescie sasiad mial taki sam tuner satelitarny (tyle, ze kupil w sklepie) podlaczylem i dziala! Podlczylem swoj u Niego- nie dziala. Teraz juz bylem pewny, ze tuner jest zepsuty. Dzwonie na infolinie- i dowiedzialem sie, ze nie jestem fachowcem! Historia juz trwa okolo tygodnia (sygnalu brak w tv, a placic trzeba!) Zdenerwowalem sie, zamowilem dla swietego spokoju fachowca - zaplacilem za wizyte - stwierdzil z cala pewnoscia, ze tuner jest zepsuty. Po tym wszystkim pan na infolini poprosil, abym z poszedl z tunerem do punktu n. W punkcie n o takiej promocji nie slyszeli i za nic w swiecie nie chcieli przyjac tunera. Dostalem telefon do serwisu z tunerami. Zadzwonilem. Odebral okropnie niemily facet. Kazal sie streszczac, bo nie ma czasu na pogawedki! Jak jest tyle pracy z tymi tunerami, to sie nie dziwie, ze nie ma na nic czasu. Zdazylem w ciagu minuty uzyskac adres i tuner zostal wyslany do serwisu. Przychodzi troszke wiecej niz po tygodniu, ale nie czepiam sie wazne, aby dobrze naprawili. Znowu wszystko pieknie smiga... mija kilka dni... tuner znowu fiksuje (obawiam sie, ze znowu trafi do serwisu). Promocja w moim przypadku wygladala tak: kanalami, ktore dostalem w promocji- nawet nie zdazylem sie nacieszyc (brak wizji), przeszlo 2 tygodnie nerwow, koszt rozmow telefonicznych (czesc rozmow byla platnych), wizyta serwisanta satelitarnego, koszty wysylki tunera... a jeszcze czlowiek musi chodzic do pracy - a czasu brak... Jestem przerazony obsluga TNK. Cala ta historie mozna by bylo skonczyc w ciagu jednego tygodnia i sprawa jest rozwiazana (nie bylo by tyle zlosci z mojej strony). Jednak obluga infolini, serwisu, punktow n jest tragiczna. Czy to tylko ja tak kiepsko trafilem z tym tunerem i obsluga? W ofercie abonamentowej jest tak samo? Czy tylko TNK HD? Przeszlo 2 lata tuner SD dzialal bez zadnego problemu, chcialem sobie "polepszyc". Tak przy okazji, jaki polecacie tuner satelitarny do TNK HD? (z tym obecnym chyba dam sobie spokoj). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz to jest prawdą z obsługą Telewizji na kartę SD, w usłudze abonamentowej jest o niebo lepiej. Jak jesteś zainteresowany TNK HD na kartę czyli na doładowywanie to co się chce oglądać to polecam zajrzenie do tego linku http://www.hollex.pl/telewizja-na-karte/ lub udać się do punktu N i popytać się o ofertę abonamentową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam takie pytania, może głupie, ale nurtują mnie. Pytania oczywiście do osób które skorzystały z promocji wymienionej w tytule wątku. W jakim pudełku otrzymaliście dekoder, w takim z logo N, czy może w takim stylizowanym ofertą NNK? Co mieliście dołączone do zestawu(jakie kable, dokumenty itp.)? Jaką serię dekodera ADB ITI 5800S otrzymaliście(np. BSKA)? I ostatnie, czy wszystkie te dekodery ADB ITI 5800S, sprzedawane jako odnowione wyglądają jak nówki. Mój nie wygląda na używany(przynajmniej z zewnątrz), dekoder był zafoliowany, pilot nowy. Moim zdaniem jeśli dekoder jest używany to podczas odnowy ADB zamontowało nowe obudowy, dało nowe akcesoria i w środku wymienili zepsute części(jeśli takie były) na nowe a stare sprawdzili, oczyścili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Opiszę swoje doświadczenia z wymianą sd na hd.....

Miałem kartę TNK SD, po rozstaniu z Cyfrą doładowałem (po raz pierwszy od 2 lat) na początku października na 3 mies., regulamin mówi o 3 miesiącach poprzedzających wolę przejścia na HD w ciągu roku, u mnie było kilka dni (plus opłata do przodu). Nie byłem pewien, czy przejdzie, wpisałem dane, mail nr tel, zero odzewu, pomyślałem, nie da rady (choć powinni dać cynk choć na maila). Po kilku dniach tel od kuriera, na noc zostawiłem podpięty do aktywacji i rano wszystko świeciło. Za 220zł tuner i pakiet domowy HD na rok i tydzień, plus premium i n premium na miesiąc. Myślę, że niezłą oferta.

 

Kartę SD "przerobiłem" na Smart HD, migracja trwała kilka minut (do pojawienia się kanałów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...