Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odsyłam do Regulaminu świadczenia usług na stronie CP

 

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

 

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa dni temu aktywowałem pakiet Sport HD, ale na umowie mam napisane, że zmiana ta dotyczy umowy nr s2009/12/...... (to jest moja stara umowa) obecna ważna ma numer v2012/1/...... . Pakiet ten aktywowałem aby rozwiązać umowę z powodu wycofania PF. Według tego co napisał Wiking i tak mogę rozwiązać umowę.

Kolego, od momentu powstania czyli od trzeciego kwartału 2009 roku do końca stycznia 2012 roku kanał Polsat Futbol był gwarantowany w umowach przez Cyfrowy Polsat.

 

Przejmować się tymi innymi numerami umów i iść do APS aby zmienił na prawidłowy numer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PF kończy nadawać 31 maja br. :)

Szkoda, że nie dali zamiast PF sportklubu tak to może bym się zastanowił nad zostaniem z nimi

 

A w czym problem? zawsze możesz podpisać nową umowę w której znajdzie się może nawet sportklub :wink: a nawet jak go nie będzie to i tak CP będzie okazja skubnąć. Tych (może) kilka tysięcy uciekinierów krzywdy finansowej im nie uczyni bo takie "straty" są z góry wpisane w działalność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak masz go w PWU to spokojnie wypowiesz umowę.

Oto co od nich dostałem pomimo że mam czarno na białym TVN HD+1 w PWU i wypowiedzenie wysłane w terminie.

 

"W odpowiedzi na zgłoszenie zarejestrowane w Cyfrowym Polsacie ...... informujemy że umowa nie gwarantowała odbioru kanału TVN HD+1, w związku z czym jego wycofanie nie wpływa na podjęte zobowiązania oraz nie ogranicza możliwości korzystania z usług określonych Umową.

Zawiadamiamy, że zgodnie z § 7 pkt 4 Regulaminu świadczenia usług, Abonentowi mogą zostać udostępnione bez dodatkowych opłat programy telewizyjne lub radiowe niewchodzące w skład Pakietów Programów, w szczególności w ramach promocji

lub testowego rozprowadzania programów. Zarówno udostępnianie, jak i wycofywanie takich programów nie wymaga zmiany Umowy ani uprzedniego powiadomienia o tym Abonenta.

Umowa zostanie rozwiązana za trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia skutecznym na koniec okresu rozliczeniowego tj. z dniem 18 maja 2012 r.

Wyjaśniamy, że z uwagi na rozwiązanie Umowy w czasie trwania okresu podstawowego jest Pan zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości nieprzekraczającej przyznanej ulgi pomniejszonej o proporcjonalną wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania. W oddzielnej korespondencji otrzyma Pan notę obciążeniową wystawioną z tytułu niedotrzymania warunków Umowy, którą będzie Pan zobowiązany uregulować."

http://tvpolsat.info/news.php?readmore=3685

I co na to powiecie, możecie to skomentować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawne [beep]e w CH przez CP, wlasnie dlatego nigdy nie mialem i nie bede mial z nimi umowy :) Zrob Xero PWU i im wyslij razem z reklamacja i zadaniem zadośćuczynienia za wprowadzanie w blad i poniesione straty. Robia durni ze swoich abonentow... jak ktos bedzie drazyl temat to przyznaja ze mial racje, ale licza ze wiekszosc da sobie spokoj skoro trzeba placic kare (specjalnie nie podaja jej wysokosci, bo przewaznie nie jest ona wysoka, ale samo slowo kara ma podzialac).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam umowę z CP podpisaną jesienią 2010 roku (oferta Premium) i wśród Świadczonych Usług (rozumiem że to kanały gwarantowane) widnieje także Polsat Futbol. Sam CP mnie nie informuje o tym, że PF przestanie istnieć, ale wiem o tym z innych źródeł. Nie ukrywam, że CP przestał się rozwijać jako platforma telewizyjna, skupili się na internecie LTE, co mnie średnio jara i dlatego kasację Polsatu Futbol chciałbym wykorzystać jako okazję do ucieczki. Nie wiem tylko czy wypowiedzieć mogę umowę teraz, czy można to zrobić dopiero wtedy, kiedy kanał de facto przestanie nadawać. Mam 3-miesięczny okres wypowiedzenia, więc i tak przyjdzie mi się z nimi jeszcze pomęczyć ale nie chcę być z nimi ani o jeden dzień dłużej niż to konieczne. Ktoś może dysponuje wzorem wypowiedzenia z powodu zmiany oferty?. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wyczytałem, że mogę wysłać dopiero po 31 maja, czyli wtedy, gdy kanał "zdechnie". Interesuje mnie jeszcze tylko to zagadnienie z okresem wypowiedzenia. Te 3 miesiące zawsze obowiązują? Bo jedni piszą o 3 miesiącach a inni piszą o miesiącu. Wynika z tego, że 3 miesiące to wtedy gdy nie chcę przedłużać umowy a 1 miesiąc wtedy, gdy wypowiadam umowę przed czasem ze względu na zmiany w ofercie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, faktycznie pewne rzeczy mi poumykały, ale z tego co wyczytałem na wcześniejszych stronach wynika, że umowę mogę wypowiedzieć zaraz po 31 maja, gdy oficjalnie Polsat Futbol przestanie istnieć i obowiązywać mnie będzie nie 3 miesiące a 1 miesiąc wypowiedzenia, jako że nastąpiło wycofanie gwarantowanego kanału, w myśl zapisu regulaminu świadczenia usług. Mam nadzieję, że dobrze wszystko zrozumiałem.

 

laza1313, to co mówią konsultanci CP dziel przez cztery, bo to jakie tam farmazony można usłyszeć, to trudno sobie to wyobrazić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odsyłam do Regulaminu świadczenia usług na stronie CP

 

Rozdział 5.

Warunki świadczenia Usług

§ 7

 

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach

takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi

przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cybi - wysyłasz 1 lub 4 czerwca 2012r. do Warszawy. Mniej więcej idzie list od tygodnia do dwóch, według CP.

Ja wysłałem wypowiedzenie z powodu TVN HD+1 początkiem miesiąca 1-3.02., a 13.02. dzwonił z CP, żebym ich nie opuszczał i badziewną ofertę przedstawił dla mnie. Podziękowałem mu i zrezygnowałem z ich usług. I teraz jestem wolnym od CP, dekoder mam na własność i uruchomione kanały FTA do 31.12.9999r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim zainteresowanym tym tematem radze jeszcze raz dokladnie przeczytac to co zacytowal dziabolek a szczegolnie to co jest zaznaczone na czerwono. Z racji wycofania jakiegos kanalu (ktory ma sie gwarantowany w swojej umowie) mozna wyslac wypowiedzenie dopiero po wycofaniu tego kanału (jest na to 30 dni od zaistnioenia sytuacji). Nie ma wtedy okresu wypowiedzenia 3 miesiecznego, nie ma nawet 1 miesiecznego wypowiedzenia -> jest ono skuteczne na koniec okresu rozliczeniowego w ktorym dostarczono do cp to wypowiedzenie.

 

Na przykladzie:

 

Jesli ktos ma okres rozliczeniowy wypadajacy 8 dnia kazdego miesiaca i wysle wypowiedzenie ze wzgledu usuniecia kanalu polsat futbol np. 1 czerwca i dotrze ono do cp np 5 czerwca to umowa zostaje rozwiazana 8 czerwca.

Jesli dotrze do cp powiedzmy 10 czerwca to umowa zostanie rozwiazana 8 lipca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...