rotalplus Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Wszystko jest rebrandingiem.... Wystarczy, żeby dokonał tego ten sam podmiot. NO LIMITS. Absurd Czekam na 180 kanałów telezakupowych zrebrandingowanych przez nadawców, którzy popadli w kryzys finansowy i w ramach oszczędności dokonali rebrandingów całkowitych A co do samej definicji rebrandingu mowa tam o postrzeganiu, o nowej marce o nowych możliwościach i funkcjach(jak rozumiem z zachowaniem choć pierwiastka starych). No to ciekawe czym to się od NOWEJ marki/produktu. Musi być jakaś różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Wszystko jest rebrandingiem.... Wystarczy, żeby dokonał tego ten sam podmiot. NO LIMITS. Absurd Czekam na 180 kanałów telezakupowych zrebrandingowanych przez nadawców, którzy popadli w kryzys finansowy i w ramach oszczędności dokonali rebrandingów całkowitych I o tym cały czas dyskutujemy, że żadne prawo, ani urząd przed czymś takim nas nie chroni. Stąd też tyle emocji i oburzenia. Wariant a) mówi o całkowitej zmianie produktu. Wszystko jest inne i starym pierwiastkiem jest tylko i wyłącznie właściciel marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) I ten właściciel to po dokonaniu rebrandingu marki sprzeda udziały innemu podmiotowi - najpierw do 49,99% a z czasem resztę. Patrz: TTV i Metro. KRRiT przyklaskuje całkowitym zmianom koncesji (uległa wizjom dobroduszności Polsatu?) zarówno w zakresie programowym jak i własnościowym. Z radiem Hobby się tak nie patyczkowało Edytowane 3 Stycznia 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Wszystko to potwierdza, że w duopol platform satelitarnych w Polsce nie jest dobry dla klientów. Orange pomijam, bo ich telewizja ma mierny udział w rynku sat. Przydałby się trzeci mocny gracz, z odpowiednim zagranicznym kapitałem, który by zaoferował ze 20- 30 kanałów, ale o konkretnej wartości. Jeszcze jakby była pakietyzacja przyjazna dla klienta to ja wolałbym przykładowo kupić za 40 zł zamiast familijnego paczkę 15 pojedynczych wartościowych kanałów. A gdyby w takim modelu sprzedaży wprowadzono kanały bez reklam to za przysłowiowe 40 zł chętnie bym kupił 8-10 takich kanałów i to wraz z dvbt byłoby dla mnie całkowicie wystarczające. Myślę, że bardzo wiele osób ma podobne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 @rotalplus - i dotarliśmy chyba do sedna problemu. @filolog - Nie ważne ile platform będzie. Wszyscy operatorzy, bez względu na używane medium, zmieniają nam warunki umowy całkowitym rebrandingiem kanałów bez konsekwencji dla siebie. Twój model nie rozwiązuje tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Przydałby się organ, który ukróciłby te praktyki: - koniec praktyki z promocyjnymi kanałami - albo określasz czas tej promocji i umieszczasz kanał w ofercie albo wogóle nie umieszczasz go w materiałach reklamowych i wykazach kanałów niegwarantowanych - gwarantowanie charakteru treści programowych w ofercie (sport, muzyka, itp. bez szczegółowych opisów) wraz z ilością programów Co do sprawy MM to moim zdaniem nie ma znaczenia czy Operator gwarantuje tylko liczbę kanałów czy wypisze nazwy kanałów w pakiecie - i jeden i drugi sposób anonimozuje przedmiot umowy. Mam 8 programów, 4 mi wyrzucą i 4 dołączą (jak robi/ła MM) i UOKiK się czepia. Mam programy A,B,C,D i zastępują mi programem E, F program A, B (w ramach rebrandingu). Nadal wiem tyle co nic - znam liczbę i nazwy. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 - koniec praktyki z promocyjnymi kanałami - albo określasz czas tej promocji i umieszczasz kanał w ofercie albo wogóle nie umieszczasz go w materiałach reklamowych i wykazach kanałów niegwarantowanych Ja bym powiedział - w ogóle kanału nie ma w ofercie, nie występuje, po prostu nie ma go, jeśli nie określi się czasu promocyjnego nadania i jasno powinno być określone też, co się dzieje z kanałem po okresie promocyjnym. gwarantowanie charakteru treści programowych w ofercie (sport, muzyka, itp. bez szczegółowych opisów) wraz z ilością programów Co do charakteru, to się zgadzam - chroniłoby już przed rebrandingiem. Reszta według mnie jest zbędna, bo już nas chroni prawo i umowa pod tym względem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 @rotalplus - i dotarliśmy chyba do sedna problemu. Kolego swojadroga, problem jest zupełnie inny. CP przy przedłużaniu umowy daje darmowe miesiące i wszyscy "rozżaleni i oszukiwani" przez CP chcą z tej opcji skorzystać. Zdecydowana większość chce umowę przedłużyć z tymi "oszustami" z CP, a nie definitywnie rozwiązać. Gdyby przy przedłużaniu umowy nie byłoby darmowych miesięcy nie było by tej całej dyskusji. Na forum nc+ nie ma tak zagorzałej dyskusji i wielu pokrzywdzonych abonentów. Czemu? Odp powyżej. Zmiana TVN Meteo... na HGTV według mnie to niestety rebranding. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Winszuję. Na prawdę winszuję dostrzeżenia w tym miejscu źródła problemu rebrandingu kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Swojadroga Dla piszących w tym wątku, nie jest problemem czy kanał A nadawca zamienił w kanał B, tylko czy "ugrają" darmowe miesiące. Gdyby nie było by opcji darmowych miesięcy rozmawialibyśmy o treściach w rebrandnigowanych kanałach. Prowadzę firmę i rozumiem pewne zachowania firm. Ja jak czuję się oszukiwany, wykorzystywany przez jakąś firmę to rezygnuję z ich usług i tyle..... a tu ciągle rozżalone te same osoby, i dalej tkwią w CP. Dlaczego? Bo nie chcą rezygnować z CP tylko mieć pełną ofertę najlepiej wszystko w HD i za darmo. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Piszemy, bo wkurza nas robienie z nas wała, a że w CP ten wał kosztuje najmniej nawet bez furtek z wyłączeniem kanału z oferty... Ale na boga, to nie jest powód afery. Tego wała robi każdy operator (satelitarny i kablowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Jak się czujecie oszukiwanymi zbierzcie kilkadziesiąt osób, złóżcie się na dobrego prawnika, wytoczcie CP pozew zbiorowy i po krzyku, a takie lamenty, że CP czy NC+ jest niedobra to dobre jest dla przedszkolaków. Mamo, a Adaś zabrał mi lizaka. Zamiast podejść do niego i mu zdzielić to Wy żalicie się rodzicom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Swojadroga Nie rozumiem co kolega ma na myśli.... "nawet bez furtek z wyłączeniem kanału z oferty." ? Ale ten "wał" jest "wałkowany" tylko na forum o CP, przypadek.... ? A mnie najbardziej irytuje hipokryzja niektórych tu piszących. Prowadząc firmę i będąc uzależnionym od dostawców zewnętrznych trzeba się na takie okoliczności zabezpieczyć. Rebranding to tak "szerokie" pojęcie, że nie da się go łatwo i prosto zinterpretować. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Nie rozumiesz istoty problemu.Nie chodzi o wytarganie miesiąca czy dwóch za darmo tylko o fakt że robią wała z klientów.To czy klient skorzysta z prawa do rezygnacji czy nie to jest całkiem osobna kwestia.Mamy mieć prawo odstąpić od umowy po zmianach programowych nie wnikając w szczegóły czy był to rebranding czy nie. A fakt czy ktoś to wykorzysta do ugrania lepszych warunków to tylko kwestia podejścia operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filolog Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Dlatego na poziomie "państwowym" powinna być jasna regulacja dotycząca takich "przepoczwarzeń" kanałów i powinna należycie działać. Poza tym racją jest, że abonenci chcą coś ugrać na takich rebrandingach - a nadawcy to niby po co robią rebrandingi? Nie dla własnego interesu? Powiem więcej, ich działanie jest manipulacją na wysokich szczeblach biznesu a ich celem jest mało uczciwe zwiększenie ilości swoich kanałów na multipleksach i na satelicie. Denerwuje mnie takie podejście, że klienci są źli. Źli,bo patrzą coś ugrać? Jeżeli taki jest stan prawny to jest ich święte prawo. Niech przemądrzali nadawcy porobią pakietyzację tak by można było kupować pojedyncze kanały a potem niech je rebrandingują. Będzie wówczas dużo mniej możliwości wypowiedzeń ze strony abonentów. Nie sztuka porobić pakiety mające po kilkadziesiąt śmieciowych kanałów a potem przerabiać te mniej śmieciowe na bardziej śmieciowe i udawać głupa. Każdy kij ma dwa końce. Abonenci utrzymują te biznesy i powinni być szanowani a nie manipulowani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Pawel Filolog Rozumiem istote problemu, walczycie o dobro klienta, "niby" tylko o prawo. Większość walczy o darmowe miesiące i tylko o darmowe miesiące. Nie interesuje ich TVN Meteo i nie będzie HGTV. Chcą mieć jak najwięcej i najlepiej za darmo. Ktoś przytoczył przykład że mogą jutro wszystkie programy pozamieniać na telezakupowe niby w świetle prawa, totalny absurd. Ale takie wpisy rodzą wrażenie jak to operatorzy są bezkarni i mogą z abonentami robić co chcą. I tylko abonenci CP chcą walczyć o swoje prawa, na forach nc+ i sieci kablowych nie ma tak zagorzałych obrońców prawa jak tu, a przecież z nimi też robią takiego "wała" jak z nami CP. W porównaniu do niesprawiedliwości i "wałów" które dzieją się w Polsce i na Świecie, to taki rebranding to "pikuś". I tylko takich ewentualnie przekrętów wszystkim i sobie życzę w Nowym Roku a najlepiej żadnych. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Twoja teoria ma jeden feler, @Pawel ci dokładnie opisał istotę problemu. Abonenci CP wypowiadając umowę w normalnym trybie i przedłużając ją, otrzymują umowę 15 miesięczną z 5 miesiącami gratis oraz anulowaniem dotychczasowych miesięcy przedłużanej umowy na przemian z umową 12-miesięczną z 5 miesiącami gratis. I tak na przemian. Bez naprawiania świata TV w CP kosztuje grosze. Ten przykład z kanałami telezakupowymi brzmi absurdalnie, ale w obecnym układzie ma teoretycznie prawo się stać i Ty jako obojętny abonent CP będziesz płacił za to grzecznie abonament przynajmniej do końca swojej umowy. Cyfrowy Polsat wie co robi dając abonentom TV za grosze. Zapewnia sobie widownię, a z widowni ma kasę z reklam. Koniec Offtopu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Mylisz się kolego, nie chodzi o prawo tylko o darmowe miesiące. Czemu abonenci nc+ nie są tak oburzeni jak abonenci CP? Ano dlatego, że przedłużając umowę mogą nic nie zyskać, a nawet stracić. Dlatego irytuje mnie ta "niby" walka o prawo a to czysta hipokryzja. I gdyby w CP nie było darmowych miesięcy nie było by tych niby obrońców prawa. Zgadzam się z kolegą filolog że powinno to być jaśniej uregulowane na szczeblu państwowym. Więc koledzy złóżcie jakiś projekt zbiorowy do odpowiednich organów, a nie wylewacie swoje niezadowolenie na forum, a nic w tym kierunku sensownego nie robicie. A póki co jest to dla mnie dozwolony rebranding. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Darmowe miesiące są nawet bez tego. Chodzi o prawo i szacunek do abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Wiem że i bez tego są darmowe miesiące.....to nie ma związku z dyskusją. Piszesz, że chodzi o prawo i szacunek, nic bardziej mylnego. To nie pierwszy przypadek rebradingu. Ja gdy mnie ktoś oszukuje, wykorzystuje, nie szanuje to się z nim nie zadaję. (czytaj CP) Rezygnuję przy najbliższej okazji z CP i tyle. A czy osoby tu narzekające na CP chcą zrezygnować z ich usług( a przecież są tak oszukiwani i nie szanowani)? NIE nie chcą....to czy faktycznie chodzi im o prawo i szacunek... ? Edytowane 3 Stycznia 2017 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 A gdzie mają pójść tacy abonenci według Ciebie? Do wałkarza, który zedrze za to samo (zachowanie) jeszcze więcej? To już byłaby głupota, pragmatyzm jest zdecydowanie właściwszym zachowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Uważam, że podział na kanały gwarantowane i niegwarantowane jest dobry, gdyby nie to, sporo kanałów nie miałoby szans na pojawienie się u operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Lepsza ilość, czy jakość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 (edytowane) Porządny operator musi być jak supermarket, a nie sklep osiedlowy z wybraną przez właściciela ofertą. Jeden potrzebuje Mezzo, a inny Polo TV. Stars TV wchodził do UPC jako kanał niegwarantowany, podejrzewam że gdyby operator nie mógł skorzystać z takiej opcji, kanał wtedy by się nie pojawił. Edytowane 3 Stycznia 2017 przez Pawop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Swojadroga Tak masz racje nie mają gdzie iść, dlatego czasem powinni zagryźć zęby i pewne sprawy przemilczeć, a nie zachowywać się jak hipokryci. Bo nie jest, aż tak źle z poszanowaniem klienta w tym CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.