Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

O usunięciu kanałów świadczy oficjalny komunikat na stronie internetowej CP. Mam okres rozliczeniowy do 5 dnia miesiąca i nie chciałbym płacić za jeszcze jeden miesiąc, dlatego wysłałem wypowiedzenie dzisiaj powołując się na oficjalną informację o usunięciu kanałów, napisałem również że umowę rozwiązuję z dniem 1 lutego czyli dniem wprowadzenia zmian, data wysłania pisma nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Mając na uwadze bałagan i dezinformację z jaką swego czasu miałem do czynienia w Cyfrowym Polsacie (słynny ICOK) nie uwierzę w żadne informację z ich strony.

Grzecznie będę czekał do dnia kiedy faktycznie kanały BBC zostaną wycofane i dopiero wtedy wysyłam wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Mając na uwadze bałagan i dezinformację z jaką swego czasu miałem do czynienia w Cyfrowym Polsacie (słynny ICOK) nie uwierzę w żadne informację z ich strony.

Grzecznie będę czekał do dnia kiedy faktycznie kanały BBC zostaną wycofane i dopiero wtedy wysyłam wypowiedzenie.

 

Nic dodać nic ująć- to najlepsze rozwiązanie i pewne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dogadają się bo już wypuścili informacje o zniknięciu kanałów i zaczeli porzadki na listach, w zasadzie od tego momentu powinno się składać wypowiedzenie ale lepiej złozyć po 1 lutego a przed 21 lutego, na wszelki wypadek, czekających do 2 marca może czekać informacja że zmiana miała miejsce 21 stycznia więc 21 lutego mija 30 dni następujące po zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy zrobi tak jak uważa.

Informację o wycofaniu kanałów BBC są rzeczywiście podawane ze strony zarówno Cyfrowego Polsatu jak i BBC i nie mam powodu ich negować( w końcu BBC to poważna firma)

Regulamin Świadczenia Usług ( Rozdział 5, § 7,pkt.5) mówi jednak jasno:

"Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych

w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli

wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania

programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania,

zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności.

O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego

komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika

lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu)

informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na

stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów.

W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia,

jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu

Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej

bez zachowania okresu wypowiedzenia."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Man pytanie.Moi rodzice wyślą teraz wypowiedzenie związaną z usunięciem kanałów BBC.Po jakim czasie nie będę już mógł odbierać kanałów ? Czy po 3 miesiącach ? Czy po tym czasie będzie już całkowity koniec umowy ?

 

Koniec umowy nastąpi na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom21 napisał:

"Witam, czy w związku z rozwiązaniem umowy po wycofaniu kanałów BBC Cyfrowy Polsat może zażądać zwrotu ulgi przyznanej przy podpisaniu umowy? I czy przy oddaniu dekodera na udostępnieniu mogę się starać o zwrot opłaty za udostępnienie sprzętu?"

1.nie

2.nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy w związku z rozwiązaniem umowy po wycofaniu kanałów BBC Cyfrowy Polsat może zażądać zwrotu ulgi przyznanej przy podpisaniu umowy? I czy przy oddaniu dekodera na udostępnieniu mogę się starać o zwrot opłaty za udostępnienie sprzętu?

 

 

Mozna śmiało wypowiadać. Nic nie bedzie trzeba dopłacać, tylko odesłać sprzęt na własny koszt.Na 100%:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo BBC Lifestyle - to kanał ten już jakiś czas temu został przeniesiony z bliższej pozycji listy na dalszą. Pytanie łączące ten fakt z twoją wypowiedzią o przesunięciu CBeebies i że można to uznać za zniknięcie kanału - to skoro wcześniej podobnie zrobiono z BBC Lifstyle, to czemu ani CP, ani BBC nie informował o możliwości zerwania umowy bez konsekwencji z powodu przesunięcia BBC Lifestyle prawie na koniec listy, przecież dla większości to też powinno oznaczać tym samym zniknięcie kanału, bo skąd ci biedni ludzie mogli wiedzieć, gdzie jest BBC Lifestyle i czemu wtedy nie było tyle szumu z tego powodu co obecnie? :] Jak dla mnie przesunięcie kanałów gdzieś w dalsze pozycje na liście - bądź co bądź nadal oficjalnej - to jeszcze nie jest ich znikniecie z oferty :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ruch CP nie jest taki głupi.Ilu z klientów po wysłaniu wypowiedzenia skusi się na umowę na 29 miesięcy gdzie otrzyma pakiet Sport HD,Extra HD oraz Katalog VOD free na 12 miesięcy..Wiadomo jak działa na ludzi coś za darmo.To nic że umowa na 29 miesięcy..Ale 12 miesięcy free!!.Mój moduł akurat ma już 1 rok,gdybym przedłużył na 29 miesięcy i coś by się z nim stało to dopiero miałbym problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ruch CP nie jest taki głupi.Ilu z klientów po wysłaniu wypowiedzenia skusi się na umowę na 29 miesięcy gdzie otrzyma pakiet Sport HD,Extra HD oraz Katalog VOD free na 12 miesięcy..Wiadomo jak działa na ludzi coś za darmo.To nic że umowa na 29 miesięcy..Ale 12 miesięcy free!!.Mój moduł akurat ma już 1 rok,gdybym przedłużył na 29 miesięcy i coś by się z nim stało to dopiero miałbym problem.

 

Ale chyba 6 miesiecy a nie 12?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak odpowiedzą i co napiszą, ja na razie czekam do 01.02.2011

 

rozmawiałem dziś rano z konsultantem na infolinii który potwierdził możliwość wcześniejszej wysyłki wypowiedzenia.

powołałem się na rozmowę z nim (podając jego nazwisko i godzinę rozmowy) w wypowiedzeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...