Slawek189 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Z tego, co się dowiedziałem to od 17 stycznia był gwarantowany. Wczoraj przedłużyłem umowę, dostałem na maila wzór umowy i mam teraz w PWU Universal Channel gwarantowany, teraz czekam na kuriera z dekoderem i jestem ciekaw, czy na umowie też tak będzie. Bo jeśli tak to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plusfon007 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 (edytowane) Czy ktoś z kolegów, którzy przedłużali na dniach umowę może potwierdzić, że kanał Universal Channel nadal jest gwarantowany? Edytowane 9 Czerwca 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Przecież już wielokrotnie było podawane że obecnie (od dnia ogłoszenia że wylatuje od września) jest już tylko "nadawanym promocyjnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 No to dziwne, skoro kolega @Slawek189 ma go w gwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Co dziwne Ci, co trafili na okres gwarantowany to go mają w gwarantowanych (m.in. ja). Inni mieli pecha i jest u nich promocyjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyfek Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 No, ale jak teraz przedłużają to mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roratoga Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Jak wyglada wypowiedzenie umowy? Chodzi mi o wzor (tekst) w przypadku usuniecia kanalu gwarantowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Tak samo jak zwykłe wypowiedzenie z tym że tu oznaczasz jako powód rezygnacji usunięcie konkretnego kanału z oferty. Oczywiście przy zachowaniu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Tak samo jak zwykłe wypowiedzenie z tym że tu oznaczasz jako powód rezygnacji usunięcie konkretnego kanału z oferty. Oczywiście przy zachowaniu 30-dniowego okresu wypowiedzenia. Rezygnacja - Z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego. Z tego co pamiętam nie musi być 30-sto dniowy okres wypowiedzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Zgadza się - w przypadku usunięcia kanału nie ma okresu wypowiedzenia. Jeśli wypowiedzenie wpłynie do CP przedostatniego dnia okresu rozliczeniowego, umowa wygasa po upłynięciu kolejnego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2017 Nawet ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego może wpłynąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Zakładam, że składający wypowiedzenia będą chcieli coś "ugrać", więc nie będą raczej wypowiadać umowy w ostatnim dniu cyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konfidel Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Czu Universal Channel nadal jest gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2017 Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Jak sprawdzic w umowie, czy Universal jest gwarantowany? Czy to jest $10 Postanowienia koncowe? Mam go w ramce kanalow. Jak i do kiedy odstapic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Tak, na końcu w tabelce masz wykaz kanałów gwarantowanych. Jeśli u ciebie widnieje kanał Universal Channel to możesz wypowiedzieć umowę z powodu zakończenia jego nadawania bez obowiązku zapłaty kary umownej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Nie wystarczy mieć go w tabelce. Trzeba mieć pakiet Film HD wykupiony jako obowiązkowy lub przynajmniej dostępny ten pakiet w ramach elastyczności umowy. Wypowiedzieć umowę, tak jak to ma zawsze miejsce, można dopiero jak kanał zostanie faktycznie wyłączony z oferty. A po komunikacie rzecznik prasowej zaczynam podejrzewać, że może nas czekać niespodzianka z początkiem września. nc+ zresztą też nie chce tak łatwo pozwolić na wyłączenie Universal Channel. Edytowane 11 Czerwca 2017 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekz Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Będzie ciekawie jesienią. Na miejscu dostawców telewizyjnych "zrzuciłbym się" na przedłużenie emisji UC w Polsce do czasu aż zostaną oni zmuszeni do przekazania danych związanych z abonamentem RTV. Do tego czasu ryzyko odejść abonentów jest przecież niesłychanie wysokie wobec tego z czym mieli do czynienia wcześniej. Jak już operatorzy zostaną zmuszeni do tego przekazania danych, ryzyko znacznie się zmniejszy (choć wiadomo, że nadal będzie wyższe niż przy poprzednich wyłączeniach kanałów) i wtedy będą mogli wziąć to na klatę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Nie wierzę w masowe rezygnacje z powodu uszczelnienia abonamentu RTV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Umowa podpisana 2 czerwca w APS, pakiet Premium MAX - kanał gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 11 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2017 Farciarz z Ciebie. Kliknij w link: https://satkurier.pl/news/160004/universal-channel-zakonczy-nadawanie-w-polsce.html i zobacz o której godzinie to info (jeszcze nieoficjalne) wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych897 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) "Przynajmniej dostępny ten pakiet w ramach elastyczności umowy"-swoja droga .- Czy ja dobrze rozumiem..? Wystarczy że posiadam obecnie pakiet familijny max z możliwością dokupienia pakietów Film czy też Sport i bedzię mozna wypowiedziec umowe? Edytowane 12 Czerwca 2017 przez krzych897 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek189 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 (edytowane) @Cyfek Miałem umowę z Listopada gdzie nie miałem gwarantowanego Universal HD. Dzisiaj podpisałem aneks i wychodzi na to, że mam Dziwna sprawa, bo na stronie CP są już jako promocyjne. Wychodzi na to, że przedłużyłem umowę a będę mógł jeszcze rozwiązać z ich winy? http://imgur.com/a/RgFJB Edytowane 12 Czerwca 2017 przez Slawek189 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 @Slawek189: będziesz mógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 12 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Przedłużyłem dzisiaj umowę poprzez DUK i kanał Universal Channel HD w pakiecie Film HD jest nadal w gwarantowanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.