plusfon007 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Czy jeśli wypowiem umowę z powodu wycofania Fightklub i z jakiś powodów chciałbym je jednak wycofać, to czy możliwe jest wycofanie wypowiedzenia telefonicznie tuż przed końcem okresu rozliczeniowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Ale skoro możesz wypowiedzieć to po co chcesz to wycofywać poczekaj na ofertę,chyba że chcesz definitywnie zakończyć to możesz po tym wycofaniu,bądź po zmianie decyzji czyli wycofując rezygnację,ale czy telefonicznie to nie wiem bo w tamtą stronę robisz to pisemnie,pytaj konsula. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Możesz wypowiedzenie wycofać telefonicznie nawet w przed ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 TTV zniknął z listy kanałów w PWU, będzie kolejna możliwość zerwania umowy/negocjacji, za jakiś czas Ja dziś na maila dostałem potwierdzenie zmiany warunków umowy, i nie ma kanału w spisie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 TTV nigdy nie był gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 @myster i po co o tym wspominałeś?Już zaczynał pisać wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie ma go w ogóle na liście kanałów, nawet świadczonych promocyjnie. A umowy nie wypowiadał bym, bo go nie mam zaznaczonego w PWU w ogóle. No to żeście zabłysnęli, a tu ZONK A co do zerwania to mój błąd, bo myślałem że był to kanał gwarantowany. Tak czy siak, wyleci i nie wiadomo czy będzie TTV HD. Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez moqu'ai Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Sprowadzilem go tylko na ziemię może trochę brutalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Witam. Wypowiedziałem dzisiaj w APS-ie umowę ze względu na wycofanie programu FightKlub z oferty. Napisałem, że wypowiadam umowę abonencką ze wzgędu na wycofanie tego kanału bez informacji z jakim okresem ją wypowiadam bo pani w APS powiedziała mi że musi być jeden pełny okres rozliczeniowy (w informacji na ICOK dostałem info "przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym") Co oznacza ten okres podstawowy? Okres rozliczeniowy kończy mi się dzisiaj, a jutro 6.08 miałby mi zaczynać się kolejny okres rozliczeniowy. Dzwoniłem na infolinię i wypowiedzenie już zarejestrowali i babka twierdzi że wyłączenie nastąpi 05.09.2016 czyli za miesiąc. To jak to w końcu jest, wyłączą mi za godzinę (bo za godzinę kończy mi się okres rozliczeniowy) czy za miesiąc? Dodam że na ICOK-u oraz na kanale 999 nie widzę żadnych zmian, wszystko pisze po staremu że zostało mi kilkanaście miesięcy umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Nie rozumiem. "Okres rozliczeniowy kończy mi się dzisiaj, a jutro 6.08 miałby mi zaczynać się kolejny okres rozliczeniowy."To kiedy w końcu masz okres rozliczeniowy. Nie ma tak że jednego dnia Ci sie konczy a drugiego zaczyna(sorry moze nie rozumiem o co chodzi). Podaj konkretny dzien zapisany na umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 6 każdego miesiąca pobierają kasę za abonament.Spoko, teraz sprawdziłem i jeszcze programy świecą, czyli faktycznie umowę mam do 5 września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 A powinna być już rozwiązana- jak z najbliższym to z najbliższym a ten kończył Ci się 5-tego $ 12. pkt 4 Regulaminu stanowi: "Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej" regulamin mówi to jasno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Okres podstawowy umowy to inaczej ilość miesięcy umowy, na które zawarłeś umowę.Jeśli wypowiedzenie złożyłeś w APS-ie ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego, to zgodnie z regulaminem następnego dnia umowa jest zakończona.Usługi mogą jeszcze działać nieco dłużej, bo ktoś musi "obsłużyć" Twoje wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio082 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Dzisiaj dzwoniłem jeszcze raz na infolinię i konsultant mi mówi, że wypowiedzenie wpłynęło wczoraj, jest zarejestrowane i że umowę mam do 04.09.2016. Wczoraj babka mówiła, że do 05.09. Sam już teraz zgłupiałem.@swojadroga, jeśli faktycznie umowa mi wygasła z dniem dzisiejszym to jest jeszcze sens dzwonić do DUK?I jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwość, że babka w APS wpisała w system 1 miesięczne wypowiedzenie, bo w wypowiedzeniu nie określiłem terminu?A i jeszcze jedno, na ICOK-u dalej świeci, że umowę mam na kilkanaście miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Przeczytaj jeszcze raz ostatnie moje zdanie z poprzedniego wpisu. To po jakie licho składałeś wypowiedzenie ostatniego dnia cyklu, skoro chcesz zostać z CP, tylko chcesz miesiące gratis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 afcio082, dnia 06 Sie 2016 - 07:53, napisał: Dzisiaj dzwoniłem jeszcze raz na infolinię i konsultant mi mówi, że wypowiedzenie wpłynęło wczoraj, jest zarejestrowane i że umowę mam do 04.09.2016. Wczoraj babka mówiła, że do 05.09. Sam już teraz zgłupiałem.@swojadroga, jeśli faktycznie umowa mi wygasła z dniem dzisiejszym to jest jeszcze sens dzwonić do DUK?I jeszcze jedno pytanie, czy jest możliwość, że babka w APS wpisała w system 1 miesięczne wypowiedzenie, bo w wypowiedzeniu nie określiłem terminu?A i jeszcze jedno, na ICOK-u dalej świeci, że umowę mam na kilkanaście miesięcy. Ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. U mnie to zadziałało. Już jestem wolny od Cyfrowego Polsatu. Mam 30 dni na oddanie sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi897 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam. Okres rozliczeniowy mam do 10 każdego miesiąca. Wypowiedzenie złożone 4 sierpnia, a dziś w iCOK dostałem info, że przyjęli i umowę rozwiążą 10 września, choć w wypowiedzeniu napisałem, że bez okresu wypowiedzenia, z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego. Kto ma rację? Powinni rozwiązać jutro, czy jeszcze miesiąc cały? Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Barti Każde zdanie kończymy odpowiednim znakiem przystankowym. Stosujemy też poprawnie odpowiednie znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ty masz rację. Poczytaj posty wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 W iCOK-u to mam czasem wrażenie, że piszę z botem. Więc nie sugeruj się zbytnio tym, co piszą. Sprawdź, czy masz tam w danych kwotę do zapłaty.Mój sąsiad wysłał w APS-ie w czwartek wypowiedzenie. Wczoraj w iCOK-u do zapłaty zrobiło się z 74,90 na 0,00 zł. Okres trwania umowy z 5 na 1. Kończy się 18-tego. Oczywiście na kanale 999 dalej jest kwota 74,90, ale to tylko dlatego, że aktualizacja tutaj była 20 lipca.Więc jeśli sugerować się ICOK-iem to już nic płacić nie musi i umowa kończy się 18 sierpnia. Oczywiście facet w APS-ie mu mieszał, że musi jeszcze zapłacić. Na szczęście jeszcze tego nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ja mam już nowe dekodery, stare poznikały z ICOK-a, należność nadal wisi do zapłaty, także bez przesadyzmu z sugerowaniem się tym, co tam jest wykazane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giena666 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Mam ten sam problem. Wypowiedzenie złożone 05.08 okres rozliczeniowy do 28 każdego miesiąca, napisali w ICOK że umowa rozwiązana dopiero będzie 28.09 bo wypowiedzenie będzie wprowadzone do systemu 28.08. Żenada naciągane klienta, nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aresal Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja wypowiedzenie złożyłem 07.08 okres rozliczeniowy mam do 6 każdego miesiąca i w BOA poinformowano mnie że umowa wygaśnie 05.10 a nie we wrześniu??? Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez aresal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Powinno w zasadzie we wrześniu jeśli podkreśliłeś, że bez achowania okresu rozliczeniowego z powodu wyłączenia Fightklubu.W APS-ach widać jacyś nie doinformowani bo myślą, że okres wypowiedzenia w przypadku wyłączenia kanału też trwa 1 miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Ja dziś złożyłem wypowiedzenie okres rozliczeniowy kończy mi się 23 każdego miesiąca a rozwiązanie umowy ma nastąpić 23.09. Jeszcze robią nas balona. Ale najlepszy tekst kobietki z APS jak złożyłem wypowiedzenie. Skąd Pan wziął te paragrafy. Ręce mi opadły grzecznie odpowiedziałem że z regulaminu. A i jeszcze nie chciała przyjąć mi bo mam jeszcze 10 miesięcy umowy. Więc zaproponowałem żeby doczytala do końca wypowiedzenie to stwierdziła że musi do centrali zadzwonić Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Balzak311 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 U mnie to samo mówili, ba mówili nawet, że nie przysługuje prawo wypowiedzenia, bo wprowadzili Polsat Sport Fight. Jak wypowiem to zapłacę karę, to nic, że w komunikacie był zwrot BEZ ZWROTU KARY. Dla APS komunikat się nie liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.