Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kiedy brzydula sie kończy? bo mi wnerwia siostra zabierająca czas na brzudule :|

 

Dokladnie mam taki sam problem :P Beznadziejny serial wg mnie i bardzo dobrze ze sie konczy. Zna ktos dokladna date ostatniego odcinka ??

 

Wczoraj byl ostatni odcinek Kuby w tym sezonie. Powiedzial, ze kolejny w lutym lub w marcu :/ Dlaczego wszystkie stacje robia takie dlugie przerwy ?? Sezon konczy sie na poczatku grudnia i kolejny jest dopiero w marcu :shock: 3 miesiace przerwy,w ktorych w TV sa same powtorki i idgrzewane kotlety :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premiera po ostatnim odcinku Brzyduli i w styczniu mają zacząć emitować resztę ;) Co do samej Brzyduli to nawet śmieszna jest, oczywiście nie ciągle, ale wątki drugoplanowe są fajne moim zdaniem ;) Mnie też dziwi długość przerwy, w końcu zima chyba więcej ludzi ogląda telewizję niż np. w maju ;) Wiadomo coś o ramówce na Boże Narodzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi się polska wersja BrzydUli nie podoba :roll: . Sama główna bohaterka jest nieciekawa także nie udało się z niej piękności zrobić. Zdecydoweanie wolę amerykańską wersję "Ugly Betty". Jest śmieszniejsza i ciekawsza. Poza tym szefostwu TVN-u chyba skończyły się pomysły, skoro "Majka" będzie polską wersją wenezuelskiej telenoweli "Juana la virgen" (tł. z hiszp. Juana dziewica), co zresztą zostało potwierdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo coś o ramówce na Boże Narodzenie?

Wigilia (filmy):

 

- Rio Bravo

- Terminal

- Morderstwo w Białym Domu

 

25 grudnia:

 

- Beethoven,

- Elf,

- Wpuszczony w kanał,

- Narodziny,

- Kogel-Mogel;

- Sposób na teściową,

- Wydział pościgowy,

- Lodowe piekło

 

26 grudnia:

 

- Po rozum do mrówek,

- Smokiem i mieczem,

- Jack Frost,

- Ekspres Polarny,

- Galimatias, czyli Kogel-Mogel II;

- Harry Potter i Więzień Azkabanu;

- Włamanie na śniadanie,

- Czego pragną dziewczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak zwany "kryzys", więc łatwo można dać starocie i na tym zarobić wzorem Polsatu, który sowim widzom wciska to samo co roku (patrz Kevin). :P W końcu przychody z reklam w czasie świątecznym nie są specjalnie wysokie, więc można troszkę się dorobić mniejszym kosztem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guru inwestorów idzie na wojnę z ITI - "TVN przepłaciła za akcje N"

 

W końcu ktoś przerwał zmowę milczenia. To, że ITI chce ratować N kosztem TVN to było wiadome. To, że N może odbić się bokiem dla grupy TVN (i jej widzów, nie w tylko w platformie N) wiadomo od dawna. Dziwi jedynie tak długa cisza mniejszościowego akcjonariatu w tej sprawie. A gwoli przypomnienia - prócz indywidualnych akcjonariuszy kasę tam włożyły OFE (w tym mój) i fundusze inwestycyjne.

Oby ITI nie skończyła jak Kirch Group (przejechali się na pay tv i nowych technologiach), który upadł z dużym hukiem.

Mobius tak głośno stuka nie bez powodu - w końcu w jego jak najlepszym interesie jest rozwój spółki i jej wartości. W końcu jest udziałowcem Goldmann Sachs

 

Zresztą to nie pierwszy głos tak dużej wagi. Ryszard Jach (wiceprezes PTE Skarbiec-Emerytury, zajmujący się funduszami emerytalnymi) też ostatnio dosadnie się wypowiedział w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiedzą co robią, chcą wyjść na zero, jak na razie widać długi ich zżerają ze wszystkich stron. TVN24 to prowokacyjna papka, sporo osób nie chce oglądać, tylko sam główny TVN utrzymuje ITI na powierzchni, przez 20 minutowe reklamy.

 

Ciekawe co na to zarząd z Luksemburga? Pewnie im bajki wciskają, że się odbiją. N zacznie na siebie zarabiać jak da możliwość wybierania pojedynczych kanałów do swojej oferty. Czas pokaże, czas startu DVB-T i wyłączenia analogowego sygnału do TVN byłby bolesny, bo sporo osób się tak szybko nie przestawi, dlatego myślę, że ITI opóźnia też start DVB-T, mimo tego, że dają usb sticki do DVB-T do N.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telekomunikacja Polska to najbardziej wartościowa marka w branży telekomunikacyjnej, z kolei TVN to najbardziej wartościowa marka na rynku medialny - wynika Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita.

W pierwszej dziesiątce Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek opublikowanego przez dziennik Rzeczpospolita znalazły się trzy marki telekomunikacyjne

oraz jedna medialna.

 

Ranking polskich marek według wartości

:

1. Orlen 3648,3 mln zł

2. PKO BP 3161,0 mln zł

3. PZU 2823,5 mln zł

4. TP 2084,5 mln zł

5. Era 1584,0 mln zł

6. Bank Pekao 1548,3 mln zł

7. Plus 1193,3 mln zł

8. TVN 1088,4 mln zł

9. Biedronka 953,3 mln zł

10. Tyskie 908,4 mln zł

 

Źródło: media2.pl

Pozazdrościć. :D TVN jako jedyna stacja na liście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z kim TVN miał rywalizować? Z niszczejącą TVP, czy tanim Polsatem? 8)

Problem, w tym, iż od ogłoszenia przejęcia akcji N grupa TVN zanotowała kilkuprocentowy spadek na giełdzie. Dobrze życzę TVN, ale coś mi w kościach (i nie tylko mi) trzeszczy, że ITI ratuje swoją skórę kosztem swojej perełki. To nie wyjdzie na dłuższą metę za dobrze dla TVN, która aktywa na rozwój swój i swojej oferty przeznaczy na dotowanie N'ki. To odczują (poprzez uboższe ramówki) nie tylko abonenci TnK i N, ale wszyscy, bo mniej kasy na licencje i produkcję własną to więcej reklam, powtórek i może się skończyć jak na Polsacie, gdzie od poniedziałku do piątku w prime time idą reklamy przerywane niespecjalnie ciekawymi produkcjami :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy każdym rankingu ważna jest informacja jak został liczony. Z jakich dany korzystano? Za który rok? Kto to wszystko policzył? To wiele może wyjaśnić. No i przede wszystkim co wynika z tego rankingu?

 

Jeśli dobrze rozumiem to nie chodzi w nim o spółki, firmy a jedynie o teoretyczną, jakoś policzoną wartość nazwy firmy. Taka wartość na współczesnym rynku jest g... warta. Firma dziś jest jutro jej nie ma. Cytat ze źródła rankingu.

... prawdziwa marka nie polega na znanej nazwie, a na tym, że się ma reputację, autorytet, rozsądek i nie popełnia szkolnych błędów. Jednym z takich błędów są inwestycje na pokaz, np. w bardzo kosztowne kampanie reklamowe z udziałem znanych gwiazd.

 

– Niektórzy ulegają złudzeniu, że mając znaną nazwę, mają już mocną markę. To złudzenie pryska w trudnych czasach – podkreśla Mirosław Boruc. Zaznacza jednocześnie, że choć mocna marka nie chroni jej właściciela przed problemami (bo to może spowodować np. kiepski zarząd), to może uratować ją przed klęską – mając cenną markę firma, przy dobrym zarządzie, może odbić się od dna. Nie mając marki, nie ma w takiej sytuacji widoków na przyszłość .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z kim TVN miał rywalizować? Z niszczejącą TVP, czy tanim Polsatem? 8)

Polsat z drugiej strony nie jest aż taki tani, musi mieć sporo kasy by uruchamiać co już nowe kanały...

 

Ale Polsat sporo małpuje od TVNu. Jedyna rzecz warta obejrzenia na Polsacie to od czasu do czasu jakiś film dobry jak dadzą albo mecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...