Skocz do zawartości
  • 0

1 Tuner HD dla odbioru C+ i Cyfrowego Polsatu


godzilla
 Udostępnij

Pytanie

Witam.

Proszę o radę, gdyż jestem laikiem w tych sprawach.

Wymieniam sprzęt i muszę kupić 1 tuner HD którym będę mógł odbierać 2 platformy C+ oraz Cyrf. Polsat.

Tuner będzie chodził w parze z 50 calową plazmą HD.

Podpowiedzcie jaki tuner wybrać żeby sprawnie obsługiwał obie platformy.

Dotychczasowy tuner Ferguson (stary) wiesza się czasem jak wznawiają sygnał lub coś takiego i nie obsługuje czaem napisów z CP.

Jeśli potrzebne są dodatkowe info proszę o sugestie bo nie wiem co jeszcze napisać aby sugestie były celne.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Standardowo, Ariva 200 lub Opticum x402p - dwa najtańsze z czytnikiem oraz gniazdem CI. Przy Opticum konieczna zmiana oprogramowania aby w czytniku pracowała karta Cyfry.

Poczytaj wątki o tych modelach i zdecyduj, jeśli żaden z nich - sprecyzuj wymagania i szukaj w wyższych (droższych) modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ponawiam pytanie kolegi. Fergusony podobno nie za dobrze obsługują moduł Polsatu. I to te modele z górnej półki również. Ale nie jest to moja opina więc mogę się mylić. Proszę o opinię użytkowników jak to wychodzi w praktyce.

Proponuję zwrócić uwagę na następujące parametry:

1. szybkość przełączania kanałów, szczególnie HD w module Polsatu.

2. możliwość nagrywania na dysk wewnętrzny lub zewnętrzny.

3. możliwość tworzenia własnych list, raczej oczywiste w modelach niezależnych, ale lepiej wspomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@jargla to może wybierz odbiornik Topfield SBP-2010 PVR Ready nie jest on może najtańszy, ale to bardzo solidny sprzęt, umożliwia nagrywanie na zewnętrzny dysk, można utworzyć aż 30 list kanałów ulubionych i przełączanie kanałów w tym odbiorniku jest bardzo szybkie.

Odnośnik do komentarza