Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Już to pisałem kilka dni temu. Ktoś musi obrobić to Wasze wypowiedzenie. Jeśli jest kilka dni do końca cyklu rozliczeniowego, to może się zdarzyć, że nie zdąży i kanały działają, bo wypowiedzenie nie zostało wprowadzone do systemu (fizycznie ktoś nie zdążył). Po wprowadzeniu wypowiedzenia do systemu informatycznego kanały zgasną. Nikt Ci głowy nie urwie w CP, a będziesz miał kilka dni gratis na słodkie pożegnanie się ze słoneczną platformą. Skoro jednak chcesz już pierwszego dnia, kolejnego cyklu rozliczeniowego zdać dekoder, to w tej sytuacji w APS-ie nie będzie możliwe zdanie sprzętu. Możesz to zrobić kurierem - dekoder taki trafi do depozytu (w APS-ach nie ma depozytu). System informatyczny CP nie pozwala przyjąć w APS-ie od abonenta dekodera z aktywną umową. Abonent z aktywną umową mógłby wtedy zarzucić operatorowi, że pobrał wynagrodzenie za usługę, a nie świadczy opłaconej usługi (to jest powód braku takiej możliwości).

I nie jest to złośliwość operatora, choć niektórym się tak wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może inaczej. Czy jeśli kanały zgasną to w takim wypadku APS przyjmie dekoder ode mnie? Czy zapis 6.3 WOU to martwy zapis. Chodzi mi tylko o wyjaśnienie sprawy. Czy de facto po zakończonej umowie jest sens iść do APSu z dekoderem? Czy mi go tam przyjmą? Bo jeśli nie to ten zapis jest sprzeczny ze stanem faktycznym, jeśli chodzi o zdanie sprzętu w APSie po zakończonej umowie. Z góry dzięki za wyjaśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest martwy zapis! Przy normalnym trybie wypowiedzenia problem nie występuje. Problem może wystąpić tylko w sytuacji wypowiedzenia bez okresu wypowiedzenia i kiedy takie wypowiedzenie jest złożone kilka dni lub, co gorsza, ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jasne!

@swojadroga Z jakim terminem kanał Fightklub przestał być gwarantowany podczas przedłużania umowy? Teść mój walczy o korzystniejsze warunki umowy, którą przedłużył tuż przed Euro ale jakimś dziwnym trafem nie otrzymał z aneksem umowy wykazu pakietów z kanałami zawartymi w tych pakietach. Oczywiście wypowiedział umowę z uwagi na usunięcie kanału Fightklub z oferty Cyfrowego Polsatu

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 lipca to dzień kiedy kanał przestał być gwarantowany - wyszedł nowy załącznik Promocyjne Warunki Umowy - obowiązujący klientów podpisujących nowe umowy, tego też dnia nasz ulubiony kanał oznaczony został na stronie internetowej operatora gwiazdką - jako kanał udostępniany promocyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jutro składam wypowiedzenie w CP ale jeszcze mam pytanie:  pierwszą umowę miałem w czerwcu 2014r, aneks w czerwcu 2016r.

Obowiązuje mnie regulamin, który wszedł z życie 15.04.2014r (z wypowiedzeniem wg par 7 pkt 5) czy regulamin, który wszedł w życie 25.12.2014r. (z wypowiedzeniem wg par 9 pkt 4)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jak nie wiecie który paragraf wybrać to tak układajcie pisma żeby nie pisać paragrafów. Ja tak zrobiłem i wypowiedzenie zostało uznane. Wystarczy powołać się ogólnie na "zapisy regulaminu" i będzie dobrze.

Edytowane przez kpw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, rozumiem. Czyli aneks do umowy = zawarcie umowy, liczy się data ostatniego aneksu a nie data pierwszej umowy?

 

No właśnie, dobre pytanie.

 

Jeśli chodzi o szybkie wypowiedzenie umowy ze względu na wycofanie kanału Fightklub to powinna się chyba liczyć ostatnia umowa/przedłużenie/aneks gdyż przedłużenie powinno być robione według aktualnego regulaminu a nie tego, który obowiązywał np. wiele lat temu.

 

Tak więc wydaje mi się, że jedyne osoby, którym nie przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy ze względu na wycofanie kanału Fightklub są ci, którzy ostatni raz coś zmieniali/przedłużali przed 1 sierpnia 2013 a do dziś jadą na bezterminie (oraz osoby, które po 10 lipca 2016 podpisały/przedłużyły umowę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie.
Wysłałem wypowiedzenie umowy z powodu wycofania kanału Fightklub.
Moja umowa to tzw Multioferta z kartą na telefon komórkowy i pakietem telewizyjnym Premium.
W dziale utrzymania klienta zostałem poinformowany, że właśnie przez tą kartę telefoniczną nie mogę wypowiedzieć umowy z powodu wycofania kanału bez ponoszenia kary.
Czy jest tak faktycznie ?

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dn. 5 sierpnia wysłałem wypowiedzenie z powodu Fightklubu. Dziś umowa powinna się rozwiązać. Jeszcze wczoraj pisało w ICOK, że do końca umowy zostało 27 miesięcy. Teraz jak wszedłem w ICOK pisze, że umowa przeszła na czas nieokreślony. Mam się obawiać, czy umowa się rozwiązała, czy raczej przeszła na czas nie określony? Dodam, że nie można poprzez ICOK ponowić uprawnień na tej umowie. Pakiet Premium Max.

 

Edycja:

Teraz pisze, że do końca umowy pozostało 26 miesięcy. Dodam, że wczoraj dostałem list że dziś umowa się rozwiąże.

 

PS. Poprzez wiadomość na ICOKu zażądałem wyjaśnień i napisałem im, że jak nie rozwiążą to zgłaszam sprawę do UOKiK i UKE.

Edytowane przez Barti
Ort!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dn. 5 sierpnia wysłałem wypowiedzenie z powodu Fightklubu. Dziś umowa powinna się rozwiązać. Jeszcze wczoraj pisało w ICOK, że do końca umowy zostało 27 miesięcy. Teraz jak wszedłem w ICOK pisze, że umowa przeszła na czas nieokreślony. Mam się obawiać, czy umowa się rozwiązała, czy raczej przeszła na czas nie określony? Dodam, że nie można poprzez ICOK ponowić uprawnień na tej umowie. Pakiet Premium Max.

 

Edycja:

Teraz pisze, że do końca umowy pozostało 26 miesięcy. Dodam, że wczoraj dostałem list że dziś umowa się rozwiąże.

 

PS. Poprzez wiadomość na ICOKu zażądałem wyjaśnień i napisałem im, że jak nie rozwiążą to zgłaszam sprawę do UOKiK i UKE.

 

Cześć, ja mam podobnie. Dziś umowa powinna mi się rozwiązać, bo dostałem pismo z CP, a tu panienka dzwoni z Cyfrowego Polsatu i mówi, że umowa wygaśnie 24 września, bo obowiązuje miesiąc. A ja na to, że mam od Was pismo, że dziś mi umowa wygasa. Ona natomiast, że to pomyłka.

W ICOK mam że też umowa na czas określony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

TVP zapowiada drugi kanał sportowy, bo TVP Sport HD trafi do DVB-T
W przyszłym roku kanał TVP Sport ma być ogólnodostępny w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T). Jednocześnie, by utrzymać opłaty od operatorów płatnej telewizji, TVP planuje uruchomić drugi kanał sportowy./.../
TVP znalazła sposób na ewentualny konflikt z operatorami. Nadawca zapowiada, że uruchomi drugi kanał sportowy TVP Sport Max lub TVP Sport Premium, który będzie dostępny będzie tylko w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych, dzięki czemu TVP nie utraci milionów złotych od operatorów płatnej telewizji. Uruchomienie nowego kanału nie oznacza, że TVP wyruszy na "wojnę" o prawa sportowe z polskimi kanałami sportowymi premium.

Czyżby szykowała nam się "powtórka z rozrywki" Bo tego pod rebranding podczepić się nie da :)

 

za:media2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...