Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bloo411 mało prawdopodobne, 27 lutego to niedziela poczta jest wtedy nie czynna ;)

 

JerzyR po przyjęciu wypowiedzenia otrzymasz informację gdzie masz odesłać dekoder (łubinowa, warszawa) twoja umowa zakończy się 18 lutego chyba że list nie dotrze do 18 lutego a dotrze przez 3 marca, to wtedy 18 marca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam już ostatnie pytanie odnośnie rozwiązania umowy z CP wypowiedzenie wysyłam 1 lutego 2011 roku natomiast jak to jest z płatnościami? na moim koncie mam teraz 59,40 zł aktualne saldo. Płacę zawsze 10 każdego miesiąca choć okres rozliczeniowy mam dopiero 23 każdego miesiąca czyli jutro z salda wezmą mi za F+RM 57,80 zł za kolejny miesiąc zostanie mi 1,60 zł i teraz jak to będzie wyglądało w lutym będę musiał im jeszcze zapłacić czy nie?

 

Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abonament jest płatny z góry. Jeśli wyślesz 1 lutego wypowiedzenie w trybie opisanym w rozdziale 5, paragraf 7, punkt 5 regulaminu to rozwiązanie umowy będzie ze skutkiem na 23 lutego 2011. CP będzie Ci zatem winne 1,60zł ;) Możesz wnioskować o zwrot nadpłaty na rachunek bankowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Bloo411. Ja już postanowiłem a nawet więcej, jestem już abonentem C+. Za 30 zł więcej mam pakiet prestiż który z ofertą premium w CP porównywać nawet nie będę i do tego pierwszą opłatę mam pod koniec maja. Dziwne że aby mieć Cinemax HD musiałem zmienić platformę :lol2: ale od CP już nic nie chce. Mam teraz porządek na liście kanałów, lepszą jakość, zresztą co tu pisać, w skrócie niebo a ziemia. Szkoda trochę F1 w HD, ale za to oglądam ręczną w HD zamiast w podłej jakości na CP. Wiadomo że są i plusy i minusy ale jeżeli chodzi o moje potrzeby jest dużo więcej plusów. Pozdrawiam i życzę cierpliwości we współpracy z CP ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W umowie już pewnie nigdzie nie będziesz miał wymienionych kanałów BBC i nie będziesz miał podstawy do rozwiązania z powodu ich wycofania z oferty CP, bo tym samym CP ci ich nie gwarantował :] Nie wierzę, że się nie zabezpieczą przed tym, że ktoś dziś podpisze umowę, a po 1 lutym ją bezkarnie zerwie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Związałem się z CP w styczniu 2009, kiedy to obowiązywał stary regulamin świadczenia usług, w którym m. in. Polsat zastrzega sobie prawa do zmiany kanałów, bez żadnych konsekwencji. Pod koniec listopada 2009 dostałem od nich jakąś "ciekawą" ofertę, nowy regulamin i jest tam jakiś zapis, że podpisując umowę klient zgadza się na wprowadzenie nowego regulaminu. Wtedy tej umowy im nie odesłałem, więc wg starego regulaminu nie mogę rozwiązać z nimi umowy ze względu na zmianę oferty programowej. Umowę mam do końca maja, ale chętnie bym z nimi skończył, gdybym miał taką możliwość. Jak się to ma w rzeczywistości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie rozwiązania będą potraktowane z trybem natychmiastowym (tzn. od najbliższego okresu rozliczeniowego od momentu wpłynięcia oświadczenia) jeśli się zawrze przyczynę zmianę warunków umowy przez CP czyli wycofanie kanałów BBC. Przyczyna bardzo ważna. Rozwiązanie do 2 marca musi wpłynąć (łącznie z 2 marca).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tych ich dekoderów po rozwiązaniu umowy nie można zanieść do Autoryzowanego punktu CP ? Jak jeszcze mam dokładać i wysyłać gdzieś do Warszawy to już jest przegięcie z ich strony w Cyfsze idziesz do punktu i zwracasz i nie ma problemów

Ja miałem moduł CAM i też musiałem go wysłać do Warszawy więc jest to jedyna opcja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tych ich dekoderów po rozwiązaniu umowy nie można zanieść do Autoryzowanego punktu CP ? Jak jeszcze mam dokładać i wysyłać gdzieś do Warszawy to już jest przegięcie z ich strony w Cyfsze idziesz do punktu i zwracasz i nie ma problemów

niestety mi tez powiedziano, ze muszę odesłac dekoder na Łubinową na własny koszt i ryzyko....normalnie komedia..., gdyby jeszcze mieli siedzibę w normalnym puncie w warszawie, to w zębach przyniosłabym im go osobiście, żeby tylko zakończyc "współpracę" , nie wiem jak platforma cyfrowa może miec Centrum Obsługi Klienta na takim "wygwizdowie" jakim jest Łubinowa, totalne kolejowe peryferia poza miastem :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest taka możliwość, że dzisiaj podpiszę umowę na dekoder SD na własność a po 1 lutym ją rozwiążę umowę z CP? dodam, że na umowie nie ma wymienionych kanałów a jest to zrobione w promocyjnych warunkach umowy, których nigdzie nie można znaleźć.

 

A po jaką chole :censored: masz podpisywać i zaraz ją rozwiązywać?? porąbało Cię??

Ps. każdą umowę można rozwiązać bez podania przyczyn w ciągu 10 dni.

 

Witam

Związałem się z CP w styczniu 2009, kiedy to obowiązywał stary regulamin świadczenia usług, w którym m. in. Polsat zastrzega sobie prawa do zmiany kanałów, bez żadnych konsekwencji. Pod koniec listopada 2009 dostałem od nich jakąś "ciekawą" ofertę, nowy regulamin i jest tam jakiś zapis, że podpisując umowę klient zgadza się na wprowadzenie nowego regulaminu. Wtedy tej umowy im nie odesłałem, więc wg starego regulaminu nie mogę rozwiązać z nimi umowy ze względu na zmianę oferty programowej. Umowę mam do końca maja, ale chętnie bym z nimi skończył, gdybym miał taką możliwość. Jak się to ma w rzeczywistości?

 

 

Jeśli w umowie masz wymienione kanały BBC to możesz ją zerwać .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą 10-dniowa rezygnacją już nie jest tak różowo. Nowe prawo telekomunikacyjne to nieco zmieniło. Umowa podpisana w APS nie kwalifikuje się do rezygnacji 10-dniowej. A zamówiona przez konsultanta, również ma haczyk. Jeśli wyrazimy chęć natychmiastowego świadczenia usług według ustalonych zasad pozbawia klienta prawa do rezygnacji 10-dniowej.

do @lukasz90 Milczenie odnośnie nowego regulaminu dostarczonego w listopadzie 2009 oznaczało jednoczesną akceptację zapisów nowego regulaminu. Ten regulamin był dostosowaniem jego zapisów do nowego prawa telekomunikacyjnego (m.in. wprowadził zapis o którym pisałem wyżej). Odrzucenie tamtego regulaminu wiązałoby się z naliczeniem kary za zerwanie umowy przed czasem, ponieważ zmiana wynikała ze zmian przepisów prawa, podobnie z resztą było z VAT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...